Had ik niet gezienquote:Op woensdag 20 april 2005 10:05 schreef Copycat het volgende:
Heb even de OP ietwat aangepast.
Stond namelijk 'Nog steeds Single'.
Vergeten weg te halen nadat we gisteren hadden besloten er gewoon 'Single' van te maken.
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
Je bent uniek.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef Sabrina1981 het volgende:
@ Tranceptor: Er zijn wel vrouwen hoor die niet heel half Nederland hebben gehad.
?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je bent uniek.
Wat ik bedoel te zeggen is dat de vrouwen waar je het niet van verwacht vaak meer sexpartners hebben gehad dan je als vent denkt of wil weten. Mij maakt dat weinig uit, dat is het verleden, maar ik zie hier ook mensen die daar anders over denken. Zolang mevrouw geen ziekte meeneemt is een beetje ervaring eigenlijk wel leuk.
driemaal is scheepsrechtquote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef Beach het volgende:
En daarbij komt de stomme regel van 3 kijken.
Was dan ook mijn fout, niet de jouwequote:
Ook goedemorgenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook gewoon zo zijn dat je nog maagd bent.
[..]
Nee je hebt volkomen gelijk. Er zijn zat meiden (is in dit geval denk ik vaker) die een beetje als "heilig" overkomt, in de werkelijkheid niet zo braaf is. Het maakt mij ook weinig uit, maar je moet inderdaad wel zeker weten dat geen ziekte overgebracht kan worden.
Hoe gaat dat danquote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Vraag je eigenlijk bij een mogelijk partner naar dat verleden??
Ik zelden, het interesseert me niet zo heel erg.
Ik niet en als ik het al doe nooit in detail, meer globaal.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Het bevalt op zich prima dank je, maar ik krijg de laatste tijd wel meer sexuele kriebels weer...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:16 schreef PieterCK het volgende:
Blij dat het onderwerp nu gewoon Single is en even eerlijk bevalt het iedereen nog?
Vanochtend werd dit onderwerp o.a. aangesneden bij Radio538. Dit is zo vraag die je beter niet kan stellen, maar volgens mij is het meer een vraag die vrouwen stellen. Ja het zal misschien weleens te sprake komen, maar ja dat ligt achter je. Wat heb je er aan?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
uit de OP.quote:Het is niet de bedoeling dat dit een soort CUB wordt, of bar. Dus zinloze
posts over wat je doet of drinkt of wilt drinken etc etc worden niet
gewaardeerd dus plaats ze ook niet.
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:14 schreef Frenkie het volgende:
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...quote:Op woensdag 20 april 2005 10:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vraag er niet echt naar, maar soms komt het toevallig wel eens ter sprake.
Nou ja, het komt wel eens ter sprake. Er zijn altijd mensen die het wel ter sprake brengen.quote:
Ja maar dan iets subtieler.quote:"Zo hoeveel heb jij er eigenlijk gehad?"![]()
vanaf 18 ofzo vind ik wel een mooie leeftijd, net een beetje uit de pubertijd enzoquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
25.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wat vinden jullie een goede leeftijd om een serieuze relatie aan te gaan? Als in wanneer j er ongeveer wel klaar voor kunt zijn.
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Metro2005 het volgende:
Ik vraag het eigenlijk wel altijd![]()
Niet hoeveel bedpartners iemand heeft gehad maar meer van hoeveel relaties heb je gehad.
Komt toch net wat subtieler over en geeft ook een indicatie
Ja is dat niet voor iedereen verschillend? Heeft denk ik ook wel te maken hoe volwassen je bent of voelt.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Ik ben nu 28 maar zie mezelf nog geen serieuse relatie aangaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat is echt afhankelijk van de persoon, kan je geen vaste leeftijd op zetten. De ene is er op zn 18e al klaar voor, de ander op zn 28e nog niet.
Neej ik ben 24, nog een halfjaartje en dan ben ik er misschien wel weer aan toe.quote:
Ik denk niet dat daar echt wat over te zeggen valt. Dat is bij iedereen anders en heeft denk ik niets met leeftijd te maken.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Nee idd, amar ik ga het onderwerp ook niet uit de weg of er over liegen. Wat win je daar mee?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ach het is ook heel raar hoe sommige mensen doen alsof ze geen verleden hebben. Je kunt het gewoon melden, maar ga het niet uitleggen en in detail uit de doeken doen...
Dat kan ik niet beantwoorden voor anderen. Ik vond mijn 17 jaar wel een mooi moment voor mijn toenmalige relatie, maar ken genoeg 17 jarigen waarbij het minder past.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:21 schreef Beach het volgende:
Zit mn tekst eens niet te jatten.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:24 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wisselt per persoon. de ene met 14, de ander met 34 nog niet.
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:23 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ja zo kan ik die zeven makkelijk volhouden
Is een slechte indicator in mijn geval.
Naar boven zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
misschien moet ik mijn indicator toch wat aanpassen
quote:Op woensdag 20 april 2005 10:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En een beetje ervaring kan geen kwaad toch?
Oh dan begint het bij mij juist te kriebelen. In de winter heb ik daar nooit zoveel last van.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:40 schreef PieterCK het volgende:
Maar weer OT????
Stelling:
Gezien de zomer is het niet erg om weer single te zijn?
Gewoon dan ben je zo ie zo meer buiten en dan druk met dingen dus kun je makkelijker zonder partner.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:41 schreef Beach het volgende:
Ik zou niet weten wat de zomer ermee te maken heeft
Niet eens. Ik werk in de computerbranche, maar wordt gedetacheerd bij verschillende bedrijven, en daar lopen vaak toch heel wat leuke vrouwen rond. (ik heb er zo twee keer een leuke vriendin aan overgehoudenquote:Op woensdag 20 april 2005 10:42 schreef Metro2005 het volgende:
Stelling: Mensen die in een specifieke mannen of vrouwen branche werken (bv mannen in de computerbranche, vrouwen in de administratie) komen moeilijker aan een partner dan mensen die in een gemengde branche werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |