Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Als ik zeg dat ik nog Kreeft ben kijken ze altijd een beetje raarquote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zeg altijd dat ik nog Maagd ben, dat werkt altijden ik lieg niet eens
Dan zijn alle vrouwen raar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou echt liever hebben dat je eerlijk bent.
Een relatie is ook niet iets vanzelfsprekends, ook dat moet je leren. Een vrouw zal dan volgens mij ook wel merken dat je nog nooit een relatie hebt gehad en als je over zoiets al moet liegen... Maar misschien ben ik een rare vrouw
Voel je je daar goed bij?quote:
Misschien is dat ook wel zo jaquote:
Geen problemen meequote:
Dat naar de film gaan met vrienden zou ik inderdaad geen probleem vinden, je moet allebei je eigen dingen houden. Ik zou ook gewoon dingen met mijn vriendinnen willen doen. Maar dat met anderen gaan... Dat zou ik echt niet accepteren, dan ben ik maar gewoon de jaloerse bitch hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb wat moeite met dat exclusief. Ik zou er geen moeite mee hebben als ik een relatie met iemand heb en hij eens een keer met een ander gaat. Voorwaarde is voor mij meer dat hij met mij een toekomst ziet.
Ik ga ook niet moeilijk doen als hij eens (ik noem maar wat) naar de film gaat met z'n vrienden ipv met mij.
Maar doe je dat ook bij iemand die je leuk vindt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen problemen meeLaat die mensen zich lekker met hun eigen zaken bemoeien.
Dacht dat dat toch wel bekend wasquote:
Weet ik niet eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar doe je dat ook bij iemand die je leuk vindt?
Ik doe het omgekeerde, ik zeg vaak dat ik nog maar 1 relatie heb gehad en een paar korte scharrels.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Geloof me, ik kan erg goed en overtuigend liegen. Ik heb zogenaamd een seksrelatie van een half jaar gehad met een collega (wat bijna waar had kunnen zijn maar ik durfde toen niet) en zogenaamd een relatie van 1 1/2 jaar, simpel toch?
Ik ben wel benieuwd naar die relatie. Hoe heette ze? Wat deed ze? Hoe was ze?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:37 schreef M_Schtoppel het volgende:
Geloof me, ik kan erg goed en overtuigend liegen. Ik heb zogenaamd een seksrelatie van een half jaar gehad met een collega (wat bijna waar had kunnen zijn maar ik durfde toen niet) en zogenaamd een relatie van 1 1/2 jaar, simpel toch?
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bentquote:Op woensdag 20 april 2005 11:39 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik doe het omgekeerde, ik zeg vaak dat ik nog maar 1 relatie heb gehad en een paar korte scharrels.
Het is vooral leuk als je reacties krijgt in de zin van :'ow wat raar zeg, je bent toch een hartstikke leuke jongen, daar snap ik niks van'. Dan zeg ik: ' ja ik was er nooit zo mee bezig'
![]()
Ik ben verdorven slecht, ik weet hetquote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bent![]()
Nee, om te neukenquote:Op woensdag 20 april 2005 11:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha je doet dat zeker om te horen dat je zo leuk bent![]()
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...quote:
Ik doelde meer op die relatie van 1,5 jaar. Of is dat deze?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dat was M. een ietwat lelijk meisje die gewoon hard op zoek was naar meer seks. Ik kreeg het als het ware op een presenteerblaadje aangeboden maar het kwam uit. Ik zat toen namelijk midden in mijn XTC-tijdperk en daar word je mega-impotent van. En ik vind het ook lullig om met een meisje in bed te liggen en dat ik hem dan niet overeind krijg. En ik durde toen sowieso nog niet, zat nog met allerlei interne issues.
Tsja wat is een tijdje he?? En je hebt je rechterhand nog....quote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...
Harder liegen danquote:Op woensdag 20 april 2005 11:42 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou ik sta alweer een tijdje droog zonder zicht erop dus van mij mag het wel weer. Ik doe het graag...
Ja, ik weet dat 't fictief is, maar ik deed net even of ik je vriendin was en meer wil weten over die relatie die je hebt gehad.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:44 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh nee man, beide relaties zijn fictief. Die van 1,5 is gewoon zogenaamd met iemand waar ik verliefd op was.
Ben geen heaumeau ...quote:
Zag je de knipoog niet?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ben geen heaumeau ...![]()
Sja harder liegen werkt ook niet.![]()
Dat gaat toch ook vervelen?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:44 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tsja wat is een tijdje he?? En je hebt je rechterhand nog....
Mwah al bijna 4 jaar vol te houden dus gaat nog goed hoorquote:
Ik zou toch wel m'n vragen gaan krijgen als je er helemaal niets over zou zeggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Niets bijzonders, over ex-relaties moet je nooit veel vertellen. Al is het maar uit geveinse integriteit.
Ja inderdaad, maar als ik iemand leuk vind zeg ik dus gewoon dat ik geen relatie hebt gehad. Meestal vragen ze dan ook nog wel ff voor de zekerheid of ik nog maagd ben. Het is dan opgeklaard en liegen voel ik niks voor, want eens val je toch door de mand.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou toch wel m'n vragen gaan krijgen als je er helemaal niets over zou zeggen.
Ik ben gewend dat er zo af en toe wel eens spontaan iets uitrolt over vorige relaties. Al zijn het maar hele kleine dingetjes.
Met goed liegen en toneelspelen kun je wel ver, heel ver komen hoor.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:52 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar als ik iemand leuk vind zeg ik dus gewoon dat ik geen relatie hebt gehad. Meestal vragen ze dan ook nog wel ff voor de zekerheid of ik nog maagd ben. Het is dan opgeklaard en liegen voel ik niks voor, want eens val je toch door de mand.
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Met goed liegen en toneelspelen kun je wel ver, heel ver komen hoor.
Ja maar stel dat het op een ontmoeting uitloopt of zelfs een relatie, dan komt hij er toch achter dat het niet waar is wat ik gezegd hebt?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Nee. Dat breekt je op. Dat kan je gewoon niet volhouden, tenzij de ander het heel graag wil geloven.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Afhankelijk als je er zelf op een gegeven moment in gaat geloven dat het zo was dan weet je niet meer de scheidingslijn tussen fictie en realiteit en dan kun je het wel beter volhouden denk ilk...quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Nee. Dat breekt je op. Dat kan je gewoon niet volhouden, tenzij de ander het heel graag wil geloven.
Haha.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
Ik sta misschien wel nog ergens op een datingsite, maar doe er niks meer mee.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:56 schreef PieterCK het volgende:
Maar Stelling: Wie staat er wel/ niet op een datingsite en waarom????
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahahaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Datingsites begin ik niet aan, aangezien ik het erg kansloos vind en 99% man is.
Dat ookquote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahaha
Daar hoeven ze toch niet achter te komen. My lips are sealed in zulke gevallen.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:01 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Dat zeker en als vrienden erachter komen heb je ook geen leven meer gok ik hahaha
Als je beide voor elkaar kiest en met elkaar door wilt. (Wat IR baboon zei dus)quote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
Behalve mijn tante blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:59 schreef Beach het volgende:
Datingsites begin ik niet aan, aangezien ik het erg kansloos vind en 99% man is.
Ik ben het absoluut met je eens dat het geen pré zal zijn in de meeste gevallen en aangezien jij tien jaar ouder bent dan ik ligt het bij jou nog moeilijker natuurlijk. Maar het punt is dat dit soort leugens op een gegeven momen t toch uitkomen en dan ben je verder van huis.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst.
Da's die 1% he! Die hebben dan ook meteen beetquote:
Je, de eerste keer dat ze keek. Genoeg mannen blijkbaar.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's die 1% he! Die hebben dan ook meteen beet
ik heb echt oprecht medelijden met jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Goeie vraagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
wat is het verschil tussen de partner van je leven vinden op een datingsite of op een café ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
Dat zal best maar ik kan het me niet veroorloven om door 80% van de vrouwen te worden afgewezen PUUR en alleen omdat ik nog nooit een relatie heb gehad!
[..]
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |