abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26371077
Er wordt hier voor de 23ste keer teveel geluld en te weinig geneukt?

ik constateer een herhalingsmotief
pi_26371083
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:30 schreef M_Schtoppel het volgende:
Oh maar ik ben nog steeds dezelfde mening toegedaan hoor. Nooit, maar dan ook nooit zal ik zeggen dat ik nog nooit een echte relatie heb gehad. En waarom niet? Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat minstens 80% van de vrouwen je dan bij voorbaat al afwijst. Bovendien, hoe moet ik mijn seksuele ervaring verklaren als ik nog nooit wat gehad heb?
ik heb echt oprecht medelijden met jou.

ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner. Maar een heel leven zulke leugen volhouden ... dan kwijn ik gewoon écht weg ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26371089
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Geen stelling, maar meer een vraag (weet ook niet of deze al voorbij is gekomen):

Wanneer beschouw je iets als een relatie?
Goeie vraag

Want zoals, volgens mij Christine al zei, wat dan in een sex-relatie waar je exclusief voor elkaar kiest. En nog meer dingen zoals dat de ander stuk zou zijn als ik er niet meer zou zijn. Maja, dan heb ik het hier over 2 mensen met een soort van bindingsangst en eigenlijk is het jammer, ik moest weer zonodig een ietwat dramatisch mailtje sturen, want het werd mij even te ingewikkeld, gezien er nog een leuk manspersoon in het spel kwam en tja dan wil ik weten hoe en wat en waarvoor het beste te kiezen.

Maar dan krijg je gevoel te horen dat diegene het ook zo ziet, alleen dat ik het beter verwoord allemaal en diegene had zoiets van dat hij het ook al die kant, kant van de relatie uit wou laten gaan, maar dan vanzelf, gewoon door elkaar meer te zien, etc. Opzich was het een hele mooie tempo en opbloeiing van. Steeds meer voor elkaar kiezen en (stiekem dus ook) voelen. De manier juist voor mij. Niet te snel, al kom ik dan opeens tot de conclusie, en hij misschien ook, dat ik * bam, eigenlijk meer voor hem voel dan ik kennelijk had toe willen geven. Ingewikkeldheid ten top dus, dat heb je soms met die sexrelaties kennelijk .

En dan is het en de kogel door de kerk.
Dus ik denk dat ik mezelf (nu helemaal) niet meer als single mag scharen en dus niet meer in dit topic thuishoor . Vraag me niet wat ik dan nu heb, want het is nog steeds onduidelijk . Iig is het duidelijk dat we voor elkaar kiezen of gaan, ik moet hem vertrouwen (zei hij), etc etc.

Naja, we zien wel, sexrelatie + noem ik het maar .
Ik zijn toygirl, hij mijn toyboy.

En mocht ik met de tijd weer echt single zijn/worden, dan weet ik niet of ik mee ga met die meet, lijkt me niet verstandig en (of want) ik denk dat ik dan even danig genoeg heb van mannen.

Ja

Zal jullie iig missen, doe de groetjes hierbij specifiek aan één iemand en een dikke kus.
En ik wens jullie al het goede en veel succes. Maar bovenal: Enjoy!!! You're singletime
pi_26371113
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:53 schreef QyRoZ het volgende:
Damn, mn moeder belt net dat mn tante (die 40 ofzo is) een vriend via zo'n datingsite heeft. of dat niet iets voor mij is.
wat is het verschil tussen de partner van je leven vinden op een datingsite of op een café ?
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26371127
Succes SG, nu optiefen, je bent geen single meer !

Dus...

en ik moet je groeten niet

[ Bericht 12% gewijzigd door Tranceptor op 20-04-2005 12:24:02 ]
  woensdag 20 april 2005 @ 12:13:28 #181
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26371175
Ik sta (stond dan ) ook op een datingsite, en vrienden van me weten dat ook gewoon. Waarom zou ik daar een punt van maken Tot nu toe heb ik al mijn relaties via een datingsite weten te realiseren en als je nou niet van uitgaan houdt en niet werkt of komt op een plaats waar veel vrouwen komen (tja mijn hobbies zijn ook niet echt plekken waar ik vrouwen ontmoet, op automeetings enzo ) dan is het toch een mooie manier om iemand te ontmoeten?

Ik snap niet dat al die mensen daar zo geheimzinnig over moeten doen. Alsof je ineens minder bent als je op een datingsite staat ingeschreven. Ik geloof zelfs dat meer dan de helft van de relaties via contactadvertenties en / of internet datingsites zijn ontstaan (heeft volgens mij een keer in de krant gestaan ofzo)
en dat 99% man is is ook onzin, tuurlijk zijn de vrouwen wel in de minderheid maar dan eerder in de verhouding 60/40 ongeveer.

en @ QyRoZ
als het zelfs je tante van 40 het nog voor elkaar krijgt zal het jou ook heus wel lukken er is nog hoop blijkbaar
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26371281
quote:
Op woensdag 20 april 2005 11:54 schreef Beach het volgende:

Dat zal best maar ik kan het me niet veroorloven om door 80% van de vrouwen te worden afgewezen PUUR en alleen omdat ik nog nooit een relatie heb gehad!

[..]

Maar gaat het niet ook om vertrouwen in een relatie? Daar hoort liegen niet echt bij.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 20 april 2005 @ 12:21:05 #183
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26371325
Nee, maar ik denk niet dat je je dan prettig zal voelen in die relatie en bovendien komt het vroeg of laat toch wel uit.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26371347
M Schtoppel hoe denk jij zelf over vertrouwen in een relatie? Ookal wijst misschien 80% je af als je erlijk bent over je relatieverleden.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26371359
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:11 schreef Tranceptor het volgende:
Succes SG, nu optiefen, je bent geen single meer !
Thanx!
En ik hou niet van keuzes maken, ik heb al eerder gezegd dat mannen vrouwen 1. niet moeten willen begrijpen en 2. al helemaal niet verwachtingen moeten kweken, vooral als ik nog niks met ze heb. Punt. Noem dat een trap nageven (ja, ik las het), ik noem het oprechtheid tov mezelf. Dwingen hou ik niet van, hoe onbewust en onschuldig ook en al helemaal niet als ik het nog NIET weet.

Ik ben aan niemand verantwoording schuldig, simple as that.
En dat ik verliefd ben of mag zijn, ook dat is iets van mij. En hoe iets voelt, ook dat bepaal ik zelf.
Dus ik blijf en ben nog steeds mezelf, voel mezelf single, en ja dat soort dingen kunnen, vooral als jezelf kent en weet wie en hoe je bent, maar samen met iemand anders. Ofzoiets, ook simpel.

En boeit het nee, voor mij niet .
  woensdag 20 april 2005 @ 12:22:58 #186
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26371368
Nee ik heb toch het idee dat bij de datingsites meer de wanhopige types erop staan en eerlijk is eerlijk ik vind mezelf daar niet echt onder vallen.
Maar zo'n grietje uit de kroeg die alleen maar kan drinken hoef ik ook niet hoor.
Hobby's zou kunnen maar samen sporten zie ik ook niet zo zitten dus tsja dan vallen er weer een aantal opties af he
Make love and listen to the music
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
pi_26371371
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:08 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik heb echt oprecht medelijden met jou.

ik zeg zeker niet alles tegen mijn partner. Maar een heel leven zulke leugen volhouden ... dan kwijn ik gewoon écht weg ...
Tuurlijk, jij bent zeker zo'n begrijpend typje die daar totaal geen problemen mee zou hebben? Leer jezelf eens kennen man en denk na.
Gaap Goals rulezzz!
pi_26371383
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef PieterCK het volgende:
Nee ik heb toch het idee dat bij de datingsites meer de wanhopige types erop staan en eerlijk is eerlijk ik vind mezelf daar niet echt onder vallen.
Maar zo'n grietje uit de kroeg die alleen maar kan drinken hoef ik ook niet hoor.
Hobby's zou kunnen maar samen sporten zie ik ook niet zo zitten dus tsja dan vallen er weer een aantal opties af he
Samen programmeren
pi_26371424
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:22 schreef sweetgirly het volgende:
-verhaal-
Niemand dwingt iemand tot iets (ook nooit gedaan) en al helemaal niet tot keuzes. Ik beweer de 2 punten ook niet te kunnen. Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier je te uiten. Dat kan gewoon veel subtieler. Dat is alles wat ik erover wil zeggen. Ik vind het allemaal prima, het kleine beetje normaal menselijk fatsoen zal je vreemd zijn sja of mij dan Nahja het is jammer, succes meid en vooral sterkte dan maar met je onafhankelijk en single zijn ondanks je andere status

[ Bericht 13% gewijzigd door Tranceptor op 20-04-2005 12:31:25 ]
pi_26371508
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?

Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!

En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 20 april 2005 @ 12:29:29 #191
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26371518
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef Beach het volgende:

[..]

Samen programmeren
Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.

Ze moet wel goed eruit zien natuurlijk en ook zeker wel inhoud hebben (HBO) zodat er wel gezellig en goed mee te praten is en ook wel onafhankelijk zijn en eigen groei willen maken in het leven en werk.
De vrijheid die je als single hebt, heb je nooit meer als je in een relatie zit, hoe "vrij" je elkaar ook laat => PieterCK
All animals are equal but some animals are more equal than others=> George Orwell
  woensdag 20 april 2005 @ 12:32:35 #192
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26371590
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Daarbij, jullie doen net alsof je het voortdurend tijdens je relatie over vroegere relaties hebt. Dat hoeft toch helemaal niet? Je kunt het toch een keer aanhalen en het dan laten rusten?
Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.

Nogmaals, natuurlijk is het geen pré en het zal ook niet het eerste zijn wat ik vertel, maar ik ga er absoluut niet over liegen.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_26371616
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:25 schreef Tranceptor het volgende:

Niemand dwingt iemand tot enige verantwoording, het is gewoon lomp en helemaal niet noodzakelijk op deze manier.
Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.
En wat is lomp, dat mag jij mij even heel haarfijn uitleggen.

Zoals ik al zei, ik hoef niemand verantwoording af te leggen, vooral als men wist hoe de zaken ervoor stonden, ik met niemand (nog) iets heb, etc etc. Dat zijn dingen waar ik dus niet tegen kan. Waterman hé, vrijheid van geest. Kom op zeg, doe zelf niet zo gekwetst. En wat is niet noodzakelijk, zeggen wat ik voel, hoe ik het zie, wat is dan nou voor onzin. Ga mezelf, mijn gevoel even verloochenen, omdat er mensen zijn die dingen anders (willen) maken dan ze zijn. Dingen zijn zoals ze zijn. En subtiel, hoe subtiel kan men zijn zeg. Krijg er een beetje genoeg van.

Naja goed, vind het wel weer prima allemaal.
Gezeur altijd, mag ook niks
  woensdag 20 april 2005 @ 12:33:57 #194
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26371624
quote:

Nog een voorbeeld van hoe bekrompen vrouwen dus kunnen zijn. Ik chatte eens met een vrouw uit Amsterdam en die had ik ook van die twee fictieve relaties verteld. Wat denk je, ze wilde niets met me omdat ze het verdacht vond dat ik nog nooit had samengewoond!!

En ik zei nog, daar had mijn vriendin ook geen behoefte aan maar nee hoor, het wantrouwen was gezet.
Nou, ik kan je wel zeggen dat ik zo echt niet elkaar zit (uit ervaring, voordat je daar over zou gaan twijfelen). En als ik zo niet ben zullen er nog wel andere vrouwen zijn die ook niet zo zijn.
Het lijkt er meer op dat JIJ ondertussen zo'n wantrouwen naar vrouwen hebt ontwikkeld dat elke poging vast loopt op dat wantrouwen en niet de intenties van de vrouwen in kwestie.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_26371642
Als een vrouw je echt leuk vindt, zal dat geen issue voor haar zijn denk ik.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:34:41 #196
118156 PieterCK
a.k.a. Ome PieterCK
pi_26371645
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:32 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ja, maar het zal toch wel ter sprake komen en op een gegeven moment zal ze vast foto's uit een bepaalde periode etc. willen zien. Als daar nergens een vriendin op te bekennen is en niemand uit jouw omgeving van die vriendin af weet zal zij zich toch gaan afvragen in hoe verre je de waarheid verteld hebt. Vervolgens komt de aap uit de mouw en is haar vertrouwen in jou geschaad. Dan kun je het helemaal schudden.

Nogmaals, natuurlijk is het geen pré en het zal ook niet het eerste zijn wat ik vertel, maar ik ga er absoluut niet over liegen.
Scheelt weer ik sta bijna nooit op foto's bewuste keuze van mij en beter voor de foto's. Als ik een vriendin zou hebben dan zou ik voor haar ook niet/ zeer weinig op de foto gaan.
  woensdag 20 april 2005 @ 12:35:18 #197
17979 MissMSX
Knightmare
pi_26371663
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:29 schreef PieterCK het volgende:

[..]

Hhhm ik kan nie tprogrammeren en ben ook niet technisch... Dus denk dat ik niet ver kom En zo'n man-wijf als vriendin, no thnx.

Ze moet wel goed eruit zien natuurlijk en ook zeker wel inhoud hebben (HBO) zodat er wel gezellig en goed mee te praten is en ook wel onafhankelijk zijn en eigen groei willen maken in het leven en werk.
Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  woensdag 20 april 2005 @ 12:35:20 #198
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26371665
quote:

Met wat voor mensen ga jij om zeg, een afspraakje weigeren omdat je nog nooit een relatie hebt gehad
Ik zou echt geen enkele reden kunnen verzinnen waarom dat een relatie in de weg zou staan.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_26371680
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Pardon? Manwijf? Omdat ze zou kunnen programmeren? Als vrouwelijke IT'er wil ik dit misverstand toch wel even graag uit de weg ruimen...
Wat is je nick op GoT
pi_26371707
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:33 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Doe niet zo stom zeg, je vraagt erom op deze manier.
En wat is lomp, dat mag jij mij even heel haarfijn uitleggen.

Zoals ik al zei, ik hoef niemand verantwoording af te leggen, vooral als men wist hoe de zaken ervoor stonden, ik met niemand (nog) iets heb, etc etc. Dat zijn dingen waar ik dus niet tegen kan. Waterman hé, vrijheid van geest. Kom op zeg, doe zelf niet zo gekwetst. En wat is niet noodzakelijk, zeggen wat ik voel, hoe ik het zie, wat is dan nou voor onzin. Ga mezelf, mijn gevoel even verloochenen, omdat er mensen zijn die dingen anders (willene) maken dan ze zijn. Dingen zijn zoals ze zijn. En subtiel, hoe subtiel kan men zijn zeg. Krijg er een beetje genoeg van.

Naja goed, vind het wel weer prima allemaal.
Gezeur altijd, mag ook niks
Dingen zijn zo als ze zijn, maar dit is doelbewust naar iemand uithalen en dat vind ik gewoon een beetje jammer. Lomp is de manier waarop je in uitvoerigheid ingaat op iets waarvan je weet dat je hier iemand mee kan raken. Blijkbaar is dat een stukje vrijheid of beschaving die je mist ergens. Het was afdoende om je status op te noemen en er kort iets over te vertellen, dit was gewoon niet nodig. Ik wil in ieder geval dingen niet anders maken dan ze zijn en ik beperk je nergens in je vrijheid. Maar vrijheid wil niet zeggen dat je doelbewust mensen moet proberen te raken, dat is waar beschaving het overneemt IMHO. Zo gek is het niet dat ik het niet echt geweldig leuk vind hetzelfde verhaal overal te moeten horen en lezen. Je weet hoe ik erover denk en dat ik nooit enige dwang heb uitgeoefend op ook maar iets.

En als het je verder dwarszit, bel je me maar of stuur een meel, dan praten we dat uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')