Goedzo. Ik kon me al niet voorstellen dat ze dat niet zouden aanbieden.quote:Op zondag 24 april 2005 13:14 schreef heaven7 het volgende:
Ik had mijn lite en lime lipbalms naast elkaar en het viel me op dat de lime veel voller was en zwaarder aanvoelde terwijl het allebei 10 gram zou moeten zijn dus toen ging ik wegen met onze brievenweger en idd, die lite kwam maar op een gram of 7 uit. Gebeld en ze sturen me een nieuwe toe met duizendmaal excuses
quote:Op zondag 24 april 2005 12:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als man zou ik een vriendin die zo rook alleen maar toejuichen
Van een zepeje ruik ik een paar uur. Van shampoo de hele dagquote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef ymme het volgende:
Welke tips hebben jullie gebruikers, om met met welk zeepje de hele dag door lekker te ruiken?
Zeepje? of iets anders...
Woon je te ver van de winkels vandaan? Dat is wel jammer, het is veel fijner om daar je dingetjes te kiezen (en gevaarlijker dat je meer meeneemt dan ookquote:Op zondag 24 april 2005 18:55 schreef ymme het volgende:
Oh, nou ja ik maak eerst op wat ik nu besteld heb!
En dan ga ik maar eens wat bestellen wat hier aangeraden wordt.
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.quote:Op zondag 24 april 2005 16:38 schreef PeRi het volgende:
Update Lush Avond meet:
!! Special attention!!! Heaven7 (oosten des lands) wil wel maar heeft geen vervoer voor 3 mei![]()
![]()
!!
Koekoek.. dan haalt ze haar rijbewijs 3 meiquote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.
Dat is de datum waarop Heaven rijexamen doet. Vóór die datum heeft ze nog geen vervoer, en daarna heeft ze dr auto. Dan maakt het niet uit en zou ze wel kunnen komen, maar is ze niet afhankelijk van vervoer.quote:Op zondag 24 april 2005 20:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Hoe komen jullie bij die datum van 3 mei? Ik ben nog niet gebeld hoor door Lush. Bij mijn weten is er nog geen datum bekend.
Jammer, MissyMirjaM.quote:Op zondag 24 april 2005 23:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik ben niet zo dol op meets
eerst had ik zoiets van ach, probeer t.
maar toch liever niet
In elk geval heel veel plezier gewenst, en keep us posted!quote:Op maandag 25 april 2005 00:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
srrie...
maar ga zeker zelf binnenkort
denk die in haarlem, dat is te doen voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |