Wil jjij douchen met een kaaslucht?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:08 schreef tonks het volgende:
Jammer dat die alkmaar niet naar kaas ruikt
was maar een grapjequote:Op donderdag 21 april 2005 13:11 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wil jjij douchen met een kaaslucht?
Nee dankje, ik hoef ook geen knoflookzeep.
Dat heb ik met Karma. Super goor.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef Aventura het volgende:
Nee indd. lijkt me erg goor. Maar Lush heeft ook wel een paar heel gore dingen hoor, zoals die Middle-earth bv. En die Silvia Stout (ofzo). Dat zou ik nooit kopen, ruikt je haar naar bier!
Sowwy, you love it or you hate it inderdaad.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:22 schreef Aventura het volgende:
Karma is heerlijk!!
Karma roept wel de meest extreme reacties op merk ik. Je vind deze geur of hemels of smerig. Er is geen tussenweg.
Nee dat niet, maar ik heb haar nu twee of drie keer ontmoet en ze ruikt altijd heerlijk!quote:Op donderdag 21 april 2005 13:28 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij ruikt dagelijks ff bij Aventura in dr nekkie?
Dan bestel je toch gewoon een keer wat?quote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef MUUS het volgende:
Koelere, ik blijf hier lurken.
Zo jammer dat er geen winkel ff in de buurt is hier. Ik wil ook!!.
Maar ik wil snuffelen aan alles.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dan bestel je toch gewoon een keer wat?
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:48 schreef Sanne het volgende:
Vertel eens, wat staat er op je lijstje?
Heb jij dit topic wel gelezenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel..
Wij zijn allemaal losgeslagen koopdebielen wou je zeggen.quote:
Uhhuh, daarom durfde ik dit nog wel te plaatsen.quote:
ofquote:Elke Tisty Tosty bevat op zijn minst zeven echte rozenknopjes in zijn naar rozen geurende, witte hartvormige lijfje. Terwijl hij oplost in je warme bad en de rozenknopjes ronddrijven op het water, treedt de betovering in werking die we bij het maken van iedere Tisty Tosty meegeven. De geur van rozen wordt omringd met mysterie en legendes. Men zegt dat rozen afkomstig zijn uit een grote tuin in het oude Perzië. Cleopatra wordt ervan verdacht rozen gebruikt te hebben bij het verleiden van Anthony. Daarnaast werkt rozengeur als een goed anti-stress middel en het staat erom bekend mensen een gelukkig en positief gevoel te geven. Geef dit romantische hartje aan iemand waar je veel van houdt of hou hem lekker zelf. In elk geval zal de Tisty Tosty je betoveren.
quote:Deze bruisbal is een echte beauty, een zachte roze bal, boordevol rozenblaadjes en bloemengeuren. Verwen jezelf met een Softy, als je geen geld hebt voor nieuwe schoenen.
Dobber in een bad vol met rozenblaadjes en laat je lichaam heerlijk ruiken naar exotische ylang ylang, kalmerende lavendel en een flinke dosis rozenparfum, symbool van de liefde en plezier uit oude (en moderne) beschavingen, en je kan niet anders dan je speciaal voelen!
quote:Op donderdag 21 april 2005 13:12 schreef Aventura het volgende:
En die Silvia Stout (ofzo). Dat zou ik nooit kopen, ruikt je haar naar bier!
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Haha Lekker geurende koopzieke mensen meeting
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 april 2005 14:11 schreef nixxx het volgende:
[..]dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee.... en nu ga ik hier maar weer weg, want eigenlijk heb ik hier niets te zoeken.
![]()
Tja, mannen....quote:Op donderdag 21 april 2005 14:17 schreef MUUS het volgende:
[..]
Waarom niet?.
Een kerel moet zichzelf toch ook verzorgen en heeft daar toch ook zooi voor nodig?
Ik snap dat nooit zo.
He das wel vies iddquote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:32 schreef Sanne het volgende:
Je ouders?
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tuttenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:03 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik ga niet alles opnoemen hoor, want dan lijk ik zo'n losgeslagen koopdebiel..
Wij zijn gewoon de moderne versie van de tupperware truttenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
Allemaal meisjesquote:Op donderdag 21 april 2005 15:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Af en toe is dit topic bijna genant. Maar stiekem zijn we gewoon allemaal meisjes die houden van lekkere luchtjes en mooie kleurtjes en lekker tutten
![]()
We vinden jou wel lief hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |