abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 26 april 2005 @ 19:54:38 #251
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_26526882
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:53 schreef josja het volgende:
He wat een fijn topic toch.. ik heb een pesthumeur want afgewezen voor een erg leuke baan, dus heb de Lush site al weer open en de credit card naast me liggen
It's better than sex chocolate!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  dinsdag 26 april 2005 @ 19:57:21 #252
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26526935
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 19:31 schreef Aventura het volgende:
Is 'Big' dan niks voor jou?
In de eerste instantie dacht ik daar ook aan, maar tyoen zag ik op de site staan: ' In gebieden met zacht water geeft het ook enorm veel volume.'
Hoe weet ik nu of ik in een gebied zit met zacht water? Ik wil wel garantie hebben dat het werkt, want ¤ 13,50 is niet niks voor een shampoo.
Ik vraag morgen wel aan de verkoopster of ze me iets zou kunnen aanbevelen. En misschien vraag ik wel of ze niet een proefmonstertje heeft ofzo als ik toch nog twijfel.

-edit- volgens Deze site bevind ik me in een hard water gebied.
Whatever I want.
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:34:11 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26529727
Oh, dat is niks dan. Vind het sowieso echt een achterlijke prijs voor shampoo, ik denk dat ik het gewoon uit principe nooit zal kopen. Die blokken zijn de helft minder en ik doe er maanden en maanden mee. Maargoed, ik weet dus niet of er een ander haarpoduct tussenzit wat volume belooft..
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:44:18 #254
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26529985
Jullie hebben van mij nog een ervaring met Big tegoed.
Ik had laatst een proefpotje meegekregen en heb het inmiddels geprobeerd. Ten eerste, je hebt er echt niet veel van nodig. Ik kreeg een potje mee in de maat 1 slag groter dan het sambalpotje dat je van de chineees mee krijgt en dat zou voldoende zijn voor twee keer. Dat is het dus ook.

Het ziet er een beetje raar uit. Lijkt een soort gelei waar balletjes doorheen zitten. Nader onderzoek leert dat dit zout betreft. Of mijn haar er nu echt zoveel volume van heeft gekregen weet ik eerlijk gezegd niet. Het was niet een dag dat ik verder ook maar enige aandacht eraan had besteed (lees mousse, föhn etc) maar het was wel ontzettend schoon! Het heeft toch wel wat bijzonders met mijn haar gedaan. Er zat ook een prachtige glans over.

Omdat ik alleen de Big wilde testen heb ik er geen conditioner na gedaan. Maar dat is geen aanrader, mijn haar was bijna niet om door te komen.

Ik zou maar gewoon een testpotje meevragen, ik kan je niet zeggen of Big wat voor je is. Het was in ieder geval wel weer een echte Lush-ervaring, maar of die pot 12,50 waard is durf ik je ook niet te beloven.

Ik ga het binnenkort nog een keer proberen als ik ga stappen en mijn haar echt ga doen ofzo.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26530186
Lush (maar veel en veel te duur voor mijn huidige portemonnaie, helaas)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_26532473
Vreselijke k..dag gehad en was online op zoek naar iets ter vervanging van chocolade want aan de lijn
Lush ontdekt en meteen maar voor een weeshuis besteld

Omdat mijn gezicht een drama is (rosacea):
* Reinigingsproducten, Fresh Farmacy
* Reinigingsproducten, Angels on Bare Skin
* Gezichtsverzorging, Cosmetic Warrior Masker

Voor de lekker:
* Zeep, Honey I Washed the Kids
* Douche producten, Creamed Almond & Coconut Smoothie

Voor mijn lief:
* Bruisballen, The Sicilian
* Zeep, Sea Vegetable
* Massage Bars, Soft Coeur (The Honeymooner)

Als het goed is krijg ik deze er gratis bij:
* Zeep, I should coco

Ben benieuwd wanneer het binnenkomt en hoe het bevalt. Ik zal het jullie laten weten.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_26533012
ik denk dat ik ook maar wat ga bestellen, woon nou niet echt vlakbij A dam of Haarlem nog even goed nadenken wat ik ga nemen want ik wil alles wel
pi_26533115
Ik heb hier ook nog een enorm stuk i should coco liggen, iedereen hier en in mijn omgeving vindt het vies
  woensdag 27 april 2005 @ 10:18:27 #259
72463 Whiskers
Kinky Kitten
pi_26539169
Sodium lauryl sulfate zit in 90 % van alle producten die schuimen (shampoos, face wash, tandpasta, vloeibare handzeep, doucheschuim, crèmespoeling, etc.). Het is sterk ontvettend en ontregelt de vetmantel van de huid. Het wordt ook gebruikt in agressieve schoonmaakmiddelen zoals motorontvetter, autoshampoo en schoonmaak-middelen voor garagevloeren. (Bron en opmerking op LUSHsite)

Sodium lauryl sulfate zit dus ook in bijna elk LUSH zeepje...
Cat hair is a fashion statement
I'm really a cat you see and it's not my last life at all
  woensdag 27 april 2005 @ 10:22:17 #260
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26539253
ik ga zo naar haarlem
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_26539373
En nog steeds ben ik er niet uit, wat ik nou zal gaan bestellen bij Lush
pi_26539505
Gisteren twee shampoo bars gekocht (een paarse en een witte, meteen een doosje gratis erbij ) en een klein potje met Karma Cream om te testen. Ik ben er ook alleen maar naar binnen gelopen n.a.v. dit topic hahaha

Overigens is Karma niet mijn geur, ik denk dat het de patchouli is die ik niet zo lekker vind.
Maar ik ga zeker nog eens terug, mên daar rook het lekker. Ik was de enige klant, dat is wel een nadeel, dan kun je niet lekker ongegeneerd alles vastpakken en ruiken omdat er steeds een verkoopster naast je staat.

Die zijn wel goed met uitleg enzo, maar ik hou er niet zo van om op mijn vingers gekeken te worden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_26539599
jammer dat er hier in de buurd geen winkel zit!

Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!

pi_26539698
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:

Koop het liever in een winkel, waar ik het kan aanraken en ruiken. Dat gaat via internet niet! Maar ja het lijkt me gewoon zo lekker dat ik het risico maar ga nemen om het toch op internet te bestellen. Maar dan wil ik graag tips om de hele dag door lekker te ruiken, naar iets zoets! En als ik op de site bestel ga ik natuurlijk niet 1 zeepje bestellen voor de verzendkosten van 6,50 ofzo!

Gewoon doen hoor Heb ik ook gedaan!
Ik heb een beetje rondgesnuffeld, een beetje gelurkt op dit topic en een beetje rondgekeken op de website, en mijn keuze was snel gemaakt.
En het leuke is dat je er gelijk gratis samples bij krijgt, dus dan weet je wat je de volgende keer moet halen (of niet natuurlijk).
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_26539720
Ja maar ik zou het wel zonde vinden, als ik een zeepje of wat dan ook bestel, en het bevalt me totaal niet! Dan is het toch weer weg gegooit geld

Maar ik ga idd nog beetje lezen, wat jullie ervaringen zijn etc en dan zie ik van het weekend wel even
pi_26539722
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:40 schreef ymme het volgende:

Als je een mailtje stuurt krijg je miss wel een gratis testertje (ik kreeg dat wel)
pi_26539777
He tonks bedankt voor de tip!

Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerder het desbetreffende zeepjes etc binnen?
pi_26539802
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:

Maar als ik nu van het weekend bestel, heb ik dan voor het volgende weekend of eerder het desbetreffende zeepjes etc binnen?
Had ik wel IIG!
pi_26540484
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:48 schreef ymme het volgende:

Ik had zondag besteld dinsdag was het geld eraf.. en zaterdag rook ik lekker
pi_26541426
gisteren nog een stukje rockstar gekocht en een conditioner voor mijn haar die naar vanille ruikt

en stond volgens mij ook nog eens achter twee andere fok lushers bij de kassa
  woensdag 27 april 2005 @ 12:07:02 #271
48233 Auticia
warriorette
pi_26541447
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef xelektra het volgende:
gisteren nog een stukje rockstar gekocht en een conditioner voor mijn haar die naar vanille ruikt

en stond volgens mij ook nog eens achter twee andere fok lushers bij de kassa
In welke Lush was je?
I bet you are flying inside.
pi_26541487
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:07 schreef Auticia het volgende:

[..]

In welke Lush was je?
In de kalverstraat hier in Adam er stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
  woensdag 27 april 2005 @ 12:11:03 #273
48233 Auticia
warriorette
pi_26541521
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:

[..]

In de kalverstraat hier in Adam er stond een lang meisje voor me die op together alone leek, en toen ik goed keek dacht ik dat het meisje ernaast ook op fok post maar dat weet ik niet zeker
Aha. Skaai misschien?
  woensdag 27 april 2005 @ 12:25:33 #274
48233 Auticia
warriorette
pi_26541847
Cereology Soap is wel erg moet ik zeggen. Het laat een soort zacht laagje op je huid achter.
De Reincarnate Shampoo is ook wel fijn, al viel de geur me een beetje tegen. Wat me er wel aan opviel is dat je haar er niet zo stug van wordt tijdens het wassen, wat wel mijn ervaring is met de Shampoo Bars.

De Aromacreme Deodorant is wat gebruiksvriendelijker dan de Aromaco, en ruikt erg lekker.
Je hebt er een klein beetje van nodig, even uitwrijven tussen je vingers en je brengt het aan.
(Zal vanavond nog eens onder mijn armen ruiken ).

Zal mijn vriendje eens vragen iets te schrijven over de Wiccy Magic Muscles Massage Bar.
pi_26542123
Ik ben echt super blij met de 'middle earth turns to rock' zeep.. Heerlijk vind ik em!
En de geur blijf ik echt uren ruiken.. echt een aanradertje!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:21:40 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26544777
ha!
ik ben gelushed
ik had direct een verkoopster in mn kontzak, die vroeg, ben je hier al eens eerder geweest?
ik zo, nee, mn eerste keer
zij zo: gefeliciteerd!

maargoed, ik heb 2 shampoobars aangeschaft: NEW
en ultimate shine
toen de flying fox temple balm
en de i should coco
oh, en kreeg 1 monstertje mee, van de ooh la la

toen ben ik na een uur weer teruggegaan
en toen heb ik nog demon in the dark gekocht
en voor mn mama, als mamadag cadeautje de sea vegetable soap
maar t mooie is, ik werd toen geholpen door n jongeman, en toen kreeg ik 3 monsters mee
allemaal zeepjes: miranda, red rooster, en karma

lush
i love it
  woensdag 27 april 2005 @ 14:23:00 #277
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26544805
ik heb die middle earth zeep niet gezien trouwens, volgens mij.

hoe gebruiken jullie de zeepjes trouwens?
zo in je hand, en dan op je lijf smeren, op n washandje, of..?
pi_26545674
Ik wrijf mezelf eerst helemaal in met mijn zeep, en daarna schuim ik het een beetje op met een washandje. Eventjes laten zitten en dan afspoelen! Dan ruik ik de hele dag lekker
  woensdag 27 april 2005 @ 16:05:53 #279
48233 Auticia
warriorette
pi_26546496
quote:
Op woensdag 27 april 2005 14:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
toen ben ik na een uur weer teruggegaan
!
Ja! Dat herken ik. Vriend en ik liepen gisteren ook terug langs de Lush en hij wilde ook nog wel naar binnen, maarja, we hadden wel weer genoeg uitgegeven die dag. .

Maar wat een lekkere spulletjes heb je gekocht. Ben benieuwd naar de New.
  woensdag 27 april 2005 @ 16:08:59 #280
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26546580
ja
had net wat temple balm op mn pols gesmeerd, maar t geurtje is nu alweer weg
naja.
volgens mij kan je t ook prima als parfum gebruiken [als t lang blijft hangen]
pi_26546783
ik heb de site weer openstaan even wachten tot mn vriend thuis is met de cc
  woensdag 27 april 2005 @ 16:19:04 #282
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26546857
nu ik geweest ben, wil ik alleen maar meer , meer , meer
en ik heb me er nog niet eens mee gewassen ofzo
ik wil alles
  woensdag 27 april 2005 @ 16:20:57 #283
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26546918
zou lush een verslaving kunnen worden
pi_26546971
ik kan niet kiezen
  woensdag 27 april 2005 @ 16:25:16 #285
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26547031
ik kon ook niet kiezen, vandaar al die zooi en een geld dat het je kost
en ik wilde eigenlijk nog meer meenemen
voorlopig eerst maar even dit opgebruiken

maarja
pi_26547636
ik zit al op de 50 euro
pi_26550306
Ik had mn pakketje zaterdag gekregen
Sorry kkon nu pas posten.. Khad 3 zeepjes besteld: Rockstar, Sea Vegetable &
Honey I washed the kids. Ik wil 2 zeepjes als onderdeel van een cadeau aan mn
moeder geven, en kdenk dat ik de Rockstar zelf hou Die andere bestel ik binnekort
weer opnieuw
Ik vind ze allemaal heerlijk ruiken en wil nog zoveeel producten uitproberen.
Bovenaan mn lijstje staat op dit moment Angels on bare skin Kost wel veel geld, dus twijfel nog een beetje

Oww en tea tree water klinkt ook ideaal

[ Bericht 5% gewijzigd door Shantee op 27-04-2005 18:59:51 (+) ]
Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
  woensdag 27 april 2005 @ 19:04:01 #288
48233 Auticia
warriorette
pi_26550460
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
zou lush een verslaving kunnen worden
Niet schrikken, maar dat is het al .
  woensdag 27 april 2005 @ 19:07:36 #289
48233 Auticia
warriorette
pi_26550534
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:59 schreef Shantee het volgende:

Bovenaan mn lijstje staat op dit moment Angels on bare skin Kost wel veel geld, dus twijfel nog een beetje
Ik kan je wel vertellen dat je ontzettend lang doet met de Angels on Bare Skin, je hebt er echt maar een heel klein beetje van nodig.
pi_26550649
Ik heb weer zin om loon te krijgen
  woensdag 27 april 2005 @ 20:29:09 #291
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26552496
moeilijke keus, wilde eigenlijk mn haar verven, maar ook mn haar wassen met de new shampoo bar
luxe probleem
want allebei tegelijk gaat batuurlijk niet haar verven stinkt.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:17:24 #292
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26553662
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:09 schreef xelektra het volgende:

[..]

Skaai en TA waren gister in de kalver ja
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:18:23 #293
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26553683
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:

[..]

Skaai en TA waren gister in de kalver ja
Hahaha, Foksters nemen de Lush over
Nu kunnen we zeker wel flinke korting bedingen daar
  woensdag 27 april 2005 @ 21:25:13 #294
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26553857
Mijn aanwinsten:

Lite Lip Balm

Op de site staat trouwens dat het potje 12gram is..
Maar ik heb hier een potje van 10 gr en het potje is ook heel anders..

Cereology

Demon in the dark

Miranda

Sea Vegetable

Seanik shampoo bar

Therapy massage bar

Ambrosia Scheercréme voor mijn meneer én mij. Hebben allebei last van een hele gevoelige huid en zeker na het scheren van benen, bikinilijn, oksels en bij hem zijn nek en gezicht, zitten die helemaal onder de uitslag. Ben benieuwd.

Ik heb gevraagd om een monstertje van Big. Ik kreeg een mini rotpotje (nog kleiner dan de potjes die ze normaal hebben) voor de helft gevuld.
Ik kreeg verder ook helemaal niks mee, terwijl mn vriendin en ik echt met heel wat geld hebben gestrooid.
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:27:06 #295
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26553902
Update Lush Avond meet:

Wie gaan er mee?
Sanne + guest
Aventura
PeRi + manneke
Cinnamongirl
Auticia + Meneer

*misschien - ligt aan datum
Skaai
Together-Alone
Silmarwen
Ripley
Peri's guest

!! Special attention!!! Heaven7 (oosten des lands) wil wel maar heeft geen vervoer voor 3 mei !!
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:27:49 #296
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26553918
t wisselt echt heel erg, met t meegeven van monsters mer ik.
jammer.
t is ook een goeie manier om klanten nog vaker terug te laten komen
  woensdag 27 april 2005 @ 21:30:32 #297
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26553988
quote:
Op woensdag 27 april 2005 21:25 schreef PeRi het volgende:
Ik heb gevraagd om een monstertje van Big. Ik kreeg een mini rotpotje (nog kleiner dan de potjes die ze normaal hebben) voor de helft gevuld.
Ik kreeg verder ook helemaal niks mee, terwijl mn vriendin en ik echt met heel wat geld hebben gestrooid.
Ik vond het personeel vandaag niet echt fijn in de Kalver. Ik weet niet wat het was, maar ze kwamen helemaal niet naar ons toe om te helpen of iets, ik moest zelf naar het meisje toe om te vragen hoe dat zat met Big. Volgens het meisje kon ik Big ook gebruiken in een gebied met hard water en geeft het ontzettend veel volume aan je haar. Verder kon ze me niet echt vertellen wat er nu zo gewelidg was aan Big. Behalve dat het een bestseller is. Ik ben echt benieuwd.
Als ik het vergelijk vind ik het winkeltje in Haarlem stukken fijner (niet alleen vanwege de monstertjes nee ), het is overzichtelijker heb ik het idee en het personeel is er vriendelijker.
Whatever I want.
  woensdag 27 april 2005 @ 21:32:12 #298
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26554039
Verschilt heeeel erg per keer dan, want ik was daar (Kalverstraat) afgelopen donderdag en de twee verkoopsters liepen de hele tijd achter ons aan
  woensdag 27 april 2005 @ 21:34:34 #299
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26554111
ik had vanmiddag ook de hele tijd een heel druk babbelende verkoopster op mijn hielen.
wel handig hoor, maar ik wil ook eve nzelf lushen
  woensdag 27 april 2005 @ 22:12:22 #300
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26555084
Mn huid tintelt helemaal van de Demon in the dark. Ik voel me zo fris, zo wakker.
Whatever I want.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')