Voorlopig gaat mijn game met Telstar de ijskast in. Het seizoen is voorbij en het kampioenschap is binnen. Met Telstar! Seizoen 2007-2008 verliep erg fijn. Een paar wedstrijden voor het einde werd de titel bereikt. Na eerst punten te verspelen bij Heerenveen (gelijk), werd een wedstrijd later van Groningen gewonnen waardoor de schaal binnen was.
De eindstand:
![]()
Jack Tuyp werd topscorer met 18 goals.
In de beker werd ik in de halve finale uitgeschakeld door PSV.
Een paar wedstrijden na het behalen van de titel, mocht ik op bezoek bij Ajax. En dat resulteerde in een van de grootste uitslagen van het seizoen: 5-0!
![]()
Als aankopen volgend seizoen komen in ieder geval Ramzi (voor de linkervleugel en AMC), een Peruaanse regenkeeper en Kaebi, een 22-jarige Iranese rechtsbuiten met al 66 interlands achter zijn naam.
Volgend jaar proberen verder te komen in de CL, maar eerst een nieuw spel beginnen met de club die iedereen op Fok lijkt te kiezen: Rushden.
Verslag daarover zal natuurlijk nog volgen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I. The Terrifying Snoman |
De Wageningse Berg