en nu ligt ook mijn andere manu huurling Bardsley er voor 4 weken uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:11 schreef AirRaid het volgende:
Nardiello, mijn huurling van manchester ligt voor 8 maanden eruit
3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pntquote:Op woensdag 27 april 2005 01:04 schreef AirRaid het volgende:
sta na 30 wedstrijden op een 3e plek met 11 punten achter op Hereford (dat afgelopen seizoen gepromoveerd is van de conference, naar league 2)
4-1 gewonnenquote:Op woensdag 27 april 2005 11:11 schreef AirRaid het volgende:
[..]
3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pnt
achterstand op nr 2 (Stockport) is 1 pnt
volgende wedstrijd is tegen de nummer 2
zal moeilijke klus worden met 2 van mijn beste mannen geblesseerd
en in de voorlaatste wedstrijd verlies ik met 2-0 van de nummer laatstquote:Op donderdag 28 april 2005 01:47 schreef AirRaid het volgende:
een kampioensfeestje zit er ook nog in
Netjes!quote:Op donderdag 28 april 2005 18:37 schreef VoreG het volgende:
Na lang en hard werken ben ik bij Liverpool terecht gekomen
In oktober Manager of the Month geworden!
3 wedstrijden achtermekaar gewonnen van de 4. Die 4e was gelijk tegen Scum door een mazzelgoal van nistelrooy in de 90e minuut.. Was de 2e doelpogingquote:Op donderdag 28 april 2005 18:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Netjes!
Is mij nooit gelukt. Wel 2e bij Manager of the Year.
Michael van Praag?quote:Op donderdag 28 april 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Binnenkort vakantie, tijd genoeg. Paul Smith is mijn reservegoalie, Meulensteen ook mijn assistent bij Soton.
Raar genoeg nam Man Utd Michael van Praag aan als trainer. Ik solliciteerde ook. Ik ben wel van plan om misschien ook de vakantie te gebruiken om met een club van zeer laag te gaan werken, Duitse Regionalliga ofzo. Maar eerst nog even verder met Soton.
Niet goed genoeg voor Liverpoolquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Cool, hoe zijn z'n stats? Of word je erin geluisd?
Hoe coolquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:11 schreef VoreG het volgende:![]()
Agent for Yapi Yapo approaches your club
Geweldig, even videotje kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |