Mellor wou niet komenquote:Op donderdag 21 april 2005 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Neil Mellor! En als dat niet lukt Kevin Braniff van Millwall. Die heb ik met Rushden voor drie maanden gehuurd, hij schoot er in 19 wedstrijden 17 in. Daarna heb ik hem permanent aangetrokken. Mellor hoef ik niet veel meer over te zeggen, in Division One werd hij topscorer met 42 goals en in het Championship met 21 doelpunten.
Als je nog nooit iets hebt gewonnen kan je het shaken.quote:Op donderdag 21 april 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij FM ben ik nog nooit ontslagen, ben benieuwd hoe snel je weer een nieuwe club hebt.
sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????quote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef AirRaid het volgende:
voor volgend seizoen wel al Pinault, Chillingworth en Braniff aangetrokken
Dus ze horen bij het groepje van spelers buiten de eu?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef numero_uno het volgende:
ja @ elmaikel
Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:24 schreef AirRaid het volgende:
[..]
sinds wanneer moet ik voor spelers die aan het eind van het seizoen transfervrij zijn een vergoeding betalen????
Braniff heeft nog een contract van een jaar maar die komt voor 30k overquote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is erg vreemd ja, bij sommige spelers is dat zo. Ik hoop niet dat het bij Braniff het geval is.
Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
Wat moet ik doen om te winnen...
Eerst 2-0 verloren van Hearts
daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Met 1-0 winnen en aantal schoten OPDOEL!!!!! 50..............
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens opquote:Op vrijdag 22 april 2005 15:33 schreef robbedoes het volgende:
[..]
Voer de trainingsarbeid betreffende het schieten van jouw aanvallers en middenvelders eens op..
Kijk bij elke wedstrijd ook vooral hoe je het beste kunt aanvallen; over de flanken, door het midden of beide. Natuurlijk is ook de aanvoer van ballen naar de spitsen belangrijk. Persoonlijk stel ik eerder een extra middenvelder in het veld dan een spits.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:35 schreef VoreG het volgende:
Scoren kunnen ze wel, alleen deze wedstrijd leek het nergens op
Zet eens bij spelersinstructies 'long shots' uit bij alle spelers, dan kiezen ze eerder voor het combinatiespel in plaats van snel te schieten.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:02 schreef VoreG het volgende:
Wat moet ik doen om te winnen...
Eerst 2-0 verloren van Hearts
daarna in de terugwedstrijd gelijk 1-0 scoren en dan 90 minuten lang druk opvoeren...
Resultaat
Met 1-0 winnen en aantal schoten OPDOEL!!!!! 50..............
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef robbedoes het volgende:
Ik heb een probleem dat ik mijn uitwedstijden met grote overmacht win en mijn thuiswedstrijden niet. Zo ben ik met 11 punten afstand op nummer 2 kampioen van de uitwedstrijden na 25 wedstrijden met Halifax. Echter bij thuiswedstrijden sta ik op een oneervolle plaats in de middenmoot.
Kan iemand mij het verschil in taktiek vertellen tussen thuis- en uitwedstrijden>
Ik speel zowel uit als thuis met een aanvallend ingesteld team. Gek genoeg win ik veel uitwedstrijden maar laat ik thuis veel punten liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef PPWB84 het volgende:
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.
Dat had ik vandaag ook met mijn ADO spelquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef AirRaid het volgende:
damm Steven184 dat is fokking klote, zekers als je een paar seizoenen verder bent en je een moo team bij elkaar hebt gesprokkelt.
In de defensie heb ik wel eens gehad dat twee spelers die elkaar niet konden verstaan achter een speler aan liepenquote:Op zondag 24 april 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Maakt dat ook uit, welke taal iedereen spreekt? Nog nooit wat van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |