abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 april 2005 @ 15:19:15 #123
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26376358
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Sportfucking

Nu heb ik echter minder seks, al is het wel veel heftiger als single
Wat is veel heftiger als single?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:20:24 #124
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376385
Stelling: Singles zijn ijdeler dan mensen met een relatie

Ik ben het ermee eens

[ Bericht 3% gewijzigd door Metro2005 op 20-04-2005 15:26:35 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26376470
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:20 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Singles zijn ijdeler als mensen met een relatie
Ik ben altijd al redelijk ijdel geweest
  woensdag 20 april 2005 @ 15:23:14 #126
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_26376471
quote:

Ik ben het ermee eens
Ik ben het niet met je eens.
Ik ben zo ijdel als het moment van de dag... als ik uitga, maak ik me netjes op en doe ik leuke kleren aan, of ik single ben of niet. Als ik een vergadering heb dan trek ik nette zakelijke kleding aan, of ik single ben of niet. En thuis loop ik gewoon als altijd rond... semi-netjes opgemaakt.

Het enige is, dat ik nu misschien niet meer in een hobbezak zou gaan oppassen op mijn babynichtje (of anders iig een reservetruitje meenemen voor het geval de hobbezak ondergekotst wordt... je kent dat misschien wel) ... je weet per slot nooit wie je tegenkomt
pi_26376497
quote:

Ik ben het ermee eens
Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26376540
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:19 schreef Christine het volgende:

[..]

Wat is veel heftiger als single?
Seks met een bepaalde fok! dame
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:27:21 #129
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376603
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:23 schreef nozem het volgende:

[..]

Inhoudelijk gezien wel, grammaticaal gezien niet.
aangepast

Ik ben zo'n zeikerd met taal en ik kan het dan en als verhaal nooit uit elkaar halen
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 20 april 2005 @ 15:28:41 #130
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26376643
quote:
Oneens.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_26376662
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:38 schreef Tranceptor het volgende:

De soap is reeds weder ten einde, trok helaas te weinig kijkers en veel meer tekst is er niet. Sweetgirly is liev

Nee, naar mijn weten kunnen we weer door een deur na wat plaatsbepaling, niet dan SG?
, jij ook hoor. En yep. Tis wel duidelijk nu enzo, hoop ik .
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt . Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. En overigens snap ik die veni, vidi, huppeldepup, niet, maargoed.

Ontopic weer:
Horoscopen, ja ik loop achter, maar jullie gaan daar ook verdomd snel met jullie stellingen.
Ik geloof daar wel in. Vooral (achteraf!) bekeken met welke sterrenbeelden ik wat heb gehad en welke niet, welke het meer of beter mee seksueel klikte, etc. Naja, wel obvisious dus. Zoals de enkele kortsondige dingetjes die ik heb gehad, waren met vissen en tweelingen en een enkele loslopende waterman. Lange relatie van zes jaar gehad met een waterman ascendant schorpioen, en voornamelijk had ik iets met schorpioenen en/of watermannen dus. Boogschutters, rammen, etc, nooit wat mee gehad. Nu al tijdje weegschaal, tja nieuw voor mij ook, met ascendant leeuw (oei ). En tja, die maagden hé, zijn ook een geval apart.

Mijn visie iig wordt breder en is breder geworden dus, ongevraagd. Watermannen (ascendantjes) hebben dan ook een brede kijk op zaken. En de steenbok is voor het koppige element erin, waarschijnlijk daar waar mijn vrijheid mij lief is. Moeilijk, moeilijk * bedenkelijk kijkt .

En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport (erbij).
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:30 #132
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26376672
Owkee.. wat een stellingen weer hier

Single zijn is slecht voor je gezondheid... ben t er wel een beeeetje mee eens. Alleen dan niet zo zeer met de dingen die genoemd zijn, maar ik denk gewoon dat ik minder goed voor mezelf zorg ofzo...

Over dat ijdel zijn. Geloof niet dat ik overijdel ben, maar als ik "uit" ga, waar dan ook naar toe zal ik zeker wat extra aandacht besteden aan mijn uiterlijk, maar niet perse als ik naar de supermarkt ga Hoewel je ook daar natuurlijk niet weet wat je er tegen komet
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
  woensdag 20 april 2005 @ 15:29:33 #133
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_26376674
quote:
Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:32:14 #134
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26376742
* Metro2005 is redelijk ijdel
pi_26376745
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Misschien, maar ook deze stelling gaat voor mij niet op. Ik ben zelfs verre van ijdel.
Offtopic: Jij moet ook even komen, - op de meeting - ik begon met fok! posten en jij gaf me allemaal tips op het gebied van muziek, draaitafels, platen, etc ik moét je een keer een hand schudden

Ontopic: Ik ben redelijk ijdel, soms...soms ook geen zin mn haar te doen enzo
pi_26376782
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:

En single zijn ongezond, mwah, ik doe wel behoorlijk veel aan sport (erbij).
Oh nee, ik was volgens de statistieken en theorie geen single meer .
Moet er zelf nog aan wennen ofzo, wat dan ook. Naja, zal dan ook niet meer (zoveel) posten hier.

pi_26376908
Ik ben echt ijdel van mezelf...

Daarom dat ik nu ook niet naar buiten durf
  woensdag 20 april 2005 @ 15:41:39 #138
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377008
Ik weet niet of het met single zijn te maken heeft, gok eerder met de persoon zelf.
Ben wel single maar niet ijdel hoor.
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26377060
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc

Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
pi_26377088
Ik vind het altijd wel weer knap hoe ik er toch altijd weer leuk uitzie, maar een beetje extra moeite kan geen kwaad.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:29 schreef sweetgirly het volgende:
Overigens had ik de helft weer gemist, en lees ik dit net pas allemaal. Want of je kan inmiddels niet meer door één deur met mij, omdat ik weer wat meer had getypt . Maargoed, zal dan wel even een stevig zetje geven, gewoon omdat ik daar zin in heb. .
Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weer

* Tranceptor zoekt naar touw
  woensdag 20 april 2005 @ 15:45:42 #141
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377140
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:43 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik ben niet meer zo ijdel, een sauna is geen probleem, mn haar niet doen boeit me weinig (ik ga ook te weinig naar de kapper) etc

Ik let er alleen vooral op met uitgaan enzo
Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar

Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
-
pi_26377198
Nou sorry, maar ik ben in en buiten een relatie volgens mij gewoon even ijdel. En wat die gezondheid betreft: misschien komt het doordat ik al zo stokoud ben en dus volwassen en verantwoordelijk enzo, maar ik leef momenteel als single echt supergezond. Als er wel iets met een man gaande is ben ik veel vaker brak vanwege tot laat in de nacht plezier gemaakt hebben. Ik maak het nu ook weleens laat, maar dan alleen in het weekend. Maar als je met een man bent heb je soms ineens op een dinsdagavond/nacht zin. En zoals Copycat laatst al een keer schreef ("laatst" is dan dus iets van twintig delen geleden ): met iemand samen trek je ook vaker een wijntje open. Volgens mij leef ik juist zonder relatie gezonder. Heb nu ook veel meer tijd om te sporten e.d.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:48:40 #143
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377219
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.

Maar goed let er niet zo op en ook niet op de reacties van mensen.
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 15:49:41 #144
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_26377246
wat heb je nou aan ijdelheid? Verzorging okay, maar ijdelheid is negatief naar jezelf toe.
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_26377256
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:48 schreef PieterCK het volgende:
Ach ik weet gewoon dat ik niet aantrekkelijk ben, verkeerde kop heb (als mensen dronken zijn dan ben ik Guus (meeuwis)) te dik ben en me haar ook vrij standaard heb zitten.
Nou het tegenovergestelde weten en niet 24/7 actie hebben is ook niet alles.
  woensdag 20 april 2005 @ 15:53:02 #146
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377330
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
pi_26377349
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:45 schreef melismay het volgende:

[..]

Op die manier ben ik zeker WEL ijdel! Ik zou zeker niet zomaar naakt de sauna induiken met allemaal vreemden, nee mij niet gezien. En de kapper is eigenlijk het enige wat ik wel leuk vind om te doen, ik houd nog al van leuke kleurtjes in mijn haar

Maar als het mijn lijf betreft ben ik wel ijdel, omdat ik daar niet tevreden over ben. Ik doe er ook veeeeeeeeeeels te weinig aan om dat te verbeteren
Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juist Daarnaast vind ik de kapper verrot, zit het altijd niet zoals je precies wilt, je moet er tijd voor vrijmaken (heb ik niet) en je komt thuis en dan wordt er gezegd: ik zie geen verschil, terwijl er 5 cm af is gegaan

Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
pi_26377375
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef PieterCK het volgende:
Maar draait het dan altijd om actie en scoren?
Als je weinig actie hebt wel, als je veel actie hebt niet. Het draait bij mij dus nu om actie lol
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:

Dit is echter pas veranderd in mn relatie, als single ga ik niet meer naar de sauna helaas...misschien wat verandering in aanbrengen. Iemand zin om mee te gaan?
Jij pakt het zeepje bij het douchen?
  woensdag 20 april 2005 @ 15:55:25 #149
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_26377390
quote:
Op woensdag 20 april 2005 14:44 schreef WeirdMicky het volgende:
Single zijn is slecht je gezondheid. Je drinkt meer, rookt vaker, hebt geen verantwoordelijkheid dus vaker laat thuis, etc.
Waar, op het roken na dan (en dan heb ik het nog niet over het huishouden als single zijnde ) . . .
quote:
Deze single niet . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_26377401
Die paar keren dat ik in de sauna was waren er vooral veel bejaarden, misschien hebben die daar korting ofzo. Tegenover uitgezakte rimpelige ouwe mannetjes schaam ik me niet voor mijn lichaam hoor
  woensdag 20 april 2005 @ 15:57:16 #151
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377433
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:53 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Eerst vond ik een sauna bezoek ook eng, maar bleek totaal niet. Zwaar relaxed juist Daarnaast vind ik de kapper verrot, zit het altijd niet zoals je precies wilt, je moet er tijd voor vrijmaken (heb ik niet) en je komt thuis en dan wordt er gezegd: ik zie geen verschil, terwijl er 5 cm af is gegaan

Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....
pi_26377457
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hhhm als ik eerst op zo'n 66 kg zit misschien maar nu nog niet.....
66?

Hoe lang ben je?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:00:24 #153
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377522
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

66?

Hoe lang ben je?
Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
pi_26377550
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:54 schreef Tranceptor het volgende:
Jij pakt het zeepje bij het douchen?
Ik zei sauna niet gevangenis

Nieuwe stelling:

Liever single dan een relatie zonder seks
  woensdag 20 april 2005 @ 16:01:12 #155
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377555
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ben ongeveer 1.83 meter lang en zat tijdje op 73 kg maar gezien spanningen en stress van de laatste tijd is het al iets gezakt naar 71 kg
Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!? Dat jij jezelf dik vindt?
-
pi_26377606
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:00 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Doe niet zo eng man, ik ben 1.88 en weeg 80 kilo en zit strak in mn velletje

Een sex min relatie is ook geen relatie.
pi_26377615
Ik ben 1.78 en weeg ook maar 66 kilo Als ik aankom is dat toch alleen maar mn buik, dus ik vind het wel een goed gewicht.

En nu weer naar mn stelling: Ik kan me geen relatie voorstellen zonder seks Tuurlijk hoeft het niet direct, maar een a-seksuele vrouw mist tóch wat, hoe leuk het innerlijk ook zal zijn.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:03:45 #158
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377629
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef melismay het volgende:

[..]

Zitten die kilo's allemaal op 1 plek dan ofzo!? Dat jij jezelf dik vindt?
Nee hoor, hooguit dat ik regelmatig van meiden hoor dat ik geen achterwerk heb.
Maar ik ben ook de enige die mezelf te dik vind of de rest durft het niet te zeggen
pi_26377631
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef Tranceptor het volgende:

Ja ja ... het zal wel. Voor mij is het duidelijk ja, sta jij daar ook voor 'open' ?In welke zin ben je aan het proberen me een zetje te geven met welk extra typwerk? Om niet meer door een deur met je te kunnen?... Het is weer erg vaag zo'n post, echt zo'n Miss Kwebbelpost weer

* Tranceptor zoekt naar touw
Nou, ik bedoelde dat ik inmiddels weer wat meer had getypt, dus misschien was jij weer van gedachten veranderd. Ik ga niet zeggen, we kunnen weer door één deur, terwijl jij er misschien weer anders over denkt. Ja erg vaag, watermanachtig waarschijnlijk. Maar vandaar, en wou eerder zeggen: 'dus we zijn nu weer vriendjes' .

En dat zetje was gewoon omdat ik als we samen door één deur weer gaan dan geef ik je wel even een flinke duw, gewoon omdat ik dat leuk vind en/of zin in heb/had .

Maargoed, gaat weer nergens heen .
IJdel, ja ben of kan wel ijdel zijn. Gewoon waar ik mezelf prettig bij voel, of dat nou een zwarte broek met topje of een spijkerbroek met leuk jasje is, etc. Maar in een boxershort met hemdje kan ik mezelf ook prima in thuis voelen . En heb ik echt een bui, dan maak ik er werk van ook, eyeliner, etc, komen mijn kattenogen goed uit of breng ik goed uit dan . Tis maar hoe mijn maan staat.
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:

Nieuwe stelling:

Uhhhh eens, wat is nou een relatie zonder sex, vriendschap .

genoeg geluld nu, zon schijnt
  woensdag 20 april 2005 @ 16:04:37 #160
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377642
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:01 schreef WeirdMicky het volgende:
Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.
-
pi_26377663
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:03 schreef sweetgirly het volgende:

En dat zetje was gewoon omdat ik als we samen door één deur weer gaan dan geef ik je wel even een flinke duw, gewoon omdat ik dat leuk vind en/of zin in heb/had .
Ik doe liever wat anders tegen de deurpost

Een relatie zonder seks... bah, dan kun je net zo goed nix met elkaar hebben en gewoon vriend en vriendin zijn.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:08:31 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26377767
Een sauna zou ik ook niet zo snel in mijn eentje bezoeken nee, wel een keertje met mijn vorige vriendin heen geweest, wel lekker moet ik zeggen.
Heel vreemd, ik ben vaak onzeker over mezelf maar naar een sauna oid vind ik weer helemaal niet eng
pi_26377778
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:04 schreef melismay het volgende:

[..]

Nee, voor mij geldt dat niet denk ik. Ik vind seks een logisch gevolg bij een toekomstige relatie. Alleen omdat ik nog maagd ben, zou ik het niet het allerbelangrijkste vinden. Hoewel ik er wel erg nieuwsgierig naar ben Op dit moment vind ik echter het alleen-zijn zo erg dat ik een relatie zonder seks waarschijnlijk ook zou accepteren.
Ik vind het alleen zijn nog niet zo erg dat ik voor een relatie zonder seks zou gaan. Dus oneens.
Maar eigenlijk vind ik dat Melismay wel een punt heeft. Hmm twijfel.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:09:36 #164
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377789
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:08 schreef Metro2005 het volgende:
Een sauna zou ik ook niet zo snel in mijn eentje bezoeken nee, wel een keertje met mijn vorige vriendin heen geweest, wel lekker moet ik zeggen.
Heel vreemd, ik ben vaak onzeker over mezelf maar naar een sauna oid vind ik weer helemaal niet eng
Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iig
  woensdag 20 april 2005 @ 16:11:31 #165
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377843
Kijk het is niet zo ik helemaal een a-seksueel iemand wil... Dan is het wel heel erg

Maar het alleen zijn is ook verschrikkelijk... man.. wie heeft deze keuze bedacht?!

-
  woensdag 20 april 2005 @ 16:12:34 #166
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26377868
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef thaleia het volgende:
Nou sorry, maar ik ben in en buiten een relatie volgens mij gewoon even ijdel. En wat die gezondheid betreft: misschien komt het doordat ik al zo stokoud ben en dus volwassen en verantwoordelijk enzo, maar ik leef momenteel als single echt supergezond. Als er wel iets met een man gaande is ben ik veel vaker brak vanwege tot laat in de nacht plezier gemaakt hebben. Ik maak het nu ook weleens laat, maar dan alleen in het weekend. Maar als je met een man bent heb je soms ineens op een dinsdagavond/nacht zin. En zoals Copycat laatst al een keer schreef ("laatst" is dan dus iets van twintig delen geleden ): met iemand samen trek je ook vaker een wijntje open. Volgens mij leef ik juist zonder relatie gezonder. Heb nu ook veel meer tijd om te sporten e.d.
Nou, ik leef wel iets ongezonder omdat er niet iemand om half 2 zeurt dat ze naar huis wil, waardoor je dus nog een paar biertjes extra neemt.

Maar verder leefde ik als niet-single ook al ongezond, dus dat maakt niet zo veel uit. En ach, met pakken sap kan je veel compenseren.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:13:55 #167
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26377910
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:11 schreef melismay het volgende:
Kijk het is niet zo ik helemaal een a-seksueel iemand wil... Dan is het wel heel erg

Maar het alleen zijn is ook verschrikkelijk... man.. wie heeft deze keuze bedacht?!

Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???
En anders kun je altijd 'tarzan' er nog bijhalen toch?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:14:01 #168
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377913
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:09 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Ik ga zo'n beetje het zwembad al niet eens in (dit weekeinde een weekeinde weg *zucht*) laat staat dat ik een suana in ga, niet in dit leven dan iig
En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?
-
  Moderator woensdag 20 april 2005 @ 16:16:29 #169
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_26377990
nope zwembad of sauna zie je mij ook niet snel .. een leuke surfplas met windkracht 6 dan weer wel

[ Bericht 2% gewijzigd door Bosbeetle op 20-04-2005 16:24:19 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 20 april 2005 @ 16:16:35 #170
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26377995
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:13 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Het alleen zijn is zo verschrikkelijk rustig/ relaxed???
En anders kun je altijd 'tarzan' er nog bijhalen toch?
Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....
-
pi_26378004
He jullie zijn maf, je gaat toch geen relatie nemen omdat je anders alleen bent/voelt .
Neem dan een huisdier ofzo. Sex in een relatie is toch één van de belangrijkste dingen, graadmeters, vind ik eigenlijk ergens. Snap dat hierin sommige mensen dus lijnrecht tegenover elkaar staan, en ik waarschijnlijk, al dan niet in andermans ogen, bijna geen recht van spreken heb, omdat ik wel eerder sex, relatie(s) whatever heb gehad.

Maar damn, dan nog, eenzaamheid is zo relatief. Wat denk je dat je met zijn tweeën geen gevoelens van eenzaamheid kan ervaren, en vooral als men kiest voor een relatie omdat.. eenzaamheid. Heb het al eerder gezegd, maar dan schort het toch ergens anders hoor. En dan kan je relaties aangaan etc, zonder sex nog wel , maar die eenzaamheid zal blijven. Niet erbuiten, maar daarbinnen is de sleutel van je eigen hart. Ook iemand anders heeft hem niet, zoals altijd zo mooi op van die Valentijnskaartjes staat 'jij hebt de sleutel van mijn hart', etc. Nee, die heb je zelf!

Naja, het zal allemaal wel.

En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig .
  woensdag 20 april 2005 @ 16:16:58 #172
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378005
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:14 schreef melismay het volgende:

[..]

En ik dacht dat IK een laag zelfbeeld had.... Waarom ben je er zo ontzettend van overtuigd dat je dik bent enzo?
Gewoon spijkerbroeken die ik een paar jaar geleden goed aankom gaan nu wat moeilijker dicht en ben ook over de 70 kg heen gegaan..
En gezien de 30 eraan zit te komen schijn je dan NOG meer aan te komen daarbij kan ik met mijn vingers ook mijn vet vastpakken op mijn buik/ heupen..

Alleen me ex is dietiste en die wil me niet helpen omdat ik dan eerst te zwaar moet zijn...
  woensdag 20 april 2005 @ 16:17:09 #173
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_26378010
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.

Hop, de knuppel erover!
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:18:06 #174
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26378035
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef melismay het volgende:

[..]

Nee, alleen zijn vind ik verschrikkelijk als in niet leuk en ontzettend eenzaam....
Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.

Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
pi_26378124
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:
Wat denk je dat je met zijn tweeën geen gevoelens van eenzaamheid kan ervaren
Klein Orkest: "de eenzaamheid is soms erger met z'n twee"

Ik kan me als ik alleen ben bij tijd en wijle verschrikkelijk eenzaam voelen, maar de allerergste momenten van eenzaamheid heb ik als ik me in gezelschap bevind van mensen met wie ik niets heb, waar ik totaal geen klik mee voel zeg maar.
pi_26378178
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:16 schreef sweetgirly het volgende:

En Tranceptor, je bent weer lekker dubbelzinnig bezig .
Je kent me goed genoeg om te weten dat ik het meen, dus noem je tijd en plaats en dan zullen we eens zien wie wie aanduwt

OT: het bloedt dood, nieuwe stelling?
  woensdag 20 april 2005 @ 16:24:55 #177
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26378228
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:18 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Je hebt niet leuk als in Niet Leuk en eenzaam als echt eenzaam.

Of wel single maar wel vrienden en weinig eenzame momenten dat je niks weet te doen.
Ik heb het 2
Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
-
  woensdag 20 april 2005 @ 16:24:58 #178
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_26378230
-dubbel-
-
pi_26378252
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.

Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
It's nice to be important, but it's more important to be nice
pi_26378262
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:
Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.:)
Ja dat willen we allemaal wel, maar als ik helemaal weg ben van iemand dan wil ik ook wel seks
pi_26378272
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:17 schreef I.R.Baboon het volgende:
En oh, als een vrouw over sterrenbeelden gaat zeuren ga ik toch bijten en slaan hoor, denk ik.

Hop, de knuppel erover!
Je herinnert me er weer aan waarom een relatie niet altijd leuk is Toch plakt er aan singles vaak een iets. Ah! Een nieuwe stelling:

Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"

Waar
pi_26378285
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:24 schreef melismay het volgende:

[..]

Heb je dan nooit van die momenten dat je tegen iemand aan zou willen kruipen, waarvan je weet dat die ook met je gedachten bij jou zijn, die jou op de eerste plek zetten omdat ze zo geweldig verliefd op je zijn?

Nu ik dit zo lees kom ik terug op mijn eigen reactie strax, tuurlijk komt seks hier bij kijken. Alleen is het in beginne niet direct het eerste waar ik naar op zoek ben in een relatie.... Dat bedoelde ik strax eigenlijk ook te zeggen. Nou ja, uhm, duidelijker wordt het niet...

Owja SweetyGirl, het is niet dat ik een relatie wil om niet alleen te zijn. Ik ben niet op zoek naar opvulling, maar ik zou wel graag een relatie willen. Met de persoon waar ik helemaal weg van ben wel te verstaan.
Ja dit herken ik wel. De seks komt later wel. Ik ga geen relatie nemen, omdat ik dan geen single meer bent en ook geen maagd meer.
pi_26378299
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:25 schreef Thurtje het volgende:
Soms hoor je ook wel dat mensen in een relatie zitten, maar toch eenzaam zijn. en er zijn ook mensen die single zijn en niet eenzaam.

Laten we wel proberen reeel te blijven. Een relatie is natuurlijk niet zaligmakend. Het is de slagroom op de taart.
En soms de slagroom zonder de taart ook...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:26 schreef WeirdMicky het volgende:

Aan singles wordt vaak het etiketje geplakt: "die kan niks vinden"

Waar
Dat geldt alleen voor echt leuke singles, die kunnen dan niks vinden wat goed genoeg is. Niet-leuke singles zijn gewoon zeikers ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')