Wat je kunt doen is een stukje vetvrij papier onderin het blikje leggen. Dan plakt ie niet meer vast.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Siren het volgende:
Karma Komba blijft bij mij de hele dag en nacht hangenYummie
![]()
Alleen blijft 'ie wel steeds in het blikje plakken...
Nooit meer?quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:59 schreef tonks het volgende:
geen lush voor mij
het probleem is alleen dat naar amsterdam kost mij 30,30 en naar den bosch 15,90quote:Op vrijdag 22 april 2005 14:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik denk dattie bedoeltdat t niet bij de post zat
je had ondertussen al 3 x zelf kunnen gaan
Vanmorgen vroeg mijn meneer:quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef PeRi het volgende:
Mijn vriendje is dankzij mij ook Lush verslaafd aan het worden.
Bij jou al aangekomen?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Shantee het volgende:
Jep dat wel, bij jou?
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2005 13:39 schreef Siren het volgende:
Karma Komba blijft bij mij de hele dag en nacht hangenYummie
![]()
Alleen blijft 'ie wel steeds in het blikje plakken...
Volgende week is studiefinanciering weer binnen en ga ik fijn naar Amsterdam om heel veel in te slaan!Enorme verlanglijst... Ghehe, zo te zien heeft bijna iedereen dat hier
![]()
Komba ruikt bij mij ook de hele dagquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ik!!!
Stufi is vandaag binnengekomen hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:Ja nou! Karma Komba wil schijnbaar hangen bij stomme mensen
Nope, dan vertel ik dat meteen!quote:
haha is goed!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Als jij voor mij duimt duim ik voor jou
Heb jij wel voor mij geduimdquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:07 schreef tonks het volgende:
Ik heb het binnen![]()
bedankt voor het duimen
Heb wel voor jou geduimd! maar het kwam niet met de gewone postquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:13 schreef Shantee het volgende:
[..]
Heb jij wel voor mij geduimd![]()
Kreeg je t bij de gewone post
Laat snel weten wat je ervan vind he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |