Heel herkenbaar, het moederschap lijkt me aan de ene kant leuk, maar ik zie mezelf aan de andere kant zeker de komende jaren nog niet toe zijn aan al die verantwoordelijkheidquote:Op donderdag 21 april 2005 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wilde, maar willen weet ik niet meer.
Enerzijds ben ik wel eens bang dat ik dadelijk spijt krijg van het feit dat het oederschap aan me voorbij is gegaan. Maar anderzijds zie ik mezelf niet als moeder, met alle verantwoordelijkheden en verlies van vrijheid die daarbij komt kijken.
Past nu gewoonweg ook niet in mijn leven. maar ik zeg nooit nooit. Mocht mister right onverwacht aan komen galloperen, dan sta ik er wel voor open... denk ik.
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindtquote:Op donderdag 21 april 2005 13:04 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Vrienden van mij hebben een kleine van 1, best leuk. En volgens "de vrouwen" doe ik het ook goed met hem. Maar vadergevoelens, nee die krijg/ heb ik dan niet hoor.
En Miss Right mag ook nog wel een verkeerde afslag nemen zo bevalt het ook nog wel.
Ach kinderfeestjes bij de Mac gegeven, judoles aan alle leeftijden en noem maar op..quote:Op donderdag 21 april 2005 13:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Naja ik botvier mijn moedergevoelens op alles wat baby of kind is en zich in mijn omgeving bevindt
Neefjes, nichtjes... en vrienden van me hebben een dochtertje van 8 weken. Maar eigenlijk ben ik stiekum ook wel heel erg blij als ik aan het eind van de dag zo'n kind weer terug mag geven aan de rechtmatige 'eigenaar'
Ach, en je weet nooit hoe het loopt...
Kleine botte, arrogante, dominante bijdehante klerelijertjesquote:
Dat zeg ik, schattigquote:Op donderdag 21 april 2005 13:18 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kleine botte, arrogante, bijdehante klerelijertjes![]()
Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud stervenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ik zeg al jaren dat ik geen kinderen wil. Dat standpunt heb ik nog steeds wel. Maar je weet maar nooit he als ik een vriend krijg en dat het dan toch begint te kriebelen.
Trouwen hoeft voor mij ook niet. Wat maakt zo briefje uit denk ik dan. Samenlevingsovk is net zo goed. Alleen wat Melismay zegt klopt dan wel, als ik ooit trouw dan wil ik het wel uitgebreid vieren, maar soms denk ik ook wel ik zal het klein willen houden en dan lekker lang op reis gaan.
Ahhhhh wat lief....quote:Op donderdag 21 april 2005 13:23 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik fruit? Dan ben ik wel een druif. Die heeft een lekker glad huidje, is zacht van binnen, zoet, en het is altijd een verrassing of je dit keer wel of geen pitjes tegen komt.
niet zelf verzonnen![]()
Geen idee. Ik heb nooit de droom gehad van trouwen en kinderen krijgen.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:49 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoe denken de eeuwige vrijgezellen hier over de toekomst qua trouwen, kinderen? Sommige zijn hier al eind 20 en dan kan ik me voorstellen dat je daar gauwer aan toe bent.
Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloftquote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
Trouwen in Vegas en een dik feest gevenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon zeggen op een leuke manier en er een hoop heisa omheen bouwen voor minder dan de kosten van een bruiloft![]()
![]()
En met veel rotte plekjes vaakquote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef nozem het volgende:
Fruit?
Een banaan. Taai van buiten, zacht, hartig en melig van binnen en niet te vergeten: potent.
Godver wat een stelling Thisbe.
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:25 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik denk dat als je nog geen relatie hebt gehad en te maken hebt gehad met échte liefde...dat je standpunt zéker nog wel veranderd. Geen kinderen? Mmm, lekker alleen en oud stervenNiet mijn ding.
Het is zeker romantisch.quote:Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?
Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderenquote:Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.
Lekker bemoedigend ben jij, lieverdquote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vrouwen gaan bijna altijd 5 jaar later dood ofzo. Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef WeirdMicky het volgende:
Dus zelfs met partner zal je probably alleen sterven, leuk vooruitzicht zonder kinderen
Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ikquote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Lekker bemoedigend ben jij, lieverd
Je moet als vrouw gewoon een jongere man nemen, heb je dat probleem ook niet
Ik heb echt te doen met je moeder, om over je oma maar niet te spreken.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:36 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan ook, al weiger ik om te gaan met vrouwen ouder dan ik![]()
Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch geen op zichzelf staande reden om een kind op de wereld te zetten.
Sterven doe je sowieso altijd alleen, mits het niet in een inferno of tsunami oid is...
Trouwen is een stap die je kan nemen om écht aan te geven: ik ga voor jou en alleen voor jou. Misschien is dit niet nodig, maar het is wel romantisch toch?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou ja ik hoop dan wel een partner te hebben, zodat ik niet alleen sterf.
[..]
Het is zeker romantisch.
Wil je zoiets nooit meer posten als ik net een slok drinken heb genomen!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Nee ok, je laatste jaren in een bejaardentehuis leven dan...Ik vind kinderen wel een must hoor, al wil ik ze voorlopig niet hebben. Als ik 75 ben en terugkijk en alleen zie dat ik lol heb gehad, maar dat niks van mij voorleeft...neh
Dus goed, als ik nog over 20 jaar single ben, zoek ik dit topic weer op en ga ik met een net zo wanhopige vrouw kindjes maken
Ik wil ook wel op een terrasje ... zitten ja met jouquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Natuurlijk wel
*stopt nu met offtopic*
Volgens mij maakt dat weinig uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Zitten singles meer op terrasjes dan stellen?
Ik werkquote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Tranceptor het volgende:
Stelling: Zitten singles meer op terrasjes dan stellen?
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:34 schreef Copycat het volgende:
En nu svp een serieuze stelling...
oneensquote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Singles staan minder serieus in het leven dan stellen, omdat stellen sneller worden geconfronteerd met verantwoordelijkheden als toekomstvies...
Ja en nee... ook als single kun je heel erg serieus zijn. Als stel kun je taken verdelen, als single sta je overal alleen voor. Als single heb je misschien wel minder verantwoordelijkheden (op sommige vlakken), maar om alles maar aan te zien en het te laten komen zoals het komt... (niet voor mij iig.).quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezelf woont...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef PieterCK het volgende:
Eens, zit nog lekker thuis dus vaste lasten worden door mijn ouders geregeld.
juist omgekeerd, denk ik, als single moet je alle zaken zelf regelen.... that's my opinion.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neuh geen zin in, ben ik nog te jong voorquote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
Inderdaad: de huur wordt gewoon afgeschreven. Of je vrijgezel bent of samenwoont. Dat maakt niet veel uit. Bovendien ken je net zo hard ontslagen worden als je te vaak dronken of te laat op je werk verschijnt. Dus dat maakt niet zo uit.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die luxe van jou heeft dus meer met het thuiswonen dan met het single schap te maken. Ik denk dat je wel anders piept wanneer je op jezel woont...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |