Zoiets dacht ik ook al. Maar gelukkig is Leverkussen nu 1ste. En zullen ze dat wel niet meer weggeven.quote:Op vrijdag 29 april 2005 19:51 schreef methodmich het volgende:
In Duitsland gaan de no. 1 en 2 rechtstreeks en de no. 3 de voorronde in. Als Leverkusen 4e wordt en van jou wint, gaat de nummer 7 denk ik.
Ik ben benieuwd, laat je in ieder geval niet afschrikken bij een eventuele slechte start. En gun je team de tijd om aan de tactiek te wennen. Dan moet het goed komen!quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ik ga in de Vaduz-tactiek, dus 4-3-3 aanvallend, spelen. Denk dat Duitse teams daar van schrikken.
Dat probleem had ik ook, geen ene tactiek leek te werken, maar na een tijdje met dezelfde tactiek te spelen gaat het een stuk beter.quote:Op zaterdag 30 april 2005 17:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, laat je in ieder geval niet afschrikken bij een eventuele slechte start. En gun je team de tijd om aan de tactiek te wennen. Dan moet het goed komen!
Hoe doe je dat spelen in een window in plaats van in een volledig scherm? Als ik die optie aanvink, dan zegt hij dat het niet kan en zou ik mijn schermresolutie tot een minimum moeten terugbrengenquote:Op zaterdag 30 april 2005 21:54 schreef numero_uno het volgende:
Na een afwezigheid van 8 weken heeft Atalanta weer zn topmanager terugen het gaat weer de goede kant op!!!
[[url=http://img191.echo.cx/img191/5305/ata4wc.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img191.echo.cx/img191/7383/st6ax.th.jpg]afbeelding][/URL]
Je bureaublad moet op een bepaalde grote zijn. Bij 1152*?768? doet ie het iig welquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe doe je dat spelen in een window in plaats van in een volledig scherm? Als ik die optie aanvink, dan zegt hij dat het niet kan en zou ik mijn schermresolutie tot een minimum moeten terugbrengen
Even uitgeprobeerd, en hier doet hij het bij die instellingen inderdaad ook. Wel vaag dat hij het bij 1024x768 niet doet dan. Is er geen manier om het bij die resolutie ook werkend te krijgen?quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je bureaublad moet op een bepaalde grote zijn. Bij 1152*?768? doet ie het iig wel
Nee, want er schiet me nu inderdaad iets te binnen dat het window gedoe vast gestelt staat op 1024. Misschien ergens in een of andere file dat je iets kan gaan veranderen, maar ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Even uitgeprobeerd, en hier doet hij het bij die instellingen inderdaad ook. Wel vaag dat hij het bij 1024x768 niet doet dan. Is er geen manier om het bij die resolutie ook werkend te krijgen?
Het antwoord!quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef DaMart het volgende:
Ik heb de vraag ook even op het Si forum in de groep gegooid. Als er mogelijkheden zijn, dan post ik die hier ook wel even
door een foutje(nee drukken bij opslaan ipv ja..) moet ik vanaf Tranmere opnieuw spelen.. dat duel was 1-0 voor tranmere nu 1-1quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:57 schreef MMUFC het volgende:
Ik starte seizoen 3 erg lekker tegen de 2 promovendussen... Southend werd met 3-0 opgerold en Boston Utd. met 5-2. Daarna volgde een 1-0 verlies van Tranmere.
Daardoor sta ik nu 4e. Moet eerst tegen Wallsall en daarna in de LC tegen Rushden, ben benieuwd..
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..quote:Op zondag 1 mei 2005 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het antwoord!
Als je met een lagere schermresolutie dan 1152x860 windowed mode wil spelen, dan moet je in de shortcut naar het spel achter het path het volgende toevoegen: -small_screen. Daarna kun je in het spel Fullscreen uitvinken.
Snelkoppeling -> Eigenschappen -> Doelquote:Op zondag 1 mei 2005 12:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Wat bedoel je met path, want ik wil ook graag windowed spelen..![]()
"D:\Football Manager 2005\fm2005.exe"quote:Op zondag 1 mei 2005 12:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij geeft ie aan dat de bestandsnaam ongeldig is ofzo?![]()
quote:Op zondag 1 mei 2005 14:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Yeah! Het is me gelukt. Premier League, here I come!k heb er 5 seizoenen over gedaan. 1 jaar league two, 2 jaar league one en 2 jaar The Championship.
De eindstand:
[afbeelding]
De selectie:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |