Damned, gvd, heel mijn Cadiz spel is pleitte:'(. Gister deed mijn pc het niet meer en alle shit en dus moest ik even Windows opnieuw installeren. Heel FM stond er nog op, maar mijn savegames etc bleken opeens weg te zijn:'(. Damned, zo'n masterlijke game opeens gewoon weg.quote:Football Manager 2005 is het nieuwe voetbalmanagementspel van Sports Interactive. De al langer bestaande en bekroonde engine van Sports Interactive is geperfectioneerd en daarbij heeft men goed rekening gehouden met het commentaar van fans van de vorige spellen..
Kenmerken:
* Inclusief de officiele Nederlandse Eredivisie en alle andere belangrijke competities in Europa en de rest van de wereld.
* Meer dan 140 speelbare eredivisies en meer dan 100 speelbare cupcompetities
* Meer dan 235.00 spelers in de database en meer dan 14.000 clubs om te managen !
* Data verzameld door een netwerk van meer dan 2.500 onderzoekers, verspreid over de hele wereld
* Verbeterde 2D Top Down wedstrijdengine
Martin E. Jensen is waarschijnlijk niet zo duur en heeft vaak wel potentie. Verder is Leon Andreasen erg goed en hij wordt alleen maar beter, maar kost al snel 1,5 mln. Beiden komen wel uit Denemarken. Ook Ragnvald Soma uit Noorwegen is goed, maar zit waarschijnlijk in dezelfde prijsklasse als Andreasen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 16:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
die verderdigers die her laatst werden gneoemt willen niet naar een deense club.
Ik zoek dus goedkope graag uit de eu ( in verband regels) die willen spelen in denemarken.
Andreasen heb ik zelf al gespot en de onderhandelingen lopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:27 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Martin E. Jensen is waarschijnlijk niet zo duur en heeft vaak wel potentie. Verder is Leon Andreasen erg goed en hij wordt alleen maar beter, maar kost al snel 1,5 mln. Beiden komen wel uit Denemarken. Ook Ragnvald Soma uit Noorwegen is goed, maar zit waarschijnlijk in dezelfde prijsklasse als Andreasen.
Schitterende prestatie hoorquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:35 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n eerste seizoen Championship zit erop, ik ben meer dan tevreden met m'n twaalfde plaats. Ook omdat niemand geloofde in handhaving van mijn team.
Hier de eindstand:
[afbeelding]
En hier mijn team: (Guarin kwam pas in februari)
[afbeelding]
Mellor is voor het tweede opeenvolgende seizoen topscorer geworden, ook in The Championship is het hem gelukt.
Volgend seizoen ga ik voor een play-off plek. Ik heb inmiddels Gresko, Demel en Provett transfervrij aangetrokken. Verder neem ik afscheid van de oudjes Nalis en Makel. Hopelijk kan ik nog een paar mooie transfers doen deze zomer, het is in ieder geval wel de bedoeling. Vooral centraal in de verdediging moet ik me versterken en een goede keeper (Turley is al op leeftijd) is ook erg welkom.
quote:
Koop anders Vermeer of Gomesquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Voor mij word het moelijk dit siezoen met Brondby de vooronde champions league gewoon afgedroogd door 2x van club brugge te verliesen met 3-1 is in totaal dus 6-2 en nauwja ik heb gewoon een kut keeper.
League Two ben ik direct gepromoveerd, League One heb ik twee jaar over gedaan en nu ben ik dus 12e in het Championship.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:55 schreef AirRaid het volgende:
netjes Vaduz, en je bent begonnen in League 2???????
en daarna direct 2x gepromoveerd??????
ach klopt ook, ik had me een jaar verrekendquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
League Two ben ik direct gepromoveerd, League One heb ik twee jaar over gedaan en nu ben ik dus 12e in het Championship.
Ok. ga even kijken. Heb al weer een niuewe keeper nodig. Vonk en Lobont gaan weg. En heb alleen nog maar Stekkiequote:Op dinsdag 19 april 2005 22:08 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Wintjens en Hogedoorn zijn 2 goede ned keepers voor de toekomst
Ik speel in denemarkenquote:
Hogedoorn is van feyenoord dus of je supporters er blij mee zullen ziijn?????quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:14 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ok. ga even kijken. Heb al weer een niuewe keeper nodig. Vonk en Lobont gaan weg. En heb alleen nog maar Stekkie
Nee dat is geen probleem maar om nou een Nederlandse keeper te kopenquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:20 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Of zit je daar met je budget?
geil wijf in je avatar
Ik heb ono zelf is gehaald. De supporters waren zelfs blij toen hij vertrokquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef AirRaid het volgende:
[..]
Hogedoorn is van feyenoord dus of je supporters er blij mee zullen ziijn?????
en of ie naar een concurent wil is de andere vraag
Wintjes zal best wel willen komen en kan uitgroeien tot een goede doelman
Waarom niet? Er zitten echt goede tussen!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat is geen probleem maar om nou een Nederlandse keeper te kopen![]()
Ik laat mijn assistent de oefenpotjes regelen...quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Eibertje het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het regelen van oefenwedstrijden?
Mijne worden allemaal afgewezen (met ADO Den Haag).
Tegen Ado 20, Club Brugge, AZ, het maakt niet uit..
Geen last van eigenlijk.quote:Op woensdag 20 april 2005 12:16 schreef Eibertje het volgende:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het regelen van oefenwedstrijden?
Mijne worden allemaal afgewezen (met ADO Den Haag).
Tegen Ado 20, Club Brugge, AZ, het maakt niet uit..
deltasport? niet echtquote:Op woensdag 20 april 2005 12:51 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk.
Is die avatar van jou van Deltasport?
Ik heb het even nagekeken en op hun is het plaatje wel te zien. Zat ik er dus niet naast.quote:
Mellor wou niet komenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Neil Mellor! En als dat niet lukt Kevin Braniff van Millwall. Die heb ik met Rushden voor drie maanden gehuurd, hij schoot er in 19 wedstrijden 17 in. Daarna heb ik hem permanent aangetrokken. Mellor hoef ik niet veel meer over te zeggen, in Division One werd hij topscorer met 42 goals en in het Championship met 21 doelpunten.
Als je nog nooit iets hebt gewonnen kan je het shaken.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij FM ben ik nog nooit ontslagen, ben benieuwd hoe snel je weer een nieuwe club hebt.
sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????quote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef AirRaid het volgende:
voor volgend seizoen wel al Pinault, Chillingworth en Braniff aangetrokken
Dus ze horen bij het groepje van spelers buiten de eu?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef numero_uno het volgende:
ja @ elmaikel
Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????
Braniff heeft nog een contract van een jaar maar die komt voor 30k overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.
Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
Wat moet ik doen om te winnen...
Eerst 2-0 verloren van Hearts
daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Met 1-0 winnen en aantal schoten OPDOEL!!!!! 50..............
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:33 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..
Kijk bij elke wedstrijd ook vooral hoe je het beste kunt aanvallen; over de flanken, door het midden of beide. Natuurlijk is ook de aanvoer van ballen naar de spitsen belangrijk. Persoonlijk stel ik eerder een extra middenvelder in het veld dan een spits.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens op
Zet eens bij spelersinstructies 'long shots' uit bij alle spelers, dan kiezen ze eerder voor het combinatiespel in plaats van snel te schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
Wat moet ik doen om te winnen...
Eerst 2-0 verloren van Hearts
daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Met 1-0 winnen en aantal schoten OPDOEL!!!!! 50..............
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef robbedoes het volgende:
Ik heb een probleem dat ik mijn uitwedstijden met grote overmacht win en mijn thuiswedstrijden niet. Zo ben ik met 11 punten afstand op nummer 2 kampioen van de uitwedstrijden na 25 wedstrijden met Halifax. Echter bij thuiswedstrijden sta ik op een oneervolle plaats in de middenmoot.
Kan iemand mij het verschil in taktiek vertellen tussen thuis- en uitwedstrijden>
Ik speel zowel uit als thuis met een aanvallend ingesteld team. Gek genoeg win ik veel uitwedstrijden maar laat ik thuis veel punten liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef PPWB84 het volgende:
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.
Dat had ik vandaag ook met mijn ADO spelquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef AirRaid het volgende:
damm Steven184 dat is fokking klote, zekers als je een paar seizoenen verder bent en je een moo team bij elkaar hebt gesprokkelt.
In de defensie heb ik wel eens gehad dat twee spelers die elkaar niet konden verstaan achter een speler aan liepenquote:Op zondag 24 april 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Maakt dat ook uit, welke taal iedereen spreekt? Nog nooit wat van gemerkt.
en nu ligt ook mijn andere manu huurling Bardsley er voor 4 weken uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:11 schreef AirRaid het volgende:
Nardiello, mijn huurling van manchester ligt voor 8 maanden eruit
3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pntquote:Op woensdag 27 april 2005 01:04 schreef AirRaid het volgende:
sta na 30 wedstrijden op een 3e plek met 11 punten achter op Hereford (dat afgelopen seizoen gepromoveerd is van de conference, naar league 2)
4-1 gewonnenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pnt
achterstand op nr 2 (Stockport) is 1 pnt
volgende wedstrijd is tegen de nummer 2
zal moeilijke klus worden met 2 van mijn beste mannen geblesseerd
en in de voorlaatste wedstrijd verlies ik met 2-0 van de nummer laatstquote:Op donderdag 28 april 2005 01:47 schreef AirRaid het volgende:
een kampioensfeestje zit er ook nog in
Netjes!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
Na lang en hard werken ben ik bij Liverpool terecht gekomen
In oktober Manager of the Month geworden!
3 wedstrijden achtermekaar gewonnen van de 4. Die 4e was gelijk tegen Scum door een mazzelgoal van nistelrooy in de 90e minuut.. Was de 2e doelpogingquote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes!
Is mij nooit gelukt. Wel 2e bij Manager of the Year.
Michael van Praag?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort vakantie, tijd genoeg. Paul Smith is mijn reservegoalie, Meulensteen ook mijn assistent bij Soton.
Raar genoeg nam Man Utd Michael van Praag aan als trainer. Ik solliciteerde ook. Ik ben wel van plan om misschien ook de vakantie te gebruiken om met een club van zeer laag te gaan werken, Duitse Regionalliga ofzo. Maar eerst nog even verder met Soton.
Niet goed genoeg voor Liverpoolquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, hoe zijn z'n stats? Of word je erin geluisd?
Hoe coolquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:![]()
Agent for Yapi Yapo approaches your club
Geweldig, even videotje kijken
Zoiets dacht ik ook al. Maar gelukkig is Leverkussen nu 1ste. En zullen ze dat wel niet meer weggeven.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
In Duitsland gaan de no. 1 en 2 rechtstreeks en de no. 3 de voorronde in. Als Leverkusen 4e wordt en van jou wint, gaat de nummer 7 denk ik.
Ik ben benieuwd, laat je in ieder geval niet afschrikken bij een eventuele slechte start. En gun je team de tijd om aan de tactiek te wennen. Dan moet het goed komen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ik ga in de Vaduz-tactiek, dus 4-3-3 aanvallend, spelen. Denk dat Duitse teams daar van schrikken.
Dat probleem had ik ook, geen ene tactiek leek te werken, maar na een tijdje met dezelfde tactiek te spelen gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, laat je in ieder geval niet afschrikken bij een eventuele slechte start. En gun je team de tijd om aan de tactiek te wennen. Dan moet het goed komen!
Hoe doe je dat spelen in een window in plaats van in een volledig scherm? Als ik die optie aanvink, dan zegt hij dat het niet kan en zou ik mijn schermresolutie tot een minimum moeten terugbrengenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:54 schreef numero_uno het volgende:
Na een afwezigheid van 8 weken heeft Atalanta weer zn topmanager terugen het gaat weer de goede kant op!!!
[[url=http://img191.echo.cx/img191/5305/ata4wc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img191.echo.cx/img191/7383/st6ax.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je bureaublad moet op een bepaalde grote zijn. Bij 1152*?768? doet ie het iig welquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe doe je dat spelen in een window in plaats van in een volledig scherm? Als ik die optie aanvink, dan zegt hij dat het niet kan en zou ik mijn schermresolutie tot een minimum moeten terugbrengen
Even uitgeprobeerd, en hier doet hij het bij die instellingen inderdaad ook. Wel vaag dat hij het bij 1024x768 niet doet dan. Is er geen manier om het bij die resolutie ook werkend te krijgen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bureaublad moet op een bepaalde grote zijn. Bij 1152*?768? doet ie het iig wel
Nee, want er schiet me nu inderdaad iets te binnen dat het window gedoe vast gestelt staat op 1024. Misschien ergens in een of andere file dat je iets kan gaan veranderen, maar ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even uitgeprobeerd, en hier doet hij het bij die instellingen inderdaad ook. Wel vaag dat hij het bij 1024x768 niet doet dan. Is er geen manier om het bij die resolutie ook werkend te krijgen?
Het antwoord!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de vraag ook even op het Si forum in de groep gegooid. Als er mogelijkheden zijn, dan post ik die hier ook wel even
door een foutje(nee drukken bij opslaan ipv ja..) moet ik vanaf Tranmere opnieuw spelen.. dat duel was 1-0 voor tranmere nu 1-1quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:57 schreef MMUFC het volgende:
Ik starte seizoen 3 erg lekker tegen de 2 promovendussen... Southend werd met 3-0 opgerold en Boston Utd. met 5-2. Daarna volgde een 1-0 verlies van Tranmere.
Daardoor sta ik nu 4e. Moet eerst tegen Wallsall en daarna in de LC tegen Rushden, ben benieuwd..
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord!
Als je met een lagere schermresolutie dan 1152x860 windowed mode wil spelen, dan moet je in de shortcut naar het spel achter het path het volgende toevoegen: -small_screen. Daarna kun je in het spel Fullscreen uitvinken.
Snelkoppeling -> Eigenschappen -> Doelquote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..![]()
"D:\Football Manager 2005\fm2005.exe"quote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij geeft ie aan dat de bestandsnaam ongeldig is ofzo?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah! Het is me gelukt. Premier League, here I come!k heb er 5 seizoenen over gedaan. 1 jaar league two, 2 jaar league one en 2 jaar The Championship.
De eindstand:
[afbeelding]
De selectie:
[afbeelding]
heb de laatste 3 duels verloren :S 2x competitie en 1x Vans Trophy. In 2 duels daarvan(beide tegen Oldham) kreeg een speler van mij rood. In het 1e duel tegen Oldham was dat Skvereve mijn 3e keeper. Aangezien mijn 1e 2 keepers geblesseerd zijn en ik er op dat moment maar 3 had moest Gudjonsson in doel... Een zooi van mijn spelers zijn inmiddels al veel waard geworden.. zo probeer ik Andreas Castillo voor bijna 3 miljoen te verkopen..quote:Op zondag 1 mei 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dank je wel! En geef het niet op he, ook jij kan dit flikken!
Begin een spel met Sunderlandquote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben er uit gestuurd bij Brondby en ja als dan zelfs Millwall je niet wil als trainer
Waarom ben je ontslagen bij Brondby?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben er uit gestuurd bij Brondby en ja als dan zelfs Millwall je niet wil als trainer
Van Bommel is transfervrij na 1 jaar, probeer die te halen. Of Ihlan Mansiz. Vind ik ook altijd wel een goede in het beginquote:Op maandag 2 mei 2005 18:59 schreef Steven184 het volgende:
Inderdaad, zoals altijd he;). Het loopt alleen verdedigend niet zo, omdat de backs niet genoeg opbouwende kwaliteiten hebben en als Mornar niet speelt hebben we een probleem, want dan is er in principe niemand die een bal echt vast kan houden. Mokoena is toch meer een man van de aktie.
Maar volgend jaar naar Europees voetbal. Demel en Prso zijn al vastgelegd. Ik twijfel daarnaast nog of ik Elber moet halen(Transfervrij)
Ik stonde 7de in de competitie en onderaan in de poule van de scandinaviese league cup (beide competities had ik een jaar daar voor gewonnen)quote:
Toen ik onslagen werd, waren er een hoop clubs waar ik uit kon kiezen.quote:Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
duurt het trouwens lang voor ik een nieuwe club vind ?
Ik heb een nieuwe club Den Boshquote:Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Toen ik onslagen werd, waren er een hoop clubs waar ik uit kon kiezen.
Blackburn Roversquote:Op maandag 2 mei 2005 21:40 schreef Knoekie het volgende:
Iemand nog een suggestie met welke club het leuk is om mee te spelen?
Atalantaquote:Op maandag 2 mei 2005 21:40 schreef Knoekie het volgende:
Die heb ik toen ook genomen. Helaas op één punt nacompetitie misgelopen. Toen had ik er geen zin meer in.quote:
Twee wedstrijden gespeelt alle 2 knullig met 1-0 verlorenquote:Op maandag 2 mei 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Die heb ik toen ook genomen. Helaas op één punt nacompetitie misgelopen. Toen had ik er geen zin meer in.
Ik had na een paar wedstrijden nog maar 5 'echte spelers' over.quote:Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Twee wedstrijden gespeelt alle 2 knullig met 1-0 verloren![]()
quote:Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Echt vervelend als je niet weet met welke club je moet gaan spelen. Ik ga denk ik even naar Sunderland kijken.
Rushden en Diamonds, je krijgt ze makkelijk naar het hoogste niveau.quote:Op maandag 2 mei 2005 21:40 schreef Knoekie het volgende:
Zo goed ben ik ook weer niet in het spel.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Rushden en Diamonds, je krijgt ze makkelijk naar het hoogste niveau.![]()
Gefeliciteerd. Zelf heb ik nog nooit in Italie met een club gespeelt.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:02 schreef numero_uno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk het seizoen 2008 - 2009 is gewonnen door de nerazurri uit Bergamo!!!oooooh wat zijn we blij
Lijkt mij ook niet. Ik heb het al druk genoeg met 1 ploeg.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nooit gedaan, daar is toch niks aan?
ik laad alleen de competitie's van het land waarin ik ga spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel competities kunnen jullie laden?
Als ik 6 competities aanmaak en dan met een large database, dan gaat het redelijk.
Goed zo!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef Steven184 het volgende:
@MM: Die drie zal ik zeker houden;)
Dank. Maar daar zijn wel een paar frustrerende seizoenen aan vooraf gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Numero Uno is goed bezig zeg!
Doe ik ook meestalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:
Ik start meestal met een kampioenskandidaat uit een lagere divisie....
Mag niet héquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
Dat probleem had ik nou ook, terwijl ik een officiele versie heb. Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en begin niet meer aan patches. Ik heb de transfers maar zelf aangepast.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
Zou ik moeten kijken ik zit in iedergeval in 2006quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke spelers? Ik ben benieuwd.
ah ik ben dus niet de enige die dat heeft. Ik heb em inmiddels ook maar opnieuw geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat probleem had ik nou ook, terwijl ik een officiele versie heb. Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en begin niet meer aan patches. Ik heb de transfers maar zelf aangepast.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Hoi Vaduz... ik kom ff langs![]()
OFf Quote van mijn FC Twente post in het Twente topic
hij is unhappy, kan zich niet settelen in nederland, en heeft laag moraal...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Voor 2 miljoen zou ik Majsto niet weg doen, maar als je hem niet nodig hebt...
Baraja is 28 en Alonso 23quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Baraja is wel ouder.
Die hebben ook restricties.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Jammer, mijn potje met Stuttgarter Kickers is niet zo leuk. Had ik eindelijk een selectie waarmee ik dacht mee te kunnen doen in de middenmoot, blijkt er in de Regionalliga een vage regeling te zijn dat je selectie minstens 6 Duitsers van onder de 24 moet hebben, waar ik vooral buitenlanders en ervaren krachten had gehaald. Kortom, ik baal daarvan.
Al met al ga ik dus in een leukere competitie spelen, namelijk in Italië. Zelfde idee, een ploeg uit de Serie C2, proberen op te klimmen in de Vaduz-tactiek, maar zonder rare regels.
Verschilt ook per club. Bv Juve mag er echt iets van 8 terwijl ik met Atalanta er maar 4 magquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die hebben ook restricties.
Je mag maar 4 non-EU players of dat is pas in de serie a...
Ik heb nooit met een hoge club in Italië gespeelt, maar wat een onzin regel danquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verschilt ook per club. Bv Juve mag er echt iets van 8 terwijl ik met Atalanta er maar 4 mag
Ja idd, over competitievervalsing gesproken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een hoge club in Italië gespeelt, maar wat een onzin regel dan
Mijn spits is er zo op ingesteld in mijn systeem om spelers zoals Kallstrom, Monterrubio en Maoulida optimaal te laten renderen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 15:23 schreef VoreG het volgende:
Bij mij moet een spits kunnen afwerken en koppen, de rest is niet belangrijk, maar een extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |