abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26382067
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
pi_26382073
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
  woensdag 20 april 2005 @ 18:54:56 #228
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382082
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 april 2005 @ 18:55:42 #229
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382107
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
Ik ga gewoon even uit van normale omstandigheden.
Kan je geen sex hebben door bv ziekte ofzo dan vind ik het wat anders.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26382113
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.

Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
  woensdag 20 april 2005 @ 18:58:29 #231
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382191
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.

Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook
  woensdag 20 april 2005 @ 19:06:19 #232
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382413
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26382582
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
Nou ja ik bedoel het niet in extremen dat het altijd om de seks moet gaan, maar als het daar helemaal niet omgaat. Ik ben nu eenmaal een persoontje met een redelijk libido en daar moet zo nu en dan actie op volgen
  woensdag 20 april 2005 @ 19:13:20 #234
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26382612
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Nee maar tis wel belangrijk in een relatie vind ik
pi_26382614
Ik ben er ook weer, weinig gemist. Er is niet eens een nieuwe stelling.
pi_26382700
quote:
Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef zurekop het volgende:

pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.

Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
pi_26382709
Damn... dor jullie voel ik me gelukkig niet zo alleen meer

Ik kijk uit naar de meet! ennu, Beach, ik ben ook maar 22 hoor! Dus volgens mij komt het gemiddelde niet echt zo hoog te zitten...
pi_26382785
@Zurekop: ga naar de gemiddelde Blokker en je zult zien dat er ook potjes zijn waar geen dekseltje op zit of bijhoort.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:20:05 #239
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382790
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.

Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen

De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26382825
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen

Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:25:32 #241
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26382938
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
  woensdag 20 april 2005 @ 19:25:50 #242
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26382946
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ...
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26382999
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:

[..]

En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
Niet negatief of zo, maar ja ik weet het niet met jou.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:30:52 #244
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26383067
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
[..]

Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.
probeer me er tegenwoordig niks meer van aan te trekken en dat gaat goed hoor.
Dus onderneem ook niks meer naar meiden toe e.d.
pi_26383127
Ik heb nog een leuke stelling, mensen.

Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:35:11 #246
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26383171
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:

Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
Pff en nu zonder wiskunde??
  woensdag 20 april 2005 @ 19:36:30 #247
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26383204
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.
probeer me er tegenwoordig niks meer van aan te trekken en dat gaat goed hoor.
Dus onderneem ook niks meer naar meiden toe e.d.
Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.
Doe eens een beetje zelfverzekerder zeg. Ga gewoon voor de spiegel staan en ga gewoon eens alle positieve dingen van jezelf opzoeken. Onthou die en probeer een beetje dat negatieve van je af te krijgen. Zo kun je ook nooit zelfverzekerd overkomen naar anderen toe als je zo'n laag zelfbeeld hebt.
Kop op hoor!
  woensdag 20 april 2005 @ 19:38:07 #248
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26383246
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:36 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.
Doe eens een beetje zelfverzekerder zeg. Ga gewoon voor de spiegel staan en ga gewoon eens alle positieve dingen van jezelf opzoeken. Onthou die en probeer een beetje dat negatieve van je af te krijgen. Zo kun je ook nooit zelfverzekerd overkomen naar anderen toe als je zo'n laag zelfbeeld hebt.
Kop op hoor!
Ik ga poolen lees de rest vanavond wel als ik thuis kom.
Het is geen negatief zelfbeeld of what ever but reality.
  woensdag 20 april 2005 @ 19:38:21 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26383250
quote:
Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:

Je vergeet alleen dat de vrouwen de mannen ook nog leuk moeten vinden
pi_26383378
quote:
Op woensdag 20 april 2005 18:06 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.
Ik ben niet tevreden met hoe ik nu (nog) leef maar laat het niet blijken dus dan jammer ik niet dat vind ik dan weer anders.
Ik zie je anders al vier bladzijden lang jammeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')