Oh dan, dan moet het wel aardig lukken..quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Volgens mij woont ie op 2-oneven hoog.

Dat zal hem wel naar buiten krijgen ja!!quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:25 schreef Gellius het volgende:
Ik gooi wel even vuistdikke monografie over het werk van Dalí door zijn raam.

quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Volgens mij zie ik rechtsonderin 'Degas' staan

Do2 heeft meer met Basqiuat van doen, dan met Degas..quote:Op vrijdag 22 april 2005 21:13 schreef Z het volgende:
Mocht ie willen. Ik weet eigenlijk niet wat DO2 maakt
nog niet zo lang geleden maakte ik hem nog uit voor student ...

Jeetje Do2, had dat dan meteen gezegd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Duchamp is de maker van dat schilderij, Gellius...

Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, veel directer kon het bijna niet, dacht ik.

Oh, dus dat waren allemaal hints! Oooooh!quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:48 schreef De-oneven-2 het volgende:
Duchamp is de maker van dat schilderij, Gellius...

Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja zeg, jij weet toch dat ik niks weet.

Mijn hoofd heb ik erover gebroken Do2... hoofdpijn heb ik er van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...

Zo zie je maar, jouw aanwezigheid hier is onmisbaar.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben even afwezig en de toiletten schieten hier als paddestoelen uit de grond...

Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ach, ik dacht: Gajus, AR, Gellius en AE komen daar samen vast wel uit...

Heb jij ook geen bier meer in huis?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?

Jij ook al?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ach, zijn we niet allen moe, en der dagen zat?

Dat heb ik dan weer wel.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Heb jij ook geen bier meer in huis?

De wereld is oneerlijk verdeeld...quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel.
al lust ik het niet

Vandaar dat Nederland zo klein is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:15 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
De wereld is oneerlijk verdeeld...

Zelfs voor jou?quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vandaar dat Nederland zo klein is.

He-he.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:19 schreef Gellius het volgende:
Paradise 1910-11. Ik vind 't niks. Die hele Duchamp niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |