Sommige mannen willen graag een maagd, omdat ze haar dan precies dat kunnen leren wat hij lekker vind ofzo. Dat heb ik nooit begrepen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?
Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb, maar als ik echt heel erg verliefd zou zijn op iemand en het gevoel heb dat er iets moois zou kunnen gaan ontstaan dan zou ik het niet erg vinden.
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeurquote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
En ik ben geen fucking instructeur
Goh buurman... ik hierquote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
Yooooooooooo, bij mij moet je zijn! Oh ja, vaak zat geweest omdat ik het totaal onacceptabel vind anders zo weinig seks te hebben. En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Nix mis mee, maar af en toe normaal praten is ook niks mis mee...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:49 schreef M_Schtoppel het volgende:
En als er geen relatie in zit zou ik het liefst vriendschap met seks hebben. Een meid die ik alleen maar tussen de lakens tegenkom (goh, jij ook weer hier?) hoeft voor mij niet.
Ook voor de vrouwen dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Vraagje aan de heren en dames hier die vrijgezel zijn en nog maagd:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Ik geloof niet dat ik dat zou kunnen. Ik moet toch wel echt een goed, vertrouwd gevoel bij iemand hebben voor ik er mee naar bed ga. Maar other than that zie ik geen kwaad in een sexrelatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom die vraag alleen voorbehouden aan de heren in het gezelschap?
Ik heb wel vaker seksrelaties gehad. Sommige heel plat: bellen/sms-en voor een nummertje midden in de nacht en na een uurtje of twee weer pleite.
Sommige waar wat meer 'diepgang' in zat, maar niet genoeg om een echte relatie te overwegen.
Mag ik antwoord geven? Ik ben immers Maagd...quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
Of een bezoekje te brengen aan hoeren? Ook waarom wel en niet
Precies, en dat ben ik ook niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee precies, maar als ik geldt zou gaan vragen zouden me zien als hoer en niet als instructeur![]()
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
Brengt me trouwens op een nieuwe vraag:
Gaan er wel eens singles naar de hoeren of houden jullie het op sex-relaties
Is dat niet een beetje hetzelfde als wat ik vraag?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Toen ik nog maagd was (ben pas op mijn 19e ontmaagd) heb ik wel eens een sex-relatie overwogen ja. was gewoon erg benieuwd hoe het zou zijn. Naar de hoeren heb ik nooit overwogen nee
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
[i]Ooit overwogen om een seksrelatie aan te gaan? Waarom wel of niet?
ooo sletquote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.![]()
Nee ff serieus. Neej ik wens er niet voor te betalen, ik heb er weleens geld voor gekregen (ok het was maar 10 euro en meer een geintje maar goed).
Hou ik het liever op een relatie met mijn rechterhand ipv naar de hoeren gaan hoor....quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Metro2005 het volgende:
Je bent idd nooit te oud om te leren. Pass the knowledge onquote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Precies, en dat ben ik ook niet.
Al is het wel leuk om iemand soms iets nieuws bij te brengen (of om zelf wat nieuws te leren), maar een man moet toch wel een beetje weten hoe het allemaal werkt, vind ik.
Niet meer dan terecht dat ik er geld voor zou vragen, ik ben geen liefdadigheidsinstellingquote:
Stel het kost een week om van een blauw oog af te komen, dan kost het je maximaal 10 weken om te neuken. Wat let je?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..], hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Lijkt me een mooie methode om een blauw oog te regelen.
Jij vraagt het alleen aan de maagden, ik in het algemeen als je single bent (of bent geworden)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hetzelfde als wat ik vraag?
10 euro zei je?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:59 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht dat ik er geld voor zou vragen, ik ben geen liefdadigheidsinstelling
Dat is toch in 5 minuten op te lossenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:46 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook liever geen maagd heb
Ik heb soms wel het idee dat seksrelaties een beetje aan komen waaien.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
[..], hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Als ik nu maagd zou zijn dan zou ik zeker wekelijks een bezoekje brengen aan de plaatselijke hoer... Zelfs als ik nu door 1 of andere reden nooit meer een vrouw aan de haak zou kunnen slaan dan zou ik hoeren een redelijke uitkomst vinden.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:55 schreef Copycat het volgende:
Gigolo dan toch... Maar daar moet ik persoonlijk dus niet aan denken: letterlijk betalen voor seks.
Dan sta ik toch niet echt bijster goed in de wind.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel het idee dat seksrelaties een beetje aan komen waaien.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:, hoe had je dat gedacht, op een meid afstappen en zeggen "zeg, als ik jou nu af en toe bel als ik zin heb om te neuken.. "
Als je iemand al kent en als eens mee naar bed bent geweest is de drempel niet zo hoogquote:Op woensdag 20 april 2005 13:57 schreef Aaargh! het volgende:
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat kun je natuurlijk ook tactischer doen.
Hoewel ik moet toegeven dat vrouwen daarmee eerder wegkomen dan mannen.
Zo ben ik ooit eens op een gozer afgestapt waarmee ik al even oogcontact had: "Je hebt twee opties: óf je blijft hier met je vrienden óf je gaat met mij mee naar huis", waren de eerste woorden die ik uitsprak.
Drie minuten later zaten we in de taxi richting mijn huis..
Hier niet hoor, ik heb niet eens *gewone* vriendschappen met meiden van mijn leeftijd, gewoonweg omdat die er bijna niet zijn hiero en ik er dus weinig tegenkom. Afgelopen weekend in Groningen uitgeweest, dan merk je pas weer hoe 'erg' het er in Enschede mee gesteld is.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat bij alle mannen doen en het werkt AL-TIJD! Was ik maar een vrouw maar ja dan was ik een nog grotere bitchquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit eens op een gozer afgestapt waarmee ik al even oogcontact had: "Je hebt twee opties: óf je blijft hier met je vrienden óf je gaat met mij mee naar huis", waren de eerste woorden die ik uitsprak.
Als je er beide van kunt genieten hoef je het echt niet over geld te hebben denk ik. Dan betaal al in naturaquote:Op woensdag 20 april 2005 13:56 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik weiger er voor te betalen, principieel. Ik heb sowieso geen zin om een hoer uit te gaan leggen hoe het allemaal werkt.![]()
Nee ff serieus. Neej ik wens er niet voor te betalen, ik heb er weleens geld voor gekregen (ok het was maar 10 euro en meer een geintje maar goed). Een ex van me heeft recentelijk nog aangeboden om er dan voor te betalen, maar bij haar doe ik het absoluut gratis
hhm zou ik toch lekker in de kroeg blijven staan bij mijn vriendenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een vrouw heeft sex wanneer ze wil, een man heeft sex wanneer ie kan.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
MITS de vrouw een beetje knap is natuurlijkquote:Op woensdag 20 april 2005 14:03 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat bij alle mannen doen en het werkt AL-TIJD! Was ik maar een vrouw maar ja dan was ik een nog grotere bitch
Neej meer vrouwen zoals dat zouden op me af moeten komen, maar ja goed als ze echt lelijk zijn zeg ik ook nee. Er moet wel IETS van te maken zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Gaaf man, HULDE, zo moeten veel meer vrouwen zijn.
Kijk... en daar raken we dus aan de kern van je 'probleem'. Krijg je het op een presenteerblaadje aangeboden, laat je het nog links liggen voor de zoveelse kroegavond met vriendenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef PieterCK het volgende:
hhm zou ik toch lekker in de kroeg blijven staan bij mijn vrienden
OF je drinkt een heel vust leeg zodat je het toch verdringt en denkt aan een heel knap meisje (vaak de vriendin van zo'n figuur). Maar goed een PLORK.... jummie... vlag over dr kop .quote:Op woensdag 20 april 2005 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
MITS de vrouw een beetje knap is natuurlijk![]()
Als je zo'n lelijke plork of je af ziet komen bestel je denk ik nog een biertje ipv dat je meegaat
Klopt natuurlijk niet echt...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ok dan, I'll rephrase: een sexueel onervaren iemand.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:00 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat is toch in 5 minuten op te lossen
1. Wie zegt dat ik een 'probleem' heb en welk probleem heb ik danquote:Op woensdag 20 april 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk... en daar raken we dus aan de kern van je 'probleem'. Krijg je het op een presenteerblaadje aangeboden, laat je het nog links liggen voor de zoveelse kroegavond met vrienden.
Dát is nog eens de koe bij de horens vattenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een beetje conservatiefquote:Op woensdag 20 april 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik zou dus geen seksrelatie kunnen aangaan.
zonder liefde geen seks, heeft niets met conservatief zijn te maken, ik kan het gewoon niet ...
ik zou er gewoon niet van kunnen genieten.
Ja niet iedereen wil het op een presteerblaadje aangereikt krijgen, want meestal is dat eenmalig (dat je met die man of vrouw seks hebt) en als je daar niks voor voelt zal je niet op het aanbod ingaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:08 schreef PieterCK het volgende:
[..]
1. Wie zegt dat ik een 'probleem' heb en welk probleem heb ik dan
2. wie zegt dat ik nog wel zo'n grietje wil die elke week wil scoren en in de taxi naar huis zit?
Nee dan doe ik liever moeite om een meisje te pakken te krijgen en dan rustig opbouwen (maar een kroegavond met vrienden bevalt zeer goed)
Wie zegt dat in een seksrelatie liefde en seks los van elkaar staan? Juist niet... in tegenstelling tot een one-night-stand.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
ik zou dus geen seksrelatie kunnen aangaan.
zonder liefde geen seks, heeft niets met conservatief zijn te maken, ik kan het gewoon niet ...
ik zou er gewoon niet van kunnen genieten.
Ik blijf erbij dat ik liever geen sex hebt dan platte sex..quote:Op woensdag 20 april 2005 14:11 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja niet iedereen wil het op een presteerblaadje aangereikt krijgen, want meestal is dat eenmalig (dat je met die man of vrouw seks hebt) en als je daar niks voor voelt zal je niet op het aanbod ingaan.
pssst you've got mail
Bij mij zijn dat toch wel twee totaal afzonderlijke zaken.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
Wie zegt dat in een seksrelatie liefde en seks los van elkaar staan?
als er liefde is langs beide kanten, zal het een normale relatie zijn, en geen seksrelatie. een seksrelatie is voor mij per definitie zonder liefde ... hoogstens vriendschapquote:Op woensdag 20 april 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie zegt dat in een seksrelatie liefde en seks los van elkaar staan? Juist niet... in tegenstelling tot een one-night-stand.
Als je sex met elkaar hebt en er is ook nog eens liefde in het spel dan spreek je toch van een relatie of ben ik nou abuisquote:Op woensdag 20 april 2005 14:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Wie zegt dat in een seksrelatie liefde en seks los van elkaar staan? Juist niet... in tegenstelling tot een one-night-stand.
Juistem!quote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Klopt natuurlijk niet echt...
Sexrelaties komen bij mij altijd omdat ik degene gewoon niet leuk genoeg vind voor meer. Je ontmoet iemand, gaat ermee naar bed... Vertelt dr dat je niet toe bent aan een vaste relatie... Houdt t even aan voor de sex... Na 10 keer begint t te vervelen en spreek je niet meer af...
Nee ik snap jouw standpunt wel hierin. Ik zou het zelf ook niet doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat ik liever geen sex hebt dan platte sex..
zag het reageer straks wel en geeft niet dat je direct bent hoor in je mail
Ieder zijn meug natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:13 schreef PieterCK het volgende:
Ik blijf erbij dat ik liever geen sex hebt dan platte sex..
Maakt niet zo veel uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou zelf wel van platgaan, maar dan ook goed wild en niet van dat halve werk, zeker binnen een sexrelatie. Dan heb ik het geduld niet voor ander werk.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ieder zijn meug natuurlijk.
Maar seks, al dan niet binnen een sekrelatie, kan voor mij niet plat genoeg zijn.
Vriendschappelijke liefde, bedoel ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er liefde is langs beide kanten, zal het een normale relatie zijn, en geen seksrelatie. een seksrelatie is voor mij per definitie zonder liefde ... hoogstens vriendschap
misschien heb ik in deze geen probleem maar eerder jij?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ieder zijn meug natuurlijk.
Maar seks, al dan niet binnen een sekrelatie, kan voor mij niet plat genoeg zijn.
Mwa...dat valt ook wel mee toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:04 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een vrouw heeft sex wanneer ze wil, een man heeft sex wanneer ie kan.
Stuur ze maar door naar mij dan,...ondankbaar kreng.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef Der_B het volgende:
[..]
Mwa...dat valt ook wel mee toch?![]()
opzich heb ik al 2x nee gezegd tegen een sexrelatie .... t lijkt me wel wat...maar t voelt ook goedkoop![]()
Ik heb wel die 'vriendschap' nodig in een sexrelatie. Moet de ander wel volledig vertrouwen en sex zonder dat vertrouwen kan ik (nog) niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als er liefde is langs beide kanten, zal het een normale relatie zijn, en geen seksrelatie. een seksrelatie is voor mij per definitie zonder liefde ... hoogstens vriendschap
Ik heb absoluut geen probleem met het feit dat ik van seks houd en de kans daartoe grijp als die voorhanden is.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:16 schreef PieterCK het volgende:
misschien heb ik in deze geen probleem maar eerder jij?
Horen daar ook vrouwen bij?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen probleem met het feit dat ik van seks houd en de kans daartoe grijp als die voorhanden is.
Oe, is MissMSX beetje bi?quote:
Volgens mij hebben enorm veel meiden in meer of mindere mate bi-gevoelens.quote:
Owh, misschien kan ik daar over gaan klagen: Ik ben nog maagd qua sex met vrouwen en heb ook nog nooit een relatie met een vrouw gehadquote:
Praat es met mijn beste vriendin...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben enorm veel meiden in meer of mindere mate bi-gevoelens.
Nog nooit een meid gesproken / gehad die het helemaal niks leek om het eens met een meid te doen
Iedereen is een beetje bi.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog nooit een meid gesproken / gehad die het helemaal niks leek om het eens met een meid te doen
die tellen we inderdaad maar niet mee danquote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Praat es met mijn beste vriendin...
Maar die wil ook geen seks voor het huwelijk, dus zij is verminderd toerekeningsvatbaar.
Dat is zo'n lesbische/homo redenering om het minder raar te maken vind ik altijd. Ik zal nooit wat met een man willen doen, ook nooit gevoelens voor gehad. Hoe the fuck kan ik dan beetje bi zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje bi.
Alleen zullen de meeste mannen dat altijd ontkennen
Ik ken er wel hoor en dat is in mijn geval ook nog degene die ik het liefst met een andere vrouw ziequote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben er absoluut niet nieuwsgierig naar. Zie het mezelf ook niet snel doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Stelling: Vrouwen zijn meestal bischierig terwijl mannen dit vaak niet zijn.
Bij deze: het lijkt me helemaal niets om het met een meid te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is onbewust zo. Je dringt dat alleen wegquote:Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is zo'n lesbische/homo redenering om het minder raar te maken vind ik altijd. Ik zal nooit wat met een man willen doen, ook nooit gevoelens voor gehad. Hoe the fuck kan ik dan beetje bi zijn?
Nee, ik heb nul comma nada bi-gevoelens in mequote:
Nee, je bent echt kansloos bezig. Ik zou zo een lijstje bij kunnen houden van alle vrouwen in dit topic waarbij jij zoal seksueel getinte toespelingen hebt gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand moet het vuile werk opknappen![]()
Ik ben me er eentje.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, je bent echt kansloos bezig. Ik zou zo een lijstje bij kunnen houden van alle vrouwen in dit topic waarbij jij zoal seksueel getinte toespelingen hebt gemaakt.
![]()
Bischierigquote:Op woensdag 20 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
die tellen we inderdaad maar niet mee dan
Stelling: Vrouwen zijn meestal bischierig terwijl mannen dit vaak niet zijn.
Jammerquote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb nul comma nada bi-gevoelens in me.
Ja, er is een bescheiden soap gaande tussen jou en Sweetgirly merkte ik. Altijd leuk om te volgen in het kader van studie-ontwijkend gedragquote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje.
Ik meende het maar bij één eigenlijk, voor de rest is het spielerei. Ik ben nogal een flirt soms![]()
Stouterdquote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje.
Ik meende het maar bij één eigenlijk, voor de rest is het spielerei. Ik ben nogal een flirt soms![]()
overigens hoef je dan enkel alle vrouwen te zoeken die in dit topic posten
De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is lievquote:Op woensdag 20 april 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, er is een bescheiden soap gaande tussen jou en Sweetgirly merkte ik. Altijd leuk om te volgen in het kader van studie-ontwijkend gedrag
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik op mannen val jaquote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan het vrouwen niet kwalijk nemen als ze op vrouwen vallen. Sterker nog, ik snap niet waarom er vrouwen zijn die op mannen vallen.
waarquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Waar
In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijnquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Waar
nou ja...heb je alleen verantwoordelijkheid als je een vriend/vriendin hebt dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijn. Dat geneuk ook altijd maar. Ik drink wel vele malen meer ja...dat is absoluut waar.
Deze is voor mij zeker waar.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Waar, maar voel mij er toch wel goed bij.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen...laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel, een goeie fight kan best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Ja, maar wat als het dan na 10 maanden ofzo nog niet verveeltquote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef JoeyT het volgende:
Klopt natuurlijk niet echt...
Sexrelaties komen bij mij altijd omdat ik degene gewoon niet leuk genoeg vind voor meer. Je ontmoet iemand, gaat ermee naar bed... Vertelt dr dat je niet toe bent aan een vaste relatie... Houdt t even aan voor de sex... Na 10 keer begint t te vervelen en spreek je niet meer af...
Ik ben het oneens met de stelling en met de redenen die MSXUser aangeeft.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
Tja, ik ben een werkloze pauper zonder welke vorm van verantwoordelijkheid dan ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht weer te ver door toen ik het lasquote:Op woensdag 20 april 2005 14:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel goeie fight kan best leuk zijn hoor![]()
.
En aardig ontopic allemaal, kan nog leerzaam zijn ook hoor Sabrina. Maar van stoeien, komt vaak knoeien, daarin heb je gelijk.
B
Veni, Vidi, Cleaniquote:Op woensdag 20 april 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik dacht weer te ver door toen ik het las
Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veni, Vidi, Cleani
Ik kwam, ik zag en ik maakte schoon?![]()
Ik probeer op dit moment juist wat gezonder te leven (ookal lukt het me niet echt altijd). Bij mij is het meestal zo dat als ik eenmaal een landurige tijd een vriendin heb, dat ik dan alles een beetje laat verslonzen. Vreemd, maar waar.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Mierenneuker....!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.
Ik weet niet of dat in mijn geval met single zijn te maken had, maar er zit wel minder een rem op jaquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Inderdaad! Het is niet zo dat ik lui wordt in een relatie (integendeel), maar je let wat minder op wat je eet / uiterlijke verzorging.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
* WeirdMicky is blij met zn leuke stelling![]()
Overigens heeft Blessed zeker gelijk wat betreft langdurige relaties. Dan werd ik ook meer slonzig, minder sporten...het maakte niet uit, je had toch al een partner. Nu ik dat niet heb, ben ik wel wat meer ijdel etc
Wat is veel heftiger als single?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sportfucking![]()
Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
Ik ben altijd al redelijk ijdel geweestquote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler als mensen met een relatie
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Seks met een bepaalde fok! damequote:
aangepastquote:Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.![]()
Oneens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler dan mensen met een relatie
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is liev![]()
Nee, naar mijn weten kunnen we weer door een deur na wat plaatsbepaling, niet dan SG?
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ik begon met fok! posten en jij gaf me allemaal tips op het gebied van muziek, draaitafels, platen, etcquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
Oh nee, ik was volgens de statistieken en theorie geen single meerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport(erbij).
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt. Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. .
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc
Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
Nou het tegenovergestelde weten en niet 24/7 actie hebben is ook niet alles.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juistquote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar![]()
Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Als je weinig actie hebt wel, als je veel actie hebt niet. Het draait bij mij dus nu om actie lolquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
Jij pakt het zeepje bij het douchen?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
Waar, op het roken na dan (en dan heb ik het nog niet over het huishouden als single zijndequote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze single niet . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juistDaarnaast vind ik de kapper verrot, zit het altijd niet zoals je precies wilt, je moet er tijd voor vrijmaken (heb ik niet) en je komt thuis en dan wordt er gezegd: ik zie geen verschil, terwijl er 5 cm af is gegaan
![]()
Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
66?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kgquote:
Ik zei sauna niet gevangenisquote:Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
Jij pakt het zeepje bij het douchen?
Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
Doe niet zo eng man, ik ben 1.88 en weeg 80 kilo en zit strak in mn velletjequote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
Nee hoor, hooguit dat ik regelmatig van meiden hoor dat ik geen achterwerk heb.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!?Dat jij jezelf dik vindt?
Nou, ik bedoelde dat ik inmiddels weer wat meer had getypt, dus misschien was jij weer van gedachten veranderd. Ik ga niet zeggen, we kunnen weer door één deur, terwijl jij er misschien weer anders over denkt. Ja erg vaag, watermanachtig waarschijnlijk. Maar vandaar, en wou eerder zeggen: 'dus we zijn nu weer vriendjes'quote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weer
* Tranceptor zoekt naar touw
Uhhhh eens, wat is nou een relatie zonder sex, vriendschapquote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Liever single dan een relatie zonder seks
Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Liever single dan een relatie zonder seks
Ik doe liever wat anders tegen de deurpostquote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef sweetgirly het volgende:
En dat zetje was gewoon omdat ik als we samen door één deur weer gaan dan geef ik je wel even een flinke duw, gewoon omdat ik dat leuk vind en/of zin in heb/had.
Ik vind het alleen zijn nog niet zo erg dat ik voor een relatie zonder seks zou gaan. Dus oneens.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.
Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iigquote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Een sauna zou ik ook niet zo snel in mijn eentje bezoeken nee, wel een keertje met mijn vorige vriendin heen geweest, wel lekker moet ik zeggen.
Heel vreemd, ik ben vaak onzeker over mezelf maar naar een sauna oid vind ik weer helemaal niet eng
Nou, ik leef wel iets ongezonder omdat er niet iemand om half 2 zeurt dat ze naar huis wil, waardoor je dus nog een paar biertjes extra neemt.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef thaleia het volgende:
Nou sorry, maar ik ben in en buiten een relatie volgens mij gewoon even ijdel. En wat die gezondheid betreft: misschien komt het doordat ik al zo stokoud ben en dus volwassen en verantwoordelijk enzo, maar ik leef momenteel als single echt supergezond. Als er wel iets met een man gaande is ben ik veel vaker brak vanwege tot laat in de nacht plezier gemaakt hebben. Ik maak het nu ook weleens laat, maar dan alleen in het weekend. Maar als je met een man bent heb je soms ineens op een dinsdagavond/nacht zin. En zoals Copycat laatst al een keer schreef ("laatst" is dan dus iets van twintig delen geleden): met iemand samen trek je ook vaker een wijntje open. Volgens mij leef ik juist zonder relatie gezonder. Heb nu ook veel meer tijd om te sporten e.d.
Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???quote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
Kijk het is niet zo ik helemaal een a-seksueel iemand wil... Dan is het wel heel erg![]()
Maar het alleen zijn is ook verschrikkelijk... man.. wie heeft deze keuze bedacht?!![]()
En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iig
Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....quote:Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???
En anders kun je altijd 'tarzan' er nog bijhalen toch?
Gewoon spijkerbroeken die ik een paar jaar geleden goed aankom gaan nu wat moeilijker dicht en ben ook over de 70 kg heen gegaan..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....
Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"quote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
Wat denk je dat je met zijn tweeën geen gevoelens van eenzaamheid kan ervaren
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik het meen, dus noem je tijd en plaats en dan zullen we eens zien wie wie aanduwtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig.
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.
Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
Ja dat willen we allemaal wel, maar als ik helemaal weg ben van iemand dan wil ik ook wel seksquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Je herinnert me er weer aan waarom een relatie niet altijd leuk isquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.
Hop, de knuppel erover!
Ja dit herken ik wel. De seks komt later wel. Ik ga geen relatie nemen, omdat ik dan geen single meer bent en ook geen maagd meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?
Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
En soms de slagroom zonder de taart ook...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Thurtje het volgende:
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.
Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
Dat geldt alleen voor echt leuke singles, die kunnen dan niks vinden wat goed genoeg is. Niet-leuke singles zijn gewoon zeikers ...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"
Waar
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?
Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Precies, daar pas ik voor en hopelijk (stiekem) andere mensen ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"![]()
Idd, ik kan mezelf soms (of had ik althans weleens, tja lerende enzo misschien) eenzaam voelen op een totaal druk feestje, station, etc etc. En ik kan mezelf het rijkstgevulde mens voelen als ik helemaal alleen ben. It's a strange world soms, maar wel leukquote:Ik kan me als ik alleen ben bij tijd en wijle verschrikkelijk eenzaam voelen, maar de allerergste momenten van eenzaamheid heb ik als ik me in gezelschap bevind van mensen met wie ik niets heb, waar ik totaal geen klik mee voel zeg maar.
Aan mij iig wel. Dat weet men van mij ook wel, ik maak er geen geheim van.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Je kunt twee dingen doen:quote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.
Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...
Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden![]()
Me 2 ik hoor dan vaak dat als ik minder kieskeurig ben en bla bla ik nu wel relatie en zo zou hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.
Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt twee dingen doen:
1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken
Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar.
Hangt af van de single in kwestiequote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
is mij nooit opgevallen, maar misschien dat ze dat achter mijn rug wel zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Nadat je deze radicale dingen hebt gedaan, ga je lekker sporten...merken dat je vooruit gaat qua uiterlijk. Daarnaast leer je jezelf accepteren, jij bent toch zelf écht de enige die daaraan wat kan veranderen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.![]()
Mijn ouders willen ook dat ik met een zielenknijper ga praten (psych) maar denk niet dat er veel uitkomt, want als ik weinig niks zeg dan weet hij/zij niks..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Je houdt niet alleen anderen voor de gek, maar ook jezelf. Zie je hoe je jezelf hier tegenspreekt?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .
Heb jij het over seks? (Hij volgens mij nietquote:Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.
Een meisje heeft het over 'dingen die in je zitten'quote:
Haha, zij ook niet denk ikquote:Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Heb jij het over seks? (Hij volgens mij niet)
Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.quote:
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.
Dirty minded I would say . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?
Het kan ook andersom.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Want voor je het weet, ben je geen single meer.
Droge aanvulling op mezelf.
Ciao![]()
da's het probleem ook vaakquote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
Dus singles echt, jullie, als ik het zo een beetje aanvoel, oh jee, ik zit weer in mijn emo-stand, zijn schatten van mensen echt, (...)
pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?quote:Op ieder potje, en dat is echt waar, past een dekseltje, voor iedereen.
Nou ik heb mezelf genomen zoals ik ben, want dat kun je toch niet veranderen (en nou zalquote:Als je jezelf neemt zoals je bent, ben of kom je verder, dan dat als je dat niet doet. The inside first, en the mirror is the outside.
daar heb je zeker gelijk in... gewoon niet nadenken en hop! volgende dag.quote:En die klotemomentjes, naja, let them be, and just move on.
Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Jeetje PieterCK, het is alsof ik mezelf hoor praten op een hele slechte dag... Echt ik ben geweest waar jij nu zit, maar je bent de enige die er wat aan kan doen en je KAN er ook echt wat aan doen. Je zegt dat je niet jammert, maar ben je dan echt tevreden met hoe je nu leeft?
Ik MOEST niet komen kijken. Ik ben gewoon uit mezelf langsgegaanquote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef Imtek het volgende:
moest hier als single ook is komen kijken van iemand
Een relatie zonder seks is ook geen relatie imhoquote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
Ik ga gewoon even uit van normale omstandigheden.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.
Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook![]()
Nou ja ik bedoel het niet in extremen dat het altijd om de seks moet gaan, maar als het daar helemaal niet omgaat. Ik ben nu eenmaal een persoontje met een redelijk libido en daar moet zo nu en dan actie op volgenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
Nee maar tis wel belangrijk in een relatie vind ikquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef zurekop het volgende:
pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.
Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
Ja, maar jij ben dan ook wel apart.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen
![]()
![]()
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ...
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"![]()
![]()
Niet negatief of zo, maar ja ik weet het niet met jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
[..]
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
Pff en nu zonder wiskunde??quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog een leuke stelling, mensen.
Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.
probeer me er tegenwoordig niks meer van aan te trekken en dat gaat goed hoor.
Dus onderneem ook niks meer naar meiden toe e.d.
Ik ga poolen lees de rest vanavond wel als ik thuis kom.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.
Doe eens een beetje zelfverzekerder zeg. Ga gewoon voor de spiegel staan en ga gewoon eens alle positieve dingen van jezelf opzoeken. Onthou die en probeer een beetje dat negatieve van je af te krijgen. Zo kun je ook nooit zelfverzekerd overkomen naar anderen toe als je zo'n laag zelfbeeld hebt.
Kop op hoor!
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog een leuke stelling, mensen.
Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.
Ik ben niet tevreden met hoe ik nu (nog) leef maar laat het niet blijken dus dan jammer ik niet dat vind ik dan weer anders.
Zo erg is het nu ook weer niet met mij gesteld.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef PieterCK het volgende:
In mijn stelling wordt dat niet als voorwaarde verondersteld.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:38 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
![]()
Je vergeet alleen dat de vrouwen de mannen ook nog leuk moeten vinden
Wat wil je er dan mee?quote:Op woensdag 20 april 2005 19:50 schreef thabit het volgende:
[..]
In mijn stelling wordt dat niet als voorwaarde verondersteld.
Het is een cliche opmerking waar je niks aan hebt, das waar. Maar op zich zit er wel een kern van waarheid in. Er is voor iedereen wel een persoon die bij je past. En op een mooi doosje past een mooie deksel, op een lelijk doosje past een lelijk doosje. Bij een vrij aantrekkelijke persoon zal een vrij aantrekkelijke partner passen. Dus je moet nou eenmaal realistische kennis hebben over je eigen aantrekkelijkheid en realistische verwachtingen van potentiele partners.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.
Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
dan klopt ie ja duhquote:Op woensdag 20 april 2005 19:50 schreef thabit het volgende:
[..]
In mijn stelling wordt dat niet als voorwaarde verondersteld.
Nog een open deur: Als je maar geld genoeg hebt, dan lukt het echt wel om een 'leuk buitenkantje' te vinden (dat het binnenwerk rot is, doet even niet ter zake).quote:Op woensdag 20 april 2005 19:52 schreef cyber_rebel het volgende:
En op een mooi doosje past een mooie deksel, op een lelijk doosje past een lelijk dekseltje. Bij een vrij aantrekkelijke persoon zal een vrij aantrekkelijke partner passen.
Oke tot zover mijn open deuren intrap moment.
Dat is wel erg gemakkelijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je zulke vragen stelt heb je de stelling niet begrepen.
Dat kun je over het hele topic wel vragenquote:
Misschien moet je je stellingen ook niet in een wiskundige formule formulerenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Als je zulke vragen stelt heb je de stelling niet begrepen.
Toch wel een klassieker he ??quote:Op woensdag 20 april 2005 18:44 schreef Copycat het volgende:
Deze single voelt zich langzaam een langspeelplaat worden.
Mijn god, wat een wiskundige redenatie weer op de vroege avond . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:
Laat ik es een nieuw balletje opwerpen:quote:Op woensdag 20 april 2005 20:21 schreef melismay het volgende:
Ik snapte in ieder geval weinig van die stelling.... Iemand een nieuwe?
Ik mag natuurlijk niet discrimineren maar ja dat zou mij wel in de weg staan.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat ik es een nieuw balletje opwerpen:
Zou een (lichamelijke) handicap van een ander een relatie in de weg staan ??
(Als zijnde dat hij of zij in een rolstoel zit of blind/doof zou zijn)
Dan is het niet anders, het enige verschil is dat in de laatste situatie de handicap later aanwezig is.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik mag natuurlijk niet discrimineren maar ja dat zou mij wel in de weg staan.
Natuurlijk is het een ander verhaal als bv je vriendin door een ongeluk in een rolstoel komt ofzo dan is het wat anders
Lastig lastig ... je moet natuurlijk wel een basis hebben ...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
Want feit is: je moet wel zorgen dat ze je leuk vinden om uberhaupt een kans te maken. Dus de nieuwe insteek: hoe krijg je het voor elkaar dat je potentiele kandidaat jou leuk vindt
Ik vind het toch anders als je iemand al een tijdje kent, van diegene houdt en een goede liefdesrelatie met iemand hebt.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:31 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Dan is het niet anders, het enige verschil is dat in de laatste situatie de handicap later aanwezig is.
In die situatie is het voor sommige een reden om de relatie te beëindigen.
Ik weet niet wat ik zal doen, want hier kan je pas op antwoorden als je het meegemaakt hebt of gaat maken.
Ik werd onbedoeld single en ben nu zowel bewust als onbewust single.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, er zijn een paar soorten singles:
- bewust single (geen zin in een relatie)
- onbewust single (die zijn er niet mee bezig)
- onbedoeld single ('die vinden niks meer')
- altijd single geweest ('die hebben nooit wat gevonden')
Discrimineren doe je volgens mij al per definitie als je bepaalt of je iemand leuk vind of niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:27 schreef Metro2005 het volgende:
Ik mag natuurlijk niet discrimineren maar ja dat zou mij wel in de weg staan.
Natuurlijk is het een ander verhaal als bv je vriendin door een ongeluk in een rolstoel komt ofzo dan is het wat anders
complex..quote:Op woensdag 20 april 2005 20:51 schreef thaleia het volgende:
Ik ben 'onbedoeld single'. Ik zou best wel weer eens begeerd willen worden
Ik zeg bewust 'begeerd worden', want ik heb zelf wel begeerd lately, edoch onbeantwoord
En dat 'begeerd worden' heeft ook de restrictie in zich dat ik niet begeerd wil worden door het soort figuren waar ik de afgelopen maanden door begeerd werd
Nouja, kortom, onbedoeld dus
Ik val zeer zekers waarschijnlijk onder de derde categorie . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, er zijn een paar soorten singles:
- bewust single (geen zin in een relatie)
- onbewust single (die zijn er niet mee bezig)
- onbedoeld single ('die vinden niks meer')
- altijd single geweest ('die hebben nooit wat gevonden')
Dat is een goede vraag, waarmee ik op dit moment zeker bezig ben. Of eigenlijk ook nog niet. Nou ja, ik heb al een topic lopen over mijn beslommeringen, dus...quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
Dus de nieuwe insteek: hoe krijg je het voor elkaar dat je potentiele kandidaat jou leuk vindt
Zoiets valt niet af te dwingen, het enige dat je kunt doen is er voor zorgen dat je zelf ook een aantrekkelijke kandidaat bent. Dit ben je door volop de dingen te doen die je zelf het leukste of interessantste vind om te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 20:25 schreef Pheno het volgende:
Dus de nieuwe insteek: hoe krijg je het voor elkaar dat je potentiele kandidaat jou leuk vindt
Waarom is Lenstra dan nog vrijgezel?quote:Op woensdag 20 april 2005 21:03 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Zoiets valt niet af te dwingen, het enige dat je kunt doen is er voor zorgen dat je zelf ook een aantrekkelijke kandidaat bent. Dit ben je door volop de dingen te doen die je zelf het leukste of interessantste vind om te doen.
Ik zei toch ook dat dat niet af te dwingen valt? Er zullen nu eenmaal altijd wel mensen single zijn, zo is het leven.quote:Op woensdag 20 april 2005 21:18 schreef thabit het volgende:
Waarom is Lenstra dan nog vrijgezel?
eenschquote:
zolang je student bent wel, misschien...quote:Op woensdag 20 april 2005 23:13 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
eensch
counter stelling : single zijn is de hele week stoppeltjes
Juistemquote:Op woensdag 20 april 2005 23:21 schreef Ruis het volgende:
[..]
zolang je student bent wel, misschien...
Aangezien ik scheren haat doe ik dat maar eens in de vier a vijf dagenquote:
Moet ik er wel bij zeggen dat het niet bij iedereen staatquote:Op donderdag 21 april 2005 00:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Aangezien ik scheren haat doe ik dat maar eens in de vier a vijf dagen![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 00:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat het niet bij iedereen staat
Goh, waar komt me dat nou bekend van voor...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
maar de reden dat ik me niet dagelijks scheer ligt voornamelijk in mijn luiheid.![]()
Bij vrouwen vind ik het bijvoorbeeld weer helemaal niks, maar maak dat mijn buren maar eens wijs.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:21 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Moet ik er wel bij zeggen dat het niet bij iedereen staat
Hahaquote:
Precies!!! Dat doe ik ook en voelt opzich prima. Nooit meer van die verliefdheden die tochquote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Daarom ben ik het opzich wel eens met het idee van Ronald Giphart over "liefdes-kastes", hetquote:Op woensdag 20 april 2005 19:52 schreef cyber_rebel het volgende:
Er is voor iedereen wel een persoon die bij je past. En op een mooi doosje past een mooie deksel, op een lelijk doosje past een lelijk doosje. Bij een vrij aantrekkelijke persoon zal een vrij aantrekkelijke partner passen. Dus je moet nou eenmaal realistische kennis hebben over je eigen aantrekkelijkheid en realistische verwachtingen van potentiele partners.
Hier op de uni loopt zo'n SGP-meisje rond met een snor en ik moet altijd de neiging onderdrukken om har daar op te wijzen. Maar ze zat laatst tegenover me in de bibliotheek en het was een hoogst onsmakelijk gezicht.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:31 schreef nozem het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik het bijvoorbeeld weer helemaal niks, maar maak dat mijn buren maar eens wijs.
Herkenbaar. Elke morgen onder de douche ging de krabber er overheen, tot bloedens toe, door haar.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
HahaBij mijn ex was het altijd gelijk van, "Je kriebelt! Ga je scheren iel iel iel!".
Juistquote:Op donderdag 21 april 2005 00:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Herkenbaar. Elke morgen onder de douche ging de krabber er overheen, tot bloedens toe, door haar.
Gelukkig zijn er ook dus ook vrouwen waarbij ik mijn normale scheerpatroon kan handhaven en toch nog met ze mag zoenen.![]()
Dat weet ik toch niet, ik zie immers genoeg relaties ontstaan tussen mensen die elkaar al lange tijd kenden alvorens ze wat met elkaar kregen.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Maar voor volgens mij 90% van de meisjes/vrouwen kom je als je eenmaal in het 'vriendelijke leuke jongen hokje' zit er werkelijk nooit meer uit...
Wat is dat toch
Ik kan alleen maar hopen dat daar toch een kern van waarheid in zit, dan is er misschien nog een beetje hoop voor mij in de huidige situatie. Nou ken ik de betreffende persoon eigenlijk helemaal niet zo goed, maar toch...quote:Op donderdag 21 april 2005 00:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch niet, ik zie immers genoeg relaties ontstaan tussen mensen die elkaar al lange tijd kenden alvorens ze wat met elkaar kregen.
nee 99.99 %quote:Op donderdag 21 april 2005 00:49 schreef Sjoewe het volgende:
Maar voor volgens mij bij 90% van de meisjes/vrouwen kom je als je eenmaal in het 'vriendelijke leuke jongen hokje' zit er werkelijk nooit meer uit...
Wat is dat toch
Dat is een dusdanig hypothetische stelling dat ik er maar niet op in zal gaan.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:56 schreef zurekop het volgende:
tsja, als jij zelf alle vrouwen zou kunnen 'krijgen',
Tja, stiekem voor mij dus serieus dat eerste. Want ik vind het leuk als ik iemand ken, weet wat ze leuk vinden, dat je weet dat je goed kan praten, en van dezelfde dingen kan genieten.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:56 schreef zurekop het volgende:
[..]
nee 99.99 %
... en dat fenomeen heet "vrouw"...
tsja, als jij zelf alle vrouwen zou kunnen 'krijgen', zou je dan "vriendelijke leuke meisjes (die duidelijk
alle kaarten open hebben liggen)" willen? Of mysterieuze lekkere niet-te-doorgronden schoonheden?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |