abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 april 2005 @ 13:07:22 #181
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26401457
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wilde, maar willen weet ik niet meer .

Enerzijds ben ik wel eens bang dat ik dadelijk spijt krijg van het feit dat het oederschap aan me voorbij is gegaan. Maar anderzijds zie ik mezelf niet als moeder, met alle verantwoordelijkheden en verlies van vrijheid die daarbij komt kijken.

Past nu gewoonweg ook niet in mijn leven. maar ik zeg nooit nooit. Mocht mister right onverwacht aan komen galloperen, dan sta ik er wel voor open... denk ik.
Heel herkenbaar, het moederschap lijkt me aan de ene kant leuk, maar ik zie mezelf aan de andere kant zeker de komende jaren nog niet toe zijn aan al die verantwoordelijkheid ik zie dus wel, zou het nu nog niet weten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:07:26 #182
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_26401458
Zelf zou ik het wel enorm leuk vinden om voor mn dertigste papa te kunnen zijn. Zelf ben ik een kind van de 'tweede leg' en mijn vader is dan ook 59.
Sinds mn zus een kindje heeft gekregen, kriebelt het af en toe wel eens.
Verklaar me maar voor gek.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 21 april 2005 @ 13:07:56 #183
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26401469
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.

En Miss Right mag ook nog wel een verkeerde afslag nemen zo bevalt het ook nog wel.
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindt
Neefjes, nichtjes... en vrienden van me hebben een dochtertje van 8 weken. Maar eigenlijk ben ik stiekum ook wel heel erg blij als ik aan het eind van de dag zo'n kind weer terug mag geven aan de rechtmatige 'eigenaar'
Ach, en je weet nooit hoe het loopt...
  donderdag 21 april 2005 @ 13:08:06 #184
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26401477
Ik wil denk ik wel ooit kinderen, maar op dit moment zie ik dat niet gebeuren. Over trouwen heb ik een beetje een dubbele mening. Van de ene kant vind ik het niks omdat ik er niet echt in geloof. Maar van de andere kant ALS er ooit een gek komt die met me WIL trouwen, dan wil ook de hele santekraam, mooie jurk, groot feest...

Ja het klopt, ik snap mezelf ook niet altijd
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26401481
Ik zou ook nog geen vader willen worden voor mn 30ste.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 21 april 2005 @ 13:08:36 #186
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_26401486
Wat vrienden van mij hebben nu kinderen en eigenlijk vind ik ze nu wel leuk

Ik zou niet weten of ik ze zelf wil, vroeger was ik van mening van niet, maar inmiddels twijfel ik. Nu nog lang niet in ieder geval. Ik heb ook wat voorwaarden, ik vind dat ik een moeder zou moeten zijn waar kinderen trots op zouden zijn en ik wil een stabiele partner hebben... Eens kijken of ik aan die eisen zou kunnen gaan voldoen... dan kijken we wel verder.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_26401512
Ik heb nooit de behoefte gevoeld aan mijn eigen kroost voorlopig, misschien komt dat nog met de juiste persoon en ben ik die nog niet tegenkomen. Ik vind dat uberhaupt teveel toekomstplanning, eerst maar es die topdame tegenkomen en dan zien we wel weer verder. Een stabiele relatie in die zin heb ik ook nog niet gehad, dus ik kan er weinig van zeggen. Het idee van kinderen staat me op dit punt in mijn leven gewoon niet aan.
pi_26401635
Kleine Tranceptortjes
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  donderdag 21 april 2005 @ 13:14:49 #189
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26401661
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Christine het volgende:

[..]

Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindt
Neefjes, nichtjes... en vrienden van me hebben een dochtertje van 8 weken. Maar eigenlijk ben ik stiekum ook wel heel erg blij als ik aan het eind van de dag zo'n kind weer terug mag geven aan de rechtmatige 'eigenaar'
Ach, en je weet nooit hoe het loopt...
Ach kinderfeestjes bij de Mac gegeven, judoles aan alle leeftijden en noem maar op..
Zijn genoeg meiden die in mij een ideale vader zien maar nee ik zie het niet zelf en het botvieren doe ikook niet haha..
Avond/ dag oppassen lijkt me ook wel eng hoor
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 21 april 2005 @ 13:17:13 #190
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26401731
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:13 schreef Beach het volgende:
Kleine Tranceptortjes
Zouden best schattig kunnen zijn
pi_26401753
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:13 schreef Beach het volgende:
Kleine Tranceptortjes
Kleine botte, arrogante, dominante bijdehante klerelijertjes

wat maak ik toch weer een een reclame voor mezelf

[ Bericht 5% gewijzigd door Tranceptor op 21-04-2005 13:23:14 ]
  donderdag 21 april 2005 @ 13:18:30 #192
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26401769
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Kleine botte, arrogante, bijdehante klerelijertjes
Dat zeg ik, schattig
pi_26401843
Ik zeg al jaren dat ik geen kinderen wil. Dat standpunt heb ik nog steeds wel. Maar je weet maar nooit he als ik een vriend krijg en dat het dan toch begint te kriebelen.

Trouwen hoeft voor mij ook niet. Wat maakt zo briefje uit denk ik dan. Samenlevingsovk is net zo goed. Alleen wat Melismay zegt klopt dan wel, als ik ooit trouw dan wil ik het wel uitgebreid vieren, maar soms denk ik ook wel ik zal het klein willen houden en dan lekker lang op reis gaan.
pi_26401907
Ik fruit? Dan ben ik wel een druif. Die heeft een lekker glad huidje, is zacht van binnen, zoet, en het is altijd een verrassing of je dit keer wel of geen pitjes tegen komt.

niet zelf verzonnen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26401964
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zeg al jaren dat ik geen kinderen wil. Dat standpunt heb ik nog steeds wel. Maar je weet maar nooit he als ik een vriend krijg en dat het dan toch begint te kriebelen.

Trouwen hoeft voor mij ook niet. Wat maakt zo briefje uit denk ik dan. Samenlevingsovk is net zo goed. Alleen wat Melismay zegt klopt dan wel, als ik ooit trouw dan wil ik het wel uitgebreid vieren, maar soms denk ik ook wel ik zal het klein willen houden en dan lekker lang op reis gaan.
Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud sterven Niet mijn ding.

Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
  donderdag 21 april 2005 @ 13:25:41 #196
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26401993
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik fruit? Dan ben ik wel een druif. Die heeft een lekker glad huidje, is zacht van binnen, zoet, en het is altijd een verrassing of je dit keer wel of geen pitjes tegen komt.

niet zelf verzonnen
Ahhhhh wat lief....

Dat fruit... man.. Ik zou het eigenlijk niet weten... Owja, misschien een sinasappel, je weet vantevoren nooit of ie zuur of zoet zal zijn
-
  donderdag 21 april 2005 @ 13:27:42 #197
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_26402054
quote:
Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Geen idee. Ik heb nooit de droom gehad van trouwen en kinderen krijgen.
Ik vind kinderen leuk, maar ben ook bang er van. Het is veel verantwoordelijkheid. En niet voor korte tijd. Om nog maar te zwijgen dat je gewoon een kind krijgt wat niks wil.
Trouwen hoeft van mij niet zo nodig. Maar soms heb ik wel eens gedacht dat een vriendin wel handig zou zijn. Een beetje een rustpunt in mijn leven ofzo. Iemand die rust brengt. Maar aan de andere kant denk ik dat dat me ook zou gaan vervelen.
Kortom ik denk er zelden over na.

De enige toekomstdroom wat ik heb, is als ik oud ben een huisje in de bergen en lekker veel buiten zijn.
pi_26402059
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:

Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloft

[me=Tranceptor] houdt van romantiek[/sub]
  donderdag 21 april 2005 @ 13:27:58 #199
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26402062
Mijn fruit zou een banaan zijn denk ik
Lang dun en lekker (zelfspot ja)
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26402091
Fruit?

Een banaan. Taai van buiten, zacht, hartig en melig van binnen en niet te vergeten: potent.

Godver wat een stelling Thisbe.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26402157
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloft

Trouwen in Vegas en een dik feest geven
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
Fruit?

Een banaan. Taai van buiten, zacht, hartig en melig van binnen en niet te vergeten: potent.

Godver wat een stelling Thisbe.
En met veel rotte plekjes vaak
pi_26402160
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud sterven Niet mijn ding.
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.
quote:
Het is zeker romantisch.
pi_26402193
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
  donderdag 21 april 2005 @ 13:35:04 #204
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26402241
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Lekker bemoedigend ben jij, lieverd
Je moet als vrouw gewoon een jongere man nemen, heb je dat probleem ook niet
  donderdag 21 april 2005 @ 13:35:58 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26402264
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.
Sterven doe je sowieso altijd alleen, mits het niet in een inferno of tsunami oid is...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26402295
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Lekker bemoedigend ben jij, lieverd
Je moet als vrouw gewoon een jongere man nemen, heb je dat probleem ook niet
Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ik
pi_26402331
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ik
Ik heb echt te doen met je moeder, om over je oma maar niet te spreken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26402363
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.
Sterven doe je sowieso altijd alleen, mits het niet in een inferno of tsunami oid is...
Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan... Ik vind kinderen wel een must hoor, al wil ik ze voorlopig niet hebben. Als ik 75 ben en terugkijk en alleen zie dat ik lol heb gehad, maar dat niks van mij voorleeft...neh

Dus goed, als ik nog over 20 jaar single ben, zoek ik dit topic weer op en ga ik met een net zo wanhopige vrouw kindjes maken
  donderdag 21 april 2005 @ 13:40:21 #209
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26402378
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

[..]

Het is zeker romantisch.

Jammer alleen dat 1 op de 3 huwelijken strandt......
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  donderdag 21 april 2005 @ 13:42:30 #210
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26402432
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan... Ik vind kinderen wel een must hoor, al wil ik ze voorlopig niet hebben. Als ik 75 ben en terugkijk en alleen zie dat ik lol heb gehad, maar dat niks van mij voorleeft...neh

Dus goed, als ik nog over 20 jaar single ben, zoek ik dit topic weer op en ga ik met een net zo wanhopige vrouw kindjes maken
Wil je zoiets nooit meer posten als ik net een slok drinken heb genomen! Hele bank zit hier onder man!

Tuurlijk is het fijn als er iets van je voortleeft. Alleen wil ik niet als single moeder mijn kind op hoeven voeden, wil toch wel een partner om het mee samen te doen.
-
pi_26403599
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Natuurlijk wel
*stopt nu met offtopic*
Ik wil ook wel op een terrasje ... zitten ja met jou

geen zin meer te werken

Stelling: Zitten singles meer op terrasjes dan stellen?
  donderdag 21 april 2005 @ 14:33:58 #212
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_26403704
Singles met werk en dus geld waarschijnlijk wel ja Ik niet dus..
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 21 april 2005 @ 14:34:43 #213
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26403727
En nu svp een serieuze stelling...
  donderdag 21 april 2005 @ 14:35:38 #214
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26403756
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Volgens mij maakt dat weinig uit.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26403757
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Ik werk en ik ben wel single...pf

Overigens pak ik net zo vaak een terrasje als ik single ben als wanneer ik een relatie heb
pi_26403768
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
  donderdag 21 april 2005 @ 14:37:19 #217
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26403799
Stelling: Singles doen vaker aan overwerk en onregelmatige diensten omdat ze geen partner hebben om rekening mee te houden.

ik denk van wel, hou er zelf niet van maar ik kan het me goed voorstellen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 21 april 2005 @ 14:38:49 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26403844
Toekomstvisies, bedoel je neem ik aan?
Als single heb je toch ook je verantwoordelijkheden. Sterker nog... stel dat ik single oud word (...) dan zit ik straks in mijn eentje te kijken met een pensioengat van hier tot Tokyo... okay, okay, Tilburg.

Denk dat serieus in het leven staan weinig van doen heeft met het al dan niet single zijn.
  donderdag 21 april 2005 @ 14:39:15 #219
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26403855
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
oneens
een single heeft net zo goed verplichtingen en rechten.
Alleen heb je er wat meer als je niet meer single bent
  donderdag 21 april 2005 @ 14:43:21 #220
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26403963
quote:

[..]

Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.
Daarnaast kun je wel regelmatig/ veel stappen en lol maken met vrienden (met stellen heb je dat toch minder snel) En een echte toekomstvisie hoef ik ook nog niet te hebben
  donderdag 21 april 2005 @ 14:44:10 #221
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26403989
quote:
Ja en nee... ook als single kun je heel erg serieus zijn. Als stel kun je taken verdelen, als single sta je overal alleen voor. Als single heb je misschien wel minder verantwoordelijkheden (op sommige vlakken), maar om alles maar aan te zien en het te laten komen zoals het komt... (niet voor mij iig.).
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  donderdag 21 april 2005 @ 14:44:18 #222
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26403991
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef PieterCK het volgende:

Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezelf woont...
pi_26404081
quote:

[..]

juist omgekeerd, denk ik, als single moet je alle zaken zelf regelen.... that's my opinion.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  donderdag 21 april 2005 @ 14:47:45 #224
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26404100
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
Neuh geen zin in, ben ik nog te jong voor
Maar denk wel dat singles er anders tegenaan kijken dan stellen
pi_26404101
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
Inderdaad: de huur wordt gewoon afgeschreven. Of je vrijgezel bent of samenwoont. Dat maakt niet veel uit. Bovendien ken je net zo hard ontslagen worden als je te vaak dronken of te laat op je werk verschijnt. Dus dat maakt niet zo uit.

Ik hoef me geen zorgen te maken over opvoeding van kinderen, dat is waar, maar goed: dat heeft dan weer met ook weer niets met het vrijgezel-zijn te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')