Dat doen ze om 5:00 's ochtends ook kan ik je uit persoonlijke ervaring melden!!!quote:
Een Duitser?quote:Op maandag 25 april 2005 21:34 schreef Z het volgende:
Denk maar aan dat andere dikke Europese volkje Gellius, want een Belg heeft dit niet geschilderd.
Ja, wij gaan gewoon verder, hoor...Zélfs zonder jou, Ollie.quote:Op maandag 25 april 2005 21:50 schreef OllieA het volgende:
Je kunt ook geen weekje wegwezen hier of de topics vliegen je om de oren.
tv-grmbl
Hulp nodig?quote:Op maandag 25 april 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of ik even het topic in mijn eentje wil vol lullen, zeker?
Volgens de actieve topiclijst na deze post van mij nog 15...quote:Op maandag 25 april 2005 23:53 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoeveel van die kut-posts moeten we eigenlijk nog?
Niets is zeker Do2... maar zeg zelf, onvoorspelbaarheid is een prettig iets.quote:Op maandag 25 april 2005 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Weet je het zeker?
Dat ervaar ik zo Do2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoe weet je dat nou, AR? Of onvoorspelbaarheid prettig is?
Het is dat ik weet dat AR op één oor ligt, daardoor snapte ik wel dat je het tegen moi had.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
AE... Ja, da's automatisme, he...Krijg dat er maar eens uit...
Zou me niets verbazen als hij nu wegblijft vanwege plaatsvervangende schaamte om jouw schaamteloze gespam.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou laat ie expres niks van zich horen, hoor...
Hoe voorspelbaar weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |