Wat is veel heftiger als single?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sportfucking![]()
Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
Ik ben altijd al redelijk ijdel geweestquote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler als mensen met een relatie
Ik ben het niet met je eens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Ik ben het ermee eens
Seks met een bepaalde fok! damequote:
aangepastquote:Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef nozem het volgende:
[..]
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.![]()
Oneens.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler dan mensen met een relatie
quote:Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:
De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is liev![]()
Nee, naar mijn weten kunnen we weer door een deur na wat plaatsbepaling, niet dan SG?
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ik begon met fok! posten en jij gaf me allemaal tips op het gebied van muziek, draaitafels, platen, etcquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
Oh nee, ik was volgens de statistieken en theorie geen single meerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport(erbij).
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weerquote:Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt. Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. .
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haarquote:Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc
Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
Nou het tegenovergestelde weten en niet 24/7 actie hebben is ook niet alles.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juistquote:Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar![]()
Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Als je weinig actie hebt wel, als je veel actie hebt niet. Het draait bij mij dus nu om actie lolquote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
Jij pakt het zeepje bij het douchen?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:
Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
Waar, op het roken na dan (en dan heb ik het nog niet over het huishouden als single zijndequote:Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Deze single niet . . .quote:Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....quote:Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juistDaarnaast vind ik de kapper verrot, zit het altijd niet zoals je precies wilt, je moet er tijd voor vrijmaken (heb ik niet) en je komt thuis en dan wordt er gezegd: ik zie geen verschil, terwijl er 5 cm af is gegaan
![]()
Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
66?quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kgquote:
Ik zei sauna niet gevangenisquote:Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
Jij pakt het zeepje bij het douchen?
Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
Doe niet zo eng man, ik ben 1.88 en weeg 80 kilo en zit strak in mn velletjequote:Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
Nee hoor, hooguit dat ik regelmatig van meiden hoor dat ik geen achterwerk heb.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef melismay het volgende:
[..]
Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!?Dat jij jezelf dik vindt?
Nou, ik bedoelde dat ik inmiddels weer wat meer had getypt, dus misschien was jij weer van gedachten veranderd. Ik ga niet zeggen, we kunnen weer door één deur, terwijl jij er misschien weer anders over denkt. Ja erg vaag, watermanachtig waarschijnlijk. Maar vandaar, en wou eerder zeggen: 'dus we zijn nu weer vriendjes'quote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef Tranceptor het volgende:
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weer
* Tranceptor zoekt naar touw
Uhhhh eens, wat is nou een relatie zonder sex, vriendschapquote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Nieuwe stelling:
Liever single dan een relatie zonder seks
Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Liever single dan een relatie zonder seks
Ik doe liever wat anders tegen de deurpostquote:Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef sweetgirly het volgende:
En dat zetje was gewoon omdat ik als we samen door één deur weer gaan dan geef ik je wel even een flinke duw, gewoon omdat ik dat leuk vind en/of zin in heb/had.
Ik vind het alleen zijn nog niet zo erg dat ik voor een relatie zonder seks zou gaan. Dus oneens.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.
Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iigquote:Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Een sauna zou ik ook niet zo snel in mijn eentje bezoeken nee, wel een keertje met mijn vorige vriendin heen geweest, wel lekker moet ik zeggen.
Heel vreemd, ik ben vaak onzeker over mezelf maar naar een sauna oid vind ik weer helemaal niet eng
Nou, ik leef wel iets ongezonder omdat er niet iemand om half 2 zeurt dat ze naar huis wil, waardoor je dus nog een paar biertjes extra neemt.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef thaleia het volgende:
Nou sorry, maar ik ben in en buiten een relatie volgens mij gewoon even ijdel. En wat die gezondheid betreft: misschien komt het doordat ik al zo stokoud ben en dus volwassen en verantwoordelijk enzo, maar ik leef momenteel als single echt supergezond. Als er wel iets met een man gaande is ben ik veel vaker brak vanwege tot laat in de nacht plezier gemaakt hebben. Ik maak het nu ook weleens laat, maar dan alleen in het weekend. Maar als je met een man bent heb je soms ineens op een dinsdagavond/nacht zin. En zoals Copycat laatst al een keer schreef ("laatst" is dan dus iets van twintig delen geleden): met iemand samen trek je ook vaker een wijntje open. Volgens mij leef ik juist zonder relatie gezonder. Heb nu ook veel meer tijd om te sporten e.d.
Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???quote:Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
Kijk het is niet zo ik helemaal een a-seksueel iemand wil... Dan is het wel heel erg![]()
Maar het alleen zijn is ook verschrikkelijk... man.. wie heeft deze keuze bedacht?!![]()
En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iig
Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....quote:Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???
En anders kun je altijd 'tarzan' er nog bijhalen toch?
Gewoon spijkerbroeken die ik een paar jaar geleden goed aankom gaan nu wat moeilijker dicht en ben ook over de 70 kg heen gegaan..quote:Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef melismay het volgende:
[..]
En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....
Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"quote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
Wat denk je dat je met zijn tweeën geen gevoelens van eenzaamheid kan ervaren
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik het meen, dus noem je tijd en plaats en dan zullen we eens zien wie wie aanduwtquote:Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig.
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.
Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
Ja dat willen we allemaal wel, maar als ik helemaal weg ben van iemand dan wil ik ook wel seksquote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Je herinnert me er weer aan waarom een relatie niet altijd leuk isquote:Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.
Hop, de knuppel erover!
Ja dit herken ik wel. De seks komt later wel. Ik ga geen relatie nemen, omdat ik dan geen single meer bent en ook geen maagd meer.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
[..]
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?
Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
En soms de slagroom zonder de taart ook...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Thurtje het volgende:
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.
Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
Dat geldt alleen voor echt leuke singles, die kunnen dan niks vinden wat goed genoeg is. Niet-leuke singles zijn gewoon zeikers ...quote:Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:
Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"
Waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |