Een relatie zonder seks is ook geen relatie imhoquote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Tranceptor het volgende:
Een relatie zonder seks is nutteloos. Ik ben veel te seksueel ingesteld en hou veel te veel van seks om een relatie zonder seks te ambieren
Ik ga gewoon even uit van normale omstandigheden.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef dawg het volgende:
Ligt eraan wat de reden van het geen sex hebben is.
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Een relatie zonder seks is ook geen relatie imho
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ookquote:Op woensdag 20 april 2005 18:55 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Een vriendschap is natuurlijk ook een relatie, maar een sex min relatie is geen liefdesrelatie nee IMHO.
Zonder seks is het ook zo saai, dan verveel ik me zo dood bij iemand...of is dat gek?
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.quote:Op woensdag 20 april 2005 18:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Kan het niet gek vinden want dat heb ik ook![]()
Nou ja ik bedoel het niet in extremen dat het altijd om de seks moet gaan, maar als het daar helemaal niet omgaat. Ik ben nu eenmaal een persoontje met een redelijk libido en daar moet zo nu en dan actie op volgenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
Nee maar tis wel belangrijk in een relatie vind ikquote:Op woensdag 20 april 2005 19:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek, dan lijkt het meer alsof je het voor de sex doet dan voor haar.
kun je net zo goed naar de hoeren gaan :S
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 17:41 schreef zurekop het volgende:
pfffffff... ik vind dat nog altijd een uitspraak die nergens op slaat. Hoe weet je dat?
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopenquote:Op woensdag 20 april 2005 19:16 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Inderdaad dat zinnetje (op elk potje past een deksel) wordt zo vaak gezegd. Ik vind het ook nergens op slaan. Als mijn dekseltje aan de andere kant van de wereld is, wie zegt dat het dan wat wordt.
Het is net zoals zeggen van: "Jij vind ook wel iemand", "Jouw tijd komt nog wel".
Ja, maar jij ben dan ook wel apart.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Als ik dat soort dingen hoor roepik altijd: Ik hoop de ware elke keer weer mis te lopen
![]()
![]()
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 19:21 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja, maar jij ben dan ook wel apart.
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:32 schreef WeirdMicky het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ...
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:43 schreef ThunderChild het volgende:
Enigzinds waar, alleen wordt dat etiket bij mij aangepast tot "die zal niks meer vinden"![]()
![]()
Niet negatief of zo, maar ja ik weet het niet met jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
En bedankt dan he, denk dat er wel meer zo over denken hoor
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:25 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Offtopic: Misschien dat we elkaar ooit nog eens ergens tegenkomen...
[..]
Als in: 'Jij ziet genoeg leuks, maar zij zien totaal niets in jou'.
Die situatie ken ik maar al te goed. Wat me wel opvalt is dat het me vooral de laatste tijd ook weinig meer kan boeien. Er zijn meer dan genoeg zaken in m'n eigen leven die ik eerst uit de weg moet ruimen.
Pff en nu zonder wiskunde??quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog een leuke stelling, mensen.
Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:30 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ken het ook hoor, niks/ niemand vind mij leuk.
probeer me er tegenwoordig niks meer van aan te trekken en dat gaat goed hoor.
Dus onderneem ook niks meer naar meiden toe e.d.
Ik ga poolen lees de rest vanavond wel als ik thuis kom.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:36 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Wat een onwijs verrot zelfbeeld heb jij zeg. Damn.
Doe eens een beetje zelfverzekerder zeg. Ga gewoon voor de spiegel staan en ga gewoon eens alle positieve dingen van jezelf opzoeken. Onthou die en probeer een beetje dat negatieve van je af te krijgen. Zo kun je ook nooit zelfverzekerd overkomen naar anderen toe als je zo'n laag zelfbeeld hebt.
Kop op hoor!
quote:Op woensdag 20 april 2005 19:33 schreef thabit het volgende:
Ik heb nog een leuke stelling, mensen.
Op een feestje zijn een eindig aantal mannen en een aantal vrouwen aanwezig. Elk van die mannen vindt een aantal vrouwen leuk. Het mooie is ook dat voor elke deelverzameling S van de mannen geldt dat de verzameling vrouwen die ze tezamen leuk vinden minstens even groot is als S zelf. In dat geval is het mogelijk om elke man aan een vrouw te koppelen die hij leuk vindt zonder dat twee mannen aan dezelfde vrouw gekoppeld worden.
quote:Op woensdag 20 april 2005 18:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dit heeft niet te maken met een slechte dag hoor maar met gewoon elke dag.
Ik ben niet tevreden met hoe ik nu (nog) leef maar laat het niet blijken dus dan jammer ik niet dat vind ik dan weer anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |