okequote:Op woensdag 20 april 2005 21:25 schreef Gellius het volgende:
Haha, okay: we nemen deze, AR.
Ik weet het anders best hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
Als jullie het zonder hint niet weten is het geen schande dat ik het ook niet weet.
Goedenavond!
Nou, ik weet het nóg beter.quote:
22:00quote:Op woensdag 20 april 2005 21:30 schreef Gellius het volgende:
Hoelang duurt dat nederland 3 nog eigenlijk?
Ja, maar ik wist het hóger, Gellius.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:34 schreef Gellius het volgende:
Dat kan best wezen, maar ik wist het éérder, JAM.
Nu al?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:35 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heren en vrouw, ik ga naar bed toe
Weltrusten allemaal!
Ja, dat weet ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Onwetendheid is één van mijn specialiteiten... ik weet van niets.
Ik wist het schuiner, Gellius. Schuiner.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:39 schreef Gellius het volgende:
Dat gun ik je ook jongen, maar toch weet ik het dan weer móóier.
Jij weet het weer preciezer zeker, beminnelijke Raisingirl?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef RaisinGirl het volgende:
Macho's!
Toch een briljante verwijzing naar deze zeer briljante film.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef Z het volgende:
Die neus doet me denken aan Les Triplettes De Belleville. Niet dat we daar dan ook maar iets aan hebben ...
Tonny van Pommelenquote:Op woensdag 20 april 2005 21:37 schreef Z het volgende:
Die neus doet me denken aan Les Triplettes De Belleville. Niet dat we daar dan ook maar iets aan hebben ...
[afbeelding]
Jajajajaja, dit is gewoon een tvp ...
Wat ben je toch een losbol. Maar ik, IK weet het met overtuiging, JAM.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:40 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik wist het schuiner, Gellius. Schuiner..
Gellius, je standvastigheid kan ik maar op een manier beantwoorden;quote:Op woensdag 20 april 2005 21:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat ben je toch een losbol. Maar ik, IK weet het met overtuiging, JAM.
Ik weet het als geen ander,quote:Op woensdag 20 april 2005 21:46 schreef RaisinGirl het volgende:
Diagonaal, JAM. Dat klinkt beter.
Ik weet het tot in de puntjes, heren.
Tenminste, die zou ik kunnen halen, als ik even mijn best zou doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:54 schreef Gellius het volgende:
Dat wist ik niet, JAM!
Ik wil een zin met 'hai' erin maken. Hai je aarrebaaie baaie?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:59 schreef RaisinGirl het volgende:
Als ik écht zou willen, zou ik nu een plaatje van een mooi schilderij posten. Dát zal jullie leren.
Veel bier op zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was even pissen.
hooguit voorspellen dat het weer nachtbraken voor je wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was gewoon op de bank in slaap gevallen, maar daar kan je zo weinig mee, he...
Ik zit er aan te denken om zo naar bed te gaan, eigenlijk...quote:Op woensdag 20 april 2005 22:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
hooguit voorspellen dat het weer nachtbraken voor je wordt.
Wat let je!quote:Op woensdag 20 april 2005 22:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om zo naar bed te gaan, eigenlijk...
Ik weet het al, Gajus. Sterker; ik wist het allang..quote:Op woensdag 20 april 2005 22:20 schreef Gajus het volgende:
Tonny van Pommelen, waar blijft jouw hint?![]()
Kan je ons zometeen niet even stichten, RG? Ik vind dat schilderij van Do2 niet zo heel mooi namelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:59 schreef RaisinGirl het volgende:
Als ik écht zou willen, zou ik nu een plaatje van een mooi schilderij posten. Dát zal jullie leren.
Do2 op stok, ons achterlatend met een onverwerkte BdT-opgave ... dat lijkt mij een serieus beletsel.quote:
Zeg het dan wijsneus ... dan kunnen wij Do2' s misbaksel definitief achter ons laten.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:22 schreef JAM het volgende:
Ik weet het al, Gajus. Sterker; ik wist het allang...
Pffrt; ik weet het toch al. Ik wist het al voor die hint. Ik wist het al voordat ik het zag.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die hint staat er al-lang. Le-zen.
Ik spreek niet meer. Spreken is zilver en ik ken een jongen die heel veel zilver droeg, dat was niet zo'n aardige knaap. Het liefste zwijg, ik, maar soms fluister ik nog. Ik fluister onverstaanbare dingen en als je de mensen die ik heb ingefluisterd zou vragen 'Waar had JAM het over?' zouden ze 'Ik weet het niet zo goed, ik kon het niet zo goed verstaan. Volgens mij ging het over Jazz en sigaretten.' zeggen. Soms schreeuw ik nog, als het met voetbal te spannend wordt. Of als het kut gaat.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zeg het dan wijsneus ... dan kunnen wij Do2' s misbaksel definitief achter ons laten.
Mijn weten is van vóór het weten zelf.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef JAM het volgende:
[..]
Pffrt; ik weet het toch al. Ik wist het al voor die hint. Ik wist het al voordat ik het zag..
quote:Op woensdag 20 april 2005 22:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Do2 op stok, ons achterlatend met een onverwerkte BdT-opgave ... dat lijkt mij een serieus beletsel.
Pissen is de hint?quote:Op woensdag 20 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die hint staat er al-lang. Le-zen.
Zelf lust ik het niet namelijk en er staat hier een litertje of vijf mijn koelkast te vullen.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
Biertje erbij?
Mijn hart weent! In vijfvoud.quote:Op woensdag 20 april 2005 22:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zelf lust ik het niet namelijk en er staat hier een litertje of vijf mijn koelkast te vullen.
Oh ja!!quote:Op donderdag 21 april 2005 06:53 schreef Isabeau het volgende:
Waar is die laatste reclame voor eigenlijk?
Oja, dat vinden ze grappig hoor die vrouwenquote:
Blijkbaar.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:43 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is hier niemand??
Zeiksnorquote:Op donderdag 21 april 2005 23:44 schreef Gajus het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
zolang Do2 meent te kunnen volstaan met cryptische hints,
zolang de rakkers menen dat het speelkwartiertje nooit ophoudt,
zolang de moderator meent dat kunst schuilt in pisbakken,
zolang is mijn enthousiasme naar de filistijnen.
Yep, plaats er maar 1, want Do2 is ons vergeten blijkbaar..quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:10 schreef Gellius het volgende:
Doen jullie hier wel eens aan een zogeheten 'tussentiteltje'?
Dat kan ik alleen maar volmondig beamen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
DO2 HIER KOMEN!! NU!!!!
We kunnen niet zonder je [afbeelding]
Aan vandalisme doe ik niet, op mij kun je derhalve niet rekenen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
Wie kan er ff steentjes tegen z'n raam gooien???
Ik woon te ver weg helaas
In Breedjehier.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:19 schreef Z het volgende:
Waar woont ie dan?
Het hoeven ook geen stoeptegels te zijn, kleine kiezelsteentjes is al prima hoor..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:21 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Aan vandalisme doe ik niet, op mij kun je derhalve niet rekenen.
Volgens mij woont ie op 2-oneven hoog.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen stoeptegels te zijn, kleine kiezelsteentjes is al prima hoor..
(Of woont hij op 8 hoog ofzo??)
Oh dan, dan moet het wel aardig lukken..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie op 2-oneven hoog.
Dat zal hem wel naar buiten krijgen ja!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Gellius het volgende:
Ik gooi wel even vuistdikke monografie over het werk van Dalí door zijn raam.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij zie ik rechtsonderin 'Degas' staan
Do2 heeft meer met Basqiuat van doen, dan met Degas..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Z het volgende:
Mocht ie willen. Ik weet eigenlijk niet wat DO2 maakt
nog niet zo lang geleden maakte ik hem nog uit voor student ...
Jeetje Do2, had dat dan meteen gezegd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Duchamp is de maker van dat schilderij, Gellius...
Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, veel directer kon het bijna niet, dacht ik.
Oh, dus dat waren allemaal hints! Oooooh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.
Mijn hoofd heb ik erover gebroken Do2... hoofdpijn heb ik er van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...
Zo zie je maar, jouw aanwezigheid hier is onmisbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even afwezig en de toiletten schieten hier als paddestoelen uit de grond...
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...
Heb jij ook geen bier meer in huis?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?
Dat heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb jij ook geen bier meer in huis?
De wereld is oneerlijk verdeeld...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel.
al lust ik het niet
Vandaar dat Nederland zo klein is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk verdeeld...
Zelfs voor jou?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland zo klein is.
He-he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Gellius het volgende:
Paradise 1910-11. Ik vind 't niks. Die hele Duchamp niet.
Dat is mooi, zijn we het daar met zijn 3en in elk geval over eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
He-he..
Ik houd er trouwens ook niet van,.
Ze zal toch geen minnaar hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:21 schreef Gellius het volgende:
maar niettemin, wanneer je om 1800 uur uitvertrekt, dan kan je er nu toch wel al zo'n beetje zijn. En dan geen bereik op je telefoon hebben.
.
Laat ik nou toevallig wel de link gelegd hebben tussen pissen en Duchamp.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Feest? Euh...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2, komen jullie morgen nog naar dat feest?
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig een steek vallen?
Oh, ja... Dat feest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Flyer, Feest, Hardcore, Bier.... Sjeweetochhhhhhhh!
Goh, zat ik met mijn allereerste associatie van Adam & Eva toch wel in de buurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Gellius het volgende:
Paradise 1910-11. Ik vind 't niks. Die hele Duchamp niet.
Verras me!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ja... Dat feest.
Euh, nee, daar gaan wij niet heen.
( Maar misschien dat ik in een gekke bui nog wel langskom. Wie weet.. )
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik langskom ik dus ook bezopen ben..quote:
Je zou me verbaasd doen staan als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik langskom ik dus ook bezopen ben..
Dus je bent alvast gewaarschuwd, he.
Hoiquote:
Dat zou natuurlijk wel écht een verrassing zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je zou me verbaasd doen staan als dat niet zo was.
Ouch... ben er niet eens aan begonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoi... is het nog gelukt met jouw twee panelen?
Zou ook zo verholpen zijn, bier zat daar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel écht een verrassing zijn...
Hehe, Do2 is ook weer terug, ik miste je al!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ja... Dat feest.
Euh, nee, daar gaan wij niet heen.
( Maar misschien dat ik in een gekke bui nog wel langskom. Wie weet.. )
AE geeft zelf aan dat het geen mooi, maar wel een leuk schilderij is.quote:
Dogs Playing Poker is de benaming van een serie (zestien) schilderijen van Cassius Coolidge, die hij maakte voor het reclamebureau Brown And Bigelow.quote:Op zaterdag 23 april 2005 05:19 schreef Gajus het volgende:
Met de trefwoorden 'dogs' en 'poker' was het antwoord wel heel snel gevonden:
Dogs Playing Poker van Cassius Coolidge (1844-1934).
Oops ja. de titel die ik noemde van Braque is inderdaad van een ander schilderij.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Z het volgende:
Mijn Braque heet overigens 'Newspaper, Bottle, Packet Of Tobacco (Le Courier)'. Maar dat zijn details.
Ik zou voor dit werk nog geen 5 euro gevenquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dogs Playing Poker is de benaming van een serie (zestien) schilderijen van Cassius Coolidge, die hij maakte voor het reclamebureau Brown And Bigelow.
Het schilderij dat ik plaatste heet: A Bold Bluff.
Overigens is dit originele werk tesamen met nog een ander werk "Waterloo" onlangs verkocht voor US $520,000.00.
Wat ben jij een krent zeg..quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou voor dit werk nog geen 5 euro geven![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat ben jij een krent zeg..
Dit Edward Hopper schilderij bevalt je beter, vermoed ik zo...
[afbeelding]
Van Do2 en jou weet ik wie jullie favoriet is.quote:
We hebben er meer hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van Do2 en jou weet ik wie jullie favoriet is.
Zou fijn zijn als ik dat van mezelf ook eens wist.
Dali zeker?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We hebben er meer hoor
Do2 en ik heb zelfs 1 dezelfde favoriet
Ongeveer hetzelfde verhaal als wat er mis is met Ikeaquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is er volgens jullie nou zo verschrikkelig erg aan Dali?
Dali vergelijken met Ikea?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal als wat er mis is met Ikea
Maar dit heb ik niet gezegd, want ik praat niet meer met jou![]()
Egnie!quote:
Zal ik m'n modknoppen gaan gebruiken?? Wat vind jij ervan Do2???quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Egnie!
Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali
Daar zijn ze toch voor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik m'n modknoppen gaan gebruiken?? Wat vind jij ervan Do2???
Onder de regel van 'ongewenst taalgebruik' kan ik dit best verwijderen eigenlijk....quote:
Een merkwaardig stel vrienden heb jij...quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was een keer op vakantie in het noorden van Spanje met wat vrienden en moest verplicht mee gaan kijken naar z'n huisje. Stond daar ( -potverdimme-) ergens in de buurt...
En het was notabene lekker weer...
Ik had de hele dag op het strand kunnen liggen!
Vergeet je sleutels niet!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit doet de deur dicht! Ajuu
Ik heb een bier-loos weekend achter de rug, AR.quote:
Momentje, ik roep Isa even. Dit klinkt ernstig, en zij studeerd geneeskunde.quote:Op zondag 24 april 2005 13:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb een bier-loos weekend achter de rug, AR.
Nu ja, ik heb gisteren 1 ( ! ) biertje gedronken. Het smaakte niet.
Rustig blijven Do2!!!quote:Op zondag 24 april 2005 13:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Help!
Moet ik nog een recept faxen?quote:Op zondag 24 april 2005 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, 3 soorten kasteelbier binnen 48 uur. Dat moet lukken!
Ahaa, de kenner!quote:Op maandag 25 april 2005 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's bier, Gajus.
Dat klopt voorzover het de voorlaatste prent betreft. Maar ik doelde op de laatste prent.quote:Op maandag 25 april 2005 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's bier, Gajus.
De laatste prent is toch ook echt bier Gajus.quote:Op maandag 25 april 2005 01:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat klopt voorzover het de voorlaatste prent betreft. Maar ik doelde op de laatste prent.![]()
het is allebei verrukkeluk, mits in gepaste hoeveelheden verorberd
"Bier!"quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
Dus blijkbaar zie ik het aluminiumfolie van de biercapsules.![]()
![]()
en hoe luidt dan wel de titel, connaisseur(s)?
Het zijn blikjes bier op elkaar gestapeld ( in een koelkast ), Gajus...quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
Dus blijkbaar zie ik het aluminiumfolie van de biercapsules.![]()
![]()
en hoe luidt dan wel de titel, connaisseur(s)?
Het "werk" stelt niet veel meer voor dan een ge-paintshopte mobile-telefoon-foto.quote:Op maandag 25 april 2005 02:30 schreef Gajus het volgende:
"Bier!" zag ik in eerste instantie als uitroep van herkenning, maar het is dus (tevens) de titel van het werk.
Heb jij nog meer lekkernijen te betitelen?![]()
heb jij mijn bericht inmiddels gevonden?
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 25 april 2005 02:37 schreef Gajus het volgende:
@AE ... dat hardcore feest waar jij naar toe zou gaan, was dat hetzelfde evenement als vermeld op frontpage?
46 aanhoudingen bij Masters of Hardcore
Was je dan wel gekomen, als ik dat erbij verteld had?quote:Op maandag 25 april 2005 02:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt me zelfs gemist!.
We zullen het nooit weten...quote:Op maandag 25 april 2005 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Was je dan wel gekomen, als ik dat erbij verteld had?
Volgende keer kom ik je gewoon hoogstpersoonlijk halen, al moet ik je dan aan je nekvel meeslepen.quote:
Werkelijk?quote:Op maandag 25 april 2005 02:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik je gewoon hoogstpersoonlijk halen, al moet ik je dan aan je nekvel meeslepen.
Hoe eenvoudig het ook mag lijken, toch geeft het een leuk effect.quote:Op maandag 25 april 2005 02:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het "werk" stelt niet veel meer voor dan een ge-paintshopte mobile-telefoon-foto.
De tijd voor de shaver dient zich aan.quote:Op maandag 25 april 2005 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou je liever aan je haren meeslepen, maar die zijn te kort.
Jouw vaardigheden in photoshop liegen er toch ook niet om, als ik zie wat je in "Photoshop in Kunst" plaatst.quote:Op maandag 25 april 2005 03:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe eenvoudig het ook mag lijken, toch geeft het een leuk effect.![]()
Was me al slaapgereed aan het maken.quote:Op maandag 25 april 2005 03:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, zij die zich daarmee aangesproken voelen, wel-te-rus-ten.
Tot na de dromen..
Had jij al niet een keer een schilderij bewerkt in BdT voordat OllieB dat topic opende?quote:Op maandag 25 april 2005 03:30 schreef Gajus het volgende:
Tot een maand geleden gebruikte photoshop enkel om mijn digitale foto´s te retoucheren e.d. Maar toen OllieA begon met zijn reeks - ruim een maand geleden - ben ik echt gaan photoshoppen en heb toen pas de vele andere mogelijkheden ontdekt. Ik heb inmiddels tientallen uren met photoshop gestoeid, maar volgens mij heb ik nog maar het topje van de ijsberg ontdekt. Ik vind het een prachtig pakket.![]()
Trouwens, ik kan mij in D02´s voornemen geheel vinden ... ook voor mij bedtijd ... (alvast) welterusten.![]()
Ik had op BdT een bewerkt schilderij geplaatst, maar dat was van iemand anders.quote:Op maandag 25 april 2005 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Had jij al niet een keer een schilderij bewerkt in BdT voordat OllieB dat topic opende?
Dat doen ze om 5:00 's ochtends ook kan ik je uit persoonlijke ervaring melden!!!quote:
Een Duitser?quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Z het volgende:
Denk maar aan dat andere dikke Europese volkje Gellius, want een Belg heeft dit niet geschilderd.
Ja, wij gaan gewoon verder, hoor...Zélfs zonder jou, Ollie.quote:Op maandag 25 april 2005 21:50 schreef OllieA het volgende:
Je kunt ook geen weekje wegwezen hier of de topics vliegen je om de oren.
tv-grmbl
Hulp nodig?quote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of ik even het topic in mijn eentje wil vol lullen, zeker?
Volgens de actieve topiclijst na deze post van mij nog 15...quote:Op maandag 25 april 2005 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoeveel van die kut-posts moeten we eigenlijk nog?
Niets is zeker Do2... maar zeg zelf, onvoorspelbaarheid is een prettig iets.quote:Op maandag 25 april 2005 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je het zeker?
Dat ervaar ik zo Do2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet je dat nou, AR? Of onvoorspelbaarheid prettig is?
Het is dat ik weet dat AR op één oor ligt, daardoor snapte ik wel dat je het tegen moi had.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE... Ja, da's automatisme, he...Krijg dat er maar eens uit...
Zou me niets verbazen als hij nu wegblijft vanwege plaatsvervangende schaamte om jouw schaamteloze gespam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou laat ie expres niks van zich horen, hoor...
Hoe voorspelbaar weer!
Daar heb ik anders nog weinig van gemerkt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:09 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ha! Wat ben ik toch onvoorspelbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |