Had ik niet gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef Copycat het volgende:
Heb even de OP ietwat aangepast.
Stond namelijk 'Nog steeds Single'.
Vergeten weg te halen nadat we gisteren hadden besloten er gewoon 'Single' van te maken.
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
Je bent uniek.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent uniek.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de vrouwen waar je het niet van verwacht vaak meer sexpartners hebben gehad dan je als vent denkt of wil weten. Mij maakt dat weinig uit, dat is het verleden, maar ik zie hier ook mensen die daar anders over denken. Zolang mevrouw geen ziekte meeneemt is een beetje ervaring eigenlijk wel leuk.
driemaal is scheepsrechtquote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Was dan ook mijn fout, niet de jouwequote:
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.
[..]
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.
Hoe gaat dat danquote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Vraag je eigenlijk bij een mogelijk partner naar dat verleden??
Ik zelden, het interesseert me niet zo heel erg.
Ik niet en als ik het al doe nooit in detail, meer globaal.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Het bevalt op zich prima dank je, maar ik krijg de laatste tijd wel meer sexuele kriebels weer...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Blij dat het onderwerp nu gewoon Single is en even eerlijk bevalt het iedereen nog?
Vanochtend werd dit onderwerp o.a. aangesneden bij Radio538. Dit is zo vraag die je beter niet kan stellen, maar volgens mij is het meer een vraag die vrouwen stellen. Ja het zal misschien weleens te sprake komen, maar ja dat ligt achter je. Wat heb je er aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
uit de OP.quote:Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.
Nou ja, het komt wel eens ter sprake. Er zijn altijd mensen die het wel ter sprake brengen.quote:
Ja maar dan iets subtieler.quote:"Zo hoeveel heb jij er eigenlijk gehad?"![]()
vanaf 18 ofzo vind ik wel een mooie leeftijd, net een beetje uit de pubertijd enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
25.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag het eigenlijk wel altijd![]()
Niet hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar meer van hoeveel relaties heb je gehad.
Komt toch net wat subtieler over en geeft ook een indicatie
Ja is dat niet voor iedereen verschillend? Heeft denk ik ook wel te maken hoe volwassen je bent of voelt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ik ben nu 28 maar zie mezelf nog geen serieuse relatie aangaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.
Neej ik ben 24, nog een halfjaartje en dan ben ik er misschien wel weer aan toe.quote:
Ik denk niet dat daar echt wat over te zeggen valt. Dat is bij iedereen anders en heeft denk ik niets met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Nee idd, amar ik ga het onderwerp ook niet uit de weg of er over liegen. Wat win je daar mee?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...
Dat kan ik niet beantwoorden voor anderen. Ik vond mijn 17 jaar wel een mooi moment voor mijn toenmalige relatie, maar ken genoeg 17 jarigen waarbij het minder past.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Zit mn tekst eens niet te jatten.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhouden
Is een slechte indicator in mijn geval.
Naar boven zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassen
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Oh dan begint het bij mij juist te kriebelen. In de winter heb ik daar nooit zoveel last van.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
Maar weer OT????
Stelling:
Gezien de zomer is het niet erg om weer single te zijn?
Gewoon dan ben je zo ie zo meer buiten en dan druk met dingen dus kun je makkelijker zonder partner.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Beach het volgende:
Ik zou niet weten wat de zomer ermee te maken heeft
Niet eens. Ik werk in de computerbranche, maar wordt gedetacheerd bij verschillende bedrijven, en daar lopen vaak toch heel wat leuke vrouwen rond. (ik heb er zo twee keer een leuke vriendin aan overgehoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Mensen die in een specifieke mannen of vrouwen branche werken (bv mannen in de computerbranche, vrouwen in de administratie) komen moeilijker aan een partner dan mensen die in een gemengde branche werken.
Lijkt me weinig met elkaar te maken hebben. Tenminste zolang je werkt om te leven en niet andersom zijn er volgens mij voldoende andere manieren om aan de m/v te komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Mensen die in een specifieke mannen of vrouwen branche werken (bv mannen in de computerbranche, vrouwen in de administratie) komen moeilijker aan een partner dan mensen die in een gemengde branche werken.
Mja, in het bedrijf waar ik werk zijn vooral veel jonge hoogopgeleide studenten en studentes, en 35 V en 30 M of zo, maar toch is er voor zo ver ik weet nog nooit een relatie op de werkvloer begonnen. Dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Dat zal er vooral mee te maken hebben dat er toch een bepaald soort mensen daar werkt, zeker als ik in de IT branche kijk. Zeg maar het soort wat in dit topic komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Haha dat zijn one night standsquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bij mij begint het in de zomer ook altijd te kriebelen. Al die heerlijke halfnaakte vrouwen op straat. Ik mag mijn penetraties dan ook meestal in den zomer verrichten, goede saeck!
Ik zou ook niks nemen met een collega, of ze zou in het gebouw tegenover moeten zitten. Niet iemand met wie ik elke dag intensief zou moeten samenwerken.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken om iets met een collega te krijgen. Niet alleen omdat ik geen van mijn mannelijke collegae aantrekkelijk vind, maar vooral omdat zo'n relatie naar mijn mening die werksfeer toch vertroebeld. Tijdens... maar vooral na de relatie.
Wat is dat een langere relatie? Bestaat dat nog dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha dat zijn one night standsheb het nu meer over een langere relatie
![]()
Ja ben het eens met Copycat.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me weinig met elkaar te maken hebben. Tenminste zolang je werkt om te leven en niet andersom zijn er volgens mij voldoende andere manieren om aan de m/v te komen.
Ik moet er trouwens niet aan denken om iets met een collega te krijgen. Niet alleen omdat ik geen van mijn mannelijke collegae aantrekkelijk vind, maar vooral omdat zo'n relatie naar mijn mening die werksfeer toch vertroebeld. Tijdens... maar vooral na de relatie.
Hoe bekijk jij het dan? Jij wilt liever vrijgezel de zomer ingaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha dat zijn one night standsheb het nu meer over een langere relatie
![]()
Dat is het sowieso wel, ook als je niet op het werk iemand hebquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691489/2/50#26369464]woensdag 20 april 2005 10:52
Er lopen hier wel leuke mannen rond hoor, maar het lijkt me vooral lastig. Zeker als de relatie over is.
Tuurlijk bestaan langere relaties nog wel hoor ken mensen die al jaren bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is dat een langere relatie? Bestaat dat nog dan?
Een collega, hmmm dat ligt eraan wat voor relatie...
Tuurlijk Sabrientje, zoals je weetquote:Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoe bekijk jij het dan? Jij wilt liever vrijgezel de zomer ingaan?
Ligt helemaal aan de persoon zelf, niet aan de branche waarin ze werken. De één kun je tussen een hele groep van het andere geslacht zetten en er gebeurt helemaal niets, de ander hoeft z'n neus maar te laten zien en gelijk zijn alle ogen op diegene gericht.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ja maar als je die man dan nog elke dag ziet is het anders dan dat je heb misschien minder vaak ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is het sowieso wel, ook als je niet op het werk iemand heb![]()
Dat buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk Sabrientje, zoals je weet![]()
Als we de zomer zo ie zo nog redden.
We hebben hier zelfs getrouwde stellen binnen de muren gehad die ook nog eens elkaar directe collega waren. Dat lijkt me nu echt helemaal niets.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zou ook niks nemen met een collega, of ze zou in het gebouw tegenover moeten zitten. Niet iemand met wie ik elke dag intensief zou moeten samenwerken.
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef MSXUser het volgende:
We hebben hier zelfs getrouwde stellen binnen de muren gehad die ook nog eens elkaar directe collega waren. Dat lijkt me nu echt helemaal niets.
Maar gaat het op een gegeven moment niet kriebelen dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef PieterCK het volgende:
Dan zie ik mijzelf als single de zomer ingaan EN als single de winter ook weer ingaan
Ab-so-luut niet nee, geheel geen kriebel maar ook geen kriebel voor een one-night stand of zo in de zomer hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar gaat het op een gegeven moment niet kriebelen dan?
Waarom?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef PieterCK het volgende:
Dan zie ik mijzelf als single de zomer ingaan EN als single de winter ook weer ingaan
Hihi, ik hoor in de categorie vrouwen die in een mannenbranche werken. Maar of dat me meer mannelijk aandacht oplevert dan als ik in een gemengde of vrouwenbranche zou werken weet ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Nee maar one-night-stands is zowiezo niks voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet nee, geheel geen kriebel maar ook geen kriebel voor een one-night stand of zo in de zomer hoor.
het viel me ook op bij de R&P meet uit december, dat er veel IT'ers bijwaren. nu zijn er ook een hoop IT'ers in NL en dat zijn ook mensen die snel een Forum op zullen zoeken denk ik. maar het zal dus wel geen toeval zijn. doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in handquote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zal er vooral mee te maken hebben dat er toch een bepaald soort mensen daar werkt, zeker als ik in de IT branche kijk. Zeg maar het soort wat in dit topic komt.
Mijn ouders hebben samen een eigen bedrijf. Die zijn dus ook 24/7 met elkaar bezig. En dat gaat nog goed ook! Al dik 30 jaar getrouwd, zelfs nooit ruzie. Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken. Dan heb ik zoiets van, ik ga wel leven en mijn leven zo houden.quote:
Als je in de IT zou werken denk ik wel. of doe je dat ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hihi, ik hoor in de categorie vrouwen die in een mannenbranche werken. Maar of dat me meer mannelijk aandacht oplevert dan als ik in een gemengde of vrouwenbranche zou werken weet ik niet.
Ik ben al 2x voor een IT job afgewezen omdat ik niet sociaal genoeg zou zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
het viel me ook op bij de R&P meet uit december, dat er veel IT'ers bijwaren. nu zijn er ook een hoop IT'ers in NL en dat zijn ook mensen die snel een Forum op zullen zoeken denk ik. maar het zal dus wel geen toeval zijn. doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in hand(zeg ik als mede ITer)
Ik helemaal niks en ik zal dat dan ook niet doen. Maar Schtoppel dacht daar vorg jaar anders over, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 07.37 schreef petitlapin het volgende:
en wat wil je bereiken met een paar relaties te verzinnen ?
Dan zal je ook nooit de toegevoegde waarde kennen van een langere relatie. Met zo'n insteek blijf je inderdaad lang alleen, ik ga geen relatie in om 3 maanden aan te modderen in ieder geval.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken. Dan heb ik zoiets van, ik ga wel leven en mijn leven zo houden.
Nee is ook niks, maar dat weet je niet van tevoren, voor hetzelfde geld werkt het na die drie maanden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken.
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).quote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben al 2x voor een IT job afgewezen omdat ik niet sociaal genoeg zou zijn.
Eentje wel, de andere was systeemontwikkeling (wat niet heel snel geoutsourced zal worden omdat het vereist dat je dicht bij de bron zit). Bij die laatste was het dan ook een lame kutargument.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).
Ik heb bij alle relaties tot nu toe het gevoel gehad dat er een 'spanning' op stond, hierdoor dus ook nooit echt kunnen genieten van het hebben van een relatie. Daarbij heb ik er ook 2 relaties gehad die langer waren dan 3 maanden 1 van 7 mnd en 1 van 5.5 mnd. Maar alle 2 waren ze er met een andere vandoor gegaan dus denk dat ik dan wel niet goed genoeg ben voor een relatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan zal je ook nooit de toegevoegde waarde kennen van een langere relatie. Met zo'n insteek blijf je inderdaad lang alleen, ik ga geen relatie in om 3 maanden aan te modderen in ieder geval.
Plus dat iemand anders je kan verrijken, iets kan toevoegen, je jezelf meer leert kennen en je leert rekening te houden met de ander.
Ben zelf werkzaam in de IT en vind mijzelf wel sociaal, maar ik heb inderdaad collega's die op sociaal gebied kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
... doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in hand(zeg ik als mede ITer)
Of je bekijkt het van de andere kant.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb bij alle relaties tot nu toe het gevoel gehad dat er een 'spanning' op stond, hierdoor dus ook nooit echt kunnen genieten van het hebben van een relatie. Daarbij heb ik er ook 2 relaties gehad die langer waren dan 3 maanden 1 van 7 mnd en 1 van 5.5 mnd. Maar alle 2 waren ze er met een andere vandoor gegaan dus denk dat ik dan wel niet goed genoeg ben voor een relatie.
Wanneer je beiden voor elkaar kiest, niet op zoek bent naar iets anders en dat ook weet van elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
Ja ik zei ook 'meestal' omdat er ook best sociale IT'ers zijn. maar ik zeg wel als je kijkt in wat voor sectoren zich de hoger opgeleide singles bevinden dan scoort de IT hoog denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Ben zelf werkzaam in de IT en vind mijzelf wel sociaal, maar ik heb inderdaad collega's die op sociaal gebied kunnen verbeteren.
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Welke andere kant?? hahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Of je bekijkt het van de andere kant.
re·la·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer ze er toch weer met een ander vandoor gaat ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Nooitquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Ik niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.![]()
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Een relatie als zijnde partner zie ik als beide personen toegeven voor de ander te kiezen en ook exclusief.
Ik zit in de IT ja. Op mijn opleiding liepen wel meer vrouwen rond (denk iets van 10 a 15 % en dat aantal is wel gestegen in de jaren dat ik daar studeerde). De andere opleiding op mijn sector had wel beduidend minder vrouwen. Wat me wel op is gevallen dat daar veel 'allochtone' meiden zaten.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je in de IT zou werken denk ik wel. of doe je dat ook?
Ik studeer zelf nog en in mijn jaarlaag zit 1 meisje, die is gelijk weggekaapt door zo;n mentor van de introductie. maar zij heeft dus wel heel veel aandacht, ook van allerlei docenten die het natuurlijk opvalt dat zij er als enige meisje tussenzit. Overigens wordt zij ook op de promofolder geplakt en niet een kerel om onze studie meer een vrouwenimago te geven![]()
Zet je zo hoog in op de singles meet ?quote:
Ja jij bent gewoon negatief ingesteld, je kan met jou gewoon geen discussie met jou aanknopen.quote:
Dan heb je gewoon een relatie, maar durf je dat niet toe te geven omdat het eng klinkt en consequenties heeft. Het is veel makkelijker om excusen te verzinnen. Een seksrelatie is in de basis alleen neuken en wegwezen en heeft niets met exclusiviteit te maken...quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?
Als je nu met Java, .NET, SAP,etc. bezig bent heb je keus genoeg aan banen. De vraag daarnaar is echt groot.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).
Een vorm van relatie zie ik dat, toch exclusief...maar anders dan een liefdesrelatiequote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?
Was op zich wel grappig. Op de zaak was hij 'de baas', thuis had zij de broek aanquote:Op woensdag 20 april 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.
Dat is toch een andere situatie dan beide als loonslaaf werken binnen een groot bedrijf (en dan de hele dag samen aan hetzelfde bureaublok zit te werken).quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn ouders hebben samen een eigen bedrijf. Die zijn dus ook 24/7 met elkaar bezig. En dat gaat nog goed ook! Al dik 30 jaar getrouwd, zelfs nooit ruzie. Verbazingwekkend.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je beiden voor elkaar kiest, niet op zoek bent naar iets anders en dat ook weet van elkaar.
Zoiets?
Op het moment dat je allebei exclusief met elkaar bezig bent heb je imo een relatie. Ook al kies je er dan zelf voor om er het voorstellen-aan-ouders buiten te houden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, dat suggereert dat je geen relatie hebt als je weet dat je partner nog 3 weken te leven heeft.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik zat te denken dat je samen aan een toekomst gaat werken. Als je het idee hebt dat jet het wel lang met elkaar zult kunnen gaan uithouden.
Jij vindt seks ranzigquote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Maar een beetje op een grietje kruipen af en toe vind ik geen relatie.....
hooguit ranzig maar geen relatie
Dus als je een sexrelatie met iemand hebt, maar dat ook met een ander hebt is het geen relatie meer?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat je allebei exclusief met elkaar bezig bent heb je imo een relatie. Ook al kies je er dan zelf voor om er het voorstellen-aan-ouders buiten te houden.
LOLquote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, dat suggereert dat je geen relatie hebt als je weet dat je partner nog 3 weken te leven heeft..
Wat is daar ranzig aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Nee maar om op afspraak op elkaar te kruipen en dan pleitte te gaan welquote:
Ja maar dat is ook geen relatie. Dat ranzige kan ik ook niet echt plaatsen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Bah, gatverdakke, een beetje bacterien uitwisselen...quote:
Ik heb wat moeite met dat exclusief. Ik zou er geen moeite mee hebben als ik een relatie met iemand heb en hij eens een keer met een ander gaat. Voorwaarde is voor mij meer dat hij met mij een toekomst ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:27 schreef melismay het volgende:
Kan het haast niet volgen hier, zo snel als het gaat...
Ik vind de verschillende definities van relaties wel duidellijk hier. Als je allebei weet dat je exclusief voor elkaar kiest en al die andere mooie dingen die hier gezegd zijn, kan je in mijn ogen spreken van een relatie
Je moeder heeft je alles uitgelegd en voorgedaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Ja maar wat heb je aan leugens? Als het bij mij te sprake komt omzeil ik het een beetje. Als je elkaar beter kent komt het wel te sprake.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Zeg dat een je een seksrelatie hebt gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als ik zeg dat ik nog Kreeft ben kijken ze altijd een beetje raarquote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nog Maagd ben, dat werkt altijden ik lieg niet eens
Dan zijn alle vrouwen raar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.
Een relatie is ook niet iets vanzelfsprekends, ook dat moet je leren. Een vrouw zal dan volgens mij ook wel merken dat je nog nooit een relatie hebt gehad en als je over zoiets al moet liegen... Maar misschien ben ik een rare vrouw
Voel je je daar goed bij?quote:
Misschien is dat ook wel zo jaquote:
Geen problemen meequote:
Dat naar de film gaan met vrienden zou ik inderdaad geen probleem vinden, je moet allebei je eigen dingen houden. Ik zou ook gewoon dingen met mijn vriendinnen willen doen. Maar dat met anderen gaan... Dat zou ik echt niet accepteren, dan ben ik maar gewoon de jaloerse bitch hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat exclusief. Ik zou er geen moeite mee hebben als ik een relatie met iemand heb en hij eens een keer met een ander gaat. Voorwaarde is voor mij meer dat hij met mij een toekomst ziet.
Ik ga ook niet moeilijk doen als hij eens (ik noem maar wat) naar de film gaat met z'n vrienden ipv met mij.
Maar doe je dat ook bij iemand die je leuk vindt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen problemen meeLaat die mensen zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Dacht dat dat toch wel bekend wasquote:
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar doe je dat ook bij iemand die je leuk vindt?
Ik doe het omgekeerde, ik zeg vaak dat ik nog maar 1 relatie heb gehad en een paar korte scharrels.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Geloof me, ik kan erg goed en overtuigend liegen. Ik heb zogenaamd een seksrelatie van een half jaar gehad met een collega (wat bijna waar had kunnen zijn maar ik durfde toen niet) en zogenaamd een relatie van 1 1/2 jaar, simpel toch?
Ik ben wel benieuwd naar die relatie. Hoe heette ze? Wat deed ze? Hoe was ze?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Geloof me, ik kan erg goed en overtuigend liegen. Ik heb zogenaamd een seksrelatie van een half jaar gehad met een collega (wat bijna waar had kunnen zijn maar ik durfde toen niet) en zogenaamd een relatie van 1 1/2 jaar, simpel toch?
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bentquote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe het omgekeerde, ik zeg vaak dat ik nog maar 1 relatie heb gehad en een paar korte scharrels.
Het is vooral leuk als je reacties krijgt in de zin van :'ow wat raar zeg, je bent toch een hartstikke leuke jongen, daar snap ik niks van'. Dan zeg ik: ' ja ik was er nooit zo mee bezig'
![]()
Ik ben verdorven slecht, ik weet hetquote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bent![]()
Nee, om te neukenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bent![]()
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...quote:
Ik doelde meer op die relatie van 1,5 jaar. Of is dat deze?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat was M. een ietwat lelijk meisje die gewoon hard op zoek was naar meer seks. Ik kreeg het als het ware op een presenteerblaadje aangeboden maar het kwam uit. Ik zat toen namelijk midden in mijn XTC-tijdperk en daar word je mega-impotent van. En ik vind het ook lullig om met een meisje in bed te liggen en dat ik hem dan niet overeind krijg. En ik durde toen sowieso nog niet, zat nog met allerlei interne issues.
Tsja wat is een tijdje he?? En je hebt je rechterhand nog....quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...
Harder liegen danquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...
Ja, ik weet dat 't fictief is, maar ik deed net even of ik je vriendin was en meer wil weten over die relatie die je hebt gehad.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh nee man, beide relaties zijn fictief. Die van 1,5 is gewoon zogenaamd met iemand waar ik verliefd op was.
Ben geen heaumeau ...quote:
Zag je de knipoog niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben geen heaumeau ...![]()
Sja harder liegen werkt ook niet.![]()
Dat gaat toch ook vervelen?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja wat is een tijdje he?? En je hebt je rechterhand nog....
Mwah al bijna 4 jaar vol te houden dus gaat nog goed hoorquote:
Ik zou toch wel m'n vragen gaan krijgen als je er helemaal niets over zou zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Niets bijzonders, over ex-relaties moet je nooit veel vertellen. Al is het maar uit geveinse integriteit.
Ja inderdaad, maar als ik iemand leuk vind zeg ik dus gewoon dat ik geen relatie hebt gehad. Meestal vragen ze dan ook nog wel ff voor de zekerheid of ik nog maagd ben. Het is dan opgeklaard en liegen voel ik niks voor, want eens val je toch door de mand.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch wel m'n vragen gaan krijgen als je er helemaal niets over zou zeggen.
Ik ben gewend dat er zo af en toe wel eens spontaan iets uitrolt over vorige relaties. Al zijn het maar hele kleine dingetjes.
Met goed liegen en toneelspelen kun je wel ver, heel ver komen hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar als ik iemand leuk vind zeg ik dus gewoon dat ik geen relatie hebt gehad. Meestal vragen ze dan ook nog wel ff voor de zekerheid of ik nog maagd ben. Het is dan opgeklaard en liegen voel ik niks voor, want eens val je toch door de mand.
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Met goed liegen en toneelspelen kun je wel ver, heel ver komen hoor.
Ja maar stel dat het op een ontmoeting uitloopt of zelfs een relatie, dan komt hij er toch achter dat het niet waar is wat ik gezegd hebt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee. Dat breekt je op. Dat kan je gewoon niet volhouden, tenzij de ander het heel graag wil geloven.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Afhankelijk als je er zelf op een gegeven moment in gaat geloven dat het zo was dan weet je niet meer de scheidingslijn tussen fictie en realiteit en dan kun je het wel beter volhouden denk ilk...quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Dat breekt je op. Dat kan je gewoon niet volhouden, tenzij de ander het heel graag wil geloven.
Haha.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
Ik sta misschien wel nog ergens op een datingsite, maar doe er niks meer mee.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef PieterCK het volgende:
Maar Stelling: Wie staat er wel/ niet op een datingsite en waarom????
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Datingsites begin ik niet aan, aangezien ik het erg kansloos vind en 99% man is.
Dat ookquote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahaha
Daar hoeven ze toch niet achter te komen. My lips are sealed in zulke gevallen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahaha
Als je beide voor elkaar kiest en met elkaar door wilt. (Wat IR baboon zei dus)quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Behalve mijn tante blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Datingsites begin ik niet aan, aangezien ik het erg kansloos vind en 99% man is.
Ik ben het absoluut met je eens dat het geen pré zal zijn in de meeste gevallen en aangezien jij tien jaar ouder bent dan ik ligt het bij jou nog moeilijker natuurlijk. Maar het punt is dat dit soort leugens op een gegeven momen t toch uitkomen en dan ben je verder van huis.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst.
Da's die 1% he! Die hebben dan ook meteen beetquote:
Je, de eerste keer dat ze keek. Genoeg mannen blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's die 1% he! Die hebben dan ook meteen beet
ik heb echt oprecht medelijden met jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Goeie vraagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
wat is het verschil tussen de partner van je leven vinden op een datingsite of op een café ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
Dat zal best maar ik kan het me niet veroorloven om door 80% van de vrouwen te worden afgewezen PUUR en alleen omdat ik nog nooit een relatie heb gehad!
[..]
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.![]()
Thanx!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
Succes SG, nu optiefen, je bent geen single meer !
Tuurlijk, jij bent zeker zo'n begrijpend typje die daar totaal geen problemen mee zou hebben? Leer jezelf eens kennen man en denk na.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb echt oprecht medelijden met jou.
ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner. Maar een heel leven zulke leugen volhouden ... dan kwijn ik gewoon écht weg ...
Samen programmerenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef PieterCK het volgende:
Nee ik heb toch het idee dat bij de datingsites meer de wanhopige types erop staan en eerlijk is eerlijk ik vind mezelf daar niet echt onder vallen.
Maar zo'n grietje uit de kroeg die alleen maar kan drinken hoef ik ook niet hoor.
Hobby's zou kunnen maar samen sporten zie ik ook niet zo zitten dus tsja dan vallen er weer een aantal opties af he
Niemand dwingt iemand tot iets (ook nooit gedaan) en al helemaal niet tot keuzes. Ik beweer de 2 punten ook niet te kunnen. Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier je te uiten. Dat kan gewoon veel subtieler. Dat is alles wat ik erover wil zeggen. Ik vind het allemaal prima, het kleine beetje normaal menselijk fatsoen zal je vreemd zijn sja of mij danquote:Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef sweetgirly het volgende:
-verhaal-
Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.quote:
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?
Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier.
Nou, ik kan je wel zeggen dat ik zo echt niet elkaar zit (uit ervaring, voordat je daar over zou gaan twijfelen). En als ik zo niet ben zullen er nog wel andere vrouwen zijn die ook niet zo zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?
Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!
En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Scheelt weer ik sta bijna nooit op foto's bewuste keuze van mij en beter voor de foto's. Als ik een vriendin zou hebben dan zou ik voor haar ook niet/ zeer weinig op de foto gaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.
Nogmaals, natuurlijk is het geen pré en het zal ook niet het eerste zijn wat ik vertel, maar ik ga er absoluut niet over liegen.
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.
Ze moet wel goed eruit zien natuurlijk en ook zeker wel inhoud hebben (HBO) zodat er wel gezellig en goed mee te praten is en ook wel onafhankelijk zijn en eigen groei willen maken in het leven en werk.
Met wat voor mensen ga jij om zeg, een afspraakje weigeren omdat je nog nooit een relatie hebt gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!
En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Wat is je nick op GoTquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...
Dingen zijn zo als ze zijn, maar dit is doelbewust naar iemand uithalen en dat vind ik gewoon een beetje jammer. Lomp is de manier waarop je in uitvoerigheid ingaat op iets waarvan je weet dat je hier iemand mee kan raken. Blijkbaar is dat een stukje vrijheid of beschaving die je mist ergens. Het was afdoende om je status op te noemen en er kort iets over te vertellen, dit was gewoon niet nodig. Ik wil in ieder geval dingen niet anders maken dan ze zijn en ik beperk je nergens in je vrijheid. Maar vrijheid wil niet zeggen dat je doelbewust mensen moet proberen te raken, dat is waar beschaving het overneemt IMHO. Zo gek is het niet dat ik het niet echt geweldig leuk vind hetzelfde verhaal overal te moeten horen en lezen. Je weet hoe ik erover denk en dat ik nooit enige dwang heb uitgeoefend op ook maar iets.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.
En wat is lomp, dat mag jij mij even heel haarfijn uitleggen.
Zoals ik al zei, ik hoef niemand verantwoording af te leggen, vooral als men wist hoe de zaken ervoor stonden, ik met niemand (nog) iets heb, etc etc. Dat zijn dingen waar ik dus niet tegen kan. Waterman hé, vrijheid van geest. Kom op zeg, doe zelf niet zo gekwetst. En wat is niet noodzakelijk, zeggen wat ik voel, hoe ik het zie, wat is dan nou voor onzin. Ga mezelf, mijn gevoel even verloochenen, omdat er mensen zijn die dingen anders (willene) maken dan ze zijn. Dingen zijn zoals ze zijn. En subtiel, hoe subtiel kan men zijn zeg. Krijg er een beetje genoeg van.
Naja goed, vind het wel weer prima allemaal.
Gezeur altijd, mag ook niks![]()
Nou, ik ben het wel met Schtoppel eens dat het vrouwen aan het denken zal zetten en dat dit wel eens nagatief uit zou kunnen pakken. Maar dat is geen reden om te gaan liegen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij om zeg, een afspraakje weigeren omdat je nog nooit een relatie hebt gehad![]()
Ik zou echt geen enkele reden kunnen verzinnen waarom dat een relatie in de weg zou staan.
Nou ik had 3 *kuch* meiden in de klas en netjes gezegt, ik paste er bijna 2 keer in per persoon zo'n beetje... Verder zie ik gelukkig weinig meiden in de ICT.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...
Precies. het hoeft niet direct aan de orde te komen, maar als je een tijdje een relatie hebt komt er altijd wel iets voorbij over andere relaties. Bijvoorbeeld als je ergens komt waar je ook vaak met je ex komt. Dan wordt er vaak wel iets gezegd van 'goh, hier kwam ik ook altijd met [vul naam ex in].' daar hoef je dan verder niet uitgebreid over te vertellen, maar zulk soort opmerkingen zijn heel normaal (vind ik dan).quote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.
Nogmaals, natuurlijk is het geen pré en het zal ook niet het eerste zijn wat ik vertel, maar ik ga er absoluut niet over liegen.
Nee hoort er ook niet bij. Maar als ik een jongen leuk vind ga ik niet meteen zeggen dat ik nog nooit een relatie heb gehad en dat ik nog maagd ben. Als je elkaar wat langer kent dan komt dat wel ter sprake en dan zal ik het ook wel zeggen, maar je kent er al iets langer en misschien beter waardoor het geen punt hoeft te zijn. Ik vind dat geen liegen wat ik doe.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.![]()
Ofwel, 3 meiden bepalen het totaalbeeld.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef PieterCK het volgende:
Nou ik had 3 *kuch* meiden in de klas en netjes gezegt, ik paste er bijna 2 keer in per persoon zo'n beetje... Verder zie ik gelukkig weinig meiden in de ICT.
If you must know: mulan (never use it though - GoT zuigtquote:
Inderdaad, maar toch wordt er soms wel raar op gereageerd.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:34 schreef Beach het volgende:
Als een vrouw je echt leuk vindt, zal dat geen issue voor haar zijn denk ik.
Ja ziet dan niet zo in elkaar, maar er zijn zat die het niet zien zitten dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij om zeg, een afspraakje weigeren omdat je nog nooit een relatie hebt gehad![]()
Ik zou echt geen enkele reden kunnen verzinnen waarom dat een relatie in de weg zou staan.
Beetje mijn instelling. De ideale manier is gewoon IRL, via vrienden, eventueel in de kroeg (maar dat zie ik niet snel gebeuren, laatste keer dat ik hier in de kroeg was was het 90% mannen, en dat was een hele normale kroeg). Eventueel via fok, maar ik ga echt niet op zoek. Dan vind je niets.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef nozem het volgende:
Datingsites zijn voor mij ook een no-no. Elkaar gewoon ontmoeten op i-net moet wel kunnen, ook al vind ik dat ook een beetje kansloos. Och, op FOK!, moet kunnen.
Dus je vindt diep in je hart dat Thisbe en jij kansloos bezig zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef nozem het volgende:
Datingsites zijn voor mij ook een no-no. Elkaar gewoon ontmoeten op i-net moet wel kunnen, ook al vind ik dat ook een beetje kansloos.
Ik heb nog nooit leuke meiden horen zeggen dat zij in de IT zitten hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Ofwel, 3 meiden bepalen het totaalbeeld.
Wees gerust, er zit ook genoeg leuks tussen.
Ik ken hele andere meiden in de ITquote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nou ik had 3 *kuch* meiden in de klas en netjes gezegt, ik paste er bijna 2 keer in per persoon zo'n beetje... Verder zie ik gelukkig weinig meiden in de ICT.
Nee, dat is ook wat anders. Er zijn zoveel vlakken waarop je je aanvankelijk helemaal niet bloot hoeft te geven. Pas als je je echt op je gemak gaat voelen bij iemand kan je dat soort dingen aan gaan snijden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:38 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee hoort er ook niet bij. Maar als ik een jongen leuk vind ga ik niet meteen zeggen dat ik nog nooit een relatie heb gehad en dat ik nog maagd ben. Als je elkaar wat langer kent dan komt dat wel ter sprake en dan zal ik het ook wel zeggen, maar je kent er al iets langer en misschien beter waardoor het geen punt hoeft te zijn. Ik vind dat geen liegen wat ik doe.
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:43 schreef PieterCK het volgende:
Gefeliciteerd.....
Ja hallo, dat bedoel ik, dan kan ik net zo goed niet meer gaan fokken.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Tranceptor het volgende:
Dingen zijn zo als ze zijn, maar dit is doelbewust naar iemand uithalen en dat vind ik gewoon een beetje jammer. Lomp is de manier waarop je in uitvoerigheid ingaat op iets waarvan je weet dat je hier iemand mee kan raken. Blijkbaar is dat een stukje vrijheid of beschaving die je mist. Het was afdoende om je status op te noemen en er kort iets over te vertellen, dit was gewoon niet nodig. Ik wil in ieder geval dingen niet anders maken dan ze zijn en ik beperk je nergens in je vrijheid. Maar vrijheid wil niet zeggen dat je doelbewust mensen moet proberen te raken, dat is waar beschaving het overneemt IMHO.
En als het je verder dwarszit, bel je me maar of stuur een meel.
De schaarse hoeveelheid vrouwen die er bij mij op de IT studie rondliepen waren best lekker inderdaadquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ach, je kan net als irl (hoewel ik dat eigenlijk een verkeerde term vind, want i-net is voor mij net zo real als het analoge leven, magoed) wel eens zomaar leuk aan de praat raken met iemand op i-net (misschien nog wel makkelijker) zonder dat daar meteen dates en weddingbells bij klinken.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:39 schreef nozem het volgende:
Datingsites zijn voor mij ook een no-no. Elkaar gewoon ontmoeten op i-net moet wel kunnen, ook al vind ik dat ook een beetje kansloos. Och, op FOK!, moet kunnen.
Nah, het is gewoon heel spontaan gegaan. Geen geforceerde ontmoeting omdat we allebei heel graag wilden (wat wel zo is bij datingsites denk ik), maar toch wel weer via i-net. Gelukkig heb ik me nooit beperkt tot enkel dit medium om vrouwen te leren kennen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dus je vindt diep in je hart dat Thisbe en jij kansloos bezig zijn?![]()
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef WeirdMicky het volgende:
En hoewel MissMSX programeert, is ze wel mooi![]()
Ken ook weinig vrouwen in de ICT die dat wel zijn, hetzelfde geldt overigens voor mannen.
dat MissMSX ook leuke meiden in de IT kent..quote:
Ja nu is het wel genoeg. Vecht het ergens uit.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja hallo, dat bedoel ik, dan kan ik net zo goed niet meer gaan fokken.
Omdat ... (ja, ik zeg het niet eens). En ik ben constant al subtiel aan het proberen te doen, maar soms waar het hart van overstroomt, blabla. Maargoed, misschien is dat dan toch het beste, wel jammer. En wat was nou weer niet nodig, kijk juist als ik nog minder had verteld, geef je mensen hoop, snapt, is dat dan aardig. Vind dat dus schijnheilig, ik zeg 'subtiel' hoe het is gegaan, ook omdat ik mijn vragen heb, ik fok niets voor niets soms en ga soms ook niets voor niets op dingen in. En die vrijheid daarin vind ik jammer als dat wordt afgenomen, omdat ...
Enneh, mensen probeert te raken, mensen raken zichzelf altijd nog, dat doe ik niet hoor.
En wat dat betreft zou je zelf ook weleens in de spiegel kunnen kijken. Niet gaan blamen in dingen, waar je zelf ook je petje van op hebt. Kom op zeg, ik ga mezelf een beetje inhouden, daar waar er niets aan de hand is, daar waar ik zelf soms omkom in vragen. Ga toch weg, beschaving my ass.
Bij die op mijn opleiding kon ik meestal niet zien of het nou mannen of vrouwen waren. Alhoewel er 1 echt hele lekkere bij zat.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De schaarse hoeveelheid vrouwen die er bij mij op de IT studie rondliepen waren best lekker inderdaad
alleen jammer dat ze over het algemeen onwijs dom warenWel leuk als je voor de 5e keer notepad voor mag opstarten maar daarna wordt het irritant
Met zulke kortzichtige mensen zou ik al niet eens een relatie willen. Wel een beetje de eer aan jezelf blijven houden he!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:41 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar toch wordt er soms wel raar op gereageerd.
[..]
Ja ziet dan niet zo in elkaar, maar er zijn zat die het niet zien zitten dan.
Je hebt duidelijk niet begrepen dat je wel degelijk alles kunt zeggen, maar gewoon nu even respect voor iemand moet tonen. Als je minder verteld geef je mensen hoop? Wat een rare onzin, diegene weet wel hoe het er voorstaat en heeft daar geen problemen mee, vind het hoogstens een beetje domme keuze en jammer. Maar dan nog heeft diegene daar weinig over te zeggen. Ik neem je geen vrijheid af, zou ik ook niet willen, integendeel more power to you. Ow nou heb ik het gedaan, in welk opzicht valt mij iets te verwijten dan nu opeens? Dan wil ik toch ook wel weten, bel anders ff praten we dit ff uit. Dit is te gek om los te lopen en niet nodig.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:44 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja hallo, dat bedoel ik, dan kan ik net zo goed niet meer gaan fokken.
Omdat ... (ja, ik zeg het niet eens). En ik ben constant al subtiel aan het proberen te doen, maar soms waar het hart van overstroomt, blabla. Maargoed, misschien is dat dan toch het beste, wel jammer. En wat was nou weer niet nodig, kijk juist als ik nog minder had verteld, geef je mensen hoop, snapt, is dat dan aardig. Vind dat dus schijnheilig, ik zeg 'subtiel' hoe het is gegaan, ook omdat ik mijn vragen heb, ik fok niets voor niets soms en ga soms ook niets voor niets op dingen in. En die vrijheid daarin vind ik jammer als dat wordt afgenomen, omdat ...
Enneh, mensen probeert te raken, mensen raken zichzelf altijd nog, dat doe ik niet hoor.
En wat dat betreft zou je zelf ook weleens in de spiegel kunnen kijken. Niet gaan blamen in dingen, waar je zelf ook je petje van op hebt. Kom op zeg, ik ga mezelf een beetje inhouden, daar waar er niets aan de hand is, daar waar ik zelf soms omkom in vragen. Ga toch weg, beschaving my ass.
quote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De schaarse hoeveelheid vrouwen die er bij mij op de IT studie rondliepen waren best lekker inderdaad
alleen jammer dat ze over het algemeen onwijs dom warenWel leuk als je voor de 5e keer notepad voor mag opstarten maar daarna wordt het irritant
Och, ik kan me er wel iets bij voorstellen. Met alle respect, maar de gedachte heerst onder vrouwen toch wel dat er met een man van jouw leeftijd met amper relatie-ervaring misschien iets aan de hand zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn mening staat. Mijn stelling is dat als ik met liegen haar niet benadeel of pijn doe er niets aan het handje is. En hoe kom je erbij dat IK wantrouwend naar vrouwen ben? Ik merk juist dat ZIJ vaak wantrouwend zijn. Blijkbaar kom ik telkens achterdochtige types tegen op datingsites.
Maar als het later wel uitkomt is het toch veel pijnlijker?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn mening staat. Mijn stelling is dat als ik met liegen haar niet benadeel of pijn doe er niets aan het handje is. En hoe kom je erbij dat IK wantrouwend naar vrouwen ben? Ik merk juist dat ZIJ vaak wantrouwend zijn. Blijkbaar kom ik telkens achterdochtige types tegen op datingsites.
Ik heb het zelf ook. Als ik een vrouw tegen zou komen die er gewoon leuk uitziet maar nog nooit een relatie heeft gehad ga ik ook nadenken. Wat is er in hemelsnaam in haar leven misgegaan dan? Niet terecht misschien maar wel heel menselijk dat je dat doet.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nou, ik ben het wel met Schtoppel eens dat het vrouwen aan het denken zal zetten en dat dit wel eens nagatief uit zou kunnen pakken. Maar dat is geen reden om te gaan liegen.
Owh, dan meldt ik me wel weer af, want ik ben een lelijk mokkel zonder vrienden die alleen maar achter d'r PC zit en nooit buiten komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef PieterCK het volgende:
[..]
dat MissMSX ook leuke meiden in de IT kent..
maar k zou geen relatie willen met een meisje in de ICT wil thuis ook over andere zaken hebben dan pc's en zomers lekker buiten zitten
idd, ik heb ZELF ogen in mijn lijf, en alle andere zintuigen, en ik beslis ZELF wie mijn partner wordt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij bent zeker zo'n begrijpend typje die daar totaal geen problemen mee zou hebben? Leer jezelf eens kennen man en denk na.
Ach het zou mij weinig uitmaken, maar misschien enigzins vreemd ertegen aan kijken zou ik wel. Zeker als het vrouwen zijn.. Die zijn meestal al geen maagd meer voor hun 16e...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar als het later wel uitkomt is het toch veel pijnlijker?
Mannen c.q. jongens die ik spreek en raar er tegenover staan dat ik nog vrijgezel bent en maagd en daar raar over lopen gaan doen zijn het niet waard hoor. Dan is het contact zo klaar.
Ja zo van ' is er dan iets mis mee ofzo?'quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook. Als ik een vrouw tegen zou komen die er gewoon leuk uitziet maar nog nooit een relatie heeft gehad ga ik ook nadenken. Wat is er in hemelsnaam in haar leven misgegaan dan? Niet terecht misschien maar wel heel menselijk dat je dat doet.
I give up.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Maar jij bent 23 (of 24?) en Schtoppel is 36. Dat scheelt denk ik wel een beetje.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar als het later wel uitkomt is het toch veel pijnlijker?
Mannen c.q. jongens die ik spreek en raar er tegenover staan dat ik nog vrijgezel bent en maagd en daar raar over lopen gaan doen zijn het niet waard hoor. Dan is het contact zo klaar.
Je hebt dus geen ervaring zo te zien. In feite is het niet meer als je foto neerplompen, een omschrijvingkje van jezelf neerzetten en als iemand denkt hee, daar wil ik wel mee afspreken dan bel je elkaar op of mail je elkaar voor een afspraak. Zo vreemd is dat toch nietquote:Op woensdag 20 april 2005 12:45 schreef nozem het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon heel spontaan gegaan. Geen geforceerde ontmoeting omdat we allebei heel graag wilden (wat wel zo is bij datingsites denk ik), maar toch wel weer via i-net. Gelukkig heb ik me nooit beperkt tot enkel dit medium om vrouwen te leren kennen.
En als we niet praktisch bij elkaar om de hoek hadden gewoond had ik het sowieso nooit gedaan denk ik.
Is helemaal waar, maar ik sta dus aan die andere kant. Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad. Daarom ben ik eigenlijk al bang om iemand benaderen, maar moet ik dan "liegen" over het aantal relaties dat ik heb gehad?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook. Als ik een vrouw tegen zou komen die er gewoon leuk uitziet maar nog nooit een relatie heeft gehad ga ik ook nadenken. Wat is er in hemelsnaam in haar leven misgegaan dan? Niet terecht misschien maar wel heel menselijk dat je dat doet.
Misschien heeft ze wel een heel eisenpakket en heeft ze geen zin om voor minder een relatie aan te gaan. Haar goed recht en wil niet zeggen dat er wat mis is gegaan in haar leven.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja zo van ' is er dan iets mis mee ofzo?'
Let niet op hemquote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dan meldt ik me wel weer af, want ik ben een lelijk mokkel zonder vrienden die alleen maar achter d'r PC zit en nooit buiten komt.
Ik zat in een klas waar bijna driekwart nog nooit een pc had aangeraakt toen ze de studie begonnen. Zelfs de docenten werden er moedeloos vanquote:Op woensdag 20 april 2005 12:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]dat is wel heel ernstig, overdrijf je niet een beetje?
Zou kunnen zet anders iig je foto in het fotoboek hequote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dan meldt ik me wel weer af, want ik ben een lelijk mokkel zonder vrienden die alleen maar achter d'r PC zit en nooit buiten komt.
Daar heb je inderdaad wel een punt. Er zijn ook mensen die online al besluiten dat ze met elkaar verder willen, komt vaker voor dan je denkt. Ik heb er op dit forum ook wel eens topics over gelezen. Mensen die elkaar alleen virtueel kennen en dan denken dat ze een relatie met elkaar hebben. Onvoorstelbaar voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen ervaring zo te zien. In feite is het niet meer als je foto neerplompen, een omschrijvingkje van jezelf neerzetten en als iemand denkt hee, daar wil ik wel mee afspreken dan bel je elkaar op of mail je elkaar voor een afspraak. Zo vreemd is dat toch niet
Dat doen we hier op fok ook soms (via het fotoboek ofzo)
Het is meestal niet zo (sommigen doen dit wel) dat je eindeloos gaat zitten msnen en bellen en elkaar al van haver tot gort kent voor je met elkaar afspreekt. Ja dan zit er wel zo'n sfeer in van je moet elkaar eigenlijk nu wel leuk gaan vinden
Dan wordt het dus zo'n geforceerd gebeuren. Tis maar net hoe je het medium gebruikt natuurlijk.
Ik kan er niet mee zitten dat hij alleen de verkeerde meiden tegenkomtquote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Let niet op hemMensen die niet buiten hun eigen hokjes kunnen denken, zijn uiteindelijk zelf de gebeten hond.
Dat scheelt inderdaad 12 jaar, maar je hebt er toch niks aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:52 schreef nozem het volgende:
[..]
Maar jij bent 23 (of 24?) en Schtoppel is 36. Dat scheelt denk ik wel een beetje.
Ja dat standpunt kennen we nu wel. Daar is ook iedereen verschillend in.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je hebt dus geen ervaring zo te zien. In feite is het niet meer als je foto neerplompen, een omschrijvingkje van jezelf neerzetten en als iemand denkt hee, daar wil ik wel mee afspreken dan bel je elkaar op of mail je elkaar voor een afspraak. Zo vreemd is dat toch niet
Dat doen we hier op fok ook soms (via het fotoboek ofzo)
Het is meestal niet zo (sommigen doen dit wel) dat je eindeloos gaat zitten msnen en bellen en elkaar al van haver tot gort kent voor je met elkaar afspreekt. Ja dan zit er wel zo'n sfeer in van je moet elkaar eigenlijk nu wel leuk gaan vinden
Dan wordt het dus zo'n geforceerd gebeuren. Tis maar net hoe je het medium gebruikt natuurlijk.
Nee liegen hoef je niet erover, je kan het ook later ter sprake brengen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Is helemaal waar, maar ik sta dus aan die andere kant. Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad. Daarom ben ik eigenlijk al bang om iemand benaderen, maar moet ik dan "liegen" over het aantal relaties dat ik heb gehad?
Meid, je hebt een leeftijd waarbij veel mannen het zelfs een pre vinden dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:53 schreef melismay het volgende:
[..]
Is helemaal waar, maar ik sta dus aan die andere kant. Ik ben 22, nog nooit een relatie gehad. Daarom ben ik eigenlijk al bang om iemand benaderen, maar moet ik dan "liegen" over het aantal relaties dat ik heb gehad?
Je moet gewoon wat vaker in "Sexy en Gewaagd kijken"quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zou kunnen zet anders iig je foto in het fotoboek he
Ja dat vind ik inderdaad ook raar. Je leert elkaar toch pas kennen in het echt.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een punt. Er zijn ook mensen die online al besluiten dat ze met elkaar verder willen, komt vaker voor dan je denkt. Ik heb er op dit forum ook wel eens topics over gelezen. Mensen die elkaar alleen virtueel kennen en dan denken dat ze een relatie met elkaar hebben. Onvoorstelbaar voor mij.
Nah, daar doe je toch een studie voor? Waarom geldt alleen in de IT-sector dat je vanaf je geboorte al nerd moet zijn om daar een opleiding in te volgen of je vak van te maken?quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zat in een klas waar bijna driekwart nog nooit een pc had aangeraakt toen ze de studie begonnen. Zelfs de docenten werden er moedeloos van
Geen behoefte aan. En dan zul jij wel denken dat ik niet durf, omdat ik een lelijke trol ben. Your loss zou ik zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:54 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zou kunnen zet anders iig je foto in het fotoboek he
Ik kom een heleboel leuke en aardige meiden tegen hoor maar de meeste hebben (gelukkig) al een vriend dus dat is heerlijk voor vriendschappen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan er niet mee zitten dat hij alleen de verkeerde meiden tegenkomt
Slijmbal...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En 22 is echt geen rare leeftijd om nog maagd te zijnAls man zou ik daar echt niet van schrikken als ik in bed lag, maar gevleid voelen.
Ik heb wel iemand ontmoet via i-net waar ik zo'n goed gevoel bij had dat 't eigenlijk eng was. Maar ik heb nooit gedacht dat we een relatie hadden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad wel een punt. Er zijn ook mensen die online al besluiten dat ze met elkaar verder willen, komt vaker voor dan je denkt. Ik heb er op dit forum ook wel eens topics over gelezen. Mensen die elkaar alleen virtueel kennen en dan denken dat ze een relatie met elkaar hebben. Onvoorstelbaar voor mij.
Ja of je krijgt reacties in de geest van "Zou ik je dan maar ontmaagden".quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef WeirdMicky het volgende:
En 22 is echt geen rare leeftijd om nog maagd te zijnAls man zou ik daar echt niet van schrikken als ik in bed lag, maar gevleid voelen.
quote:Op woensdag 20 april 2005 13:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wel iemand ontmoet via i-net waar ik zo'n goed gevoel bij had dat 't eigenlijk eng was. Maar ik heb nooit gedacht dat we een relatie hadden.
Ik was ook al bijna 21 toen ik m'n eerste vriend kreeg. En hij had daar heel veel begrip voor en was heel lief voor me. En dat deed hij echt niet alleen om me in bed te krijgen, want we hebben een relatie van 4 jaar gehad.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:57 schreef nozem het volgende:
[..]
Meid, je hebt een leeftijd waarbij veel mannen het zelfs een pre vinden dat je nog maagd bent.
Haha daar heb je ook wel weer gelijk in maarja als je begint met een opleiding voor programmeren ed verwacht je toch in elk geval wel enige basiskennis.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nah, daar doe je toch een studie voor? Waarom geldt alleen in de IT-sector dat je vanaf je geboorte al nerd moet zijn om daar een opleiding in te volgen of je vak van te maken?
Iemand die de gezondheidszorg ingaat hoeft toch ook niet heel z'n leven al oma's verschoond te hebben voor die aan z'n studie begint?
Ik had 't niet over relaties..quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik kom een heleboel leuke en aardige meiden tegen hoor maar de meeste hebben (gelukkig) al een vriend dus dat is heerlijk voor vriendschappen.
Maar blijf zelf wel bewust single, dat is wat anders dan dat jij schetst
-- laat maar --quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
Tranceptor ook en irl klikte het goed, maar mevrouw had al een vaste vriend.
Kutwijf!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
[..]![]()
His loss.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. En dan zul jij wel denken dat ik niet durf, omdat ik een lelijke trol ben. Your loss zou ik zeggen.
Waarover dan, dan ben ik hem ff kwijt hoorquote:
Deed hij daar 4 jaar over?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was ook al bijna 21 toen ik m'n eerste vriend kreeg. En hij had daar heel veel begrip voor en was heel lief voor me. En dat deed hij echt niet alleen om me in bed te krijgen, want we hebben een relatie van 4 jaar gehad.
Als je je goed voelt bij iemand en misschien ergens bang bent kun je dat best aangeven vind ik. Als die jongen dat niet begrijpt is hij je al helemaal niet waard. Echt niet.
De basis heb je snel genoeg geleerd mag ik aannemen. Maar vaak gaat de opleiding er dus ook al vanuit dat studenten voorkennis hebben, waardoor juist die groep die dat niet heeft achterop raakt en afhaakt. Dat is zo zonde denk ik dan.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Haha daar heb je ook wel weer gelijk in maarja als je begint met een opleiding voor programmeren ed verwacht je toch in elk geval wel enige basiskennis.
Je weet bij die oma's ook in elk geval wel welk deel je moet verschonen bijvoorbeeld
Waarom?quote:
Over leuke vrouwen in de IT in het algemeen, zonder dat ik je meteen een relatie met een vrouwelijke IT'er wil aansmeren.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:06 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waarover dan, dan ben ik hem ff kwijt hoor
Alleen om aan te geven dat een kerel echt niet alleen misbruik van je wil maken als je aangeeft nog maagd te zijnquote:
Het ging nergens meer overquote:Op woensdag 20 april 2005 13:12 schreef Thisbe het volgende:
Jee mensen, ik hou het niet meer bij!
Waar ging het nou ook alweer over?![]()
Onzin!quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Ik heb werkelijk geen ideequote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nieuwe stelling: mannen die heel goed kunnen versieren zijn minder goed voor hun vriendin omdat ze toch zo weer een nieuwe hebben. Mannen die slecht zijn in versieren zijn heel goed voor hun vriendin, al was het alleen maar de angst om weer alleen te zijn. Waar of niet waar?
Dat interesseert me helemaal niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?
Heb je dit zelf ook ervaren of juist niet?
Ikzelf:
Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus
Hier kun je zien of sterrenbeelden bij elkaar passen:
Liefdeshoroscoop
* Metro2005 vraagt zich af welk sterrenbeeld er eigenlijk bij hem past![]()
Ik weet het niet, denk dat dat meer aan het karakter van de man ligt. Een man kan goed versieren maar toch enorm trouw zijn en een man kan ook na een dag weer doei zeggen en een nieuw scharrel opduiken.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Mijn huidige vriendin heeft ook nooit echt een vaste relatie gehad. Ze verveelde zich nogal snel dus heeft t nooit langer dan 1 a 2 maanden volgehouden. Merk wel dat ik een stuk voorloop op dit gebied. Ik heb er eigenlijk geen problemen mee aangezien ze niet echt t type was voor een vaste relatie. En ja je kent t gezegd... Once you go Joey you never go back... Of ging t niet zo?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het ging nergens meer over
Verzin jij maar een nieuwe stelling
Ik ben het er helemaal mee eens, het is alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:28 schreef JoeyT het volgende:
Overigens vind ik t wel een afknapper (ja het spijt me) als een meisje nog maagd is. Ik vind dat je sowieso enige ervaring moet hebben op dit gebied voordat je een serieuze relatie aangaat. Als je als maagd een relatie aangaat ga je je toch op een gegeven moment afvragen hoe t zou zijn met een ander. Verder vind ik het wel prettig als het meisje mij in bed ook een beetje kan verbazen.
Nietquote:Op woensdag 20 april 2005 13:01 schreef Tranceptor het volgende:
Tuurlijk is dit onzin.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar exclusief en dat is gewoon een relatie dus IMHO, hoe graag je dat ook ontkent en ontkent hebtquote:Op woensdag 20 april 2005 13:34 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Niet, een sex-relatie en dat was/is algemeen bekend, nu een sex+ iets ofzo
, I don't know and I don't care (even) anymore, maar ik vind hem wel leuk, gezeur altijd
ben weg nu
![]()
Heeft misschien wel een kern van waarheid, maar ik heb echt geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:18 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb daar echt nooit over nagedacht en ben het niet van plan ook. Ik geloof er dus totaal niet in.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Wie gelooft er in het feit dat bepaalde sterrenbeelden totaal niet bij elkaar passen en sommige wel?
Ikzelf:
Mijn eerste relatie: Ram (zij) en leeuw (ik) => volgens de sterrenbeelden zouden we vaak ruzie hebben en niet bij elkaar passen omdat we allebei koppig zouden zijn: Klopte precies
Mijn 2e relatie: Kreeft en Leeuw: Kans volgens de sterren: nihil => klopte helaas ook weer
Mijn 3e relatie: Stier en Leeuw: Geen enkele kans dat het goed gaat, nou das nog maar afwachten dus
Liefdeshoroscoop
Volgens mij zijn er zat mensen die niet echt om hun man/vrouw geven. Die voor het gemak, de sex, de gezelligheid bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:25 schreef Tranceptor het volgende:
Ik vind het onzin omdat sommige mannen de skills wel hebben en anderen niet, maar dat zegt niets over hoe trouw ze zijn binnen een relatie. Het is alleen makkelijker uit een relatie te stappen natuurlijk als je weet dat je snel weer voorzien bent. Maar goed dan zou je ook niet begrijpen waarom ik zo lang ben gebleven bij de eerste twee meisjes. Nee als je om iemand geeft, dan geef je om iemand.
Nee, we maken goeie afsprakenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
Er zeurt helemaal niemand, maar jij wil dingen niet zien voor wat ze zijn en jezelf al helemaal niet. Ik heb geen probleem met hoe ze zijn, je bent bezet. Je weet hoe ik er uberhaupt tegenover sta. Sex+, jullie claimen elkaar en dat is gewoon een relatie dus.
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, we maken goeie afspraken.
Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.
Open relatie wou ik ook nog voor pleiten.
Maja, denk dat niemand het daar mee eens is, behalve ik![]()
.
maar ik ga maar, dat gemiep van mezelf schiet soms ook niet op
Ik ben er ook voor, dat weet jequote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
.
Euhm we hebben geen ruzie?quote:Op woensdag 20 april 2005 13:42 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Blij dat je er zelf meekomt, want dit komt niet ten goede van het topic. Dus vecht het op msn uit of zo.
Is het een exlusieve seksrelatiequote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Nee, we maken goeie afspraken.
Maar ok, misschien heb je wel gelijk, in die zin dat ik het ook niet (meer) weet.
.
maar ik ga maar, dat gemiep van mezelf schiet soms ook niet op
Sex :quote:Op woensdag 20 april 2005 13:24 schreef Metro2005 het volgende:
Ikzelf:
Liefdeshoroscoop
Ja in mijn horoscoop stond ook iets over een relatie of zo. Nou dat klopt zowiezo niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Horoscopen zijn onzin, alsof je daarop let als je een relatie hebt.
Tis wel frappant dat alle relaties die gedoemd waren te mislukken ook echt mislukten op de punten die waren aangegeven (karaktereigenschappen die botsen ed)quote:Op woensdag 20 april 2005 13:41 schreef Beach het volgende:
Horoscopen zijn onzin, alsof je daarop let als je een relatie hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |