It's better than sex chocolate!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef josja het volgende:
He wat een fijn topic toch.. ik heb een pesthumeur want afgewezen voor een erg leuke baan, dus heb de Lush site al weer open en de credit card naast me liggen![]()
In de eerste instantie dacht ik daar ook aan, maar tyoen zag ik op de site staan: ' In gebieden met zacht water geeft het ook enorm veel volume.'quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef Aventura het volgende:
Is 'Big' dan niks voor jou?
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:
jammer dat er hier in de buurd geen winkel zit!
Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!
Als je een mailtje stuurt krijg je miss wel een gratis testertje (ik kreeg dat wel)quote:Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:
jammer dat er hier in de buurd geen winkel zit!
Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!
quote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:
He tonks bedankt voor de tip!
Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerderhet desbetreffende zeepjes etc binnen?
Ik had zondag besteld dinsdag was het geld eraf.. en zaterdag rook ik lekkerquote:Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:
He tonks bedankt voor de tip!
Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerderhet desbetreffende zeepjes etc binnen?
In welke Lush was je?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef xelektra het volgende:
gisteren nog een stukje rockstar gekochten een conditioner voor mijn haar die naar vanille ruikt
en stond volgens mij ook nog eens achter twee andere fok lushers bij de kassa![]()
In de kalverstraat hier in Adamquote:
Aha. Skaai misschien?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:
[..]
In de kalverstraat hier in Adamer stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
quote:Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen ben ik na een uur weer teruggegaan
Niet schrikken, maar dat is het alquote:Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zou lush een verslaving kunnen worden
Ik kan je wel vertellen dat je ontzettend lang doet met de Angels on Bare Skin, je hebt er echt maar een heel klein beetje van nodig.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef Shantee het volgende:
Bovenaan mn lijstje staat op dit moment Angels on bare skinKost wel veel geld, dus twijfel nog een beetje
Skaai en TA waren gister in de kalver jaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:
[..]
In de kalverstraat hier in Adamer stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
Hahaha, Foksters nemen de Lush overquote:Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Skaai en TA waren gister in de kalver ja
Ik vond het personeel vandaag niet echt fijn in de Kalver. Ik weet niet wat het was, maar ze kwamen helemaal niet naar ons toe om te helpen of iets, ik moest zelf naar het meisje toe om te vragen hoe dat zat met Big. Volgens het meisje kon ik Big ook gebruiken in een gebied met hard water en geeft het ontzettend veel volume aan je haar. Verder kon ze me niet echt vertellen wat er nu zo gewelidg was aan Big. Behalve dat het een bestseller is. Ik ben echt benieuwd.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gevraagd om een monstertje van Big. Ik kreeg een mini rotpotje (nog kleiner dan de potjes die ze normaal hebben) voor de helft gevuld.
Ik kreeg verder ook helemaal niks mee, terwijl mn vriendin en ik echt met heel wat geld hebben gestrooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |