ik heb echt oprecht medelijden met jou.quote:Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
Goeie vraagquote:Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):
Wanneer beschouw je iets als een relatie?
wat is het verschil tussen de partner van je leven vinden op een datingsite of op een café ?quote:Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
quote:Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:
Dat zal best maar ik kan het me niet veroorloven om door 80% van de vrouwen te worden afgewezen PUUR en alleen omdat ik nog nooit een relatie heb gehad!
[..]
Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.![]()
Thanx!quote:Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
Succes SG, nu optiefen, je bent geen single meer !
Tuurlijk, jij bent zeker zo'n begrijpend typje die daar totaal geen problemen mee zou hebben? Leer jezelf eens kennen man en denk na.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb echt oprecht medelijden met jou.
ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner. Maar een heel leven zulke leugen volhouden ... dan kwijn ik gewoon écht weg ...
Samen programmerenquote:Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef PieterCK het volgende:
Nee ik heb toch het idee dat bij de datingsites meer de wanhopige types erop staan en eerlijk is eerlijk ik vind mezelf daar niet echt onder vallen.
Maar zo'n grietje uit de kroeg die alleen maar kan drinken hoef ik ook niet hoor.
Hobby's zou kunnen maar samen sporten zie ik ook niet zo zitten dus tsja dan vallen er weer een aantal opties af he
Niemand dwingt iemand tot iets (ook nooit gedaan) en al helemaal niet tot keuzes. Ik beweer de 2 punten ook niet te kunnen. Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier je te uiten. Dat kan gewoon veel subtieler. Dat is alles wat ik erover wil zeggen. Ik vind het allemaal prima, het kleine beetje normaal menselijk fatsoen zal je vreemd zijn sja of mij danquote:Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef sweetgirly het volgende:
-verhaal-
Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.quote:
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?
Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:
Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier.
Nou, ik kan je wel zeggen dat ik zo echt niet elkaar zit (uit ervaring, voordat je daar over zou gaan twijfelen). En als ik zo niet ben zullen er nog wel andere vrouwen zijn die ook niet zo zijn.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?
Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!
En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Scheelt weer ik sta bijna nooit op foto's bewuste keuze van mij en beter voor de foto's. Als ik een vriendin zou hebben dan zou ik voor haar ook niet/ zeer weinig op de foto gaan.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.
Nogmaals, natuurlijk is het geen pré en het zal ook niet het eerste zijn wat ik vertel, maar ik ga er absoluut niet over liegen.
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.
Ze moet wel goed eruit zien natuurlijk en ook zeker wel inhoud hebben (HBO) zodat er wel gezellig en goed mee te praten is en ook wel onafhankelijk zijn en eigen groei willen maken in het leven en werk.
Met wat voor mensen ga jij om zeg, een afspraakje weigeren omdat je nog nooit een relatie hebt gehadquote:Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!
En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Wat is je nick op GoTquote:Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...
Dingen zijn zo als ze zijn, maar dit is doelbewust naar iemand uithalen en dat vind ik gewoon een beetje jammer. Lomp is de manier waarop je in uitvoerigheid ingaat op iets waarvan je weet dat je hier iemand mee kan raken. Blijkbaar is dat een stukje vrijheid of beschaving die je mist ergens. Het was afdoende om je status op te noemen en er kort iets over te vertellen, dit was gewoon niet nodig. Ik wil in ieder geval dingen niet anders maken dan ze zijn en ik beperk je nergens in je vrijheid. Maar vrijheid wil niet zeggen dat je doelbewust mensen moet proberen te raken, dat is waar beschaving het overneemt IMHO. Zo gek is het niet dat ik het niet echt geweldig leuk vind hetzelfde verhaal overal te moeten horen en lezen. Je weet hoe ik erover denk en dat ik nooit enige dwang heb uitgeoefend op ook maar iets.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.
En wat is lomp, dat mag jij mij even heel haarfijn uitleggen.
Zoals ik al zei, ik hoef niemand verantwoording af te leggen, vooral als men wist hoe de zaken ervoor stonden, ik met niemand (nog) iets heb, etc etc. Dat zijn dingen waar ik dus niet tegen kan. Waterman hé, vrijheid van geest. Kom op zeg, doe zelf niet zo gekwetst. En wat is niet noodzakelijk, zeggen wat ik voel, hoe ik het zie, wat is dan nou voor onzin. Ga mezelf, mijn gevoel even verloochenen, omdat er mensen zijn die dingen anders (willene) maken dan ze zijn. Dingen zijn zoals ze zijn. En subtiel, hoe subtiel kan men zijn zeg. Krijg er een beetje genoeg van.
Naja goed, vind het wel weer prima allemaal.
Gezeur altijd, mag ook niks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |