abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26513967
verdomme

mijn aanvaller Nardiello (gehuurd van manchester en volgend seizoen misschien vast in dienst) is de komende 8 maanden uitgeschakeld
pi_26514154
Nardiello, mijn huurling van manchester ligt voor 8 maanden eruit
pi_26517137
Mijn cluppie in dit spel is dus NEC. In mijn eerste seizoen verastte ik vriend en vijand met een goede 5de plek en dus kwalificatie voor de Uefa-cup. De schandalige dictator van Delft wilde ondanks de goede inkomsten slechts 800.000 euro vrijmaken voor tranfers, dus moest ik het doen met vrije transfers. Sta nu na 5 wedstrijden nog op een mooie 4de plek, met drie overwinningen en twee verliesbeurten (Groningen en Ajax). Adu kan nog niet echt uitblinken in het eerste, maar Naldo, Demouge en Baretto zijn van enorm belang voor mijn team. Boutahar, Van der Gun, Majoros, Paul Jans, Tininho en natuurlijk Gentenaar zorgen ook voor de nodige goede wedstrijden. In de eerste ronde van de Uefa cup hebben we Dunfernmille met 5-1 en 3-2 verslagen en dus zijn we door naar de tweede ronde! Helaas kan ik vaak genoeg niet domineren in de wedstrijden...

edit: Savegames verdwijnen bij nieuwe installatie van Windows omdat ze in de map Mijn documenten staan (althans dat denk ik)... Ik denk dat ze dan weggeschreven worden of zo...
We sure are cute for two ugly people.
pi_26520403
Sta momenteel op de 9e plaats.

Heb de winter gebruikt om een zooi spelers te verkopen, o.a. Mellberg, die weg wilde. Verder heeft Guarín een werkvergunning gekregen en is hij samen met de speler die een positie voor hem speel(Kim Kallstrom)t mijn duurste aankoop. 8,5 miljoen euro's koste ze.

In de FA Cup werd eerst met 5-0 van Leicester gewonnen. In de 4e ronde wachtte Huddersfield. De 1e wedstrijd eindigde in 1-1 en zo mocht ik het thuis nog maals proberen. Aston Villa - Huddersfield zou de wedstrijd zijn van het debuut van Guarin. Al vroeg viel Kallstrom geblesseerd uit, een tegenvaller omdat Angel vanwege een blessure al niet kon meedoen. Vlak daarna opende we de scoren. Debutant Guarin scoorde. Hitlsperger(2x) en Kluivert scoorden ook nog. We wonnen met 4-0 en mogen eind februari uit tegen Arsenal in de 5e ronde. Drie dagen later zal Arsenal weer de tegenstander zijn. Dan in de competitie, ook uit.

In de zomer komen verschillende spelers Aston versterken. Onder hen Ji-Sung Park en Dirk Kuyt. Ook komt 5 voudig Amerikaans international Freddy Adu gratis over van Valencia, waar hij in het C elftal speelt.
pi_26527005
Voorlopig gaat mijn game met Telstar de ijskast in. Het seizoen is voorbij en het kampioenschap is binnen. Met Telstar! Seizoen 2007-2008 verliep erg fijn. Een paar wedstrijden voor het einde werd de titel bereikt. Na eerst punten te verspelen bij Heerenveen (gelijk), werd een wedstrijd later van Groningen gewonnen waardoor de schaal binnen was.

De eindstand:

Jack Tuyp werd topscorer met 18 goals.
In de beker werd ik in de halve finale uitgeschakeld door PSV.

Een paar wedstrijden na het behalen van de titel, mocht ik op bezoek bij Ajax. En dat resulteerde in een van de grootste uitslagen van het seizoen: 5-0!

Als aankopen volgend seizoen komen in ieder geval Ramzi (voor de linkervleugel en AMC), een Peruaanse regenkeeper en Kaebi, een 22-jarige Iranese rechtsbuiten met al 66 interlands achter zijn naam.

Volgend jaar proberen verder te komen in de CL, maar eerst een nieuw spel beginnen met de club die iedereen op Fok lijkt te kiezen: Rushden.

Verslag daarover zal natuurlijk nog volgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_26532174
ehm mijn game hing.. dus alles wat ik vandaag gedaan heb kan opnieuw...

Ga maar weer eens verder met Hartlepool..

Net meteen een speler verkocht.. aan...: Rushden

[ Bericht 36% gewijzigd door MMUFC op 26-04-2005 23:08:34 ]
pi_26534030
Mooi om te zien dat veel hier met Rushden gaan spelen.
That's all folks!
pi_26534646
zo de gewenste spelers voor volgend seizoen zijn inmiddels al vastgelegd op 1 na

mijn huidige doelman Guatelli,die gehuurd is van Portsmouth waar zijn contract al een half jaar is afgelopen
wil geen vast contract accepteren, hij wil namelijk niet in een lagere competitie spelen
pi_26535276
sta na 30 wedstrijden op een 3e plek met 11 punten achter op Hereford (dat afgelopen seizoen gepromoveerd is van de conference, naar league 2)
pi_26539337
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:11 schreef AirRaid het volgende:
Nardiello, mijn huurling van manchester ligt voor 8 maanden eruit
en nu ligt ook mijn andere manu huurling Bardsley er voor 4 weken uit
  woensdag 27 april 2005 @ 10:43:54 #111
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26539678
Ga vanavond maar eens beginnen met dit spel...staat al sinds de release op mijn pc, maar nog steeds niet gespeeld.
A.M.A.B
pi_26540009
sinds ik "terug" ben bij Hartlepool maar overgestapt op een andere tactiek...

Na 2 matige duels ging het lopen..
Begon met 1-1 tegen Rotherham en 2-0 verlies van leider Watford.

Dimech en Humphreys versloegen MK Dons met 2-0.
Daarna kwam het spektakelstuk.
Grimsby - Hartlepool.
In de 4e minuut scoort Grimsby de 1-0. In de 20e minuut scoort Braniff, zijn 5e wedstrijd, zijn 1e goal voor Hartlepool. De rust stand is 1-3 dankzij Gerard de Nooier en Neil Mellor. Na rust loopt Hartlepool via Braniff van 1-3 naar 1-5. Grimsby weet dan 2-5 te scoren. Het slot akkoord is voor Hartlepool. 2-6 Andreas Castilla, 2-7 Kevin Braniff, zijn 4e, 2-8 Hughes uit een pingel.

De wedstrijd erna bezorgde Hughes(penalty) en Birchall(2x) me een 1-3 overwinning op Blackpool.

Wat wel grappig is dat alle duel uit wedstrijden waren.. 5 uitduels op rij...
pi_26540297
quote:
Op woensdag 27 april 2005 01:04 schreef AirRaid het volgende:
sta na 30 wedstrijden op een 3e plek met 11 punten achter op Hereford (dat afgelopen seizoen gepromoveerd is van de conference, naar league 2)
3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pnt
achterstand op nr 2 (Stockport) is 1 pnt

volgende wedstrijd is tegen de nummer 2

zal moeilijke klus worden met 2 van mijn beste mannen geblesseerd
pi_26540501
quote:
Op woensdag 27 april 2005 11:11 schreef AirRaid het volgende:

[..]

3 wedstrijden later de achterstand verkleint tot 5 pnt
achterstand op nr 2 (Stockport) is 1 pnt

volgende wedstrijd is tegen de nummer 2

zal moeilijke klus worden met 2 van mijn beste mannen geblesseerd
4-1 gewonnen
pi_26541681
Januari: 6 overwinningen in 8 duels, manager van de maand, Humphreys 2e in speler van de maand. Een 14e plaats inmiddels 13 punten boven degradatie en 8 punten onder play-offs
pi_26542355
Met NEC maak ik even wat moeilijkere tijden door. Ben gezakt naar de 8ste plek en kan van nimand meer winnen. Alleen AGOVV heb ik in de beker weten te verslaan. Ze hadden wel al vroeg een rode kaart en ik won met moeite met 1-3 van ze. De eerstvolgende UEFA-cup wedstrijd ging met 5-0 verloren van Sampdoria. En het had nog veel meer kunnen zijn. Ik werd weggespeeld. Is mijn 4-4-2 wellicht verouderd? Zijn de spelers lui geworden? Ik weet nu hoe Koeman en Gullit zich af en toe gevoeld moeten hebben
We sure are cute for two ugly people.
pi_26547271
Ik weet niet of variateit in jouw opstelling jouw team wellicht een zekere onvoorspelbare factor geeft waarop de tegenstander zich moeilijk kan instellen.
pi_26548437
Een standaard 4-4-2 werkt volgens mij niet altijd even goed.
That's all folks!
pi_26555861
Na 2 maanden een nieuw spel aangemaakt. En voor het eerst begonnen met een duitse club in mijn jarenlange ervaring met dit spel. Ik heb gekozen voor gladbach. Een mooie club met zeer veel potentie. Dat is gebleken na het eerste jaar. Met enkele goeie transfers zoals VandenBorre, geremi, dagoberto en michael jansen heb ik knap voorronde CL gehaald dmv een 3e plek. Voorronde cl mocht ik aantreden tegen Monaco en die had ik dik verslagen met een totale uitslag van 4-1. Dit jaar wat enkele vrije transfers aangetrokken zoals keeper Cavallero, svensson en filipe. En voor weinig geld Bernardo Romeo en Alexander Madlung (topper, jonge duitse verdediger) gekocht. Kortom, er staat wat leuks te bloeien in gladbach, het stadion is trouwens ook al recent verbouwd naar 65.000(!!) plaatsen!

weet iemand trouwens of er een opvolger komt van fm 2005? Ik heb het nl. nergens gelezen dat SI een nieuwe gaat ontwikkelen.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_26560294
promotie

de promotie nar league 1 is eindelijk binnen, met nog 2 wedstrijdne voor de boeg is de voorsprong op de achtervolgers niet meer in te halen
op het moment moet ik alleen nog Hereford voor me duiden,ik sta echter 1 pnt achter op hun, dus een kampioensfeestje zit er ook nog in
pi_26560339
Ik sta nu 8e met PSV in de Europese ranking. Hopelijk win ik de CL, dan kan ik Ronaldinho kopen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26560370
quote:
Op donderdag 28 april 2005 01:47 schreef AirRaid het volgende:
een kampioensfeestje zit er ook nog in
en in de voorlaatste wedstrijd verlies ik met 2-0 van de nummer laatst
blijkbaar is het promotiefeestje toch iets te laat geworden

eventueel kampioensschap is over aangezien Hereford wel in staat was om te winnen
pi_26570246
Ik heb weer eens tijd om FM te spelen. Ik zit nog in de voorbereiding op het seizoen. Mijn aanwinsten tot nu toe: Magnus Troest, Guy Demel, Jody Morris, Elvis Hammond, Colin Healy, Michael Duberry en jawel een nieuwe keeper genaamd Paul Smith. Rene Meulensteen is m'n nieuwe assistent, Olaf Thon wilde niet verlengen.

Omdat ik nu genoeg middenvelders heb haal ik Demel naar de verdediging. Wie ik ernaast ga zetten zie ik na de voorbereiding wel. Net de eerste wedstrijd van Auxerre met 2-1 verloren.
That's all folks!
pi_26575146
Binnenkort vakantie, tijd genoeg. Paul Smith is mijn reservegoalie, Meulensteen ook mijn assistent bij Soton.

Raar genoeg nam Man Utd Michael van Praag aan als trainer. Ik solliciteerde ook. Ik ben wel van plan om misschien ook de vakantie te gebruiken om met een club van zeer laag te gaan werken, Duitse Regionalliga ofzo. Maar eerst nog even verder met Soton.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26576465
Na lang en hard werken ben ik bij Liverpool terecht gekomen

In oktober Manager of the Month geworden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')