Oh dan, dan moet het wel aardig lukken..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie op 2-oneven hoog.
Dat zal hem wel naar buiten krijgen ja!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Gellius het volgende:
Ik gooi wel even vuistdikke monografie over het werk van Dalí door zijn raam.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij zie ik rechtsonderin 'Degas' staan
Do2 heeft meer met Basqiuat van doen, dan met Degas..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Z het volgende:
Mocht ie willen. Ik weet eigenlijk niet wat DO2 maakt
nog niet zo lang geleden maakte ik hem nog uit voor student ...
Jeetje Do2, had dat dan meteen gezegd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Duchamp is de maker van dat schilderij, Gellius...
Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, veel directer kon het bijna niet, dacht ik.
Oh, dus dat waren allemaal hints! Oooooh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.
Mijn hoofd heb ik erover gebroken Do2... hoofdpijn heb ik er van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...
Zo zie je maar, jouw aanwezigheid hier is onmisbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even afwezig en de toiletten schieten hier als paddestoelen uit de grond...
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...
Heb jij ook geen bier meer in huis?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?
Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?
Dat heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb jij ook geen bier meer in huis?
De wereld is oneerlijk verdeeld...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel.
al lust ik het niet
Vandaar dat Nederland zo klein is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk verdeeld...
Zelfs voor jou?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland zo klein is.
He-he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Gellius het volgende:
Paradise 1910-11. Ik vind 't niks. Die hele Duchamp niet.
Dat is mooi, zijn we het daar met zijn 3en in elk geval over eens.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
He-he..
Ik houd er trouwens ook niet van,.
Ze zal toch geen minnaar hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:21 schreef Gellius het volgende:
maar niettemin, wanneer je om 1800 uur uitvertrekt, dan kan je er nu toch wel al zo'n beetje zijn. En dan geen bereik op je telefoon hebben.
.
Laat ik nou toevallig wel de link gelegd hebben tussen pissen en Duchamp.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Feest? Euh...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Do2, komen jullie morgen nog naar dat feest?
Ja.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:24 schreef Gajus het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig een steek vallen?
Oh, ja... Dat feest.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Flyer, Feest, Hardcore, Bier.... Sjeweetochhhhhhhh!
Goh, zat ik met mijn allereerste associatie van Adam & Eva toch wel in de buurt.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Gellius het volgende:
Paradise 1910-11. Ik vind 't niks. Die hele Duchamp niet.
Verras me!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ja... Dat feest.
Euh, nee, daar gaan wij niet heen.
( Maar misschien dat ik in een gekke bui nog wel langskom. Wie weet.. )
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik langskom ik dus ook bezopen ben..quote:
Je zou me verbaasd doen staan als dat niet zo was.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik moet er wel bij zeggen dat als ik langskom ik dus ook bezopen ben..
Dus je bent alvast gewaarschuwd, he.
Hoiquote:
Dat zou natuurlijk wel écht een verrassing zijn...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Je zou me verbaasd doen staan als dat niet zo was.
Ouch... ben er niet eens aan begonnen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hoi... is het nog gelukt met jouw twee panelen?
Zou ook zo verholpen zijn, bier zat daar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk wel écht een verrassing zijn...
Hehe, Do2 is ook weer terug, ik miste je al!quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, ja... Dat feest.
Euh, nee, daar gaan wij niet heen.
( Maar misschien dat ik in een gekke bui nog wel langskom. Wie weet.. )
AE geeft zelf aan dat het geen mooi, maar wel een leuk schilderij is.quote:
Dogs Playing Poker is de benaming van een serie (zestien) schilderijen van Cassius Coolidge, die hij maakte voor het reclamebureau Brown And Bigelow.quote:Op zaterdag 23 april 2005 05:19 schreef Gajus het volgende:
Met de trefwoorden 'dogs' en 'poker' was het antwoord wel heel snel gevonden:
Dogs Playing Poker van Cassius Coolidge (1844-1934).
Oops ja. de titel die ik noemde van Braque is inderdaad van een ander schilderij.quote:Op zaterdag 23 april 2005 11:37 schreef Z het volgende:
Mijn Braque heet overigens 'Newspaper, Bottle, Packet Of Tobacco (Le Courier)'. Maar dat zijn details.
Ik zou voor dit werk nog geen 5 euro gevenquote:Op zaterdag 23 april 2005 13:42 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dogs Playing Poker is de benaming van een serie (zestien) schilderijen van Cassius Coolidge, die hij maakte voor het reclamebureau Brown And Bigelow.
Het schilderij dat ik plaatste heet: A Bold Bluff.
Overigens is dit originele werk tesamen met nog een ander werk "Waterloo" onlangs verkocht voor US $520,000.00.
Wat ben jij een krent zeg..quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:55 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik zou voor dit werk nog geen 5 euro geven![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:03 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat ben jij een krent zeg..
Dit Edward Hopper schilderij bevalt je beter, vermoed ik zo...
[afbeelding]
Van Do2 en jou weet ik wie jullie favoriet is.quote:
We hebben er meer hoorquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Van Do2 en jou weet ik wie jullie favoriet is.
Zou fijn zijn als ik dat van mezelf ook eens wist.
Dali zeker?!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
We hebben er meer hoor
Do2 en ik heb zelfs 1 dezelfde favoriet
Ongeveer hetzelfde verhaal als wat er mis is met Ikeaquote:Op zaterdag 23 april 2005 14:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat is er volgens jullie nou zo verschrikkelig erg aan Dali?
Dali vergelijken met Ikea?quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:42 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ongeveer hetzelfde verhaal als wat er mis is met Ikea
Maar dit heb ik niet gezegd, want ik praat niet meer met jou![]()
Egnie!quote:
Zal ik m'n modknoppen gaan gebruiken?? Wat vind jij ervan Do2???quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Egnie!
Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali Dali
Daar zijn ze toch voor!quote:Op zaterdag 23 april 2005 14:59 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zal ik m'n modknoppen gaan gebruiken?? Wat vind jij ervan Do2???
Onder de regel van 'ongewenst taalgebruik' kan ik dit best verwijderen eigenlijk....quote:
Een merkwaardig stel vrienden heb jij...quote:Op zaterdag 23 april 2005 15:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was een keer op vakantie in het noorden van Spanje met wat vrienden en moest verplicht mee gaan kijken naar z'n huisje. Stond daar ( -potverdimme-) ergens in de buurt...
En het was notabene lekker weer...
Ik had de hele dag op het strand kunnen liggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |