Dat was maar een grapje hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 10:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb wel voor jou geduimd! maar het kwam niet met de gewone post
heb er net dus ffkes mee gedouched en ik ruik er helemaal naarecht super lekker
Postbank is bij mij nooit zo snel...quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Bij jou wel en bij mij niet!?!?! De karma wil mij niet denk ik!!!
Stufi is vandaag binnengekomen hoor
?quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:Ja nou! Karma Komba wil schijnbaar hangen bij stomme mensen
Ik heb ook postbank. Stond er gistermiddag al meteen op, altijd wel eigenlijkquote:
grapjequote:
Blasphemy!quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:29 schreef Darkphorze het volgende:
Mijn schoonouders zijn vanmiddag naar Den bosch gegaan om mijn verjaardags kadootje te halenZe vonden het verschikkelijk stinken en ze vonden het net een kaas of taartenwinkel. En ze vonden het duur
![]()
Kan niet wachten tot 5 mei
Vreemd zeg..is volgens mij pure willekeur, ik heb nog nooit een monstertje meegekregen (maar er ook nog nooit om gevraagd).quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:36 schreef Darkphorze het volgende:
Blasphemy??
Ze had nog gevraagd voor proefmonstertjes en die kreeg ze niet. De man voor haar kreeg wel monstertjes mee. Ligt daar een bestedingslimiet aan? Ze had namelijk voor 50 euro besteed zeg ze
*ben benieuwd*
Waar in Haarlem is dat?quote:Op zaterdag 23 april 2005 20:46 schreef PeRi het volgende:
In Amsterdam heb ik ook nog nooit monstertjes meegekregen, terwijl ik daar toch echt heel veel geld heb besteed..
In Haarlem krijg ik wel altijd wat mee. Besteedde ik wat minder, dan kreeg ik stukjes zeep, deo, shampoo mee. Besteedden we wat meer, kregen we 'dure' dingen mee; gezichtsmaskertjes.
In Haarlem vraagt ze ook altijd naar je voorkeur bij die monstertjes, of je het wel eens gebruikt, over welk zeepje je misschien nog twijfelde.
Barteljoris geloof ik. Alsmaar rechtdoor, en dan loop je er vanzelf tegenaan, aan je rechterhandquote:
Daar keek ik ook al een beetje raar van op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Moeten jullie soms allemaal geld krijgen c.q. toestemming krijgen van jullie mannen ofzo
Nee dat niet, naja ik nietquote:Op zaterdag 23 april 2005 23:50 schreef Aventura het volgende:
Moeten jullie soms allemaal geld krijgen c.q. toestemming krijgen van jullie mannen ofzo
Hmm je kan altijd nog zeggen dat je geld aan flyingfox hebt uitgegeven tochquote:Op zondag 24 april 2005 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat niet, naja ik niet
Maar ik voel me wel beetje schuldig soms. Ik heb de laatste tijd alleen maar geld aan de Lush besteedt![]()
Dat doe ik al de hele tijdquote:Op zondag 24 april 2005 09:38 schreef tonks het volgende:
[..]
Hmm je kan altijd nog zeggen dat je geld aan flyingfox hebt uitgegeven toch
Als man zou ik een vriendin die zo rook alleen maar toejuichenquote:Op zondag 24 april 2005 09:27 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee dat niet, naja ik niet
Maar ik voel me wel beetje schuldig soms. Ik heb de laatste tijd alleen maar geld aan de Lush besteedt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |