Lijkt mij ook niet. Ik heb het al druk genoeg met 1 ploeg.quote:Op maandag 2 mei 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nooit gedaan, daar is toch niks aan?
ik laad alleen de competitie's van het land waarin ik ga spelenquote:Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel competities kunnen jullie laden?
Als ik 6 competities aanmaak en dan met een large database, dan gaat het redelijk.
Goed zo!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef Steven184 het volgende:
@MM: Die drie zal ik zeker houden;)
Dank. Maar daar zijn wel een paar frustrerende seizoenen aan vooraf gegaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Numero Uno is goed bezig zeg!
Doe ik ook meestalquote:Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:
Ik start meestal met een kampioenskandidaat uit een lagere divisie....
Mag niet héquote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
Dat probleem had ik nou ook, terwijl ik een officiele versie heb. Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en begin niet meer aan patches. Ik heb de transfers maar zelf aangepast.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
Zou ik moeten kijken ik zit in iedergeval in 2006quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke spelers? Ik ben benieuwd.
ah ik ben dus niet de enige die dat heeft. Ik heb em inmiddels ook maar opnieuw geïnstalleerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat probleem had ik nou ook, terwijl ik een officiele versie heb. Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en begin niet meer aan patches. Ik heb de transfers maar zelf aangepast.
quote:Op woensdag 4 mei 2005 08:54 schreef Frutsel het volgende:
Hoi Vaduz... ik kom ff langs![]()
OFf Quote van mijn FC Twente post in het Twente topic
hij is unhappy, kan zich niet settelen in nederland, en heeft laag moraal...quote:Op woensdag 4 mei 2005 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
![]()
Voor 2 miljoen zou ik Majsto niet weg doen, maar als je hem niet nodig hebt...
Baraja is 28 en Alonso 23quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Baraja is wel ouder.
Die hebben ook restricties.quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:10 schreef methodmich het volgende:
Jammer, mijn potje met Stuttgarter Kickers is niet zo leuk. Had ik eindelijk een selectie waarmee ik dacht mee te kunnen doen in de middenmoot, blijkt er in de Regionalliga een vage regeling te zijn dat je selectie minstens 6 Duitsers van onder de 24 moet hebben, waar ik vooral buitenlanders en ervaren krachten had gehaald. Kortom, ik baal daarvan.
Al met al ga ik dus in een leukere competitie spelen, namelijk in Italië. Zelfde idee, een ploeg uit de Serie C2, proberen op te klimmen in de Vaduz-tactiek, maar zonder rare regels.
Verschilt ook per club. Bv Juve mag er echt iets van 8 terwijl ik met Atalanta er maar 4 magquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die hebben ook restricties.
Je mag maar 4 non-EU players of dat is pas in de serie a...
Ik heb nooit met een hoge club in Italië gespeelt, maar wat een onzin regel danquote:Op woensdag 4 mei 2005 14:32 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verschilt ook per club. Bv Juve mag er echt iets van 8 terwijl ik met Atalanta er maar 4 mag
Ja idd, over competitievervalsing gesproken...quote:Op woensdag 4 mei 2005 14:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb nooit met een hoge club in Italië gespeelt, maar wat een onzin regel dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |