abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 14:45:22 #101
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26375447
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:36 schreef QyRoZ het volgende:
Ik kan het vrouwen niet kwalijk nemen als ze op vrouwen vallen. Sterker nog, ik snap niet waarom er vrouwen zijn die op mannen vallen.
Ik vraag me ook wel eens af waarom ik op mannen val ja
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 20 april 2005 @ 14:45:40 #102
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26375454
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Stelling:

Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.

Waar
waar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26375464
quote:
Stelling:

Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.

Waar
In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijn . Dat geneuk ook altijd maar. Ik drink wel vele malen meer ja...dat is absoluut waar.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:48:56 #104
96745 Der_B
Altijd fijn!
pi_26375549
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:45 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

In mijn geval, ja klopt, maar ik kom wel vaker aan een boek lezen toe. Dat is toch ook wel fijn . Dat geneuk ook altijd maar. Ik drink wel vele malen meer ja...dat is absoluut waar.
nou ja...heb je alleen verantwoordelijkheid als je een vriend/vriendin hebt dan?
Het is natuurlijk wel waar dat je meer tijd hebt voor "andere" dingen in de tijd die je normaal gesproken aan je relatie zou besteden.
Roken doe ik zowiezo niet echt veel gezonder is single zijn niet voor mij

- edit - typo
  woensdag 20 april 2005 @ 14:49:00 #105
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26375552
quote:
Stelling:

Waar
Deze is voor mij zeker waar.
For great justice!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:49:20 #106
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26375562
quote:
Stelling:

Waar
Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_26375577
quote:
Stelling:

Waar
Waar, maar voel mij er toch wel goed bij.
Meestal dan.Niet als ik wakker wordt 's middags met een kater en een keel als schuurpapier.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_26375599
Ik ben overigens wel gestopt met roken Maar ik kan goed zuipen, lang uitgaan en schijt hebben aan veel dingen. Toen ik nog een relatie had, dronk ik toch vaker minder buitensporig bijvoorbeeld en ging je toch liever niet extreem laat slapen om nog even te seksen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26375634
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:49 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Nee
Ik rook niet, drink niet, gebruik geen andere zooi en ik zit eigenlijk alleen maar of op het werk of thuis.
Het zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen...laten we het daar maar op houden
pi_26375648
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:

Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel, een goeie fight kan best leuk zijn hoor .
En aardig ontopic allemaal, kan nog leerzaam zijn ook hoor Sabrina. Maar van stoeien, komt vaak knoeien, daarin heb je gelijk.

Beach, wat betreft je 'exclusieve sexrelatie '
Dacht zelf aan de vraag, dus als een sexrelatie exclusief is of wordt, dan is het geen sexrelatie meer.. uhm. Vind dat zelf wat kort door de bocht. Denk nl dat het wel degelijk kan (ben of was er het levende bewijs van). We hadden iets, sexrelatie, exclusief idd, maar om nou te zeggen dat we een relatie hadden, nee dus. Kan dus wel degelijk, maargoed, misschien zit er dan wel een addertje onder het gras, en zijn die afspraken dan toch geweest omdat er meer gevoel ofzo bij kwam kijken, I don't know. Want de meeste mensen zien sex-relaties, ook om mij heen, toch wel als vrijheid. Neuken wat je neuken kan.

Maar daar had ik geen zin in en hij kennelijk ook niet, dus afspraken.
Ook voor mijn gezondheid, ben niet achterlijk en al helemaal geen loslopende prostituee, ja op mijn manier, want over my body dus en anders. Ergens ben ik heel open, maar ergens ook een beetje uhhh jaloers of wraakzuchtig ofzo . Vreemde combi. Of heb gewoon mijn verstand niet (altijd) in mijn achterzak zitten. En beetje vaag op die manier, dat wel. Toch zie ik niet in waarom zoiets dan gelijk als relatie wordt bestempeld. Of ben ik nou dus blind en hij, sexdude in kwestie, ook . Naja, goed.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:07 schreef JoeyT het volgende:

Klopt natuurlijk niet echt...

Sexrelaties komen bij mij altijd omdat ik degene gewoon niet leuk genoeg vind voor meer. Je ontmoet iemand, gaat ermee naar bed... Vertelt dr dat je niet toe bent aan een vaste relatie... Houdt t even aan voor de sex... Na 10 keer begint t te vervelen en spreek je niet meer af...
Ja, maar wat als het dan na 10 maanden ofzo nog niet verveelt .
Zie je, ik mis het punt weer kennelijk.

En post-it verhaal van Copycat, Black knight geweldig!
pi_26375678
quote:

[..]

Nee
Ik ben het oneens met de stelling en met de redenen die MSXUser aangeeft.
  woensdag 20 april 2005 @ 14:54:14 #112
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26375690
quote:

[..]

Nee
Tja, ik ben een werkloze pauper zonder welke vorm van verantwoordelijkheid dan ook. .
For great justice!
  woensdag 20 april 2005 @ 14:54:39 #113
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26375699
[Heeeeeeel erg offtopic]

Mijn vriendinnetje is vrijdag a.s. jarig maarja aangezien ik haar nog maar net een paar dagen ken weet ik niet wat ik nu moet doen. Zat zelf te denken aan een etentje ergens ofzo. Om nou gelijk met dure kado's aan te komen..
Iemand tips

[/heeeeeeeeel erg offtopic]
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 april 2005 @ 14:56:19 #114
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26375741
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:52 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wat nou vechten, overdrijf niet zo, alhoewel goeie fight kan best leuk zijn hoor .
En aardig ontopic allemaal, kan nog leerzaam zijn ook hoor Sabrina. Maar van stoeien, komt vaak knoeien, daarin heb je gelijk.

B
Ik dacht weer te ver door toen ik het las
pi_26375787
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:56 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ik dacht weer te ver door toen ik het las
Veni, Vidi, Cleani

Ik kwam, ik zag en ik maakte schoon?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:01:52 #116
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26375871
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:58 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Veni, Vidi, Cleani

Ik kwam, ik zag en ik maakte schoon?
Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_26375912
Heey! ben ik weer eventjes aanwezig... Deel 24 alweer?

Gister net een zware operatie aan mijn oor gehad. Stomme kut-lui, door ene klein foutje ben ik nou compleet doof aan mijn rechterkant.''moet ik een half jaar wachten om alles te kunnen reconstrueren.'' Zit ik hier met een soort van koptelefoon als verband aan mijn kop
quote:
Stelling:

Waar
Ik probeer op dit moment juist wat gezonder te leven (ookal lukt het me niet echt altijd). Bij mij is het meestal zo dat als ik eenmaal een landurige tijd een vriendin heb, dat ik dan alles een beetje laat verslonzen. Vreemd, maar waar.
pi_26375965
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Dan klink "Veni, Vidi, Kleenex" beter.
Mierenneuker....!!!
  woensdag 20 april 2005 @ 15:05:53 #119
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26375983
quote:
Stelling:

Waar
Ik weet niet of dat in mijn geval met single zijn te maken had, maar er zit wel minder een rem op ja
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_26376072
* WeirdMicky is blij met zn leuke stelling

Overigens heeft Blessed zeker gelijk wat betreft langdurige relaties. Dan werd ik ook meer slonzig, minder sporten...het maakte niet uit, je had toch al een partner. Nu ik dat niet heb, ben ik wel wat meer ijdel etc
pi_26376212
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:09 schreef WeirdMicky het volgende:
* WeirdMicky is blij met zn leuke stelling

Overigens heeft Blessed zeker gelijk wat betreft langdurige relaties. Dan werd ik ook meer slonzig, minder sporten...het maakte niet uit, je had toch al een partner. Nu ik dat niet heb, ben ik wel wat meer ijdel etc
Inderdaad! Het is niet zo dat ik lui wordt in een relatie (integendeel), maar je let wat minder op wat je eet / uiterlijke verzorging.

En dat sporten... dat compenseerde ik altijd
pi_26376294
Sportfucking

Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
  woensdag 20 april 2005 @ 15:19:15 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26376358
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sportfucking

Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
Wat is veel heftiger als single?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:20:24 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376385
Stelling: Singles zijn ijdeler dan mensen met een relatie

Ik ben het ermee eens

[ Bericht 3% gewijzigd door Metro2005 op 20-04-2005 15:26:35 ]
pi_26376470
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler als mensen met een relatie
Ik ben altijd al redelijk ijdel geweest
  woensdag 20 april 2005 @ 15:23:14 #126
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26376471
quote:

Ik ben het ermee eens
Ik ben het niet met je eens.
Ik ben zo ijdel als het moment van de dag... als ik uitga, maak ik me netjes op en doe ik leuke kleren aan, of ik single ben of niet. Als ik een vergadering heb dan trek ik nette zakelijke kleding aan, of ik single ben of niet. En thuis loop ik gewoon als altijd rond... semi-netjes opgemaakt.

Het enige is, dat ik nu misschien niet meer in een hobbezak zou gaan oppassen op mijn babynichtje (of anders iig een reservetruitje meenemen voor het geval de hobbezak ondergekotst wordt... je kent dat misschien wel) ... je weet per slot nooit wie je tegenkomt
pi_26376497
quote:

Ik ben het ermee eens
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26376540
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat is veel heftiger als single?
Seks met een bepaalde fok! dame
  woensdag 20 april 2005 @ 15:27:21 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376603
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef nozem het volgende:

[..]

Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.
aangepast

Ik ben zo'n zeikerd met taal en ik kan het dan en als verhaal nooit uit elkaar halen
  woensdag 20 april 2005 @ 15:28:41 #130
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26376643
quote:
Oneens.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_26376662
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:

De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is liev

Nee, naar mijn weten kunnen we weer door een deur na wat plaatsbepaling, niet dan SG?
, jij ook hoor. En yep. Tis wel duidelijk nu enzo, hoop ik .
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt . Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. En overigens snap ik die veni, vidi, huppeldepup, niet, maargoed.

Ontopic weer:
Horoscopen, ja ik loop achter, maar jullie gaan daar ook verdomd snel met jullie stellingen.
Ik geloof daar wel in. Vooral (achteraf!) bekeken met welke sterrenbeelden ik wat heb gehad en welke niet, welke het meer of beter mee seksueel klikte, etc. Naja, wel obvisious dus. Zoals de enkele kortsondige dingetjes die ik heb gehad, waren met vissen en tweelingen en een enkele loslopende waterman. Lange relatie van zes jaar gehad met een waterman ascendant schorpioen, en voornamelijk had ik iets met schorpioenen en/of watermannen dus. Boogschutters, rammen, etc, nooit wat mee gehad. Nu al tijdje weegschaal, tja nieuw voor mij ook, met ascendant leeuw (oei ). En tja, die maagden hé, zijn ook een geval apart.

Mijn visie iig wordt breder en is breder geworden dus, ongevraagd. Watermannen (ascendantjes) hebben dan ook een brede kijk op zaken. En de steenbok is voor het koppige element erin, waarschijnlijk daar waar mijn vrijheid mij lief is. Moeilijk, moeilijk * bedenkelijk kijkt .

En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport (erbij).
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:30 #132
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26376672
Owkee.. wat een stellingen weer hier

Single zijn is slecht voor je gezondheid... ben t er wel een beeeetje mee eens. Alleen dan niet zo zeer met de dingen die genoemd zijn, maar ik denk gewoon dat ik minder goed voor mezelf zorg ofzo...

Over dat ijdel zijn. Geloof niet dat ik overijdel ben, maar als ik "uit" ga, waar dan ook naar toe zal ik zeker wat extra aandacht besteden aan mijn uiterlijk, maar niet perse als ik naar de supermarkt ga Hoewel je ook daar natuurlijk niet weet wat je er tegen komet
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:33 #133
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26376674
quote:
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:32:14 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376742
* Metro2005 is redelijk ijdel
pi_26376745
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ik begon met fok! posten en jij gaf me allemaal tips op het gebied van muziek, draaitafels, platen, etc ik moét je een keer een hand schudden

Ontopic: Ik ben redelijk ijdel, soms...soms ook geen zin mn haar te doen enzo
pi_26376782
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:

En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport (erbij).
Oh nee, ik was volgens de statistieken en theorie geen single meer .
Moet er zelf nog aan wennen ofzo, wat dan ook. Naja, zal dan ook niet meer (zoveel) posten hier.

pi_26376908
Ik ben echt ijdel van mezelf...

Daarom dat ik nu ook niet naar buiten durf
  woensdag 20 april 2005 @ 15:41:39 #138
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377008
Ik weet niet of het met single zijn te maken heeft, gok eerder met de persoon zelf.
Ben wel single maar niet ijdel hoor.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26377060
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc

Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
pi_26377088
Ik vind het altijd wel weer knap hoe ik er toch altijd weer leuk uitzie, maar een beetje extra moeite kan geen kwaad.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt . Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. .
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weer

* Tranceptor zoekt naar touw
  woensdag 20 april 2005 @ 15:45:42 #141
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377140
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc

Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar

Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26377198
Nou sorry, maar ik ben in en buiten een relatie volgens mij gewoon even ijdel. En wat die gezondheid betreft: misschien komt het doordat ik al zo stokoud ben en dus volwassen en verantwoordelijk enzo, maar ik leef momenteel als single echt supergezond. Als er wel iets met een man gaande is ben ik veel vaker brak vanwege tot laat in de nacht plezier gemaakt hebben. Ik maak het nu ook weleens laat, maar dan alleen in het weekend. Maar als je met een man bent heb je soms ineens op een dinsdagavond/nacht zin. En zoals Copycat laatst al een keer schreef ("laatst" is dan dus iets van twintig delen geleden ): met iemand samen trek je ook vaker een wijntje open. Volgens mij leef ik juist zonder relatie gezonder. Heb nu ook veel meer tijd om te sporten e.d.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:48:40 #143
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377219
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.

Maar goed let er niet zo op en ook niet op de reacties van mensen.
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 15:49:41 #144
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26377246
wat heb je nou aan ijdelheid? Verzorging okay, maar ijdelheid is negatief naar jezelf toe.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26377256
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.
Nou het tegenovergestelde weten en niet 24/7 actie hebben is ook niet alles.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:53:02 #146
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377330
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
pi_26377349
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef melismay het volgende:

[..]

Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar

Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juist Daarnaast vind ik de kapper verrot, zit het altijd niet zoals je precies wilt, je moet er tijd voor vrijmaken (heb ik niet) en je komt thuis en dan wordt er gezegd: ik zie geen verschil, terwijl er 5 cm af is gegaan

Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
pi_26377375
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
Als je weinig actie hebt wel, als je veel actie hebt niet. Het draait bij mij dus nu om actie lol
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:

Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
Jij pakt het zeepje bij het douchen?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:55:25 #149
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26377390
quote:
Waar, op het roken na dan (en dan heb ik het nog niet over het huishouden als single zijnde ) . . .
quote:
Deze single niet . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26377401
Die paar keren dat ik in de sauna was waren er vooral veel bejaarden, misschien hebben die daar korting ofzo. Tegenover uitgezakte rimpelige ouwe mannetjes schaam ik me niet voor mijn lichaam hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')