quote:De Lush! AvondMeet
*Amsterdam*
*wie gaan er mee*
Sanne + Guest
Aventura
PeRi + menneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer
Skaai
*misschien*
MissyMirjam
Together-Alone
Cereologyquote:Op woensdag 20 april 2005 22:07 schreef Auticia het volgende:
*wacht ongeduldig op de recensie van Cereology:
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:23 schreef PeRi het volgende:
Ik ben trouwens aandenken om een Karmagift box te kopen op die avond
Baby Face:quote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel. Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.
Wie maakt er trouwens een recensie van bijvoorbeeld Baby Face of Sweet Japanese Girl? Die ken ik nog niet.
Ik twijfel toch ergens ook wel.. Er zijn zoveel andere dingen die ik wilquote:Op woensdag 20 april 2005 22:27 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als je Karma lekker vindt zou ik dat zeker doen! Op mijn verlanglijstje prijkt die Big shampoo. Tien procent korting scheelt daarop best wel.
quote:Verder weet ik het nog niet, maar het wordt ongetwijfeld veel. Dit is mijn tupperwareparty, hier mag ik los.
Dan zou je de Candy Fluff poeder kunnen aanschaffen, ruikt ook zo heerlijk zoet en je blijft het wel de hele dag ruiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:45 schreef heaven7 het volgende:
En de rockstar is overheerlijk, blijft alleen totaal niet hangen helaas
Ja, vandaag helemaal niets gedaan. Alleen maar rust. Merk wel dat dat helpt. Durfde nog niet in bad... Maar dat komt binnenkort wel weer. Je Lite gloss zit klaar in envelop, gooi hem morgen op de post.quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef heaven7 het volgende:
Ziet er goed uit Sanne
Gaat het weer wat beter met je vandaag?
Same herequote:Op donderdag 21 april 2005 10:14 schreef Silmarwen het volgende:
Afhankelijk van welke dag wil ik ook langs komen
Jammerquote:
Dat dacht ik ook. Ik ga nu geen grote hoeveelheden meer kopen. Wacht wel mooi op 10 procent korting.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht dan op die meet, heb je korting!!
ik weet nietof ik dat haal, ben veel te ongeduldigquote:Op donderdag 21 april 2005 11:43 schreef Aventura het volgende:
Wacht dan op die meet, heb je korting!!
Mmm, ik heb wel eens een stukje zeep geproefd.quote:Op donderdag 21 april 2005 11:48 schreef tonks het volgende:
Ik vroeg me iets af he
Hoe smaken de zeepjes eigenlijk.. niet dat ik ze wil op eten ofzo maar als (sommige) zo natuurlijk van fruit gemaakt zijn moeten ze toch ook zo smaken?
Ik ben ook echt helemal weg van ie drie. Ik ben ook echt zo blij met die Sweetie Stack.quote:Op donderdag 21 april 2005 10:07 schreef Aventura het volgende:
Honey, I Should Coco, Rock Star.
Toch niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 11:56 schreef Sanne het volgende:
Niet echt lekker zeep proeven.
Wil jjij douchen met een kaaslucht?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef tonks het volgende:
Jammer dat die alkmaar niet naar kaas ruikt
was maar een grapjequote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wil jjij douchen met een kaaslucht?
Nee dankje, ik hoef ook geen knoflookzeep.
Dat heb ik met Karma. Super goor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef Aventura het volgende:
Nee indd. lijkt me erg goor. Maar Lush heeft ook wel een paar heel gore dingen hoor, zoals die Middle-earth bv. En die Silvia Stout (ofzo). Dat zou ik nooit kopen, ruikt je haar naar bier!
Sowwy, you love it or you hate it inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Aventura het volgende:
Karma is heerlijk!!
Karma roept wel de meest extreme reacties op merk ik. Je vind deze geur of hemels of smerig. Er is geen tussenweg.
Nee dat niet, maar ik heb haar nu twee of drie keer ontmoet en ze ruikt altijd heerlijk!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij ruikt dagelijks ff bij Aventura in dr nekkie?
Dan bestel je toch gewoon een keer wat?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef MUUS het volgende:
Koelere, ik blijf hier lurken.
Zo jammer dat er geen winkel ff in de buurt is hier. Ik wil ook!!.
Maar ik wil snuffelen aan alles.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan bestel je toch gewoon een keer wat?
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:48 schreef Sanne het volgende:
Vertel eens, wat staat er op je lijstje?
Heb jij dit topic wel gelezenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel..
Wij zijn allemaal losgeslagen koopdebielen wou je zeggen.quote:
Uhhuh, daarom durfde ik dit nog wel te plaatsen.quote:
ofquote:Elke Tisty Tosty bevat op zijn minst zeven echte rozenknopjes in zijn naar rozen geurende, witte hartvormige lijfje. Terwijl hij oplost in je warme bad en de rozenknopjes ronddrijven op het water, treedt de betovering in werking die we bij het maken van iedere Tisty Tosty meegeven. De geur van rozen wordt omringd met mysterie en legendes. Men zegt dat rozen afkomstig zijn uit een grote tuin in het oude Perzië. Cleopatra wordt ervan verdacht rozen gebruikt te hebben bij het verleiden van Anthony. Daarnaast werkt rozengeur als een goed anti-stress middel en het staat erom bekend mensen een gelukkig en positief gevoel te geven. Geef dit romantische hartje aan iemand waar je veel van houdt of hou hem lekker zelf. In elk geval zal de Tisty Tosty je betoveren.
quote:Deze bruisbal is een echte beauty, een zachte roze bal, boordevol rozenblaadjes en bloemengeuren. Verwen jezelf met een Softy, als je geen geld hebt voor nieuwe schoenen.
Dobber in een bad vol met rozenblaadjes en laat je lichaam heerlijk ruiken naar exotische ylang ylang, kalmerende lavendel en een flinke dosis rozenparfum, symbool van de liefde en plezier uit oude (en moderne) beschavingen, en je kan niet anders dan je speciaal voelen!
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef Aventura het volgende:
En die Silvia Stout (ofzo). Dat zou ik nooit kopen, ruikt je haar naar bier!
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Haha Lekker geurende koopzieke mensen meeting
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee.... en nu ga ik hier maar weer weg, want eigenlijk heb ik hier niets te zoeken.
![]()
Tja, mannen....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet?.
Een kerel moet zichzelf toch ook verzorgen en heeft daar toch ook zooi voor nodig?
Ik snap dat nooit zo.
He das wel vies iddquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef Sanne het volgende:
Je ouders?
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tuttenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel..
Wij zijn gewoon de moderne versie van de tupperware truttenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
Allemaal meisjesquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
We vinden jou wel lief hoor.quote:
Even over die Unicura. Die heb ik laatst ook gekocht omdat mij dat het schoonste voor mijn handen leek als ik mijn verband moest verwisselen. Ruikt trouwens wel lekker (handzeep) terwijl ik er echt een heel naar ouderwets gevoel bij had toen ik het kocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zelf gebruikte hij altijd een degelijk blok Unicura.![]()
Ik hoopte gister op een zoete tong, van mijn 'Honey I Washed The Kids' stuk, maar helaasquote:
Ik doe alles ook met 1 fles... wel het hele lichaam wassen, maar ik kijk ook met verbazing naar alle flesjes/potjes/spuitbusse/blokken zeep die mijn vrouwelijke huisgenootjes hebben. Mezelf verwennen met allerlei smeerseltjes etc..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Lieve Nixxx, je bent toch geen barbaar of een holbewoner? "Ik doe alles ook met 1 fles."quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik doe alles ook met 1 fles... wel het hele lichaam wassen, maar ik kijk ook met verbazing naar alle flesjes/potjes/spuitbusse/blokken zeep die mijn vrouwelijke huisgenootjes hebben. Mezelf verwennen met allerlei smeerseltjes etc..maar als iemand anders dat bij mij zou willen doen zou ik er nog wel over nadenken
Ben wel barbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lieve Nixxx, je bent toch geen barbaar of een holbewoner? "Ik doe alles ook met 1 fles."
Mag ik ook vragen wat voor fles dat dan is? Ik vrees shampoo he? Waarom dacht je dat er douchegels en zeepjes uitgevonden zijn? Toch niet omdat shampoo zo goed is om alles mee te doen.
Be a real man, start taking care of yourself. Er zijn zoveel mannenlijnen inmiddels, je hoeft echt niet naar roosjes of bloemetjes te ruiken.
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
Echte Mannen wassen zich desnoods met kokend water en een schuursponsje...
zo voel ik me ookquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef MUUS het volgende:
Koelere, ik blijf hier lurken.
Zo jammer dat er geen winkel ff in de buurt is hier. Ik wil ook!!.
Heb je geen gewone dagcreme ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik ruik weer lekker naar milky bar en ultimate shine
Alleen heb ik nu toch een beetje een droog huidje (gezicht) maar ik heb helaas geen lushcreme, iets van zwitsal erop smeren dan maar?
Ik heb 't zondag pas besteld maar Ik ben zooo ongeduldig!!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Hoe lang wacht je al Shantee?
Ik zat ook al aan de wiki te denken..quote:Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Sanne het volgende:
Die slowchat tussendoor is toch niet erg he? De recensies vind ik ook fantastisch lopen! Leuk om zo eens te lezen hoe een ander het bevalt.
We kunnen de recensies wel iedere keer meenemen naar een nieuw topic. Vind het wel leuk om ze te bewaren.
Of me maken een Wiki pagina van die recensies! Of ben ik nou te ambitieus?
http://wiki.fok.nl/
Dan zitten we in het zelfde schuitjequote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef Shantee het volgende:
[..]
Ik heb 't zondag pas besteld maar Ik ben zooo ongeduldig!!![]()
![]()
Vertel, vertel.... wat had je allemaal besteld???quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef josja het volgende:
Vorige week dinsdag met credit card besteld en had zaterdag mijn pakketje al in huis. Ga nu al geen avond meer slapen zonder wat Dream Time temple balm![]()
dinsdag al dus ik hoop op morgen of anders zaterdagquote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Shantee het volgende:
Jep dat wel, bij jou?
De foto's zijn allemaal al eens voorbij gekomen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Shantee het volgende:
[..]
Vertel, vertel.... wat had je allemaal besteld???
Lijstjes met foto's willen we zien![]()
En liefst ook nog recenies![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan de wiki te denken..
gewoon een lush pagina en dan alle recensies onder elkaar
Handig naslagwerkje
De shampoo geuren blijven bij mij tot nu toe geen van allen echt lang hangen... Maar ruik jij helemaal niets? De anderen zaten toch juist aan hun haar te snuffelen met die Karma Komba?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef PeRi het volgende:
Karma Komba bar geur blijf niet hangen bij mij.
Trichomania blijft wel hangen bij mij, ben ik ook erg blij meequote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
De shampoo geuren blijven bij mij tot nu toe geen van allen echt lang hangen... Maar ruik jij helemaal niets? De anderen zaten toch juist aan hun haar te snuffelen met die Karma Komba?
leuk hoor Sanne! Ik zal ff het ouwe topic doorsptitten en 'm aanvullen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
De Lush-Wiki-pagina is aangemaakt.
Voel je vrij hem aan te vullen
quote:
Wat je kunt doen is een stukje vetvrij papier onderin het blikje leggen. Dan plakt ie niet meer vast.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Siren het volgende:
Karma Komba blijft bij mij de hele dag en nacht hangenYummie
![]()
Alleen blijft 'ie wel steeds in het blikje plakken...
Nooit meer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:59 schreef tonks het volgende:
geen lush voor mij
het probleem is alleen dat naar amsterdam kost mij 30,30 en naar den bosch 15,90quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dattie bedoeltdat t niet bij de post zat
je had ondertussen al 3 x zelf kunnen gaan
Vanmorgen vroeg mijn meneer:quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriendje is dankzij mij ook Lush verslaafd aan het worden.
Bij jou al aangekomen?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Shantee het volgende:
Jep dat wel, bij jou?
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Siren het volgende:
Karma Komba blijft bij mij de hele dag en nacht hangenYummie
![]()
Alleen blijft 'ie wel steeds in het blikje plakken...
Volgende week is studiefinanciering weer binnen en ga ik fijn naar Amsterdam om heel veel in te slaan!Enorme verlanglijst... Ghehe, zo te zien heeft bijna iedereen dat hier
![]()
Komba ruikt bij mij ook de hele dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ik!!!
Stufi is vandaag binnengekomen hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:Ja nou! Karma Komba wil schijnbaar hangen bij stomme mensen
Nope, dan vertel ik dat meteen!quote:
haha is goed!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Als jij voor mij duimt duim ik voor jou
Heb jij wel voor mij geduimdquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb het binnen![]()
bedankt voor het duimen
Heb wel voor jou geduimd! maar het kwam niet met de gewone postquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:13 schreef Shantee het volgende:
[..]
Heb jij wel voor mij geduimd![]()
Kreeg je t bij de gewone post
Laat snel weten wat je ervan vind he!![]()
Dat was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb wel voor jou geduimd! maar het kwam niet met de gewone post
heb er net dus ffkes mee gedouched en ik ruik er helemaal naarecht super lekker
Postbank is bij mij nooit zo snel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ik!!!
Stufi is vandaag binnengekomen hoor
?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:Ja nou! Karma Komba wil schijnbaar hangen bij stomme mensen
Ik heb ook postbank. Stond er gistermiddag al meteen op, altijd wel eigenlijkquote:
grapjequote:
Blasphemy!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
Mijn schoonouders zijn vanmiddag naar Den bosch gegaan om mijn verjaardags kadootje te halenZe vonden het verschikkelijk stinken en ze vonden het net een kaas of taartenwinkel. En ze vonden het duur
![]()
Kan niet wachten tot 5 mei
Vreemd zeg..is volgens mij pure willekeur, ik heb nog nooit een monstertje meegekregen (maar er ook nog nooit om gevraagd).quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:36 schreef Darkphorze het volgende:
Blasphemy??
Ze had nog gevraagd voor proefmonstertjes en die kreeg ze niet. De man voor haar kreeg wel monstertjes mee. Ligt daar een bestedingslimiet aan? Ze had namelijk voor 50 euro besteed zeg ze
*ben benieuwd*
Waar in Haarlem is dat?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef PeRi het volgende:
In Amsterdam heb ik ook nog nooit monstertjes meegekregen, terwijl ik daar toch echt heel veel geld heb besteed..
In Haarlem krijg ik wel altijd wat mee. Besteedde ik wat minder, dan kreeg ik stukjes zeep, deo, shampoo mee. Besteedden we wat meer, kregen we 'dure' dingen mee; gezichtsmaskertjes.
In Haarlem vraagt ze ook altijd naar je voorkeur bij die monstertjes, of je het wel eens gebruikt, over welk zeepje je misschien nog twijfelde.
Barteljoris geloof ik. Alsmaar rechtdoor, en dan loop je er vanzelf tegenaan, aan je rechterhandquote:
Daar keek ik ook al een beetje raar van op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Moeten jullie soms allemaal geld krijgen c.q. toestemming krijgen van jullie mannen ofzo
Nee dat niet, naja ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Moeten jullie soms allemaal geld krijgen c.q. toestemming krijgen van jullie mannen ofzo
Hmm je kan altijd nog zeggen dat je geld aan flyingfox hebt uitgegeven tochquote:Op zondag 24 april 2005 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat niet, naja ik niet
Maar ik voel me wel beetje schuldig soms. Ik heb de laatste tijd alleen maar geld aan de Lush besteedt![]()
Dat doe ik al de hele tijdquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm je kan altijd nog zeggen dat je geld aan flyingfox hebt uitgegeven toch
Als man zou ik een vriendin die zo rook alleen maar toejuichenquote:Op zondag 24 april 2005 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat niet, naja ik niet
Maar ik voel me wel beetje schuldig soms. Ik heb de laatste tijd alleen maar geld aan de Lush besteedt![]()
Goedzo. Ik kon me al niet voorstellen dat ze dat niet zouden aanbieden.quote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik had mijn lite en lime lipbalms naast elkaar en het viel me op dat de lime veel voller was en zwaarder aanvoelde terwijl het allebei 10 gram zou moeten zijn dus toen ging ik wegen met onze brievenweger en idd, die lite kwam maar op een gram of 7 uit. Gebeld en ze sturen me een nieuwe toe met duizendmaal excuses
quote:Op zondag 24 april 2005 12:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als man zou ik een vriendin die zo rook alleen maar toejuichen
Van een zepeje ruik ik een paar uur. Van shampoo de hele dagquote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ymme het volgende:
Welke tips hebben jullie gebruikers, om met met welk zeepje de hele dag door lekker te ruiken?
Zeepje? of iets anders...
Woon je te ver van de winkels vandaan? Dat is wel jammer, het is veel fijner om daar je dingetjes te kiezen (en gevaarlijker dat je meer meeneemt dan ookquote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef ymme het volgende:
Oh, nou ja ik maak eerst op wat ik nu besteld heb!
En dan ga ik maar eens wat bestellen wat hier aangeraden wordt.
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.quote:Op zondag 24 april 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
Update Lush Avond meet:
!! Special attention!!! Heaven7 (oosten des lands) wil wel maar heeft geen vervoer voor 3 mei![]()
![]()
!!
Koekoek.. dan haalt ze haar rijbewijs 3 meiquote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.
Dat is de datum waarop Heaven rijexamen doet. Vóór die datum heeft ze nog geen vervoer, en daarna heeft ze dr auto. Dan maakt het niet uit en zou ze wel kunnen komen, maar is ze niet afhankelijk van vervoer.quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.
Jammer, MissyMirjaM.quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol op meets
eerst had ik zoiets van ach, probeer t.
maar toch liever niet
In elk geval heel veel plezier gewenst, en keep us posted!quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
srrie...
maar ga zeker zelf binnenkort
denk die in haarlem, dat is te doen voor mij
Waar ik woon in Pannerden. Dat is ongeveer 25 km van Arnhem af.quote:Op zondag 24 april 2005 18:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Woon je te ver van de winkels vandaan? Dat is wel jammer, het is veel fijner om daar je dingetjes te kiezen (en gevaarlijker dat je meer meeneemt dan ook), zo kan je goed bekijken of de geuren je wel aanstaan
Ik zou deze maar meebestellen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:35 schreef ymme het volgende:
Nog tips, ik houdt graag van lekkere zoetengeuren, en ik wil de hele dag lekker ruiken
En schoon zijn natuurlijk
Tips graag!
*klaar zit*quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef Auticia het volgende:
Ik heb hier meldplicht zeker?
*Tas uitpakt.
Misschien moet je naar de haarmaskers kijken, die je 20 minuten laat intrekken voor je het wast.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een shamppo waar mn haar wat volumieuzer van wordt. Hebben ze dat ook? Ik kan op de site niet echt een geschikte vinden.
quote:Een haarbalsem bomvol proteïnen voor alle haartypen. Fuel zit vol proteïnen om je haar kracht en flexibiliteit te geven. Wij zien het als een personal trainer voor je haar (of een yoga goeroe, als je daar de voorkeur aan geeft). Het is ontzettend rijk aan natuurlijke oliën en boters, met een balsemend effect dat een laagje om je haar vormt en de textuur verbetert, maar dat geen restjes achterlaat en je haar niet slap maakt! Het is ideaal voor zacht watergebieden en ook goed bij hard water en werkt fantastisch bij vet haar, dat snel futloos wordt. Het ruikt hemels naar zonnige oranjebloesem en sensuele bergamot en een stukje gaat een eeuwigheid mee. Gebruiksaanwijzing: wrijf het blokje in je handen totdat er een dun laagje verschijnt. Doe dit in je haarpuntjes of waar je haar maar aandacht nodig heeft. Let wel: wrijf Fuel niet in je gehele haar, want dat maakt je haar weer (te) zwaar.
Ik dacht dat die juist meer is voor futloos haar?quote:
It's better than sex chocolate!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef josja het volgende:
He wat een fijn topic toch.. ik heb een pesthumeur want afgewezen voor een erg leuke baan, dus heb de Lush site al weer open en de credit card naast me liggen![]()
In de eerste instantie dacht ik daar ook aan, maar tyoen zag ik op de site staan: ' In gebieden met zacht water geeft het ook enorm veel volume.'quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef Aventura het volgende:
Is 'Big' dan niks voor jou?
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:
jammer dat er hier in de buurd geen winkel zit!
Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!
Als je een mailtje stuurt krijg je miss wel een gratis testertje (ik kreeg dat wel)quote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:
jammer dat er hier in de buurd geen winkel zit!
Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:
He tonks bedankt voor de tip!
Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerderhet desbetreffende zeepjes etc binnen?
Ik had zondag besteld dinsdag was het geld eraf.. en zaterdag rook ik lekkerquote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:
He tonks bedankt voor de tip!
Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerderhet desbetreffende zeepjes etc binnen?
In welke Lush was je?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef xelektra het volgende:
gisteren nog een stukje rockstar gekochten een conditioner voor mijn haar die naar vanille ruikt
en stond volgens mij ook nog eens achter twee andere fok lushers bij de kassa![]()
In de kalverstraat hier in Adamquote:
Aha. Skaai misschien?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:
[..]
In de kalverstraat hier in Adamer stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen ben ik na een uur weer teruggegaan
Niet schrikken, maar dat is het alquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zou lush een verslaving kunnen worden
Ik kan je wel vertellen dat je ontzettend lang doet met de Angels on Bare Skin, je hebt er echt maar een heel klein beetje van nodig.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef Shantee het volgende:
Bovenaan mn lijstje staat op dit moment Angels on bare skinKost wel veel geld, dus twijfel nog een beetje
Skaai en TA waren gister in de kalver jaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:
[..]
In de kalverstraat hier in Adamer stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
Hahaha, Foksters nemen de Lush overquote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Skaai en TA waren gister in de kalver ja
Ik vond het personeel vandaag niet echt fijn in de Kalver. Ik weet niet wat het was, maar ze kwamen helemaal niet naar ons toe om te helpen of iets, ik moest zelf naar het meisje toe om te vragen hoe dat zat met Big. Volgens het meisje kon ik Big ook gebruiken in een gebied met hard water en geeft het ontzettend veel volume aan je haar. Verder kon ze me niet echt vertellen wat er nu zo gewelidg was aan Big. Behalve dat het een bestseller is. Ik ben echt benieuwd.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gevraagd om een monstertje van Big. Ik kreeg een mini rotpotje (nog kleiner dan de potjes die ze normaal hebben) voor de helft gevuld.
Ik kreeg verder ook helemaal niks mee, terwijl mn vriendin en ik echt met heel wat geld hebben gestrooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |