abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26398484
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:48 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Enige waar ik dan bang voor ben dat zijn van die moeilijke stilstes dat zou mij vreselijk lijken
Bij een leuk gesprek vallen er geen moeilijke stiltes. Want er vallen misschien wel wat stiltes, maar dan kan je ander natuurlijk in de ogen kijken, haar hand vastpakken en glimlachen. (In het geval dat je er tegenover zit)

Als je dichterbij elkaar zit kan je natuurlijk zoenen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 21 april 2005 @ 10:58:52 #63
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26398513
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:57 schreef Copycat het volgende:

[..]

Denk dat die sport een beetje te hoog ligt voor een eerste date van de meeste users hier .

Misschien denk ik simpel, maar als er tijdens een date ongemakkelijke stiltes vallen (niet elke stilte is ongemakkelijk, tenslotte), is dat dan niet gewoon een teken dat het niet voorbestemd is?
Nouja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je op de eerste date al geen gespreksonderwerpen weet te verzinnen...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:00:33 #64
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26398541
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:58 schreef Christine het volgende:

[..]

Nouja, dat bedoelde ik ook te zeggen. Als je op de eerste date al geen gespreksonderwerpen weet te verzinnen...
Daarom. Afkappen en verder niets mee doen. Dan wordt het nooit meer iets.
For great justice!
  donderdag 21 april 2005 @ 11:00:57 #65
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26398546
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 21 april 2005 @ 11:02:10 #66
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26398566
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:00 schreef Sjoewe het volgende:
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
Oneens, soms is het moment gewoon goed om te zoenen, of anders is het leuk om verrast te worden. Volgens mij maakt het dan niet uit wie het eerste initiatief neemt.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:03:47 #67
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26398605
quote:
Stelling: Als vrouw kan je altijd beginnen met zoenen op een eerste date, als man niet.
Of het KAN weet ik niet, maar of ik DURF is een tweede.... Denk dat ik daar ontkennend op moet antwoorden

Waarom zou een vrouw dat wel kunnen en een man niet? Ik denk dat je over het algemeen wel kan voelen of het moment er naar is. Zijn mannen dan zo op dat soort zaken belust dat ze een kus ALTIJD accepteren als de vrouw begint?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26398654
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:56 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Neen. Maar goed, dat had ik ook niet verwacht, maar het hoorde erbij.
Maar ze had wel een mooie peer voor jou?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:05:49 #69
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26398659
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:03 schreef melismay het volgende:

[..]

Of het KAN weet ik niet, maar of ik DURF is een tweede.... Denk dat ik daar ontkennend op moet antwoorden

Waarom zou een vrouw dat wel kunnen en een man niet? Ik denk dat je over het algemeen wel kan voelen of het moment er naar is. Zijn mannen dan zo op dat soort zaken belust dat ze een kus ALTIJD accepteren als de vrouw begint?
Ja de meeste mannen zijn niet zo moeilijk die vinden veel dingen wel goed hoor.
maar misschien dat mannen af en toe te moeilijk denken bij vrouwen van willen ze het wel of niet ipv het gewoon te doen en zien wat eruit komt.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26398675
quote:
Oneens. als het gevoel goed is dan kan je als man wel beginnen met zoenen.
Het probleem is als je denkt dat het gevoel goed is, maar je dat even verkeerd hebt ingeschat, dan zal de vrouw daar makkelijker mee weg komen dan de man, maar dat is persoonlijk.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_26398704
quote:
Ja ik denk het wel, ik heb tenminste nog nooit meegemaakt dat een man een kus van mij niet accepteerde Moet ik wel wat drank ophebben voordat ik iemand zomaar begin te zoenen
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:08:11 #72
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26398708
quote:
Op donderdag 21 april 2005 10:52 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, dat is een gezellige date.
Als je op je eerste date al om gespreksonderwerpen verlegen zit, waar mmoet je het dan de rest van de tijd over hebben?

Overigens is er een heel goed alternatief voor praten op dates...

Maar je hebt wel gelijk, het gesprek moet een klein beetje vlotjes verlopen maar als het klikt met iemand gaat dat vanzelf wel. Iig niet in paniek raken als je elkaar even een paar tellen niks te vertellen hebt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 21 april 2005 @ 11:08:17 #73
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26398714
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ja de meeste mannen zijn niet zo moeilijk die vinden veel dingen wel goed hoor.
maar misschien dat mannen af en toe te moeilijk denken bij vrouwen van willen ze het wel of niet ipv het gewoon te doen en zien wat eruit komt.
En daar kan Metro dan volgens mij weer over meepraten'

Ik ben altijd bang dat ik alle signalen verkeerd lees en stel me dus wat afwachtender op eigenlijk... Niet echt een hele goede houding, maar ok...
-
  donderdag 21 april 2005 @ 11:08:29 #74
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26398723
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:05 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Maar ze had wel een mooie peer voor jou?
Het was ook maar een heel klein peertje (size does matter) maar ik heb hem wel meegenomen als souvenir.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:09:50 #75
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26398753
quote:
Vaak beginnen we tegelijk met zoenen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26398761
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:08 schreef melismay het volgende:

[..]

Ik ben altijd bang dat ik alle signalen verkeerd lees en stel me dus wat afwachtender op eigenlijk... Niet echt een hele goede houding, maar ok...
Ik zie die signalen nooit. Ik ben dan ook nog nooit begonnen met zoenen op een date. Ik liet me altijd zoenen.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:11:09 #77
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26398784
quote:

[..]

Gewoon stoute schoenen aantrekken en zien wat eruit komt.
meeste mannen vinden het wel goed hoor als je begint
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 21 april 2005 @ 11:12:54 #78
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26398816
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:11 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Gewoon stoute schoenen aantrekken en zien wat eruit komt.
meeste mannen vinden het wel goed hoor als je begint
Ja, het klinkt heel fout, maar het is wel gewoon waar.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:16:10 #79
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26398877
quote:

[..]

Niet alleen ik , volgens mij heeft PieterCK daar wel een punt. Mannen zullen het veel sneller accepteren als vrouwen als je ze zomaar zoent.
bovendien begon ik de laatste keer met zoenen
pi_26398881
Vrouwen beginnen nooit met zoenen bijna, terwijl mannen dat echt niet erg vinden. Overigens vind ik de moeite die je moet doen, wel altijd lijden tot een climax.

En signalen zijn vaak veeeel duidelijker dan je denkt. Durven de 1e stap te nemen wordt meestal wel gewaardeerd.
pi_26398926
Bij mijn laatste date had ik op een gegeven moment wel door dat hij mij wilde zoenen. Zachtjes over mijn been wrijven, spelen met mijn handen enzo. Maar ik dacht laat hem maar even, ik vind het wel leuk dat ie het zo rustig opbouwd.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:18:12 #82
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26398927
Aan de andere kant ook wel leuk dat de "spanning" voor de 1e zoen er wel hangt maar niemand durft het te doen
heb je wel iets over voor de 2e date he EN iets om naar uit te kijken
  donderdag 21 april 2005 @ 11:19:10 #83
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26398950
Wat een bruikbare tips hier allemaal, vraag me af of ik zulke dingen ooit ga durven, maar ja, je moet wat he!?

Nu alleen nog een date
-
  donderdag 21 april 2005 @ 11:20:10 #84
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26398976
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef melismay het volgende:
Wat een bruikbare tips hier allemaal, vraag me af of ik zulke dingen ooit ga durven, maar ja, je moet wat he!?

Nu alleen nog een date
Moeten we 'oefenen' Melismay
  donderdag 21 april 2005 @ 11:20:15 #85
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26398979
Voor ik ze kan gebruiken moet ik weer eens iemand vinden met wie ik een date wil. En die met mij een date wil. De rest is niet zo vaak een probleem.
For great justice!
pi_26399010
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef melismay het volgende:

Nu alleen nog een date
Dat gaat vanzelf. Het zoenen dan he.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:22:19 #87
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399022
Bij mijn eerste date durfde we alle 2 niet te zoenen. We stonden op een gegeven moment op het punt allebei weer naar huis te gaan en we keken elkaar echt een halve minuut aan van wie begint er
uiteindelijk durfden we het allebei niet
Op de 2e date maar ingehaald
pi_26399024
De singlesmeeting komt eraan Wanhoop niet.

En als er tussen de singles niks zit...er zijn genoeg anderen mensen in die kroeg gok ik. Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
  donderdag 21 april 2005 @ 11:23:12 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399049
Mmm...ik zit met een dilemma.
Twee weken geleden heb ik een erg prettig verlopen sollicitatiegesprek gehad. Die baan is helaas aan mijn neus voorbij gegaan, maar heb er wel een goed contact met de copywriter van dat bureau aan overgehouden. Hij introduceert mijn Engelse teksten bijvoorbeeld bij het vertaalbureau van zijn neef en geeft me goede adviezen voor mijn carrière. De laatste week zijn er al veel sms-jes en mailtjes over en weer gegaan.

Had al een beetje in de smiezen dat zijn 'bemoeienis' niet enkel zakelijk was, hoorde dat ook van mijn beste vriendin die bij dat bureau werkt. Kreeg daar net de bevestiging van: een mailtje met uitnodiging voor een etentje. Wijn en kaas worden specifiek genoemd, kaarslicht nog net niet .

Enerzijds lijkt het me wel leuk, want qua humor zitten we geloof ik wel redelijk op eenzelfde lijn. En zo'n contact is zakelijk gezien ook nooit verkeerd.
Alleen weet ik ook al dat er op romantisch vlak geen toekomst whatsoever is, van mijn kant. Voel me niet op die manier tot hem aangetrokken.
Weet nu dus even niet hoe te reageren zonder zijn hoop te voeden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:24:54 #90
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399085
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:22 schreef WeirdMicky het volgende:

En als er tussen de singles niks zit...er zijn genoeg anderen mensen in die kroeg gok ik. Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
Ow aanpreken en zo geen probleem hoor dat doe ik zo..
Pick one and I talk to her, graag wel beetje aantrekkelijk dan
  donderdag 21 april 2005 @ 11:27:07 #91
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399154
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:23 schreef Copycat het volgende:
Twee weken geleden heb ik een erg prettig verlopen sollicitatiegesprek gehad. Die baan is helaas aan mijn neus voorbij gegaan, maar heb er wel een goed contact met de copywriter van dat bureau aan overgehouden. Hij introduceert mijn Engelse teksten bijvoorbeeld bij het vertaalbureau van zijn neef en geeft me goede adviezen voor mijn carrière. De laatste week zijn er al veel sms-jes en mailtjes over en weer gegaan.

Had al een beetje in de smiezen dat zijn 'bemoeienis' niet enkel zakelijk was, hoorde dat ook van mijn beste vriendin die bij dat bureau werkt. Kreeg daar net de bevestiging van: een mailtje met uitnodiging voor een etentje. Wijn en kaas worden specifiek genoemd, kaarslicht nog net niet .

Enerzijds lijkt het me wel leuk, want qua humor zitten we geloof ik wel redelijk op eenzelfde lijn. En zo'n contact is zakelijk gezien ook nooit verkeerd.
Alleen weet ik ook al dat er op romantisch vlak geen toekomst whatsoever is, van mijn kant. Voel me niet op die manier tot hem aangetrokken.
2 opties:

1) misbruik hem voor je carriere
2) of zeg hem eerlijk wat je vindt

Ik kan niet in jou kijken over waar jij je prettig bij voelt natuurlijk.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:27:19 #92
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_26399164
quote:

Cc, wat doe je????
Nu ga ik dus zeker niet meer naar de meet he!
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_26399170
quote:
ik zou zeker, zonder enige twijfel op de uitnodiging ingaan , vraag me niet waarom, maar zeker.

op één uitnodiging ingaan voedt in mijn ogen nog geen hoop

en je weet nooit ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 21 april 2005 @ 11:28:25 #94
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26399190
quote:

Ja zeg... nu durf ik zeker niet meer te komen...

@Copycat... Lastige situatie, want als het hem niet aanstaat dat je romantisch niks met hem wil, kan dat je zakelijke relatie ook behoorlijk beinvloeden als hij niet professioneel genoeg is.
-
pi_26399272
CopyCat, als ik jou was zou ik het toch proberen. Hoe weet je zeker dat je niet romantisch tot hem aangetrokken bent als je nog nooit wat romantisch gedaan hebt?

Laat je eens verrassen, doe eens gek. Veel te verliezen heb je toch niet?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:33:32 #96
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26399294
quote:
Weddenschapjes van: jij durft die echt niet aan te spreken etc zijn wel leuk
Ben ik even blij dat ik dan niet aanwezig ben
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:34:05 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399307
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:27 schreef Metro2005 het volgende:

Ik kan niet in jou kijken over waar jij je prettig bij voelt natuurlijk.

Niet?

Misbruiken, dan voel ik me net als een verleidster van PI .
En eerlijk zeggen vind ik het wel moeilijk om iemand af te wijzen, ben een pleaser pur sang... .

Maar, kan me natuurlijk ook naief opstellen (is niet zo moeilijk) en net doen alsof mijn neus bloedt en ik totaal niet in de gaten heb dat hij een hidden agenda heeft...
pi_26399353
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar, kan me natuurlijk ook naief opstellen (is niet zo moeilijk) en net doen alsof mijn neus bloedt en ik totaal niet in de gaten heb dat hij een hidden agenda heeft...
is wat ik zou doen, ja!

en waarom weet/voel je eigenlijk dat het nooit op romantisch vlak zal klikken ? Geestelijk klikt het blijkbaar volledig ...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:36:01 #99
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399359
quote:

[..]

Niet?

En eerlijk zeggen vind ik het wel moeilijk om iemand af te wijzen, ben een pleaser pur sang... .

en misschien klikt het heel goed wordt het heel gezellig en heb je een leuke avond.
pi_26399388
CopyCat gewoon doen, maar als je nu al wel weet dat het op romantisch gebied niks wordt zou ik dat wel subtiel laten weten tijdens het etentje.

Ik weet dat mannen en subtiel vaak niet samen gaan, maar als hij er meer van verwacht dan jij dan kan dat je zakelijke relatie schaden
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  donderdag 21 april 2005 @ 11:37:50 #101
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399395
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:32 schreef WeirdMicky het volgende:
CopyCat, als ik jou was zou ik het toch proberen. Hoe weet je zeker dat je niet romantisch tot hem aangetrokken bent als je nog nooit wat romantisch gedaan hebt?
Omdat zelfkennis de beste kennis is
Ik vind het een leuke vent, maar voel me er niet op een seksueel-romantische manier tot aangetrokken. En bij mij werkt het zo dat als dat er niet meteen is, het ook niet komt.

Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over .
  donderdag 21 april 2005 @ 11:42:16 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399502
quote:

[..]

Niet?

Als hij met kaas en wijn aankomt kan je moeilijk doen alsof je neus bloedt volgens mij
Ik zou zeggen kijk wat je zelf wilt, wil je een leuke avond met hem met de kans dat je misschien nog wel wat voor hem gaat voelen ook dan moet je gewoon afspreken en zie je hem echt niet zitten dan moet je voor jezelf besluiten of je hem hoop wilt geven door toch af te spreken (wat ik zelf niet zou doen) of gelijk nee zeggen.

Ik zou hem in elk geval geen valse hoop geven, dat is erg kwetsend voor hem
pi_26399536
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]
Maar jullie hebben wel gelijk dat ik die uitnodiging gewoon moet aannemen. Wie weet hou ik er ook wel een leuke vriendschap met carrière perspectief aan over .
Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertje

Frustraties komen naar boven
pi_26399542
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

(ik heb jaren nodig gehad voor ik in vuur en vlam stond voor mijn huidige partner, maar soit ...)

de vriendschap en carrièreperspectief echter zou ik niet te veel op hopen, als je hem vriendelijk afwijst

mannen, en omgaan met afwijzingen ...

of je moet het smerig spelen, hem nooit expliciet afwijzen, en hem gewoon jaren achter je aan laten lopen als een schoothondje . Als je carrière op een hoogtepunt is, DAN vriendelijk zeggen dat hij toch eigenlijk je type niet is
  donderdag 21 april 2005 @ 11:44:30 #105
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399556
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zou hem in elk geval geen valse hoop geven, dat is erg kwetsend voor hem om te doen
Nee, dat wil ik ook niet doen.
Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
pi_26399580
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef petitlapin het volgende:
of je moet het smerig spelen, hem nooit expliciet afwijzen, en hem gewoon jaren achter je aan laten lopen als een schoothondje . Als je carrière op een hoogtepunt is, DAN vriendelijk zeggen dat hij toch eigenlijk je type niet is
Oe jij bent evil
  donderdag 21 april 2005 @ 11:46:58 #107
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399625
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef RubberenRobbie het volgende:

[..]

Inderdaad, bij iemand eten en drinken kan nooit kwaad en de uitnodiging accepteren zonder subtiele hints. Mocht je na het eerste glas wijn het idee hebben dat er wat jou betreft geen toekomst voor jullie saampjes is,, kun je altijd nog zeggen dat je hem meer beschouwt als je kleine broertje

Frustraties komen naar boven
Laatste quote was niet nodig hoor dat was al wel duidelijk haha
pi_26399631
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar aan de andere kant is het ook weer niet mijn probleem als hij meer van die date verwacht dan er in zit, toch?
Ga hem natuurlijk niet aan het lijntje houden en expres signalen uitzenden die hem hoop kunnen geven. Dat vind ik niet okay.
Juist, het is zijn eigen probleem. Met zo'n voorstel weet hij écht wel dat hij een risico neemt. Mensen niet durven te kwetsen is echt jammerlijk, slechts 1 op de 100 mensen die je date word je oud mee. Zou je om die reden maar 1 x daten?
pi_26399637
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, je kunt er weinig aan doen als iemand anders méér verwacht. Als hij redelijk is, zal hij dat ook wel accepteren. Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:49:36 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399687
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:47 schreef RubberenRobbie het volgende:
Ik kan een afwijzing redelijk accepteren, zolang ik maar niet als 'klein broertje' wordt geadopteerd.
Hij is ouder dan ik ben, geloof ik. Of in ieder geval van mijn leeftijd.
Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen... .
Ga hem straks maar even terugmailen.
  donderdag 21 april 2005 @ 11:50:27 #111
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399709
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Kan natuurlijk tussen neus en lippen laten vallen dat ik een voorliefde heb voor jongere mannen... .
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?
  donderdag 21 april 2005 @ 11:51:30 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399727
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:50 schreef PieterCK het volgende:
Laat je nog wel even weten hoe het afloopt?
Maar natuurlijk .

Als jullie dus niets meer van me vernemen, heeft ie het niet licht opgepakt en ben ik in mootjes gehakt...
pi_26399761
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk, ik geef tips aan mensen die mn ouders hadden kunnen zijn en 10x meer ervaring hebben
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:09 #114
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399784
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar natuurlijk .

Als jullie dus niets meer van me vernemen, heeft ie het niet licht opgepakt en ben ik in mootjes gehakt...
Dan lezen we op FP wel weer van een moord, staat er ook weer 1 op in Waalwijk
Geef anders de datum ook ff door dan kunnen we er rekening mee houden
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:28 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26399792

Dan had ik je op mijn zestiende moeten baren, VreemdMicky...
  donderdag 21 april 2005 @ 11:54:53 #116
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26399801
CC-tje, ik zou me lekker naief opstellen. En gewoon daar gaan eten. Met vrienden kan je natuurlijk ook wijn drinken
pi_26399837
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:54 schreef Copycat het volgende:

Dan had ik je op mijn zestiende moeten baren, VreemdMicky...
Dat is in bepaalde landen erg normaal Mammie...

En mn nickname is ook nooit goed, al is deze beter dan WeirdMickey
  donderdag 21 april 2005 @ 11:58:58 #118
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26399905
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat is in bepaalde landen erg normaal Mammie...

En mn nickname is ook nooit goed, al is deze beter dan WeirdMickey
In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1
-
  donderdag 21 april 2005 @ 11:59:59 #119
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26399931
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:58 schreef melismay het volgende:

[..]

In bepaalde landen? Nederland blijft daar tegenwoordig niet bij achter.... Hier in de buurt ook al weer 1
Ik ken er ook nog wel een aantal.
En dan vond ik een vriendin van me al 'jong' dat ze 25 was en moeder werd
  donderdag 21 april 2005 @ 12:01:39 #120
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26399967
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:45 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Oe jij bent evil
Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoor
  donderdag 21 april 2005 @ 12:06:36 #121
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26400076
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:01 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Volgens mij doen wel meer vrouwen dat hoor
Woman are evil
  donderdag 21 april 2005 @ 12:07:09 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26400087
Okay: dit vroeg ie:
P.S. Vraag me af of je ‘ja’ zou zeggen, stel (stel!) dat ik zou vragen of ik je eens mee uit eten mag nemen om, onder het genot van jonge Beaujolais en oude kaas, de kunst van het concept aan nadere inspectie te onderwerpen.

Dit heb ik geantwoord:
PS: Ik blief geen oude kaas. Een goede Beaujolais en een lekker etentje met goed gesprek echter, daar ben ik altijd wel voor te vinden.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')