Even over die Unicura. Die heb ik laatst ook gekocht omdat mij dat het schoonste voor mijn handen leek als ik mijn verband moest verwisselen. Ruikt trouwens wel lekker (handzeep) terwijl ik er echt een heel naar ouderwets gevoel bij had toen ik het kocht.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:09 schreef Aventura het volgende:
[..]
Zelf gebruikte hij altijd een degelijk blok Unicura.![]()
Ik hoopte gister op een zoete tong, van mijn 'Honey I Washed The Kids' stuk, maar helaasquote:
Ik doe alles ook met 1 fles... wel het hele lichaam wassen, maar ik kijk ook met verbazing naar alle flesjes/potjes/spuitbusse/blokken zeep die mijn vrouwelijke huisgenootjes hebben. Mezelf verwennen met allerlei smeerseltjes etc..quote:Op donderdag 21 april 2005 14:27 schreef Sanne het volgende:
Ik had een exvriendje dat douchte met shampoo. Wast ook alleen zijn haar en hoopte kennelijk dat de rest van zijn lichaam vanzelf meegenomen zou worden. Heel raar.
Heb er met verbazing naar staan kijken, nooit eens een lekkere douchegel onder die oksels. Bah.
Lieve Nixxx, je bent toch geen barbaar of een holbewoner? "Ik doe alles ook met 1 fles."quote:Op donderdag 21 april 2005 16:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik doe alles ook met 1 fles... wel het hele lichaam wassen, maar ik kijk ook met verbazing naar alle flesjes/potjes/spuitbusse/blokken zeep die mijn vrouwelijke huisgenootjes hebben. Mezelf verwennen met allerlei smeerseltjes etc..maar als iemand anders dat bij mij zou willen doen zou ik er nog wel over nadenken
Ben wel barbaarquote:Op donderdag 21 april 2005 16:56 schreef Sanne het volgende:
[..]
Lieve Nixxx, je bent toch geen barbaar of een holbewoner? "Ik doe alles ook met 1 fles."
Mag ik ook vragen wat voor fles dat dan is? Ik vrees shampoo he? Waarom dacht je dat er douchegels en zeepjes uitgevonden zijn? Toch niet omdat shampoo zo goed is om alles mee te doen.
Be a real man, start taking care of yourself. Er zijn zoveel mannenlijnen inmiddels, je hoeft echt niet naar roosjes of bloemetjes te ruiken.
quote:Op donderdag 21 april 2005 17:18 schreef nixxx het volgende:
Echte Mannen wassen zich desnoods met kokend water en een schuursponsje...
zo voel ik me ookquote:Op donderdag 21 april 2005 13:26 schreef MUUS het volgende:
Koelere, ik blijf hier lurken.
Zo jammer dat er geen winkel ff in de buurt is hier. Ik wil ook!!.
Heb je geen gewone dagcreme ofzo?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:50 schreef heaven7 het volgende:
Ik ruik weer lekker naar milky bar en ultimate shine
Alleen heb ik nu toch een beetje een droog huidje (gezicht) maar ik heb helaas geen lushcreme, iets van zwitsal erop smeren dan maar?
Ik heb 't zondag pas besteld maar Ik ben zooo ongeduldig!!quote:Op donderdag 21 april 2005 20:57 schreef heaven7 het volgende:
Hoe lang wacht je al Shantee?
Ik zat ook al aan de wiki te denken..quote:Op donderdag 21 april 2005 20:58 schreef Sanne het volgende:
Die slowchat tussendoor is toch niet erg he? De recensies vind ik ook fantastisch lopen! Leuk om zo eens te lezen hoe een ander het bevalt.
We kunnen de recensies wel iedere keer meenemen naar een nieuw topic. Vind het wel leuk om ze te bewaren.
Of me maken een Wiki pagina van die recensies! Of ben ik nou te ambitieus?
http://wiki.fok.nl/
Dan zitten we in het zelfde schuitjequote:Op donderdag 21 april 2005 21:00 schreef Shantee het volgende:
[..]
Ik heb 't zondag pas besteld maar Ik ben zooo ongeduldig!!![]()
![]()
Vertel, vertel.... wat had je allemaal besteld???quote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef josja het volgende:
Vorige week dinsdag met credit card besteld en had zaterdag mijn pakketje al in huis. Ga nu al geen avond meer slapen zonder wat Dream Time temple balm![]()
dinsdag al dus ik hoop op morgen of anders zaterdagquote:Op donderdag 21 april 2005 22:07 schreef Shantee het volgende:
Jep dat wel, bij jou?
De foto's zijn allemaal al eens voorbij gekomen volgens mijquote:Op donderdag 21 april 2005 22:14 schreef Shantee het volgende:
[..]
Vertel, vertel.... wat had je allemaal besteld???
Lijstjes met foto's willen we zien![]()
En liefst ook nog recenies![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:25 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik zat ook al aan de wiki te denken..
gewoon een lush pagina en dan alle recensies onder elkaar
Handig naslagwerkje
De shampoo geuren blijven bij mij tot nu toe geen van allen echt lang hangen... Maar ruik jij helemaal niets? De anderen zaten toch juist aan hun haar te snuffelen met die Karma Komba?quote:Op donderdag 21 april 2005 22:15 schreef PeRi het volgende:
Karma Komba bar geur blijf niet hangen bij mij.
Trichomania blijft wel hangen bij mij, ben ik ook erg blij meequote:Op donderdag 21 april 2005 23:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
De shampoo geuren blijven bij mij tot nu toe geen van allen echt lang hangen... Maar ruik jij helemaal niets? De anderen zaten toch juist aan hun haar te snuffelen met die Karma Komba?
leuk hoor Sanne! Ik zal ff het ouwe topic doorsptitten en 'm aanvullen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef Sanne het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Lush
De Lush-Wiki-pagina is aangemaakt.
Voel je vrij hem aan te vullen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |