Het idee staat me tegen, alsof het normaal is......quote:Op donderdag 21 april 2005 19:13 schreef thaleia het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt altijd zelf nog de keus om er geen gebruik van te maken
Wellicht missen degene die van hun burgelijke staat hun immer heersende emotie maken wel iets in zichzelf wat zij ten onrechte denken te vinden in het op de buitenwereld gebaseerde beeld van romantische liefde.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..quote:Op donderdag 21 april 2005 18:21 schreef dawg het volgende:
Stelling dan maar:
(Veel) mannen willen eigenlijk hetzelfde als (veel) vrouwen.
* Tranceptor mag van Nozem geen dubbelzinnige opmerkingen meer maken en daarom is deze opmerking gecensureerdquote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, ik bedoel: er posten toch ook genoeg vrouwen in dit topic die hetzelfde willen als de mannen..
Wederzijds Respectquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Geen stelling maar vraag; welke drie eigenschappen zoek je in een partner
en nu een eigenschapquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wederzijds Respect
Gruwelijk lekkere Sex
De Klik
Aardig zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Geen stelling maar vraag; welke drie eigenschappen zoek je in een partner ?
Ik zou hier geen zinnig antwoord op weten, buiten wat standaard dingetjes. Net zo als het "Hoe ziet jouw ideale partner eruit?" topic, waarin ook een hoop eigenschappen lijstjes voorkomen, ik snap er niets van hoe je dat kunt bedenken.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Standaard dingetjes,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine lieve oortjes...
Twee benen
Primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken
![]()
Als dat er niet opzit is het zo ie zo geen vrouwquote:Op donderdag 21 april 2005 19:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine lieve oortjes...
Twee benen
Primaire en secundaire vrouwelijke geslachtskenmerken
![]()
Een lijstje met uiterlijkheden vind ik inderdaad ook wel wat lastiger, daarbij gaat het meer om het totaalplaatje. Maar wat betreft karaktereigenschappen, kan ik er toch wel een paar bedenken die ik behoorlijk essentieel/aantrekkelijk vind: Humor, intelligentie, zelfverzekerdheid.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:38 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik zou hier geen zinnig antwoord op weten, buiten wat standaard dingetjes. Net zo als het "Hoe ziet jouw ideale partner eruit?" topic, waarin ook een hoop eigenschappen lijstjes voorkomen, ik snap er niets van hoe je dat kunt bedenken.
Ik kom iemand tegen en die heeft "Het", en "Het" kan heel verschillend zijn als ik de dames na ga waarop ik viel/ben gevallen.
Ah, ik wilde al naar jou lijstje vragen,quote:Op donderdag 21 april 2005 19:44 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Een lijstje met uiterlijkheden vind ik inderdaad ook wel wat lastiger, daarbij gaat het meer om het totaalplaatje. Maar wat betreft karaktereigenschappen, kan ik er toch wel een paar bedenken die ik behoorlijk essentieel/aantrekkelijk vind: Humor, intelligentie, zelfverzekerdheid.
Haar slechte eigenschappen meldenquote:Op donderdag 21 april 2005 20:33 schreef Metro2005 het volgende:
Dat heb ik weer
Denk je dat je vriendin online is heb je ineens haar ex te pakken die blijkbaar haar wachtwoord nog heeft
wat moet ik daaaaaar nou weer mee
tis nog best een aardige gozer op zich maargoedquote:
Drie eigenschappenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:23 schreef _Boo_ het volgende:
Dat is zeker een voorwaarde, iemand die aan me gewaagd is.. die me aankan...quote:Op donderdag 21 april 2005 20:42 schreef Christine het volgende:
[..]
Drie eigenschappen
Dan krijg je zo'n kansloos lijstje.
Als ik ooit nog een partner krijg, dan is dat in elk geval iemand die aan mij gewaagd is, die houdt van een spelletje, en die ongeveer op hetzelfde intelligentieniveau zit (dat je er iig een gesprek mee kan voeren)
Een eigenschap? Euh... het kansloze lijstje dan maar. Langer dan ik heeft wel de voorkeur, evenals donker haar en een lange cq grote lul.
Voor mij is dat echt geen voorwaarde, gezien iedereen mij wel aankanquote:Op donderdag 21 april 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
Dat is zeker een voorwaarde, iemand die aan me gewaagd is.. die me aankan...
Nou voor mij is het een absolute mustquote:Op donderdag 21 april 2005 20:48 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Voor mij is dat echt geen voorwaarde, gezien iedereen mij wel aankan
Hmm, ik las eerst "sletjes" in plaats van "stelletjes".quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
Euh, dit is een stelling voor mannen he?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:49 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: In de zomer is het erger om single te zijn vanwege alle schaarsgeklede vrouwen en stelletjes die je dan ziet.
Of pak je dan juist je kans ?
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:54 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, dit is een stelling voor mannen he?
Of andersom... de zomer is lekker als vrouw omdat je wat minder kleding aan hoeft, en zo wat beter kan laten zien wat je in huis hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |