Geen toekomst lijkt me een beetje raar (of je moet het over heroinehoeren ofzo hebben)quote:Op donderdag 21 april 2005 16:33 schreef Beach het volgende:
Stelling/vraag:
iemand zou geen relatie moeten nemen als diegene de ander niks te bieden heeft (werk,studie, geen toekomst)
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Oneens. Dat zou betekenen dat als je geen werk hebt en nauwelijks gestudeerd hebt, dat jij geen relatie aan mag gaan?
Iedereen heeft recht op een gelukkige relatie.
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:43 schreef PieterCK het volgende:
Maar de meeste gaan toch wel voor een man met geld en een goeie carriere he.. Iemand die bijvoorbaad 'kansloos' is daar zal het moeilijker bijgaan lijkt mij.
shit, wou ik net met mijn auto gaan patsenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik spreek alleen voor mezelf. Maar een goede carrière met bijbehorend salaris staat bij mij niet hoog op mijn prioriteitenlijstje.
Van dit soort materialistische dingen laat ik het niet afhangen of iemand wel of niet relatiemateriaal is voor mij.
Mijn vorige vriend is een strugglin' ontwerper, die daarvoor een student zonder een cent te makken en die daar weer voor een sjacheraar is van alles en niets. Het gaat bij mij puur om de persoon, niet om zijn loonstrookje of (lease) auto.
Dat zou betekenen dat je via juridische weg een relatie zou kunnen afdwingen. Lijkt me nogal absurd.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
Niemand heeft ook maar ergens recht op, dat is echt een misvatting. Je wordt niet geboren daarvoor, het enige recht dat je hebt is sterven en dan nog niet wanneer jij ervoor kiest. Er staat nergens wettelijk vastgesteld dat je RECHT hebt op een partner.quote:Op donderdag 21 april 2005 16:42 schreef Thurtje het volgende:
verzoekschriftje indienen en klaarquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Laat me raden: gezelschapsspelletjes?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
(Veel) mannen willen eigenlijk hetzelfde als (veel) vrouwen.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Is dat niet de biologische essentie van een relatiequote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
Die mag je even uitleggenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Beach het volgende:
Was het maar zo Tranceptor
Dan hoefden wij hier niet te posten.
Hij bedoelt 'was er maar een recht', maar daar ben ik het mee oneens.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:01 schreef thaleia het volgende:
[..]
Die mag je even uitleggen
Want volgens mij valt er op wat T zei niets af te dingen
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te makenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef Tranceptor het volgende:
Hij bedoelt was er maar een recht, maar daar ben ik het mee oneens.
Het idee staat me tegen, alsof het normaal is......quote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te maken
Wellicht missen degene die van hun burgelijke staat hun immer heersende emotie maken wel iets in zichzelf wat zij ten onrechte denken te vinden in het op de buitenwereld gebaseerde beeld van romantische liefde.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
* Tranceptor mag van Nozem geen dubbelzinnige opmerkingen meer maken en daarom is deze opmerking gecensureerdquote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |