Tja, je bent copywriter of nietquote:Op donderdag 21 april 2005 12:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Haha prachtig antwoordHad het zelf nauwelijks anders geformuleerd. Je sluit geen deuren, houdt alles op, maar geeft toch geen valse hoop.
Go CC go!
De Gilmore Girlsquote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
haha subtielquote:Op donderdag 21 april 2005 12:07 schreef Copycat het volgende:
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.
Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.
![]()
Story of my life.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tja, je bent copywriter of niet.
Is natuurlijk ook het risico dat we elkaar tijdens dat etentje gaan lopen aftroeven met gevatte oneliners. Allebei net even gevatter en welbespraakter dan de ander willen zijn.
Ben ik straks beland in een alternatieve aflevering van de door mij zo verfoeide Gillmore Girls.
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)quote:
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle pratenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Je bent trouwens wel erg gebiologeerd door die peer, Thisbe. Zit daar nog een diepe psychologische theorie achter of zo?
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijnquote:Op donderdag 21 april 2005 12:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Veel over gehoord maar nooit gezien (Tsja man EN single, dan hoeft het niet he haha)![]()
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:29 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Moet je toch eens doen. de Gilmore girls zijn. en misschien leer je nog een paar dingen van de, voor mannen vaak onbegrijpelijke, vrouwelijke psyche
Dat viel tegen hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:28 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Een vrouw met een peer heeft iets seksueels he?![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Als dat het doel is kan je beter Sex and the City kijken denk ik. De DVD's dan.
Mail anders ff wanneer het is en zo ga ik wel ff letten en let ik wel ff goed op Roryquote:Op donderdag 21 april 2005 12:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Superserie... Ik word altijd liefkozend Rory genoemd om mijn voorliefde voor lezen en mijn snelle praten![]()
Maarrreeee daar gaat het hier niet over volgens mij
LELIJK!!? Mister Big is zo geilquote:Op donderdag 21 april 2005 12:32 schreef Thisbe het volgende:
[..]
SatC
Die
schoenen
die
kleren
![]()
Alleen die godvergeten lelijke mannen van Carrie!![]()
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnenquote:Op donderdag 21 april 2005 12:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat viel tegen hoor..
En mannen met kokosnoten?
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Copycat het volgende:
En maar weer on R&P topic...
Dit is verdulleme FTR niet!![]()
Ik heb dus al een antwoord gekregen. Hij gaat me snel bellen voor de afspraak.
Tsja. Heb jij even pech dat ik die gisteren heb weggegeven.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:35 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Stoere brute staalharde mannen, beestachtig in bed, niet zacht maar wel zoetig van binnen![]()
Zomaar wat losse associaties![]()
R&P relaties en psychologiequote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Goed zo, maar wat is R&P en FTR???![]()
Een rotte kiwi: Klein en niet te (vr)eten.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:41 schreef Thisbe het volgende:
Nieuwe stelling voor onze snoezige lieverds!
[i]Wat voor een vrucht ben jij als single?[/sub]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |