abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 11:37:50 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399395
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:32 schreef WeirdMicky het volgende:
CopyCat, als ik jou was zou ik het toch proberen. Hoe weet je zeker dat je niet romantisch tot hem aangetrokken bent als je nog nooit wat romantisch gedaan hebt?
Omdat zelfkennis de beste kennis is
Ik vind het een leuke vent, maar voel me er niet op een seksueel-romantische manier tot aangetrokken. En bij mij werkt het zo dat als dat er niet meteen is, het ook niet komt.

Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:42:16 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399502
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet?

Misbruiken, dan voel ik me net als een verleidster van PI .
En eerlijk zeggen vind ik het wel moeilijk om iemand af te wijzen, ben een pleaser pur sang... .

Maar, kan me natuurlijk ook naief opstellen (is niet zo moeilijk) en net doen alsof mijn neus bloedt en ik totaal niet in de gaten heb dat hij een hidden agenda heeft...
Als hij met kaas en wijn aankomt kan je moeilijk doen alsof je neus bloedt volgens mij
Ik zou zeggen kijk wat je zelf wilt, wil je een leuke avond met hem met de kans dat je misschien nog wel wat voor hem gaat voelen ook dan moet je gewoon afspreken en zie je hem echt niet zitten dan moet je voor jezelf besluiten of je hem hoop wilt geven door toch af te spreken (wat ik zelf niet zou doen) of gelijk nee zeggen.

Ik zou hem in elk geval geen valse hoop geven, dat is erg kwetsend voor hem
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26399536
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]
Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over .
Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertje

Frustraties komen naar boven
pi_26399542
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

(ik heb jaren nodig gehad voor ik in vuur en vlam stond voor mijn huidige partner, maar soit ...)

de vriendschap en carrièreperspectief echter zou ik niet te veel op hopen, als je hem vriendelijk afwijst

mannen, en omgaan met afwijzingen ...

of je moet het smerig spelen, hem nooit expliciet afwijzen, en hem gewoon jaren achter je aan laten lopen als een schoothondje . Als je carrière op een hoogtepunt is, DAN vriendelijk zeggen dat hij toch eigenlijk je type niet is
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 21 april 2005 @ 11:44:30 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399556
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou hem in elk geval geen valse hoop geven, dat is erg kwetsend voor hem om te doen
Nee, dat wil ik ook niet doen.
Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
pi_26399580
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef petitlapin het volgende:
of je moet het smerig spelen, hem nooit expliciet afwijzen, en hem gewoon jaren achter je aan laten lopen als een schoothondje . Als je carrière op een hoogtepunt is, DAN vriendelijk zeggen dat hij toch eigenlijk je type niet is
Oe jij bent evil
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:46:58 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399625
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is,, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertje

Frustraties komen naar boven
Laatste quote was niet nodig hoor dat was al wel duidelijk haha
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26399631
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
Juist, het is zijn eigen probleem. Met zo'n voorstel weet hij écht wel dat hij een risico neemt. Mensen niet durven te kwetsen is echt jammerlijk, slechts 1 op de 100 mensen die je date word je oud mee. Zou je om die reden maar 1 x daten?
pi_26399637
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, je kunt er weinig aan doen als iemand anders méér verwacht. Als hij redelijk is, zal hij dat ook wel accepteren. Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:49:36 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399687
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.
Hij is ouder dan ik ben, geloof ik. Of in ieder geval van mijn leeftijd.
Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen... .
Ga hem straks maar even terugmailen.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:50:27 #111
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399709
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen... .
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 21 april 2005 @ 11:51:30 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399727
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?
Maar natuurlijk .

Als jullie dus niets meer van me vernemen, heeft ie het niet licht opgepakt en ben ik in mootjes gehakt...
pi_26399761
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk, ik geef tips aan mensen die mn ouders hadden kunnen zijn en 10x meer ervaring hebben
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:09 #114
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399784
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar natuurlijk .

Als jullie dus niets meer van me vernemen, heeft ie het niet licht opgepakt en ben ik in mootjes gehakt...
Dan lezen we op FP wel weer van een moord, staat er ook weer 1 op in Waalwijk
Geef anders de datum ook ff door dan kunnen we er rekening mee houden
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:28 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399792

Dan had ik je op mijn zestiende moeten baren, VreemdMicky...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:53 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26399801
CC-tje, ik zou me lekker naief opstellen. En gewoon daar gaan eten. Met vrienden kan je natuurlijk ook wijn drinken
pi_26399837
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:

Dan had ik je op mijn zestiende moeten baren, VreemdMicky...
Dat is in bepaalde landen erg normaal Mammie...

En mn nickname is ook nooit goed, al is deze beter dan WeirdMickey
  donderdag 21 april 2005 @ 11:58:58 #118
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26399905
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat is in bepaalde landen erg normaal Mammie...

En mn nickname is ook nooit goed, al is deze beter dan WeirdMickey
In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  donderdag 21 april 2005 @ 11:59:59 #119
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399931
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:58 schreef melismay het volgende:

[..]

In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1
Ik ken er ook nog wel een aantal.
En dan vond ik een vriendin van me al 'jong' dat ze 25 was en moeder werd
  donderdag 21 april 2005 @ 12:01:39 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399967
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Oe jij bent evil
Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoor
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 21 april 2005 @ 12:06:36 #121
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400076
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoor
Woman are evil
  donderdag 21 april 2005 @ 12:07:09 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26400087
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.

Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.

donderdag 21 april 2005 @ 12:08:53 #123
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26400121
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Woman are evil
hier MOET ik tegen protesteren... Dat is niet waar!!! Ik ben zoooooo NIET evil

Ok, heel soms dan
-
pi_26400129
Haha prachtig antwoord Had het zelf nauwelijks anders geformuleerd. Je sluit geen deuren, houdt alles op, maar geeft toch geen valse hoop.

Go CC go!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:09:24 #125
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400132
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.

Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.

Go girl
  donderdag 21 april 2005 @ 12:11:55 #126
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26400191
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha prachtig antwoord Had het zelf nauwelijks anders geformuleerd. Je sluit geen deuren, houdt alles op, maar geeft toch geen valse hoop.

Go CC go!
Tja, je bent copywriter of niet .

Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls .
pi_26400264
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls .
De Gilmore Girls Ik ben benieuwd hoe het afloopt, misschien is ie wel een beest in bed

Let je wel een beetje op de slowchat CC?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 21 april 2005 @ 12:17:42 #128
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26400304
Ik zie niet in wat er slowchat aan is om in het single topic over een op hande zijnde date te praten, beste Thisbe .
  donderdag 21 april 2005 @ 12:21:01 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26400368
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:

Dit heb ik geantwoord:

haha subtiel
wel hier posten hoe het was he
  donderdag 21 april 2005 @ 12:21:33 #130
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26400384
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Story of my life.

Overigens win ik natuurlijk altijd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:22:41 #131
11923 I.R.Baboon
pi_26400400
Je bent trouwens wel erg gebiologeerd door die peer, Thisbe. Zit daar nog een diepe psychologische theorie achter of zo?
pi_26400417
Gillmore Girls .
  donderdag 21 april 2005 @ 12:25:48 #133
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400473
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:23 schreef Nouk het volgende:
Gillmore Girls .
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)
  donderdag 21 april 2005 @ 12:27:35 #134
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26400509
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle praten

Maarrreeee daar gaat het hier niet over volgens mij
-
pi_26400525
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent trouwens wel erg gebiologeerd door die peer, Thisbe. Zit daar nog een diepe psychologische theorie achter of zo?
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?
pi_26400548
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijn . en misschien leer je nog een paar dingen van de, voor mannen vaak onbegrijpelijke, vrouwelijke psyche
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_26400573
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Thurtje het volgende:

[..]

Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijn . en misschien leer je nog een paar dingen van de, voor mannen vaak onbegrijpelijke, vrouwelijke psyche
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.
  donderdag 21 april 2005 @ 12:30:33 #138
11923 I.R.Baboon
pi_26400580
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?
Dat viel tegen hoor. .

En mannen met kokosnoten?
pi_26400624
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:

[..]

Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.
SatC Die schoenen die kleren
Alleen die godvergeten lelijke mannen van Carrie!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:32:59 #140
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400634
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef melismay het volgende:

[..]

Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle praten

Maarrreeee daar gaat het hier niet over volgens mij
Mail anders ff wanneer het is en zo ga ik wel ff letten en let ik wel ff goed op Rory
pi_26400649
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef Thisbe het volgende:

[..]

SatC Die schoenen die kleren
Alleen die godvergeten lelijke mannen van Carrie!
LELIJK!!? Mister Big is zo geil . Damnit. Maar die schienen en kleren, echt te mooi ja. Als je er zelf in gaat lopen staat het belachelijk maar bij haar .
  donderdag 21 april 2005 @ 12:35:20 #142
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26400692
En maar weer on R&P topic...
Dit is verdulleme FTR niet!

Ik heb dus al een antwoord gekregen. Hij gaat me snel bellen voor de afspraak.
pi_26400703
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat viel tegen hoor. .

En mannen met kokosnoten?
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnen
Zomaar wat losse associaties
  donderdag 21 april 2005 @ 12:36:44 #144
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400732
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on R&P topic...
Dit is verdulleme FTR niet!

Ik heb dus al een antwoord gekregen. Hij gaat me snel bellen voor de afspraak.
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???
  donderdag 21 april 2005 @ 12:38:23 #145
11923 I.R.Baboon
pi_26400773
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnen
Zomaar wat losse associaties
Tsja. Heb jij even pech dat ik die gisteren heb weggegeven.

Nou ja, of het moet mijn gimmick worden. Dat ik vanaf nu door het leven ga als de-man-met-de-kokosnoot.

En oh, ik vrees dat associatietechnisch de kokosnoot toch niet mijn vrucht is. Op mijn buikspieren na ben ik niet zo staalhard, en al helemaal niet bruut.
pi_26400848
Nieuwe stelling voor onze snoezige lieverds!

Wat voor een vrucht ben jij als single?

Ik ben een aardbei Ik draag graag rood, en tevens ben ik zoet!
  donderdag 21 april 2005 @ 12:41:57 #147
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26400857
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Goed zo, maar wat is R&P en FTR???
R&P relaties en psychologie

FTR fies tuig van de richel ofzo
pi_26400885
Ik ben duidelijk een kokosnoot, hard van buiten, zacht en zoetig van binnen...

Gemeen, bot zo nu en dan, genadeloos hard maar ook liefdevol teder en een beetje kinky.

Een tijger(kokos)nootje dus ergens. Tijgers hebben ook een lief uiterlijk en lijken aaibaar, maar kunnen verrekt venijnig en onverwacht uithalen.

Aan de andere kant heb ik wel een pit, dus sja dan is een kokosnoot ook niet helemaal het.

Een tijgerkokosnoot met pit
  donderdag 21 april 2005 @ 12:43:29 #149
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26400894
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Nieuwe stelling voor onze snoezige lieverds!

[i]Wat voor een vrucht ben jij als single?[/sub]
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26400949
een Passievrucht. de buitenkant is niet mooi, maar vanbinnen wel zoet met pit(jes)
It's nice to be important, but it's more important to be nice
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')