Ik vraag me ook wel eens af waarom ik op mannen val jaquote:Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan het vrouwen niet kwalijk nemen als ze op vrouwen vallen. Sterker nog, ik snap niet waarom er vrouwen zijn die op mannen vallen.
waarquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Waar
In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijnquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Waar
nou ja...heb je alleen verantwoordelijkheid als je een vriend/vriendin hebt dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijn. Dat geneuk ook altijd maar. Ik drink wel vele malen meer ja...dat is absoluut waar.
Deze is voor mij zeker waar.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Neequote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Waar, maar voel mij er toch wel goed bij.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen...laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel, een goeie fight kan best leuk zijn hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Ja, maar wat als het dan na 10 maanden ofzo nog niet verveeltquote:Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef JoeyT het volgende:
Klopt natuurlijk niet echt...
Sexrelaties komen bij mij altijd omdat ik degene gewoon niet leuk genoeg vind voor meer. Je ontmoet iemand, gaat ermee naar bed... Vertelt dr dat je niet toe bent aan een vaste relatie... Houdt t even aan voor de sex... Na 10 keer begint t te vervelen en spreek je niet meer af...
Ik ben het oneens met de stelling en met de redenen die MSXUser aangeeft.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
Tja, ik ben een werkloze pauper zonder welke vorm van verantwoordelijkheid dan ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Nee
Ik dacht weer te ver door toen ik het lasquote:Op woensdag 20 april 2005 14:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel goeie fight kan best leuk zijn hoor![]()
.
En aardig ontopic allemaal, kan nog leerzaam zijn ook hoor Sabrina. Maar van stoeien, komt vaak knoeien, daarin heb je gelijk.
B
Veni, Vidi, Cleaniquote:Op woensdag 20 april 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik dacht weer te ver door toen ik het las
Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:58 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Veni, Vidi, Cleani
Ik kwam, ik zag en ik maakte schoon?![]()
Ik probeer op dit moment juist wat gezonder te leven (ookal lukt het me niet echt altijd). Bij mij is het meestal zo dat als ik eenmaal een landurige tijd een vriendin heb, dat ik dan alles een beetje laat verslonzen. Vreemd, maar waar.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Mierenneuker....!!!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.
Ik weet niet of dat in mijn geval met single zijn te maken had, maar er zit wel minder een rem op jaquote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:
Waar
Inderdaad! Het is niet zo dat ik lui wordt in een relatie (integendeel), maar je let wat minder op wat je eet / uiterlijke verzorging.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
* WeirdMicky is blij met zn leuke stelling![]()
Overigens heeft Blessed zeker gelijk wat betreft langdurige relaties. Dan werd ik ook meer slonzig, minder sporten...het maakte niet uit, je had toch al een partner. Nu ik dat niet heb, ben ik wel wat meer ijdel etc
Wat is veel heftiger als single?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sportfucking![]()
Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
Ik ben altijd al redelijk ijdel geweestquote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler als mensen met een relatie
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Seks met een bepaalde fok! damequote:
aangepastquote:Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.![]()
Oneens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler dan mensen met een relatie
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is liev![]()
Nee, naar mijn weten kunnen we weer door een deur na wat plaatsbepaling, niet dan SG?
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ik begon met fok! posten en jij gaf me allemaal tips op het gebied van muziek, draaitafels, platen, etcquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
Oh nee, ik was volgens de statistieken en theorie geen single meerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport(erbij).
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt. Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. .
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc
Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
Nou het tegenovergestelde weten en niet 24/7 actie hebben is ook niet alles.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juistquote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar![]()
Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Als je weinig actie hebt wel, als je veel actie hebt niet. Het draait bij mij dus nu om actie lolquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
Jij pakt het zeepje bij het douchen?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
Waar, op het roken na dan (en dan heb ik het nog niet over het huishouden als single zijndequote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Deze single niet . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |