Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:27 schreef robbedoes het volgende:
Ik heb een probleem dat ik mijn uitwedstijden met grote overmacht win en mijn thuiswedstrijden niet. Zo ben ik met 11 punten afstand op nummer 2 kampioen van de uitwedstrijden na 25 wedstrijden met Halifax. Echter bij thuiswedstrijden sta ik op een oneervolle plaats in de middenmoot.
Kan iemand mij het verschil in taktiek vertellen tussen thuis- en uitwedstrijden>
Ik speel zowel uit als thuis met een aanvallend ingesteld team. Gek genoeg win ik veel uitwedstrijden maar laat ik thuis veel punten liggen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:34 schreef PPWB84 het volgende:
Het is raadzaam om uit met een defensieve mentaliteit te beginnen en thuis met een normale en van daaruit te tweaken.
Dat had ik vandaag ook met mijn ADO spelquote:Op dinsdag 19 april 2005 16:05 schreef AirRaid het volgende:
damm Steven184 dat is fokking klote, zekers als je een paar seizoenen verder bent en je een moo team bij elkaar hebt gesprokkelt.
In de defensie heb ik wel eens gehad dat twee spelers die elkaar niet konden verstaan achter een speler aan liepenquote:Op zondag 24 april 2005 13:31 schreef VoreG het volgende:
Maakt dat ook uit, welke taal iedereen spreekt? Nog nooit wat van gemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |