Nah, daar doe je toch een studie voor? Waarom geldt alleen in de IT-sector dat je vanaf je geboorte al nerd moet zijn om daar een opleiding in te volgen of je vak van te maken?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zat in een klas waar bijna driekwart nog nooit een pc had aangeraakt toen ze de studie begonnen. Zelfs de docenten werden er moedeloos van
Geen behoefte aan. En dan zul jij wel denken dat ik niet durf, omdat ik een lelijke trol ben. Your loss zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zou kunnen zet anders iig je foto in het fotoboek he
Ik kom een heleboel leuke en aardige meiden tegen hoor maar de meeste hebben (gelukkig) al een vriend dus dat is heerlijk voor vriendschappen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten dat hij alleen de verkeerde meiden tegenkomt
Slijmbal...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En 22 is echt geen rare leeftijd om nog maagd te zijnAls man zou ik daar echt niet van schrikken als ik in bed lag, maar gevleid voelen.
Ik heb wel iemand ontmoet via i-net waar ik zo'n goed gevoel bij had dat 't eigenlijk eng was. Maar ik heb nooit gedacht dat we een relatie hadden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een punt. Er zijn ook mensen die online al besluiten dat ze met elkaar verder willen, komt vaker voor dan je denkt. Ik heb er op dit forum ook wel eens topics over gelezen. Mensen die elkaar alleen virtueel kennen en dan denken dat ze een relatie met elkaar hebben. Onvoorstelbaar voor mij.
Ja of je krijgt reacties in de geest van "Zou ik je dan maar ontmaagden".quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En 22 is echt geen rare leeftijd om nog maagd te zijnAls man zou ik daar echt niet van schrikken als ik in bed lag, maar gevleid voelen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand ontmoet via i-net waar ik zo'n goed gevoel bij had dat 't eigenlijk eng was. Maar ik heb nooit gedacht dat we een relatie hadden.
Ik was ook al bijna 21 toen ik m'n eerste vriend kreeg. En hij had daar heel veel begrip voor en was heel lief voor me. En dat deed hij echt niet alleen om me in bed te krijgen, want we hebben een relatie van 4 jaar gehad.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Meid, je hebt een leeftijd waarbij veel mannen het zelfs een pre vinden dat je nog maagd bent.
Haha daar heb je ook wel weer gelijk in maarja als je begint met een opleiding voor programmeren ed verwacht je toch in elk geval wel enige basiskennis.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nah, daar doe je toch een studie voor? Waarom geldt alleen in de IT-sector dat je vanaf je geboorte al nerd moet zijn om daar een opleiding in te volgen of je vak van te maken?
Iemand die de gezondheidszorg ingaat hoeft toch ook niet heel z'n leven al oma's verschoond te hebben voor die aan z'n studie begint?
Ik had 't niet over relaties..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik kom een heleboel leuke en aardige meiden tegen hoor maar de meeste hebben (gelukkig) al een vriend dus dat is heerlijk voor vriendschappen.
Maar blijf zelf wel bewust single, dat is wat anders dan dat jij schetst
-- laat maar --quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
Tranceptor ook en irl klikte het goed, maar mevrouw had al een vaste vriend.
Kutwijf!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
His loss.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. En dan zul jij wel denken dat ik niet durf, omdat ik een lelijke trol ben. Your loss zou ik zeggen.
Waarover dan, dan ben ik hem ff kwijt hoorquote:
Deed hij daar 4 jaar over?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was ook al bijna 21 toen ik m'n eerste vriend kreeg. En hij had daar heel veel begrip voor en was heel lief voor me. En dat deed hij echt niet alleen om me in bed te krijgen, want we hebben een relatie van 4 jaar gehad.
Als je je goed voelt bij iemand en misschien ergens bang bent kun je dat best aangeven vind ik. Als die jongen dat niet begrijpt is hij je al helemaal niet waard. Echt niet.
De basis heb je snel genoeg geleerd mag ik aannemen. Maar vaak gaat de opleiding er dus ook al vanuit dat studenten voorkennis hebben, waardoor juist die groep die dat niet heeft achterop raakt en afhaakt. Dat is zo zonde denk ik dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Haha daar heb je ook wel weer gelijk in maarja als je begint met een opleiding voor programmeren ed verwacht je toch in elk geval wel enige basiskennis.
Je weet bij die oma's ook in elk geval wel welk deel je moet verschonen bijvoorbeeld
Waarom?quote:
Over leuke vrouwen in de IT in het algemeen, zonder dat ik je meteen een relatie met een vrouwelijke IT'er wil aansmeren.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waarover dan, dan ben ik hem ff kwijt hoor
Alleen om aan te geven dat een kerel echt niet alleen misbruik van je wil maken als je aangeeft nog maagd te zijnquote:
Het ging nergens meer overquote:Op woensdag 20 april 2005 13:12 schreef Thisbe het volgende:
Jee mensen, ik hou het niet meer bij!
Waar ging het nou ook alweer over?![]()
Onzin!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Dat interesseert me helemaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?
Heb je dit zelf ook ervaren of juist niet?
Ikzelf:
Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus
Hier kun je zien of sterrenbeelden bij elkaar passen:
Liefdeshoroscoop
* Metro2005 vraagt zich af welk sterrenbeeld er eigenlijk bij hem past![]()
Ik weet het niet, denk dat dat meer aan het karakter van de man ligt. Een man kan goed versieren maar toch enorm trouw zijn en een man kan ook na een dag weer doei zeggen en een nieuw scharrel opduiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging nergens meer over
Verzin jij maar een nieuwe stelling
Ik ben het er helemaal mee eens, het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Nietquote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
Tuurlijk is dit onzin.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar exclusief en dat is gewoon een relatie dus IMHO, hoe graag je dat ook ontkent en ontkent hebtquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, een sex-relatie en dat was/is algemeen bekend, nu een sex+ iets ofzo
, I don't know and I don't care (even) anymore, maar ik vind hem wel leuk, gezeur altijd
ben weg nu
![]()
Heeft misschien wel een kern van waarheid, maar ik heb echt geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb daar echt nooit over nagedacht en ben het niet van plan ook. Ik geloof er dus totaal niet in.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?
Ikzelf:
Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus
Liefdeshoroscoop
Volgens mij zijn er zat mensen die niet echt om hun man/vrouw geven. Die voor het gemak, de sex, de gezelligheid bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het onzin omdat sommige mannen de skills wel hebben en anderen niet, maar dat zegt niets over hoe trouw ze zijn binnen een relatie. Het is alleen makkelijker uit een relatie te stappen natuurlijk als je weet dat je snel weer voorzien bent. Maar goed dan zou je ook niet begrijpen waarom ik zo lang ben gebleven bij de eerste twee meisjes. Nee als je om iemand geeft, dan geef je om iemand.
Nee, we maken goeie afsprakenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar en dat is gewoon een relatie dus.
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, we maken goeie afspraken.
Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.
Open relatie wou ik ook nog voor pleiten.
Maja, denk dat niemand het daar mee eens is, behalve ik![]()
.
maar ik ga maar, dat gemiep van mezelf schiet soms ook niet op
Ik ben er ook voor, dat weet jequote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
.
Euhm we hebben geen ruzie?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Is het een exlusieve seksrelatiequote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, we maken goeie afspraken.
Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.
.
maar ik ga maar, dat gemiep van mezelf schiet soms ook niet op
Sex :quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ikzelf:
Liefdeshoroscoop
Ja in mijn horoscoop stond ook iets over een relatie of zo. Nou dat klopt zowiezo niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Horoscopen zijn onzin, alsof je daarop let als je een relatie hebt.
Tis wel frappant dat alle relaties die gedoemd waren te mislukken ook echt mislukten op de punten die waren aangegeven (karaktereigenschappen die botsen ed)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Horoscopen zijn onzin, alsof je daarop let als je een relatie hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |