Had ik niet gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef Copycat het volgende:
Heb even de OP ietwat aangepast.
Stond namelijk 'Nog steeds Single'.
Vergeten weg te halen nadat we gisteren hadden besloten er gewoon 'Single' van te maken.
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
Je bent uniek.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent uniek.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de vrouwen waar je het niet van verwacht vaak meer sexpartners hebben gehad dan je als vent denkt of wil weten. Mij maakt dat weinig uit, dat is het verleden, maar ik zie hier ook mensen die daar anders over denken. Zolang mevrouw geen ziekte meeneemt is een beetje ervaring eigenlijk wel leuk.
driemaal is scheepsrechtquote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Was dan ook mijn fout, niet de jouwequote:
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.
[..]
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.
Hoe gaat dat danquote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Vraag je eigenlijk bij een mogelijk partner naar dat verleden??
Ik zelden, het interesseert me niet zo heel erg.
Ik niet en als ik het al doe nooit in detail, meer globaal.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Het bevalt op zich prima dank je, maar ik krijg de laatste tijd wel meer sexuele kriebels weer...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Blij dat het onderwerp nu gewoon Single is en even eerlijk bevalt het iedereen nog?
Vanochtend werd dit onderwerp o.a. aangesneden bij Radio538. Dit is zo vraag die je beter niet kan stellen, maar volgens mij is het meer een vraag die vrouwen stellen. Ja het zal misschien weleens te sprake komen, maar ja dat ligt achter je. Wat heb je er aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
uit de OP.quote:Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.
Nou ja, het komt wel eens ter sprake. Er zijn altijd mensen die het wel ter sprake brengen.quote:
Ja maar dan iets subtieler.quote:"Zo hoeveel heb jij er eigenlijk gehad?"![]()
vanaf 18 ofzo vind ik wel een mooie leeftijd, net een beetje uit de pubertijd enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
25.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag het eigenlijk wel altijd![]()
Niet hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar meer van hoeveel relaties heb je gehad.
Komt toch net wat subtieler over en geeft ook een indicatie
Ja is dat niet voor iedereen verschillend? Heeft denk ik ook wel te maken hoe volwassen je bent of voelt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ik ben nu 28 maar zie mezelf nog geen serieuse relatie aangaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.
Neej ik ben 24, nog een halfjaartje en dan ben ik er misschien wel weer aan toe.quote:
Ik denk niet dat daar echt wat over te zeggen valt. Dat is bij iedereen anders en heeft denk ik niets met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Nee idd, amar ik ga het onderwerp ook niet uit de weg of er over liegen. Wat win je daar mee?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...
Dat kan ik niet beantwoorden voor anderen. Ik vond mijn 17 jaar wel een mooi moment voor mijn toenmalige relatie, maar ken genoeg 17 jarigen waarbij het minder past.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Zit mn tekst eens niet te jatten.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhouden
Is een slechte indicator in mijn geval.
Naar boven zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassen
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Oh dan begint het bij mij juist te kriebelen. In de winter heb ik daar nooit zoveel last van.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
Maar weer OT????
Stelling:
Gezien de zomer is het niet erg om weer single te zijn?
Gewoon dan ben je zo ie zo meer buiten en dan druk met dingen dus kun je makkelijker zonder partner.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Beach het volgende:
Ik zou niet weten wat de zomer ermee te maken heeft
Niet eens. Ik werk in de computerbranche, maar wordt gedetacheerd bij verschillende bedrijven, en daar lopen vaak toch heel wat leuke vrouwen rond. (ik heb er zo twee keer een leuke vriendin aan overgehoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Mensen die in een specifieke mannen of vrouwen branche werken (bv mannen in de computerbranche, vrouwen in de administratie) komen moeilijker aan een partner dan mensen die in een gemengde branche werken.
Lijkt me weinig met elkaar te maken hebben. Tenminste zolang je werkt om te leven en niet andersom zijn er volgens mij voldoende andere manieren om aan de m/v te komen.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Mensen die in een specifieke mannen of vrouwen branche werken (bv mannen in de computerbranche, vrouwen in de administratie) komen moeilijker aan een partner dan mensen die in een gemengde branche werken.
Mja, in het bedrijf waar ik werk zijn vooral veel jonge hoogopgeleide studenten en studentes, en 35 V en 30 M of zo, maar toch is er voor zo ver ik weet nog nooit een relatie op de werkvloer begonnen. Dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Dat zal er vooral mee te maken hebben dat er toch een bepaald soort mensen daar werkt, zeker als ik in de IT branche kijk. Zeg maar het soort wat in dit topic komt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Haha dat zijn one night standsquote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bij mij begint het in de zomer ook altijd te kriebelen. Al die heerlijke halfnaakte vrouwen op straat. Ik mag mijn penetraties dan ook meestal in den zomer verrichten, goede saeck!
Ik zou ook niks nemen met een collega, of ze zou in het gebouw tegenover moeten zitten. Niet iemand met wie ik elke dag intensief zou moeten samenwerken.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
Ik moet er trouwens niet aan denken om iets met een collega te krijgen. Niet alleen omdat ik geen van mijn mannelijke collegae aantrekkelijk vind, maar vooral omdat zo'n relatie naar mijn mening die werksfeer toch vertroebeld. Tijdens... maar vooral na de relatie.
Wat is dat een langere relatie? Bestaat dat nog dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha dat zijn one night standsheb het nu meer over een langere relatie
![]()
Ja ben het eens met Copycat.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt me weinig met elkaar te maken hebben. Tenminste zolang je werkt om te leven en niet andersom zijn er volgens mij voldoende andere manieren om aan de m/v te komen.
Ik moet er trouwens niet aan denken om iets met een collega te krijgen. Niet alleen omdat ik geen van mijn mannelijke collegae aantrekkelijk vind, maar vooral omdat zo'n relatie naar mijn mening die werksfeer toch vertroebeld. Tijdens... maar vooral na de relatie.
Hoe bekijk jij het dan? Jij wilt liever vrijgezel de zomer ingaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Haha dat zijn one night standsheb het nu meer over een langere relatie
![]()
Dat is het sowieso wel, ook als je niet op het werk iemand hebquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691489/2/50#26369464]woensdag 20 april 2005 10:52
Er lopen hier wel leuke mannen rond hoor, maar het lijkt me vooral lastig. Zeker als de relatie over is.
Tuurlijk bestaan langere relaties nog wel hoor ken mensen die al jaren bij elkaar zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wat is dat een langere relatie? Bestaat dat nog dan?
Een collega, hmmm dat ligt eraan wat voor relatie...
Tuurlijk Sabrientje, zoals je weetquote:Op woensdag 20 april 2005 10:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Hoe bekijk jij het dan? Jij wilt liever vrijgezel de zomer ingaan?
Ligt helemaal aan de persoon zelf, niet aan de branche waarin ze werken. De één kun je tussen een hele groep van het andere geslacht zetten en er gebeurt helemaal niets, de ander hoeft z'n neus maar te laten zien en gelijk zijn alle ogen op diegene gericht.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Ja maar als je die man dan nog elke dag ziet is het anders dan dat je heb misschien minder vaak ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:54 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dat is het sowieso wel, ook als je niet op het werk iemand heb![]()
Dat buiten beschouwing gelaten natuurlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:55 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tuurlijk Sabrientje, zoals je weet![]()
Als we de zomer zo ie zo nog redden.
We hebben hier zelfs getrouwde stellen binnen de muren gehad die ook nog eens elkaar directe collega waren. Dat lijkt me nu echt helemaal niets.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Ik zou ook niks nemen met een collega, of ze zou in het gebouw tegenover moeten zitten. Niet iemand met wie ik elke dag intensief zou moeten samenwerken.
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:58 schreef MSXUser het volgende:
We hebben hier zelfs getrouwde stellen binnen de muren gehad die ook nog eens elkaar directe collega waren. Dat lijkt me nu echt helemaal niets.
Maar gaat het op een gegeven moment niet kriebelen dan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef PieterCK het volgende:
Dan zie ik mijzelf als single de zomer ingaan EN als single de winter ook weer ingaan
Ab-so-luut niet nee, geheel geen kriebel maar ook geen kriebel voor een one-night stand of zo in de zomer hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:01 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Maar gaat het op een gegeven moment niet kriebelen dan?
Waarom?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:59 schreef PieterCK het volgende:
Dan zie ik mijzelf als single de zomer ingaan EN als single de winter ook weer ingaan
Hihi, ik hoor in de categorie vrouwen die in een mannenbranche werken. Maar of dat me meer mannelijk aandacht oplevert dan als ik in een gemengde of vrouwenbranche zou werken weet ik niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Nee maar one-night-stands is zowiezo niks voor mij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:03 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ab-so-luut niet nee, geheel geen kriebel maar ook geen kriebel voor een one-night stand of zo in de zomer hoor.
het viel me ook op bij de R&P meet uit december, dat er veel IT'ers bijwaren. nu zijn er ook een hoop IT'ers in NL en dat zijn ook mensen die snel een Forum op zullen zoeken denk ik. maar het zal dus wel geen toeval zijn. doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in handquote:Op woensdag 20 april 2005 10:50 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat zal er vooral mee te maken hebben dat er toch een bepaald soort mensen daar werkt, zeker als ik in de IT branche kijk. Zeg maar het soort wat in dit topic komt.
Mijn ouders hebben samen een eigen bedrijf. Die zijn dus ook 24/7 met elkaar bezig. En dat gaat nog goed ook! Al dik 30 jaar getrouwd, zelfs nooit ruzie. Verbazingwekkend.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken. Dan heb ik zoiets van, ik ga wel leven en mijn leven zo houden.quote:
Als je in de IT zou werken denk ik wel. of doe je dat ook?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hihi, ik hoor in de categorie vrouwen die in een mannenbranche werken. Maar of dat me meer mannelijk aandacht oplevert dan als ik in een gemengde of vrouwenbranche zou werken weet ik niet.
Ik ben al 2x voor een IT job afgewezen omdat ik niet sociaal genoeg zou zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
het viel me ook op bij de R&P meet uit december, dat er veel IT'ers bijwaren. nu zijn er ook een hoop IT'ers in NL en dat zijn ook mensen die snel een Forum op zullen zoeken denk ik. maar het zal dus wel geen toeval zijn. doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in hand(zeg ik als mede ITer)
Ik helemaal niks en ik zal dat dan ook niet doen. Maar Schtoppel dacht daar vorg jaar anders over, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op woensdag 20 april 2005 07.37 schreef petitlapin het volgende:
en wat wil je bereiken met een paar relaties te verzinnen ?
Dan zal je ook nooit de toegevoegde waarde kennen van een langere relatie. Met zo'n insteek blijf je inderdaad lang alleen, ik ga geen relatie in om 3 maanden aan te modderen in ieder geval.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken. Dan heb ik zoiets van, ik ga wel leven en mijn leven zo houden.
Nee is ook niks, maar dat weet je niet van tevoren, voor hetzelfde geld werkt het na die drie maanden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Zie nog altijd niet wat het "voordeel" is van een relatie, 3 maanden aanmodderen om er dan achter te komen dat het toch niet gaat werken.
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).quote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben al 2x voor een IT job afgewezen omdat ik niet sociaal genoeg zou zijn.
Eentje wel, de andere was systeemontwikkeling (wat niet heel snel geoutsourced zal worden omdat het vereist dat je dicht bij de bron zit). Bij die laatste was het dan ook een lame kutargument.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).
Ik heb bij alle relaties tot nu toe het gevoel gehad dat er een 'spanning' op stond, hierdoor dus ook nooit echt kunnen genieten van het hebben van een relatie. Daarbij heb ik er ook 2 relaties gehad die langer waren dan 3 maanden 1 van 7 mnd en 1 van 5.5 mnd. Maar alle 2 waren ze er met een andere vandoor gegaan dus denk dat ik dan wel niet goed genoeg ben voor een relatie.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:09 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dan zal je ook nooit de toegevoegde waarde kennen van een langere relatie. Met zo'n insteek blijf je inderdaad lang alleen, ik ga geen relatie in om 3 maanden aan te modderen in ieder geval.
Plus dat iemand anders je kan verrijken, iets kan toevoegen, je jezelf meer leert kennen en je leert rekening te houden met de ander.
Ben zelf werkzaam in de IT en vind mijzelf wel sociaal, maar ik heb inderdaad collega's die op sociaal gebied kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:04 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
... doorgaans gaan IT en heel sociaal niet hand in hand(zeg ik als mede ITer)
Of je bekijkt het van de andere kant.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ik heb bij alle relaties tot nu toe het gevoel gehad dat er een 'spanning' op stond, hierdoor dus ook nooit echt kunnen genieten van het hebben van een relatie. Daarbij heb ik er ook 2 relaties gehad die langer waren dan 3 maanden 1 van 7 mnd en 1 van 5.5 mnd. Maar alle 2 waren ze er met een andere vandoor gegaan dus denk dat ik dan wel niet goed genoeg ben voor een relatie.
Wanneer je beiden voor elkaar kiest, niet op zoek bent naar iets anders en dat ook weet van elkaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
Ja ik zei ook 'meestal' omdat er ook best sociale IT'ers zijn. maar ik zeg wel als je kijkt in wat voor sectoren zich de hoger opgeleide singles bevinden dan scoort de IT hoog denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Ben zelf werkzaam in de IT en vind mijzelf wel sociaal, maar ik heb inderdaad collega's die op sociaal gebied kunnen verbeteren.
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Welke andere kant?? hahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Of je bekijkt het van de andere kant.
re·la·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer ze er toch weer met een ander vandoor gaat ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Nooitquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Ik niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.![]()
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Een relatie als zijnde partner zie ik als beide personen toegeven voor de ander te kiezen en ook exclusief.
Ik zit in de IT ja. Op mijn opleiding liepen wel meer vrouwen rond (denk iets van 10 a 15 % en dat aantal is wel gestegen in de jaren dat ik daar studeerde). De andere opleiding op mijn sector had wel beduidend minder vrouwen. Wat me wel op is gevallen dat daar veel 'allochtone' meiden zaten.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je in de IT zou werken denk ik wel. of doe je dat ook?
Ik studeer zelf nog en in mijn jaarlaag zit 1 meisje, die is gelijk weggekaapt door zo;n mentor van de introductie. maar zij heeft dus wel heel veel aandacht, ook van allerlei docenten die het natuurlijk opvalt dat zij er als enige meisje tussenzit. Overigens wordt zij ook op de promofolder geplakt en niet een kerel om onze studie meer een vrouwenimago te geven![]()
Zet je zo hoog in op de singles meet ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |