abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 16:27:41 #184
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378309
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:

[..]

Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.

Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...

Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26378364
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:

Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"
Precies, daar pas ik voor en hopelijk (stiekem) andere mensen ook.
Maar ze moeten het zelf weten, dacht zeg het even ofzo . Twee kanten altijd aan een verhaal.
Vind eenzaamheid dus een slechte reden om in een relatie te stappen, snap het enigszins wel. Maar ben van mening dat er dan andere onderliggende oorzaken aanwezig zijn. Zou die eerst eens onder de loep nemen, (voelen!), voordat.. en dan, naja, dat is second allemaal.

Maargoed, wie ben ik .
Ben ook maar een onwetend persoon .
quote:
Ik kan me als ik alleen ben bij tijd en wijle verschrikkelijk eenzaam voelen, maar de allerergste momenten van eenzaamheid heb ik als ik me in gezelschap bevind van mensen met wie ik niets heb, waar ik totaal geen klik mee voel zeg maar.
Idd, ik kan mezelf soms (of had ik althans weleens, tja lerende enzo misschien) eenzaam voelen op een totaal druk feestje, station, etc etc. En ik kan mezelf het rijkstgevulde mens voelen als ik helemaal alleen ben. It's a strange world soms, maar wel leuk en interessant. Daarbij vind ik ook wat dat betreft eenzaamheid relatief, vind het soms een zalig gevoel om afgesneden te zijn van alles, maar wel wetende dat ik in de kern zit .

hehe, nu stop ik, want gaat nu echt nergens heen
  woensdag 20 april 2005 @ 16:29:36 #186
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26378365
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"
Aan mij iig wel. Dat weet men van mij ook wel, ik maak er geen geheim van.
For great justice!
  woensdag 20 april 2005 @ 16:29:41 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26378373
quote:

Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.

Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26378412
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.

Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...

Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden
Je kunt twee dingen doen:

1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken

Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar. Wat nou kieskeurigheid? Het is gewoon natuurlijke selectie.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:32:04 #189
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378441
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.

Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Me 2 ik hoor dan vaak dat als ik minder kieskeurig ben en bla bla ik nu wel relatie en zo zou hebben
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:28 #190
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378485
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kunt twee dingen doen:

1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken

Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar.
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
pi_26378495
quote:

Waar
Hangt af van de single in kwestie Bij sommige mensen die ik ken heb ik idd dat beeld. Bij andere totaal niet, daar heb ik het beeld bij dat ze best gewild zijn, maar gewoon nog niemand tegen zijn gekomen waar het genoeg mee klikte. Ik hoop van harte dat mijn omgeving van mij dat laatste beeld heeft (denk eigenlijk van wel), want het eerste is een beetje zielig...
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:48 #192
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26378496
Het enige moment dat ik eenzaamheid ervaar is als ik b.v. op een borrel sta waar ik eik niks te zoeken heb met mensen die me absoluut niet kunnen boeien, maar goed, ik kan ieder moment weggaan en vrienden bellen dus eigenlijk stelt dat ook niks voor.

En verder ben ik iig voor m'n gevoel voldoende omringd door mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26378513
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
pi_26378521
Bij mij wordt die stelling overigens ook niet snel geplakt denk ik. Ik denk niet dat mensen mij beschouwen als 'zielig' omdat ik geen relatie heb. Wel hoor ik vaak van: "Ik snap niet waarom je geen relatie hebt."

Ik modder wel wat aan, een relatie lijkt me leuk, maar ik zit bijna elk weekend in Apeldoorn en ben daar te druk met vrienden om een relatie te hebben in de buurt daar. Verder werk ik fulltime in Amsterdam als afstudeerder, dus heb ik alleen savonds vaak tijd...en hoe ontmoet ik dames hier uit de buurt? Niet op mn werk, zijn te oud
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26378535
quote:

Waar
is mij nooit opgevallen, maar misschien dat ze dat achter mijn rug wel zeggen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  woensdag 20 april 2005 @ 16:37:29 #196
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378581
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
pi_26378617
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nadat je deze radicale dingen hebt gedaan, ga je lekker sporten...merken dat je vooruit gaat qua uiterlijk. Daarnaast leer je jezelf accepteren, jij bent toch zelf écht de enige die daaraan wat kan veranderen.

Doe leuke dingen, zoek een hobby waar veel leuke mensen zijn. Desnoods discussiegroepen, zelfs ik denk dat te doen, zit 20 meter van me af. Lekker met mensen praten zonder enige intensie, maar het geeft je meer vertrouwen omdat ook vrienden en kennissen erg belangrijk zijn.
pi_26378651
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:41:20 #199
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26378682
Je kunt niet eens een paar uur uit de buurt van een pc blijven of ze zijn al weer een deel verder.

Maar goed, Christine: kun je deze misschien even uitleggen:
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:41:52 #200
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26378697
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  woensdag 20 april 2005 @ 16:42:40 #201
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378729
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:40 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.
Mijn ouders willen ook dat ik met een zielenknijper ga praten (psych) maar denk niet dat er veel uitkomt, want als ik weinig niks zeg dan weet hij/zij niks..

En zolang het toneelstukje weer goed gaat dan scheelt het ook.
Zie de rest straks thuis wel
pi_26378730
Ja, je bent pas zielig als je jezelf zielig vindt.
Dat was mijn aanvulling nog even .

Voor de rest, lekker algemeen, snap ik het allemaal, maar begrijpen doe ik het niet meer.
Dus vandaar .

Dus singles echt, jullie, als ik het zo een beetje aanvoel, oh jee, ik zit weer in mijn emo-stand, zijn schatten van mensen echt, maar jullie zitten, en niet of juist niet alleen in relaties, jullie zelf wat dwars, al dan niet soms. Dat was het. Nu ben ik weg, anders kom ik zo betweterig over, en ik weet niet alles, echt niet .

Je bent zoals je bent, en of dat nou een happy single of een wat verdrietige single, is, het maakt niet uit. Op ieder potje, en dat is echt waar, past een dekseltje, voor iedereen. Misschien niet voor mij, maar das een ander verhaal , nee ok grapje. Maar zelfverloochening, begin er niet aan. Als je jezelf neemt zoals je bent, ben of kom je verder, dan dat als je dat niet doet. The inside first, en the mirror is the outside. Degene die het vertroebelt, naja dat gaat lekker offtopic, maar ook daar heb ik mijn antwoord op.

Maar single ze lekker en geniet ze!
En die klotemomentjes, naja, let them be, and just move on.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:43:48 #203
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26378753
quote:
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"
  woensdag 20 april 2005 @ 16:44:06 #204
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26378762
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Je houdt niet alleen anderen voor de gek, maar ook jezelf. Zie je hoe je jezelf hier tegenspreekt?
Wat heb jij met die heleboel mensen te maken? Zit je voor hen een toneelstukje op te voeren? Durf wel in de spiegel te kijken en zeg tegen jezelf dat het afgelopen moet zijn!
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 20 april 2005 @ 16:44:16 #205
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26378771
Jeetje PieterCK, het is alsof ik mezelf hoor praten op een hele slechte dag... Echt ik ben geweest waar jij nu zit, maar je bent de enige die er wat aan kan doen en je KAN er ook echt wat aan doen. Je zegt dat je niet jammert, maar ben je dan echt tevreden met hoe je nu leeft?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26378889
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:41 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:51:53 #207
11923 I.R.Baboon
pi_26378976
Ik héb helemaal geen etiket als 'die single'. Nou ja, dat had ik iig niet tot ik hier ging posten, maar nu doe ik het mezelf aan.
pi_26378977
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:48 schreef Sabrina1981 het volgende:
Dat moet in je zitten. Jij bent denk ik niet zo.
Heb jij het over seks? (Hij volgens mij niet )
  woensdag 20 april 2005 @ 16:52:41 #209
11923 I.R.Baboon
pi_26379005
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thaleia het volgende:

[..]

Heb jij het over seks?
Een meisje heeft het over 'dingen die in je zitten'

Ja, dat klinkt als seks. .
pi_26379028
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:51 schreef thaleia het volgende:

[..]

Heb jij het over seks? (Hij volgens mij niet )
Haha, zij ook niet denk ik
pi_26379110
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:53 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Haha, zij ook niet denk ik
Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:59:24 #212
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26379177
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:56 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nou tegen elkaar aankruipen en nog meer dingen die je eigenlijk niet doet. Ja dan denk ik dat hij het over seks heeft.
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26379632
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef sweetgirly het volgende:

Maar single ze lekker en geniet ze!
Want voor je het weet, ben je geen single meer.
Droge aanvulling op mezelf .

Ciao
  woensdag 20 april 2005 @ 17:23:56 #214
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26379756
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:59 schreef melismay het volgende:
Uhm... sinds wanneer is tegen elkaar aankruipen meteen seks?
Dirty minded I would say . . .

Maar goed, wat ik dus bedoelde te zeggen is dat ik mezelf niet met een paar vrienden de C&A zie binnen lopen (ziet er gelijk zo nichterig uit dan, maar da's een tweede), op zulke momenten mis ik dan gewoon iemand. Ik ga dan wel vaak met m'n zus (lees: altijd) mee op sleeptouw en da's altjd wel dan gezellig, maar toch 'anders' . . .
pi_26379797
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Want voor je het weet, ben je geen single meer.
Droge aanvulling op mezelf .

Ciao
Het kan ook andersom.

hehe dat had ik eind december, was ik toch verrassend weer vrijgezel
  woensdag 20 april 2005 @ 17:30:00 #216
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_26379902
Deze eeuwige vrijgezel komt zich hier ook maar eens melden. Zal misschien wel weer even duren voor ik nog eens met iets zinnigs over de brug ga komen, want tegen de tijd dat ik ergens iets op weet te zeggen zitten we vast alweer in deel 39, maar zo weten jullie toch van mijn bestaan af
Het zou zomaar kunnen...of niet.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:41:34 #217
99533 zurekop
ye see house is a feelin'
pi_26380189
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:42 schreef sweetgirly het volgende:
Dus singles echt, jullie, als ik het zo een beetje aanvoel, oh jee, ik zit weer in mijn emo-stand, zijn schatten van mensen echt, (...)
da's het probleem ook vaak
quote:
Op ieder potje, en dat is echt waar, past een dekseltje, voor iedereen.
pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?
quote:
Als je jezelf neemt zoals je bent, ben of kom je verder, dan dat als je dat niet doet. The inside first, en the mirror is the outside.
Nou ik heb mezelf genomen zoals ik ben, want dat kun je toch niet veranderen (en nou zal
iemand anders weer roepen: "jawel! je kunt jezelf wel veranderen!" maargoed). Maar hoewel
ik alles van mezelf geaccepteerd heb, hoef ik daar nog niet gelukkig mee te zijn. Als ik zou
kunnen kiezen om iemand anders te kunnen zijn zou ik dat wel willen... lekker "brad pitt-en" de
hele dag,
quote:
En die klotemomentjes, naja, let them be, and just move on.
daar heb je zeker gelijk in... gewoon niet nadenken en hop! volgende dag.
pi_26380370
Jezus zeg, weten jullie wel hoe fok!king lang je moet bijlezen als je een paar uurtjes (!) niet online bent?

Anyway, wat conclusies:

MissMSX vind ik steeds interessanter.
Ook ik snap geen fok! van sweetgirly's posts.
Etiketjes? Als dat anderen gelukkiger maakt moeten ze het vooral niet laten.
En ik ben niet ijdel, ik zie er gewoon goed uit.

Zo, ik ben ook weer bij.
  woensdag 20 april 2005 @ 17:50:07 #219
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26380445
Misschien is het een handig idee om stellingen in bold te zetten, dat scheelt met lezen
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26380581
moest hier als single ook is komen kijken van iemand
  woensdag 20 april 2005 @ 18:06:30 #221
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26380835
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
Jeetje PieterCK, het is alsof ik mezelf hoor praten op een hele slechte dag... Echt ik ben geweest waar jij nu zit, maar je bent de enige die er wat aan kan doen en je KAN er ook echt wat aan doen. Je zegt dat je niet jammert, maar ben je dan echt tevreden met hoe je nu leeft?
Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.
Ik ben niet tevreden met hoe ik nu (nog) leef maar laat het niet blijken dus dan jammer ik niet dat vind ik dan weer anders.
  woensdag 20 april 2005 @ 18:12:48 #222
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_26380975
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:55 schreef Imtek het volgende:
moest hier als single ook is komen kijken van iemand
Ik MOEST niet komen kijken. Ik ben gewoon uit mezelf langsgegaan

Vooral omdat ik zelf wel kon ruiken dat dit topic heel sterk op mij van toepassing is, dat zul je begrijpen
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_26380990
Wat gaat het hard hier zeg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 20 april 2005 @ 18:44:11 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26381787
Weer open.
Deze single voelt zich langzaam een langspeelplaat worden.

Nogmaals: een beetje offtopic of slowchat is geen enkel probleem, maar hou het ajb binnen de perken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 20 april 2005 @ 18:51:22 #225
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26381979
ik zag daarnet nog een stelling voorbij komen:
Liever alleen als een relatie zonder seks

Ik zeg ja. Een relatie zonder seks is geen (goede) relatie en dan kan je beter alleen zijn en gewoon als vrienden verder gaan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26382067
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
pi_26382073
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
  woensdag 20 april 2005 @ 18:54:56 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382082
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 april 2005 @ 18:55:42 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382107
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
Ik ga gewoon even uit van normale omstandigheden.
Kan je geen sex hebben door bv ziekte ofzo dan vind ik het wat anders.
pi_26382113
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.

Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
  woensdag 20 april 2005 @ 18:58:29 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382191
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.

Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook
  woensdag 20 april 2005 @ 19:06:19 #232
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382413
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
pi_26382582
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
Nou ja ik bedoel het niet in extremen dat het altijd om de seks moet gaan, maar als het daar helemaal niet omgaat. Ik ben nu eenmaal een persoontje met een redelijk libido en daar moet zo nu en dan actie op volgen
  woensdag 20 april 2005 @ 19:13:20 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382612
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Nee maar tis wel belangrijk in een relatie vind ik
pi_26382614
Ik ben er ook weer, weinig gemist. Er is niet eens een nieuwe stelling.
pi_26382700
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef zurekop het volgende:

pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.

Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
pi_26382709
Damn... dor jullie voel ik me gelukkig niet zo alleen meer

Ik kijk uit naar de meet! ennu, Beach, ik ben ook maar 22 hoor! Dus volgens mij komt het gemiddelde niet echt zo hoog te zitten...
pi_26382785
@Zurekop: ga naar de gemiddelde Blokker en je zult zien dat er ook potjes zijn waar geen dekseltje op zit of bijhoort.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:20:05 #239
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382790
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.

Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen

pi_26382825
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen

Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:25:32 #241
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382938
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
  woensdag 20 april 2005 @ 19:25:50 #242
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26382946
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ...
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26382999
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
Niet negatief of zo, maar ja ik weet het niet met jou.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:30:52 #244
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26383067
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
[..]

Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.
probeer me er tegenwoordig niks meer van aan te trekken en dat gaat goed hoor.
Dus onderneem ook niks meer naar meiden toe e.d.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')