Vergeet je sleutels niet!quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit doet de deur dicht! Ajuu
Ik heb een bier-loos weekend achter de rug, AR.quote:
Momentje, ik roep Isa even. Dit klinkt ernstig, en zij studeerd geneeskunde.quote:Op zondag 24 april 2005 13:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb een bier-loos weekend achter de rug, AR.
Nu ja, ik heb gisteren 1 ( ! ) biertje gedronken. Het smaakte niet.
Rustig blijven Do2!!!quote:Op zondag 24 april 2005 13:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Help!
Moet ik nog een recept faxen?quote:Op zondag 24 april 2005 13:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, 3 soorten kasteelbier binnen 48 uur. Dat moet lukken!
Ahaa, de kenner!quote:Op maandag 25 april 2005 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's bier, Gajus.
Dat klopt voorzover het de voorlaatste prent betreft. Maar ik doelde op de laatste prent.quote:Op maandag 25 april 2005 01:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's bier, Gajus.
De laatste prent is toch ook echt bier Gajus.quote:Op maandag 25 april 2005 01:53 schreef Gajus het volgende:
[..]
Dat klopt voorzover het de voorlaatste prent betreft. Maar ik doelde op de laatste prent.![]()
het is allebei verrukkeluk, mits in gepaste hoeveelheden verorberd
"Bier!"quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
Dus blijkbaar zie ik het aluminiumfolie van de biercapsules.![]()
![]()
en hoe luidt dan wel de titel, connaisseur(s)?
Het zijn blikjes bier op elkaar gestapeld ( in een koelkast ), Gajus...quote:Op maandag 25 april 2005 02:18 schreef Gajus het volgende:
Dus blijkbaar zie ik het aluminiumfolie van de biercapsules.![]()
![]()
en hoe luidt dan wel de titel, connaisseur(s)?
Het "werk" stelt niet veel meer voor dan een ge-paintshopte mobile-telefoon-foto.quote:Op maandag 25 april 2005 02:30 schreef Gajus het volgende:
"Bier!" zag ik in eerste instantie als uitroep van herkenning, maar het is dus (tevens) de titel van het werk.
Heb jij nog meer lekkernijen te betitelen?![]()
heb jij mijn bericht inmiddels gevonden?
Nee gelukkig niet.quote:Op maandag 25 april 2005 02:37 schreef Gajus het volgende:
@AE ... dat hardcore feest waar jij naar toe zou gaan, was dat hetzelfde evenement als vermeld op frontpage?
46 aanhoudingen bij Masters of Hardcore
Was je dan wel gekomen, als ik dat erbij verteld had?quote:Op maandag 25 april 2005 02:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt me zelfs gemist!.
We zullen het nooit weten...quote:Op maandag 25 april 2005 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Was je dan wel gekomen, als ik dat erbij verteld had?
Volgende keer kom ik je gewoon hoogstpersoonlijk halen, al moet ik je dan aan je nekvel meeslepen.quote:
Werkelijk?quote:Op maandag 25 april 2005 02:56 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgende keer kom ik je gewoon hoogstpersoonlijk halen, al moet ik je dan aan je nekvel meeslepen.
Hoe eenvoudig het ook mag lijken, toch geeft het een leuk effect.quote:Op maandag 25 april 2005 02:50 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het "werk" stelt niet veel meer voor dan een ge-paintshopte mobile-telefoon-foto.
De tijd voor de shaver dient zich aan.quote:Op maandag 25 april 2005 03:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zou je liever aan je haren meeslepen, maar die zijn te kort.
Jouw vaardigheden in photoshop liegen er toch ook niet om, als ik zie wat je in "Photoshop in Kunst" plaatst.quote:Op maandag 25 april 2005 03:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoe eenvoudig het ook mag lijken, toch geeft het een leuk effect.![]()
Was me al slaapgereed aan het maken.quote:Op maandag 25 april 2005 03:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, zij die zich daarmee aangesproken voelen, wel-te-rus-ten.
Tot na de dromen..
Had jij al niet een keer een schilderij bewerkt in BdT voordat OllieB dat topic opende?quote:Op maandag 25 april 2005 03:30 schreef Gajus het volgende:
Tot een maand geleden gebruikte photoshop enkel om mijn digitale foto´s te retoucheren e.d. Maar toen OllieA begon met zijn reeks - ruim een maand geleden - ben ik echt gaan photoshoppen en heb toen pas de vele andere mogelijkheden ontdekt. Ik heb inmiddels tientallen uren met photoshop gestoeid, maar volgens mij heb ik nog maar het topje van de ijsberg ontdekt. Ik vind het een prachtig pakket.![]()
Trouwens, ik kan mij in D02´s voornemen geheel vinden ... ook voor mij bedtijd ... (alvast) welterusten.![]()
Ik had op BdT een bewerkt schilderij geplaatst, maar dat was van iemand anders.quote:Op maandag 25 april 2005 03:34 schreef ALTER-EGO het volgende:
Had jij al niet een keer een schilderij bewerkt in BdT voordat OllieB dat topic opende?
Dat doen ze om 5:00 's ochtends ook kan ik je uit persoonlijke ervaring melden!!!quote:
Een Duitser?quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Z het volgende:
Denk maar aan dat andere dikke Europese volkje Gellius, want een Belg heeft dit niet geschilderd.
Ja, wij gaan gewoon verder, hoor...Zélfs zonder jou, Ollie.quote:Op maandag 25 april 2005 21:50 schreef OllieA het volgende:
Je kunt ook geen weekje wegwezen hier of de topics vliegen je om de oren.
tv-grmbl
Hulp nodig?quote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of ik even het topic in mijn eentje wil vol lullen, zeker?
Volgens de actieve topiclijst na deze post van mij nog 15...quote:Op maandag 25 april 2005 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoeveel van die kut-posts moeten we eigenlijk nog?
Niets is zeker Do2... maar zeg zelf, onvoorspelbaarheid is een prettig iets.quote:Op maandag 25 april 2005 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je het zeker?
Dat ervaar ik zo Do2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet je dat nou, AR? Of onvoorspelbaarheid prettig is?
Het is dat ik weet dat AR op één oor ligt, daardoor snapte ik wel dat je het tegen moi had.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE... Ja, da's automatisme, he...Krijg dat er maar eens uit...
Zou me niets verbazen als hij nu wegblijft vanwege plaatsvervangende schaamte om jouw schaamteloze gespam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou laat ie expres niks van zich horen, hoor...
Hoe voorspelbaar weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |