Het antwoord!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de vraag ook even op het Si forum in de groep gegooid. Als er mogelijkheden zijn, dan post ik die hier ook wel even
door een foutje(nee drukken bij opslaan ipv ja..) moet ik vanaf Tranmere opnieuw spelen.. dat duel was 1-0 voor tranmere nu 1-1quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:57 schreef MMUFC het volgende:
Ik starte seizoen 3 erg lekker tegen de 2 promovendussen... Southend werd met 3-0 opgerold en Boston Utd. met 5-2. Daarna volgde een 1-0 verlies van Tranmere.
Daardoor sta ik nu 4e. Moet eerst tegen Wallsall en daarna in de LC tegen Rushden, ben benieuwd..
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord!
Als je met een lagere schermresolutie dan 1152x860 windowed mode wil spelen, dan moet je in de shortcut naar het spel achter het path het volgende toevoegen: -small_screen. Daarna kun je in het spel Fullscreen uitvinken.
Snelkoppeling -> Eigenschappen -> Doelquote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..![]()
"D:\Football Manager 2005\fm2005.exe"quote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij geeft ie aan dat de bestandsnaam ongeldig is ofzo?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah! Het is me gelukt. Premier League, here I come!k heb er 5 seizoenen over gedaan. 1 jaar league two, 2 jaar league one en 2 jaar The Championship.
De eindstand:
[afbeelding]
De selectie:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |