abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26378178
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:

En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig .
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik het meen, dus noem je tijd en plaats en dan zullen we eens zien wie wie aanduwt

OT: het bloedt dood, nieuwe stelling?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:24:55 #177
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26378228
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.

Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 20 april 2005 @ 16:24:58 #178
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26378230
-dubbel-
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_26378252
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.

Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_26378262
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Ja dat willen we allemaal wel, maar als ik helemaal weg ben van iemand dan wil ik ook wel seks
pi_26378272
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.

Hop, de knuppel erover!
Je herinnert me er weer aan waarom een relatie niet altijd leuk is Toch plakt er aan singles vaak een iets. Ah! Een nieuwe stelling:

Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"

Waar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26378285
quote:

[..]

Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
Ja dit herken ik wel. De seks komt later wel. Ik ga geen relatie nemen, omdat ik dan geen single meer bent en ook geen maagd meer.
pi_26378299
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Thurtje het volgende:
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.

Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
En soms de slagroom zonder de taart ook...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:

Waar
Dat geldt alleen voor echt leuke singles, die kunnen dan niks vinden wat goed genoeg is. Niet-leuke singles zijn gewoon zeikers ...
  woensdag 20 april 2005 @ 16:27:41 #184
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378309
quote:

[..]

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.

Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...

Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26378364
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:

Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"
Precies, daar pas ik voor en hopelijk (stiekem) andere mensen ook.
Maar ze moeten het zelf weten, dacht zeg het even ofzo . Twee kanten altijd aan een verhaal.
Vind eenzaamheid dus een slechte reden om in een relatie te stappen, snap het enigszins wel. Maar ben van mening dat er dan andere onderliggende oorzaken aanwezig zijn. Zou die eerst eens onder de loep nemen, (voelen!), voordat.. en dan, naja, dat is second allemaal.

Maargoed, wie ben ik .
Ben ook maar een onwetend persoon .
quote:
Ik kan me als ik alleen ben bij tijd en wijle verschrikkelijk eenzaam voelen, maar de allerergste momenten van eenzaamheid heb ik als ik me in gezelschap bevind van mensen met wie ik niets heb, waar ik totaal geen klik mee voel zeg maar.
Idd, ik kan mezelf soms (of had ik althans weleens, tja lerende enzo misschien) eenzaam voelen op een totaal druk feestje, station, etc etc. En ik kan mezelf het rijkstgevulde mens voelen als ik helemaal alleen ben. It's a strange world soms, maar wel leuk en interessant. Daarbij vind ik ook wat dat betreft eenzaamheid relatief, vind het soms een zalig gevoel om afgesneden te zijn van alles, maar wel wetende dat ik in de kern zit .

hehe, nu stop ik, want gaat nu echt nergens heen
  woensdag 20 april 2005 @ 16:29:36 #186
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_26378365
quote:

[..]

Aan mij iig wel. Dat weet men van mij ook wel, ik maak er geen geheim van.
For great justice!
  woensdag 20 april 2005 @ 16:29:41 #187
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26378373
quote:

Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.

Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_26378412
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.

Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...

Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden
Je kunt twee dingen doen:

1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken

Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar. Wat nou kieskeurigheid? Het is gewoon natuurlijke selectie.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:32:04 #189
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378441
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:

[..]

Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.

Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Me 2 ik hoor dan vaak dat als ik minder kieskeurig ben en bla bla ik nu wel relatie en zo zou hebben
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:28 #190
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378485
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Je kunt twee dingen doen:

1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken

Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar.
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
pi_26378495
quote:

Waar
Hangt af van de single in kwestie Bij sommige mensen die ik ken heb ik idd dat beeld. Bij andere totaal niet, daar heb ik het beeld bij dat ze best gewild zijn, maar gewoon nog niemand tegen zijn gekomen waar het genoeg mee klikte. Ik hoop van harte dat mijn omgeving van mij dat laatste beeld heeft (denk eigenlijk van wel), want het eerste is een beetje zielig...
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:48 #192
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26378496
Het enige moment dat ik eenzaamheid ervaar is als ik b.v. op een borrel sta waar ik eik niks te zoeken heb met mensen die me absoluut niet kunnen boeien, maar goed, ik kan ieder moment weggaan en vrienden bellen dus eigenlijk stelt dat ook niks voor.

En verder ben ik iig voor m'n gevoel voldoende omringd door mensen.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_26378513
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
pi_26378521
Bij mij wordt die stelling overigens ook niet snel geplakt denk ik. Ik denk niet dat mensen mij beschouwen als 'zielig' omdat ik geen relatie heb. Wel hoor ik vaak van: "Ik snap niet waarom je geen relatie hebt."

Ik modder wel wat aan, een relatie lijkt me leuk, maar ik zit bijna elk weekend in Apeldoorn en ben daar te druk met vrienden om een relatie te hebben in de buurt daar. Verder werk ik fulltime in Amsterdam als afstudeerder, dus heb ik alleen savonds vaak tijd...en hoe ontmoet ik dames hier uit de buurt? Niet op mn werk, zijn te oud
pi_26378535
quote:

Waar
is mij nooit opgevallen, maar misschien dat ze dat achter mijn rug wel zeggen.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
  woensdag 20 april 2005 @ 16:37:29 #196
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378581
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
pi_26378617
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Nadat je deze radicale dingen hebt gedaan, ga je lekker sporten...merken dat je vooruit gaat qua uiterlijk. Daarnaast leer je jezelf accepteren, jij bent toch zelf écht de enige die daaraan wat kan veranderen.

Doe leuke dingen, zoek een hobby waar veel leuke mensen zijn. Desnoods discussiegroepen, zelfs ik denk dat te doen, zit 20 meter van me af. Lekker met mensen praten zonder enige intensie, maar het geeft je meer vertrouwen omdat ook vrienden en kennissen erg belangrijk zijn.
pi_26378651
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:41:20 #199
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26378682
Je kunt niet eens een paar uur uit de buurt van een pc blijven of ze zijn al weer een deel verder.

Maar goed, Christine: kun je deze misschien even uitleggen:
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:41:52 #200
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26378697
quote:

Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')