quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Haha Lekker geurende koopzieke mensen meeting
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee.... en nu ga ik hier maar weer weg, want eigenlijk heb ik hier niets te zoeken.
![]()
Tja, mannen....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet?.
Een kerel moet zichzelf toch ook verzorgen en heeft daar toch ook zooi voor nodig?
Ik snap dat nooit zo.
He das wel vies iddquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef Sanne het volgende:
Je ouders?
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tuttenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel..
Wij zijn gewoon de moderne versie van de tupperware truttenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
Allemaal meisjesquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
We vinden jou wel lief hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |