hier MOET ik tegen protesteren... Dat is niet waar!!!quote:
Go girlquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.
Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.
![]()
Tja, je bent copywriter of nietquote:Op donderdag 21 april 2005 12:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha prachtig antwoordHad het zelf nauwelijks anders geformuleerd. Je sluit geen deuren, houdt alles op, maar geeft toch geen valse hoop.
Go CC go!
De Gilmore Girlsquote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
haha subtielquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.
Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.
![]()
Story of my life.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)quote:
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle pratenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent trouwens wel erg gebiologeerd door die peer, Thisbe. Zit daar nog een diepe psychologische theorie achter of zo?
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijn. en misschien leer je nog een paar dingen van de, voor mannen vaak onbegrijpelijke, vrouwelijke psyche
Dat viel tegen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.
Mail anders ff wanneer het is en zo ga ik wel ff letten en let ik wel ff goed op Roryquote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle praten![]()
Maarrreeee daar gaat het hier niet over volgens mij
LELIJK!!? Mister Big is zo geilquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
SatC
Die
schoenen
die
kleren
![]()
Alleen die godvergeten lelijke mannen van Carrie!![]()
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat viel tegen hoor..
En mannen met kokosnoten?
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on R&P topic...
Dit is verdulleme FTR niet!![]()
Ik heb dus al een antwoord gekregen. Hij gaat me snel bellen voor de afspraak.
Tsja. Heb jij even pech dat ik die gisteren heb weggegeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnen![]()
Zomaar wat losse associaties![]()
R&P relaties en psychologiequote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???![]()
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Nieuwe stelling voor onze snoezige lieverds!
[i]Wat voor een vrucht ben jij als single?[/sub]
Citroen, rimpelig van buiten en je wil er niet in bijten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.
Het ging over fruit, niet over dierenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:43 schreef Tranceptor het volgende:
Een tijger(kokos)nootje dus ergens. Tijgers hebben ook een lief uiterlijk en lijken aaibaar, maar kunnen verrekt venijnig en onverwacht uithalen.
Ehm tjemig, dan ben ik een banaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat voor een vrucht ben jij als single?
Ik ben een aardbeiIk draag graag rood, en tevens ben ik zoet!
![]()
Ik denk dat ik een hele rare tropische vrucht ben. Tropisch, verrassend, complexe smaak, maar als je er even aan went zeer de moeite waard. Met stekels.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Wat voor een vrucht ben jij als single?
Ik ben een aardbeiIk draag graag rood, en tevens ben ik zoet!
![]()
Ik ben wel online hoor hahahaquote:Op donderdag 21 april 2005 12:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Het ging over fruit, niet over dieren
En waarom ben je niet op msn?
Ik zou zelf niet weten wat voor fruit ik ben... dat gaat me echt te ver ook hoor
Een lychee??quote:Op donderdag 21 april 2005 12:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een hele rare tropische vrucht ben. Tropisch, verrassend, complexe smaak, maar als je er even aan went zeer de moeite waard. Met stekels..
Graag. (Trouwen en kinderen). Alleen niet binnenkort.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Trouwen: Neequote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Trouwen: Nee
Kinderen: Nee
Er aan toe zijn: Nee
Eeuwig vrijgezel? dat nog liever dan![]()
Ik wil jezelf niet vergelijken met zo'n ranzige witte substantie hoor.quote:
ben zelf inderdaad begin 30. heb momenteel geen sterke kinderwens, maar hoop toch wel iemand te ontmoeten om samen ooit kinderen mee te krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Intussen ben ik al bijna halverwege de 30.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Trouwen? geen idee nogquote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Compromissen vinden, maar dingen helemaal latenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wat een Britney Spears stelling, zeg.
EDIT: Die vruchtenstelling dus...
Kunnen we niet wat beters verzinnen?
EDIT: Ja dus![]()
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te blijven. Take it or leave it. Ik ben wie ik ben en is dat niet wat jij zoekt dan ben ik niet de ware.
Heb me in het verleden wel eens te veel naar een relatie gevoegd en daar word ik niet gelukkig van.
Compromissen zoeken, vinden en doorvoeren is natuurlijk weer een ander verhaal.
EDIT: Hou deze maar in de reserve.
Ik was ontopicquote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Ik ga me voor niks of niemand meer aanpassen... dat heb ik in het verleden al te veel gedaan. Iemand moet me maar accepteren zoals ik ben.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In hoeverre ben jij bijvoorbeeld bereid om je in een relatie te voegen naar de ander? Zou je bijvoorbeeld stoppen met roken/drinken/computeren als de ander daar een gruwelijke hekel aan heeft of blijf je jezelf, compleet met je 'slechte' kanten?
Bij m'n ex rookte ik niet waar ze bij was, omdat ik wist dat ze het niet prettig vond. Maar stoppen, nee dat toch niet.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
In m'n vorige relatie, heb ik teveel van mezelf moeten opgeven. Dat de relatie op een gegeven moment stukliep, was voor mij eigenlijk alleen maar een bevrijding. Ik wil best wel wat toegeven, maar in die mate absoluut niet meer.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf mezelf maar wil best wat dingetjes veranderen voor een ander. Zolang het geen fundamentele zaken zijn zoals mijn hobby's ofzo.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik probeer altijd zoveel mogelijk mezelf te blijven. Take it or leave it. Ik ben wie ik ben en is dat niet wat jij zoekt dan ben ik niet de ware.
Heb me in het verleden wel eens te veel naar een relatie gevoegd en daar word ik niet gelukkig van.
EDIT: Hou deze maar in de reserve.
Ik denk niet dat ik ooit ga trouwen, dat is een verschijnsel wat ik niet begrijp. Ik wil eventueel wel kinderen. Maar als ik die wil, dan zou ik dat tussen nu en 5 jaar wel moeten gaan doen, anders vind ik mezelf een te oude moeder (ben 27). In die zin voel ik wel enige druk. Anderzijds kan ik me een leven met man en kinderen totaal niet voorstellen, ik heb veel ruimte voor mezelf nodig en ben erg gewend om precies dat te doen waarin ik zin heb, op welk moment dan ook. Lijkt me moeilijker als je samenwoont/kinderen hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ok ontopic.
Nieuwe stelling:
Je moet altijd jezelf willen blijven in een relatie, dat is de enige manier waarop een relatie kan werken. Dan moet je ook wel twee zelfverzekerde personen hebben hoor. Compromissen kunnen je sluiten in dingen. Ik maak bijvoorbeeld muziek en daar spendeer ik veel tijd aan. Een compromis zou zijn daar minder tijd aan te besteden, maar een verbod zou averechts werken. Dat is net zo iets als me dwingen tomaten te eten, dat gaat je NIET lukken.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wilde, maar willen weet ik niet meerquote:Op donderdag 21 april 2005 12:56 schreef Beach het volgende:
Je wil wel graag een kind hebben?
Herkenbaar, al lopen jouw biologische klokken ietsjes voor op de mijnequote:Op donderdag 21 april 2005 12:56 schreef Copycat het volgende:
Toen ik een jaar of 20 was, wist ik zeker dat ik rond mijn dertigste zwanger zou zijn van mijn eerste kindje.
Door de werkelijkheid ingehaald. Nu hoef ik niet meer zo nodig, merk ik keer op keer.
Vrij naar John Lennon: Life is what happens to you while making bad descisions...
Maar dit weekend komt mijn neefje van 8 bij mij logeren, dus wie weet loop ik daarna over van het gelui van biologische klokken...
Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Herkenbaar, al lopen jouw biologische klokken ietsjes voor op de mijne
Mijn ex en ik hadden al trouwplannen, en we hadden het al regelmatig over kinderen gehad. Het was voor mij liever vandaag dan morgen, wat dat betreft. En nog, als ik nu zwanger zou zijn zou ik het op zich niet erg vinden want ik ben dol op kinderen. Maar ik zou liever een kind willen krijgen samen met iemand, dat je er samen voor kiest en dat je het samen kunt opvoeden etc. Je moet een kind ook wat te bieden hebben. En wat dat betreft... de biologische klok hoor ik tikken, maar ik ga niet speciaal een relatie zoeken om maar zo snel mogelijk te kunnen settelen (wat ik eerst wel deed).
Heel herkenbaar, het moederschap lijkt me aan de ene kant leuk, maar ik zie mezelf aan de andere kant zeker de komende jaren nog niet toe zijn aan al die verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilde, maar willen weet ik niet meer.
Enerzijds ben ik wel eens bang dat ik dadelijk spijt krijg van het feit dat het oederschap aan me voorbij is gegaan. Maar anderzijds zie ik mezelf niet als moeder, met alle verantwoordelijkheden en verlies van vrijheid die daarbij komt kijken.
Past nu gewoonweg ook niet in mijn leven. maar ik zeg nooit nooit. Mocht mister right onverwacht aan komen galloperen, dan sta ik er wel voor open... denk ik.
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.
En Miss Right mag ook nog wel een verkeerde afslag nemen zo bevalt het ook nog wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |