abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26401887
de 1e ronde van de FA-cup bind mij direct aan stadsgenood Bristol City
pi_26403436
sta na 16 wedstrijden op een 7e plek (in de bekers ben ik echter uitgeschakeld)

verdedigend sta ik echter toch wel mijn mannetje met 6 tegendoelpunten ben ik na Rushden de minst gepasseerde ploeg
doelman Guatelli heeft al 12 clean sheet wedstrijdne achter zijn naam staan
aanvallend echter loopt het iets minder
met slechts 17 doelpunten ben ik een van de minst productieve ploegen
aangezien ik nog 1 speler langdurig kan huren ben ik opzoek naar een achter afmaker
iemand een aanrader?
pi_26405631
Neil Mellor! En als dat niet lukt Kevin Braniff van Millwall. Die heb ik met Rushden voor drie maanden gehuurd, hij schoot er in 19 wedstrijden 17 in. Daarna heb ik hem permanent aangetrokken. Mellor hoef ik niet veel meer over te zeggen, in Division One werd hij topscorer met 42 goals en in het Championship met 21 doelpunten.
That's all folks!
pi_26406086
Zo mijn 1e opgave is gelukt bij Aston Villa. De club stond 6 punten boven degradatie met nog 8 duels te gaan. Nu met nog 2 duels te gaan is dat 7 punten en kan dus niet meer degraderen.

Verder begonnen met de opbouw van het elftal voor volgend seizoen:
Christian Vieri, Arek Radomski, Jens Lehman, Philip Cocu, Tom Caluwe, Davide Bariberi, Ivan Esposito, Leo Messi, Kim Kallstrom, Carlo Cudicini en David Thompson.

Vooral van Kallstrom verwacht ik veel, daarom betaal ik ook 8,5m aan Rennes. Vieri kost me 500 duizend en de rest is gratis..
pi_26406976
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Neil Mellor! En als dat niet lukt Kevin Braniff van Millwall. Die heb ik met Rushden voor drie maanden gehuurd, hij schoot er in 19 wedstrijden 17 in. Daarna heb ik hem permanent aangetrokken. Mellor hoef ik niet veel meer over te zeggen, in Division One werd hij topscorer met 42 goals en in het Championship met 21 doelpunten.
Mellor wou niet komen

heb nu abeyei aangetrokken als spits, scoorde meteen bij zijn debuut
pi_26408605
quote:
Op donderdag 21 april 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij FM ben ik nog nooit ontslagen, ben benieuwd hoe snel je weer een nieuwe club hebt.
Als je nog nooit iets hebt gewonnen kan je het shaken.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26409381
Die patch dus...

Maar goed, okee...Ik ben begonnen met 1860 Munchen, waar ik bij de bookmakers als 6e sta voor wat betreft directe promotie. Na het winnen van wat redelijk simpele oefenpotjes (oa. Helsingborg) mocht ik meteen thuis tegen de grote favoriet voor directe promotie in de vorm van die ersten FC Köln van Huub Stevens. Een mooi begin: 0-3 verliezen! Daarna uiten tegen Ahlen en wederom een eigen doelpunt van m'n centrale verdediger Costa. Ik verloor met 2-0. Zojuist de derde wedstrijd met 3-0 gewonnen van Erfurt, dus nu maar hopen dat het wat beter gaat. Ik heb Freddy Adu al enige 'naam' aangetrokken, of nee: ook Taribo West en Bogarde lopen proef en kunnen wellicht m'n team verterken. Souza is wel vast aangekocht, een goede spits uit Brazilië van 29 jaar. Volgens mij gaat het wel goed komen, al wil ik halverwege het seizoen wat aanvallender gaan spelen; ik speel nu 4-4-1-1 met 2 verdedigende middenvelders. Eerst maar eens een solide verdediging creëren, waar ik nog weinig vertrouwne in heb. Misschien toch een echte laatste man gebruiken, ik weet het nog niet. M'n middenvelder Tyce is trouwens een enorm talent, misschien wat voor de mensen die een kleinere club mét wat geld managen. Hoe dan ook, ik geniet volop en hoop binnen 2 seizoenen naar minstens een 2e divisie club in Engeland te kunnen, of naar een eredivisieclub.
pi_26411625
aanvallend wil het gewoon niet lopen

allleen de nummer laatst scoort minder dan ik
pi_26411645
voor volgend seizoen wel al Pinault, Chillingworth en Braniff aangetrokken
pi_26412088
Moet je voor turkse spelers ook rekening houden met de eu regels ?
Do it again now
pi_26412394
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef AirRaid het volgende:
voor volgend seizoen wel al Pinault, Chillingworth en Braniff aangetrokken
sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????
  donderdag 21 april 2005 @ 20:24:30 #62
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26412402
ja @ elmaikel
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26412437
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef numero_uno het volgende:
ja @ elmaikel
Dus ze horen bij het groepje van spelers buiten de eu?
Do it again now
  donderdag 21 april 2005 @ 20:52:14 #64
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26413252
ja maar vaak willen ze nog wel eens een dubbelpaspoort hebben zeker als ze al in spanje hebben gespeelt daar krijgen ze volges mij na iets van 1 danwel 2 jaar een spaans paspoort
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26418528
quote:
Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef AirRaid het volgende:

[..]

sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????
Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.
That's all folks!
pi_26418780
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.
Braniff heeft nog een contract van een jaar maar die komt voor 30k over

maar voor die andere 2 moet ik schijnbaar een vergoeding betalen terwijl hun contract afloopt?
pi_26419465
Ja, dat klopt. Doe je niks aan. En meestal als je de transfers hebt afgekapt en ze zijn dan echt clubloos, willen ze veel meer verdienen.
That's all folks!
pi_26424180
Ben ook al een tijdje bezig met mijn favoriete club NAC.
Vorig seizoen mooi landskampioen geworden , dus ik dacht dit seizoen met behulp van wat gerichte investeringen en breedteinvesteringen mooi een rol van betekenis te kunnen spelen in de Champions league.
Enkel Adu vertrok voor 18 miljoen naar Parma (was toch bijna einde contract) en topscorer Niedzielan vertrok naar middenmoter Ajax. Dus ik trek voor 20 miljoen nieuwe spitsen aan, o.a. nationaal topscorer van de afgelopen seizoenen Tuyp, Verpaskovis (Dynamo Kiev) en Ali Bousaboun. Nou de voorbereiding ging goed met 3-0 van Chelsea en 2-0 van Real Madrid gewonnen. Competitie is nu reeds 5 wedstrijden onderweg en ik sta jawel laatste met 1 punt en 2 doelpunten gemaakt . Publiek en bestuur beginnen zich al te roeren, kijken hoe ik me hier uit ga redden
pi_26428412
heb nu tijdens het wk ff een extra manager genomen bij Engeland. Ongeacht het resultaat ga ik weg na het WK.
Ben alleen vergeten Michael Owen en Steven Gerrard op te roepen :S Door dat Ivoorkust en ik van Irak en Servie en Montenegro wonnen waren we al door. Het laatste duel was 1-1 tegen Ivoorkust. Voor beide het eerste tegendoelpunt en het 7e doelpunt. Maar ben wel groepswinnar
pi_26431018
Gisteren ben ik begonnen met Halifax in de Conference League. Inmiddels ben ik halverwege het eerste seizoen, en probeer ik wat nieuwe aankopen te doen. Het is zeer moeilijk om nieuwe spelers aan te kopen. Gelukkig ben ik nu na 22 wedstrijden koploper met 6 punten voorsprong op de nummer 2. Ik hoop in ieder geval komend seizoen te promoveren naar League 2 en een solide seizoen te draaien met een goed basisteam.
pi_26432638
Wat moet ik doen om te winnen...

Eerst 2-0 verloren van Hearts

daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Met 1-0 winnen en aantal schoten OPDOEL!!!!! 50 ..............
pi_26433438
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:

daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..
pi_26433484
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:33 schreef robbedoes het volgende:

[..]

Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens op
pi_26433670
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens op
Kijk bij elke wedstrijd ook vooral hoe je het beste kunt aanvallen; over de flanken, door het midden of beide. Natuurlijk is ook de aanvoer van ballen naar de spitsen belangrijk. Persoonlijk stel ik eerder een extra middenvelder in het veld dan een spits.
pi_26435280
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:

Resultaat
Zet eens bij spelersinstructies 'long shots' uit bij alle spelers, dan kiezen ze eerder voor het combinatiespel in plaats van snel te schieten.
pi_26436128
Zo, daar ben ik ook weer eens met Rushden.
Volgens mij was ik gebleven bij de halve finale League Cup tegen Chelsea, waarin we de uitwedstrijd met 2-1 verloren. Vervolgens kwam Chelsea naar Nene Park, dat helemaal uitverkocht was (niet zo raar ook, met een capaciteit van 6441 plaatsen). Mijn 2 vaste spitsen waren geschorst voor de wedstrijd van het jaar, maar gelukkig had ik nog wel wat achter de hand. We waren zowaar de gehele wedstrijd beter (8 om 3 kansen), maar de balde wilde er niet in; 0-0. Toch een fantastisch resultaat, en nu dus alles op de competitie.
Door al dat bekervoetbal moest ik af en toe wat mensen sparen voor de competitie, wat het resultaat niet ten goede kwam. Ik had een erg ruime voorsprong op Wigan van zo'n punt of 9, maar gaandeweg werd het steeds minder. Ze hebben zelfs even op 2 punten gestaan, maar toen sloegen we toe. In een directe confrontatie waren we met 3-0 te sterk, en was het kampioenschap zo goed als gelopen. We eindigden bovenaam met 11 punten voorsprong en een doelsald van 97-31.
En dan was er nog de LDV Vans Trophy. We mochten in de finale aantreden tegen Brentford, op dat moment #3 in de League One. Er bleef weinig van Brentford over; 3-1 en er kon een leuk geldbedrag bijgeschreven worden.
In de zomer van 2027 hard op zoek gegaan naar versterking voor de League One. Mijn eerdere ervaringen met Bradford PA en Sutton United waren dat zowat niemand wilde komen, maar zowaar, er waren heel wat Scandinaviërs geïnteresseerd om te komen. Volgens mijn assistent hebben we geen enkele kans om te overleven, maar dan is het toch vreemd dat ik Aston Villa (UEFA Cup deelnemer) in een oefenwedstrijd compleet van de mat speel en gewoon met 3-0 win..
pi_26436257
Goed bezig man!
pi_26437719
De zomer van 2027
God is gewoon een denkbeeldig vriendje voor volwassenen!
Vakantie
pi_26443109
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:41 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De zomer van 2027
those where rhe best days of my life
pi_26446656
Het is een prettig idee dat het spel in 2027 nog leuk te spelen is.
pi_26446666
eerste seizoen met Bristol Rovers is afgelopen, met een 9e plaats
pi_26447084
Ik kan weer winnen met Brondby die franse jeugd keeper van Juventus doet het goed
Do it again now
pi_26447141
Ik heb een probleem dat ik mijn uitwedstijden met grote overmacht win en mijn thuiswedstrijden niet. Zo ben ik met 11 punten afstand op nummer 2 kampioen van de uitwedstrijden na 25 wedstrijden met Halifax. Echter bij thuiswedstrijden sta ik op een oneervolle plaats in de middenmoot.

Kan iemand mij het verschil in taktiek vertellen tussen thuis- en uitwedstrijden>
pi_26447224
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef robbedoes het volgende:
Ik heb een probleem dat ik mijn uitwedstijden met grote overmacht win en mijn thuiswedstrijden niet. Zo ben ik met 11 punten afstand op nummer 2 kampioen van de uitwedstrijden na 25 wedstrijden met Halifax. Echter bij thuiswedstrijden sta ik op een oneervolle plaats in de middenmoot.

Kan iemand mij het verschil in taktiek vertellen tussen thuis- en uitwedstrijden>
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.
pi_26451573
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef PPWB84 het volgende:
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.
Ik speel zowel uit als thuis met een aanvallend ingesteld team. Gek genoeg win ik veel uitwedstrijden maar laat ik thuis veel punten liggen.
pi_26458072
Ik ben inmiddels begonnen met Rennes in Frankrijk na het verdwijnen van mijn savegame met Cadiz. Ik zal waarschijnlijk maandag even een update geven.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26459872
Nou, Rushden is weer begonnen aan een League Cup sprookje. Het begon wat stroefjes tegen Notts County (League Two), maar daarna moesten er 3 Premier League clubs aan geloven; Doncaster Rovers, Sunderland en Newcastle. Cupfighters!

Weer zuur trouwens van dat verloren Cadiz spel. Ik heb spontaan mijn savegame maar even gebackupt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Butra op 23-04-2005 20:27:20 ]
pi_26471640
Heb nu in het derde seizoen 6 wedstrijden gespeeld en bezet de 3e plaats onder Liverpool(2e) en Manchester United(1e) maar dus boven o.a. Chelsea en Arsenal

Liverpool en Manchester hebben beide 1x verloren, Aston heeft 2 gelijke spelen. Aston Villa is de enige club zonder verlies

Ook wel leuk trouwens. in de laatste 8 duels van vorig seizoen en de eerste 6 van dit seizoen heb ik 27 punten gehaald. In het eerste seizoen haalde ik bij Willem II 23 punten in 34 duels

Mijn basiselftal bestaat uit ervaring en talen.
Ervaring: o.a. Philip Cocu, Juan Pablo Angel en Patrick Kluivert
Talent: o.a. Leon Andreasen, Kim Källström en Thomas Hitlsperger
pi_26472145
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef AirRaid het volgende:
damm Steven184 dat is fokking klote, zekers als je een paar seizoenen verder bent en je een moo team bij elkaar hebt gesprokkelt.
Dat had ik vandaag ook met mijn ADO spel
Ben net bezig met het 4e seizoen en die kut savegame laad niet meer
pi_26472197
Maakt dat ook uit, welke taal iedereen spreekt? Nog nooit wat van gemerkt.
pi_26473358
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Maakt dat ook uit, welke taal iedereen spreekt? Nog nooit wat van gemerkt.
In de defensie heb ik wel eens gehad dat twee spelers die elkaar niet konden verstaan achter een speler aan liepen
Do it again now
pi_26475830
Net mijn 1e verlies geleden... En nog wel van de nummer laatst Southampton.

sta nog wel 5e
pi_26476420

Veel gekker moet het toch niet worden.
  Moderator zondag 24 april 2005 @ 17:13:14 #94
42184 crew  DaMart
pi_26477718
Ik begin Feyenoord weer aardig op de rails te krijgen. In de competitie geen duel verloren, alleen erg ongelukkig door PSV uit de beker gewipt. In de Champions League tot de kwartfinale, met zicht op de halve finale nadat we de eerste wedstrijd tegen Arsenal 1-1 hadden gespeeld...

En toen raakte een aantal spelers geblesseerd, waaronder mijn keeper Hoogedoorn. Zijn vervanger bleek niet de wil te hebben om zich te bewijzen, want de ene na de andere flutbal liet hij door, waardoor we met 6-2 verloren van Arsenal en nu dus uit de CL liggen.

Meteen daarna bood Manchester United me de mangerbaan aan, maar dat heb ik maar geweigerd... ik ben namelijk nog even niet klaar met Feyenoord...
pi_26497572
net met 6-1 van chelsea verloren

alles grote aanvallende spelers die er zitten scoorden geloof ik: Luque, Zlatan, Kezman en Hleb 1x Lampard 2x Robben en Ballack scoorde niet.

Een van mijn grootheden scoorde ook: Kim Källström

Sta momenteel 10e maarh eb nog kansen te stijgen, dus ben wel tevreden.. zeker omdat ik in 16 duels al meer punten heb dan in 34 bij Willem II.
pi_26499372
Zo, 3e seizoen met Soton begonnen. Lange voorbereiding, mede door het WK. Kroatië, met mijn verdediger Igor Tudor, wist zeer verrassend het WK te winnen!

Ik dacht dat ik met het transfervrij halen van Trabelsi en Crespo wel rond was, tot in de laatste oefenwedstrijd mijn goalie Antti Niemi zwaar geblesseerd raakte. Hij is er 7 maanden uit! Dat betekende dat ik snel moest gaan zoeken naar een vervanger, omdat stand-in Paul Smith niet dusdanig goed is dat hij heel het seizoen no. 1 kan zijn. Daardoor speelde ik de eerste 5 competitieduels zonder Niemi en met Smith. Heb 8 punten uit 5 duels, de bookmakers zien me met 40-1 als outsider voor de titel. Wordt zonder Niemi lastig. Op de deadlinedag heb ik Roy Carroll van Man Utd gecontracteerd, andere opties wilden of mochten niet.

In de UEFA Cup moet ik een tweekamp met Besiktas overleven om in de poules te komen. Spannend!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26505187
Besiktas is geen eenvoudige loting. Maar nog minder goed nieuws is de blessure van een van de belangrijkste spelers van je team. Gelukkig is Carrol nog wel een aardige vervanger.

Ik heb de afgelopen dagen weinig tijd gehad voor FM, ik begin nu aan de voorbereiding van opnieuw een jaar Championship voetbal. M'n laatste aanwinst is kuitenbijter Jody Morris. Over m'n middenveld ben ik erg tevreden met mannen als Demel, Guarin en nu ook Morris. Nu moet ik nog een paar goede verdedigers zien te vinden voor het centrum en een doelman.
That's all folks!
  maandag 25 april 2005 @ 21:26:29 #98
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_26505612
heb hem pas gekocht en weer gespeeld

gaat goed

1e seizoen kampioen en uefa cup met feyenoord

tevez gehaald 40 wed 41 goals
Who the fuck is ajax ?
pi_26509697
Alleen de werkvergunning kan nog roet in het eten gooien voor het aantrekken van een van mijn Willem II-tijd. Freddy Guarin, gekocht bij Willem II in mijn werkeloze seizoen in de winterstop naar Heerenveen vertrokken, en nu januari 2007 mogelijk naar Aston Villa.
pi_26509816
We waren zó dichtbij de finale van de League Cup. We lootten Charlton, op dat moment nummer 15 in de PL. De uitwedstrijd ging gelijk op, 15 om 15 kansen, maar de bal wilde er in beide doelen gewoon niet in. Totdat de 92e minuut aanbrak en clubheld Mark Sheridan besloot dat het tijd werd voor een doelpunt; 0-1.
Ondanks dat we in een wat mindere periode zaten, had ik er toch veel vertrouwen in dat we de thuiswedstrijd goed af zouden sluiten. Maar al na 5 minuten lag de bal erin voor Charlton; 0-1. Daarna wel teruggekomen tot 1-1, maar meteen daarna lag de 1-2 er al weer in. Nadat we opnieuw terugkwamen van een achterstand, sloeg Charlton wéér toe, vlak voor tijd. Ik had de hoop al opgegeven, maar kennelijk heeft de League Cup hele vreemde regels, want we gingen verlengen! Het bleef helaas 2-3, waardoor Charlton op basis van uitdoelpunten doorging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')