Ja ik zei ook 'meestal' omdat er ook best sociale IT'ers zijn. maar ik zeg wel als je kijkt in wat voor sectoren zich de hoger opgeleide singles bevinden dan scoort de IT hoog denk ik.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
[..]
Ben zelf werkzaam in de IT en vind mijzelf wel sociaal, maar ik heb inderdaad collega's die op sociaal gebied kunnen verbeteren.
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Welke andere kant?? hahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:14 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Of je bekijkt het van de andere kant.
re·la·tie (de ~ (v.), ~s)quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
Wanneer ze er toch weer met een ander vandoor gaat ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Nooitquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:13 schreef Thurtje het volgende:
Ik moet zelf ook nog wel wat verbeteren op sociaal gebied, want ik heb niet echt veel behoefte om in [Centraal] Single deel 420 te posten.
Ik niet meerquote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Och, als we in dit tempo doogaan dan zijn we begin september wel bij deel 420 aanbeland en ik weet vrijwel zeker dat ik er dan ook nog ben.![]()
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:17 schreef WeirdMicky het volgende:
Een relatie als zijnde partner zie ik als beide personen toegeven voor de ander te kiezen en ook exclusief.
Ik zit in de IT ja. Op mijn opleiding liepen wel meer vrouwen rond (denk iets van 10 a 15 % en dat aantal is wel gestegen in de jaren dat ik daar studeerde). De andere opleiding op mijn sector had wel beduidend minder vrouwen. Wat me wel op is gevallen dat daar veel 'allochtone' meiden zaten.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:07 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je in de IT zou werken denk ik wel. of doe je dat ook?
Ik studeer zelf nog en in mijn jaarlaag zit 1 meisje, die is gelijk weggekaapt door zo;n mentor van de introductie. maar zij heeft dus wel heel veel aandacht, ook van allerlei docenten die het natuurlijk opvalt dat zij er als enige meisje tussenzit. Overigens wordt zij ook op de promofolder geplakt en niet een kerel om onze studie meer een vrouwenimago te geven![]()
Zet je zo hoog in op de singles meet ?quote:
Ja jij bent gewoon negatief ingesteld, je kan met jou gewoon geen discussie met jou aanknopen.quote:
Dan heb je gewoon een relatie, maar durf je dat niet toe te geven omdat het eng klinkt en consequenties heeft. Het is veel makkelijker om excusen te verzinnen. Een seksrelatie is in de basis alleen neuken en wegwezen en heeft niets met exclusiviteit te maken...quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?
Als je nu met Java, .NET, SAP,etc. bezig bent heb je keus genoeg aan banen. De vraag daarnaar is echt groot.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:10 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja maar dat was helpdesk toch? dat is toch wel iets anders dan een applicatie ontwikkelen (waar waarscijnlijk ook geen werk meer inzit in NL omdat het naar India wordt geoutsourced) bijvoorbeeld. Kan me niet voorstellen dat ze bij zoiets zouden zeggen van : ja je bent niet sociaal genoeg (of het moet zijn dat je totaal niet in een team kan werken ofzo).
Een vorm van relatie zie ik dat, toch exclusief...maar anders dan een liefdesrelatiequote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmmja maar hoe zit het dan met seksrelaties waarin afgesproken wordt dat beide partners exclusief zijn?
Was op zich wel grappig. Op de zaak was hij 'de baas', thuis had zij de broek aanquote:Op woensdag 20 april 2005 11:00 schreef Copycat het volgende:
Dat lijkt mij zelfs ronduit afschuwelijk! Dan ben je dus echt 24/7 met elkaar bezig.
Dat is toch een andere situatie dan beide als loonslaaf werken binnen een groot bedrijf (en dan de hele dag samen aan hetzelfde bureaublok zit te werken).quote:Op woensdag 20 april 2005 11:05 schreef QyRoZ het volgende:
Mijn ouders hebben samen een eigen bedrijf. Die zijn dus ook 24/7 met elkaar bezig. En dat gaat nog goed ook! Al dik 30 jaar getrouwd, zelfs nooit ruzie. Verbazingwekkend.
Mooi gezegdquote:Op woensdag 20 april 2005 11:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wanneer je beiden voor elkaar kiest, niet op zoek bent naar iets anders en dat ook weet van elkaar.
Zoiets?
Op het moment dat je allebei exclusief met elkaar bezig bent heb je imo een relatie. Ook al kies je er dan zelf voor om er het voorstellen-aan-ouders buiten te houden.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Ach, dat suggereert dat je geen relatie hebt als je weet dat je partner nog 3 weken te leven heeft.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:24 schreef MissMSX het volgende:
Ik zat te denken dat je samen aan een toekomst gaat werken. Als je het idee hebt dat jet het wel lang met elkaar zult kunnen gaan uithouden.
Jij vindt seks ranzigquote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Maar een beetje op een grietje kruipen af en toe vind ik geen relatie.....
hooguit ranzig maar geen relatie
Dus als je een sexrelatie met iemand hebt, maar dat ook met een ander hebt is het geen relatie meer?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Op het moment dat je allebei exclusief met elkaar bezig bent heb je imo een relatie. Ook al kies je er dan zelf voor om er het voorstellen-aan-ouders buiten te houden.
LOLquote:Op woensdag 20 april 2005 11:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ach, dat suggereert dat je geen relatie hebt als je weet dat je partner nog 3 weken te leven heeft..
Wat is daar ranzig aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Nee maar om op afspraak op elkaar te kruipen en dan pleitte te gaan welquote:
Ja maar dat is ook geen relatie. Dat ranzige kan ik ook niet echt plaatsen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:26 schreef PieterCK het volgende:
Bah, gatverdakke, een beetje bacterien uitwisselen...quote:
Ik heb wat moeite met dat exclusief. Ik zou er geen moeite mee hebben als ik een relatie met iemand heb en hij eens een keer met een ander gaat. Voorwaarde is voor mij meer dat hij met mij een toekomst ziet.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:27 schreef melismay het volgende:
Kan het haast niet volgen hier, zo snel als het gaat...
Ik vind de verschillende definities van relaties wel duidellijk hier. Als je allebei weet dat je exclusief voor elkaar kiest en al die andere mooie dingen die hier gezegd zijn, kan je in mijn ogen spreken van een relatie
Je moeder heeft je alles uitgelegd en voorgedaan?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Ja maar wat heb je aan leugens? Als het bij mij te sprake komt omzeil ik het een beetje. Als je elkaar beter kent komt het wel te sprake.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Zeg dat een je een seksrelatie hebt gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Als ik zeg dat ik nog Kreeft ben kijken ze altijd een beetje raarquote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nog Maagd ben, dat werkt altijden ik lieg niet eens
Dan zijn alle vrouwen raar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.
Een relatie is ook niet iets vanzelfsprekends, ook dat moet je leren. Een vrouw zal dan volgens mij ook wel merken dat je nog nooit een relatie hebt gehad en als je over zoiets al moet liegen... Maar misschien ben ik een rare vrouw
Voel je je daar goed bij?quote:
Misschien is dat ook wel zo jaquote:
Geen problemen meequote:
Dat naar de film gaan met vrienden zou ik inderdaad geen probleem vinden, je moet allebei je eigen dingen houden. Ik zou ook gewoon dingen met mijn vriendinnen willen doen. Maar dat met anderen gaan... Dat zou ik echt niet accepteren, dan ben ik maar gewoon de jaloerse bitch hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat exclusief. Ik zou er geen moeite mee hebben als ik een relatie met iemand heb en hij eens een keer met een ander gaat. Voorwaarde is voor mij meer dat hij met mij een toekomst ziet.
Ik ga ook niet moeilijk doen als hij eens (ik noem maar wat) naar de film gaat met z'n vrienden ipv met mij.
Maar doe je dat ook bij iemand die je leuk vindt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen problemen meeLaat die mensen zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Dacht dat dat toch wel bekend wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |