Mijn ouders willen ook dat ik met een zielenknijper ga praten (psych) maar denk niet dat er veel uitkomt, want als ik weinig niks zeg dan weet hij/zij niks..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"
Je houdt niet alleen anderen voor de gek, maar ook jezelf. Zie je hoe je jezelf hier tegenspreekt?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .
Heb jij het over seks? (Hij volgens mij nietquote:Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.
Een meisje heeft het over 'dingen die in je zitten'quote:
Haha, zij ook niet denk ikquote:Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thaleia het volgende:
[..]
Heb jij het over seks? (Hij volgens mij niet)
Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.quote:
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.
Dirty minded I would say . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?
Het kan ook andersom.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Want voor je het weet, ben je geen single meer.
Droge aanvulling op mezelf.
Ciao![]()
da's het probleem ook vaakquote:Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
Dus singles echt, jullie, als ik het zo een beetje aanvoel, oh jee, ik zit weer in mijn emo-stand, zijn schatten van mensen echt, (...)
pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?quote:Op ieder potje, en dat is echt waar, past een dekseltje, voor iedereen.
Nou ik heb mezelf genomen zoals ik ben, want dat kun je toch niet veranderen (en nou zalquote:Als je jezelf neemt zoals je bent, ben of kom je verder, dan dat als je dat niet doet. The inside first, en the mirror is the outside.
daar heb je zeker gelijk in... gewoon niet nadenken en hop! volgende dag.quote:En die klotemomentjes, naja, let them be, and just move on.
Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Jeetje PieterCK, het is alsof ik mezelf hoor praten op een hele slechte dag... Echt ik ben geweest waar jij nu zit, maar je bent de enige die er wat aan kan doen en je KAN er ook echt wat aan doen. Je zegt dat je niet jammert, maar ben je dan echt tevreden met hoe je nu leeft?
Ik MOEST niet komen kijken. Ik ben gewoon uit mezelf langsgegaanquote:Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef Imtek het volgende:
moest hier als single ook is komen kijken van iemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |