Horen daar ook vrouwen bij?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen probleem met het feit dat ik van seks houd en de kans daartoe grijp als die voorhanden is.
Oe, is MissMSX beetje bi?quote:
Volgens mij hebben enorm veel meiden in meer of mindere mate bi-gevoelens.quote:
Owh, misschien kan ik daar over gaan klagen: Ik ben nog maagd qua sex met vrouwen en heb ook nog nooit een relatie met een vrouw gehadquote:
Praat es met mijn beste vriendin...quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben enorm veel meiden in meer of mindere mate bi-gevoelens.
Nog nooit een meid gesproken / gehad die het helemaal niks leek om het eens met een meid te doen
Iedereen is een beetje bi.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog nooit een meid gesproken / gehad die het helemaal niks leek om het eens met een meid te doen
die tellen we inderdaad maar niet mee danquote:Op woensdag 20 april 2005 14:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Praat es met mijn beste vriendin...
Maar die wil ook geen seks voor het huwelijk, dus zij is verminderd toerekeningsvatbaar.
Dat is zo'n lesbische/homo redenering om het minder raar te maken vind ik altijd. Ik zal nooit wat met een man willen doen, ook nooit gevoelens voor gehad. Hoe the fuck kan ik dan beetje bi zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 14:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iedereen is een beetje bi.
Alleen zullen de meeste mannen dat altijd ontkennen
Ik ken er wel hoor en dat is in mijn geval ook nog degene die ik het liefst met een andere vrouw ziequote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben er absoluut niet nieuwsgierig naar. Zie het mezelf ook niet snel doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Stelling: Vrouwen zijn meestal bischierig terwijl mannen dit vaak niet zijn.
Bij deze: het lijkt me helemaal niets om het met een meid te doen.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:25 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is onbewust zo. Je dringt dat alleen wegquote:Op woensdag 20 april 2005 14:30 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is zo'n lesbische/homo redenering om het minder raar te maken vind ik altijd. Ik zal nooit wat met een man willen doen, ook nooit gevoelens voor gehad. Hoe the fuck kan ik dan beetje bi zijn?
Nee, ik heb nul comma nada bi-gevoelens in mequote:
Nee, je bent echt kansloos bezig. Ik zou zo een lijstje bij kunnen houden van alle vrouwen in dit topic waarbij jij zoal seksueel getinte toespelingen hebt gemaakt.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:22 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Iemand moet het vuile werk opknappen![]()
Ik ben me er eentje.quote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Nee, je bent echt kansloos bezig. Ik zou zo een lijstje bij kunnen houden van alle vrouwen in dit topic waarbij jij zoal seksueel getinte toespelingen hebt gemaakt.
![]()
Bischierigquote:Op woensdag 20 april 2005 14:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
die tellen we inderdaad maar niet mee dan
Stelling: Vrouwen zijn meestal bischierig terwijl mannen dit vaak niet zijn.
Jammerquote:Op woensdag 20 april 2005 14:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik heb nul comma nada bi-gevoelens in me.
Ja, er is een bescheiden soap gaande tussen jou en Sweetgirly merkte ik. Altijd leuk om te volgen in het kader van studie-ontwijkend gedragquote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje.
Ik meende het maar bij één eigenlijk, voor de rest is het spielerei. Ik ben nogal een flirt soms![]()
Stouterdquote:Op woensdag 20 april 2005 14:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik ben me er eentje.
Ik meende het maar bij één eigenlijk, voor de rest is het spielerei. Ik ben nogal een flirt soms![]()
overigens hoef je dan enkel alle vrouwen te zoeken die in dit topic posten
De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is lievquote:Op woensdag 20 april 2005 14:37 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, er is een bescheiden soap gaande tussen jou en Sweetgirly merkte ik. Altijd leuk om te volgen in het kader van studie-ontwijkend gedrag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |