abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26372997
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Onzin!

Waarom? Daarom...
pi_26373053
quote:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Ik heb werkelijk geen idee
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26373094
denk dat daar wel een kern van waarheid in zit.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  woensdag 20 april 2005 @ 13:24:24 #279
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26373142
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?
Heb je dit zelf ook ervaren of juist niet?

Ikzelf:

Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus

Hier kun je zien of sterrenbeelden bij elkaar passen:

Liefdeshoroscoop

* Metro2005 vraagt zich af welk sterrenbeeld er eigenlijk bij hem past
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26373166
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?

Ikzelf:

Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus

Liefdeshoroscoop

Dat interesseert me helemaal niet.
pi_26373174
Ik vind het onzin omdat sommige mannen de skills wel hebben en anderen niet, maar dat zegt niets over hoe trouw ze zijn binnen een relatie. Het is alleen makkelijker uit een relatie te stappen natuurlijk als je weet dat je snel weer voorzien bent. Maar goed dan zou je ook niet begrijpen waarom ik zo lang ben gebleven bij de eerste twee meisjes. Nee als je om iemand geeft, dan geef je om iemand.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:27:40 #282
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26373227
quote:
Ik weet het niet, denk dat dat meer aan het karakter van de man ligt. Een man kan goed versieren maar toch enorm trouw zijn en een man kan ook na een dag weer doei zeggen en een nieuw scharrel opduiken.
Mannen die slecht kunnen versieren zullen het misschien wel vaker willen doen om het onder de knie te krijgen, weet jij veel.

dus: oneens, meer afhankelijk van het karakter van de desbetreffende man.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26373245
Ik weet niet eens wat mijn sterrenbeeld is, dus laat staan dat ik er op zou letten...

En de stelling van Schtoppel: ja, ik denk het wel als je het over 'zomaar relaties aan gaan' hebt. Onder het mom van : voor jou 10 anderen, zal een man toch wat minder zijn best doen.
Maar als het iemand is die de man echt leuk vind, dus verder mee wilt leven, dan zal het neem ik aan toch niet zo gaan. Al is het een masterflirt
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_26373247
Daar heb je een goed punt metro2005.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:28:30 #285
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26373259
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het ging nergens meer over
Verzin jij maar een nieuwe stelling
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?

Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26373318
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:

Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Ik ben het er helemaal mee eens, het is alsof ik mezelf hoor praten.
Kijk op het moment dat je helemaal wegbent van een maagd...sja dan is er ook geen weg terug.
pi_26373413
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:

Tranceptor ook en irl klikte het goed, maar mevrouw had al een vaste vriend.
Niet , een sex-relatie en dat was/is algemeen bekend, nu een sex+ iets ofzo , I don't know and I don't care (even) anymore, maar ik vind hem wel leuk, gezeur altijd ben weg nu
  woensdag 20 april 2005 @ 13:35:03 #288
88139 JoeyT
pi_26373434
quote:
Tuurlijk is dit onzin.

Ik ben net zo goed voor mn vriendinnetje als dat ik gek van dr ben. Dus ja ik ben een eikel als ik geen gevoelens voor dr heb, maar als ik echt helemaal gek van iemand ben dan ben ik echt een super leuk vriendje *kuch kuch*
pi_26373533
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Niet , een sex-relatie en dat was/is algemeen bekend, nu een sex+ iets ofzo , I don't know and I don't care (even) anymore, maar ik vind hem wel leuk, gezeur altijd ben weg nu
Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar exclusief en dat is gewoon een relatie dus IMHO, hoe graag je dat ook ontkent en ontkent hebt maar ik zeg dr bij, ik ben onwetend...dus neuken?

Maybe someday , je bent een skatje
  woensdag 20 april 2005 @ 13:38:36 #290
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26373545
quote:
Heeft misschien wel een kern van waarheid, maar ik heb echt geen idee eigenlijk.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 20 april 2005 @ 13:39:56 #291
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26373581
quote:

Ikzelf:

Liefdeshoroscoop

Ik heb daar echt nooit over nagedacht en ben het niet van plan ook. Ik geloof er dus totaal niet in.
50.000 O+
pi_26373618
Horoscopen zijn onzin, alsof je daarop let als je een relatie hebt.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:41:32 #293
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26373624
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het onzin omdat sommige mannen de skills wel hebben en anderen niet, maar dat zegt niets over hoe trouw ze zijn binnen een relatie. Het is alleen makkelijker uit een relatie te stappen natuurlijk als je weet dat je snel weer voorzien bent. Maar goed dan zou je ook niet begrijpen waarom ik zo lang ben gebleven bij de eerste twee meisjes. Nee als je om iemand geeft, dan geef je om iemand.
Volgens mij zijn er zat mensen die niet echt om hun man/vrouw geven. Die voor het gemak, de sex, de gezelligheid bij elkaar zijn.
50.000 O+
pi_26373636
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:

Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar en dat is gewoon een relatie dus.
Nee, we maken goeie afspraken .
Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.

Open relatie wou ik ook nog voor pleiten .
Maja, denk dat niemand het daar mee eens is, behalve ik .

maar ik ga maar , dat gemiep van mezelf schiet soms ook niet op
pi_26373658
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.

Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
pi_26373659
quote:

Ik ben er ook voor, dat weet je , desnoods gedrie
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Euhm we hebben geen ruzie?
pi_26373669
quote:

[..]

Is het een exlusieve seksrelatie
  woensdag 20 april 2005 @ 13:43:37 #298
88139 JoeyT
pi_26373676
quote:

Ikzelf:

Liefdeshoroscoop

Sex :
Het ziet er gezond uit voor jullie sxxavontuur. Veel moeite zal het jullie niet kosten vaak en goed sex te bedrijven met elkaar. Er valt echter nog veel te experimenteren. Veel succes en vooral plezier...

Liefde :
Jullie zijn voor elkaar geschapen, met de nadruk op schapen! Het kan bijna niet fout gaan voor jullie samen. Wees zuinig op elkaar jullie gaan een geweldige toekomst tegemoet. Leef je uit en have fun !

Kijk als er dit soort dingen over mij in de sterren staan dan ben ik het er helemaal mee eens

JoeyT is een gelovige geworden
pi_26373677
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Ja in mijn horoscoop stond ook iets over een relatie of zo. Nou dat klopt zowiezo niet.
  woensdag 20 april 2005 @ 13:44:15 #300
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26373704
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Tis wel frappant dat alle relaties die gedoemd waren te mislukken ook echt mislukten op de punten die waren aangegeven (karaktereigenschappen die botsen ed)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')