Je kent me goed genoeg om te weten dat ik het meen, dus noem je tijd en plaats en dan zullen we eens zien wie wie aanduwtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig.
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.
Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
Ja dat willen we allemaal wel, maar als ik helemaal weg ben van iemand dan wil ik ook wel seksquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Je herinnert me er weer aan waarom een relatie niet altijd leuk isquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.
Hop, de knuppel erover!
Ja dit herken ik wel. De seks komt later wel. Ik ga geen relatie nemen, omdat ik dan geen single meer bent en ook geen maagd meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?
Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
En soms de slagroom zonder de taart ook...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Thurtje het volgende:
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.
Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
Dat geldt alleen voor echt leuke singles, die kunnen dan niks vinden wat goed genoeg is. Niet-leuke singles zijn gewoon zeikers ...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"
Waar
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?
Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Precies, daar pas ik voor en hopelijk (stiekem) andere mensen ook.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:21 schreef thaleia het volgende:
Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"![]()
Idd, ik kan mezelf soms (of had ik althans weleens, tja lerende enzo misschien) eenzaam voelen op een totaal druk feestje, station, etc etc. En ik kan mezelf het rijkstgevulde mens voelen als ik helemaal alleen ben. It's a strange world soms, maar wel leukquote:Ik kan me als ik alleen ben bij tijd en wijle verschrikkelijk eenzaam voelen, maar de allerergste momenten van eenzaamheid heb ik als ik me in gezelschap bevind van mensen met wie ik niets heb, waar ik totaal geen klik mee voel zeg maar.
Aan mij iig wel. Dat weet men van mij ook wel, ik maak er geen geheim van.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Je kunt twee dingen doen:quote:Op woensdag 20 april 2005 16:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat soort momenten heb ik wel soms hoor, maar goed als er toch niemand is die dat wil/ voelt/ denkt/ droomt dan ben je weer snel klaar en weer snel terug in de realiteit van vandaag de dag he.
Je kan het negatief/ laag zelfbeeld (heb al die dingen al gehoord laatste maanden) maar ik noem het eerder de realiteit van vandaag de dag in mijn leven...
Maar ik hoop wel dat jij snel gelukkig zal worden![]()
Me 2 ik hoor dan vaak dat als ik minder kieskeurig ben en bla bla ik nu wel relatie en zo zou hebbenquote:Op woensdag 20 april 2005 16:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij niet. Mij word juist vaak verweten dat ik te kieskeurig ben waar het op serieuze relaties aan komt. Dat ik niet weet wat ik wil en dat ik te snel verveeld ben.
Etiketjes die wel een waarheid in zich hebben.
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1quote:Op woensdag 20 april 2005 16:30 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je kunt twee dingen doen:
1 Iedere dag zien als bevestiging van vandaag en naar morgen toe weer weten dat het niet veranderd
2 Gisteren weggooien en vandaag nog een nieuwe start maken
Etiketjes sja, die zijn allemaal niet op een gestoord figuur als ik toepasbaar.
Hangt af van de single in kwestiequote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:33 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe ik een nieuwe start zou moeten maken, dus dan kom ik toch terug op optie 1
is mij nooit opgevallen, maar misschien dat ze dat achter mijn rug wel zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Waar
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Nadat je deze radicale dingen hebt gedaan, ga je lekker sporten...merken dat je vooruit gaat qua uiterlijk. Daarnaast leer je jezelf accepteren, jij bent toch zelf écht de enige die daaraan wat kan veranderen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:34 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Vergeet de realiteit van nu en creer een nieuwe, gooi drastisch het roer om. Ga van mijn part voor de spiegel staan en zeg tegen jezelf ... ik ben niet dik en jank alles eruit. Sla een boksbal aan pijn, gooi die frustratie eruit, maar ga NIET zitten jammeren thuis als een oud wijf.
Je jammert wel, je jammert en je doet er nix aan. Je moet geen toneelstukjes spelen, je moet jezelf durven laten zien en daaraan werken. Zou je niet eens met iemand gaan praten over dat je jezelf te dik vind en dat je realiteit kut is? Misschien lost dat op. Ik heb dat enige tijd geleden ook gedaan en ben er alleen maar sterker uitgekomen, al had ik hele andere issues.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ow dat jammeren doe ik ook niet hoor, zijn een heleboel mensen die jaloers zijn op 'mijn levensstijl' maar goed die zien mijn toneelstuk en niet mijn realiteit..
En de spiegel?? die vermijd ik waar mogelijk
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat laatste zie ik niet zo snel gebeuren.
Zoiets zou voor mij best wel weer eens leuk zijn. Niet om alleen tegen elkaar aan te kruipen, maar ook om weer es dingen te doen die je met vrienden eigenlijk niet doet, maar om dat met de eerste de beste te doen . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |