abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26682718
Nooit gedaan, daar is toch niks aan?
That's all folks!
pi_26682897
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Nooit gedaan, daar is toch niks aan?
Lijkt mij ook niet. Ik heb het al druk genoeg met 1 ploeg.
pi_26685155
Ik ben na een enorm lange tijd geen FM maar weer es een game gestart met FC Eindhoven. In de laatste CM was dit een erg groot succes, ik ben benieuwd wat het nu wordt.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_26686429
@MM: Die drie zal ik zeker houden;)
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26690093
omdat ik een geintje had uitgeprobeerd op mijn game en ik eigenlijk te groot had gemaakt(alle engelse competities en db op normaal) ben ik maar ff opnieuw begonnen met Hartlepool. League Two en hoger in geladen tegen een kleine database...

In mijn 1e oefenduel tegen Leverkusen raakten 3 spelers geblesseerd en heb ik 2 spelers uit voorzorg eruit gehaald omdat ze een lichte blessure hadden :S Verloor met 0-2. Keeper Konstantopoulos ben ik 4 weken kwijt en spits Eifion Williams 3 weken :S Williams mist de verdere voorbereiding en Konstantopoulos ook nog de start van het seizoen.

Heb al een vervanger voor Williams, heb Birchall voor 3 maanden gehuurd, probeer hem meteen voor de rest van het seizoen te lenen. Mellor wil vooralsnog niet naar Hartlepool..
  dinsdag 3 mei 2005 @ 12:33:05 #256
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26692330
Ja dat wil ik eigenlijk ook dat je gewoon overal heen kan zonder je game langzaam laad.
Een avontuurtje na je grote loopbaan bij Real of Man U in Griekenland dat is toch prachtig
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26693912
Hoeveel competities kunnen jullie laden?

Als ik 6 competities aanmaak en dan met een large database, dan gaat het redelijk.
pi_26693995
Ik laad of 1 of twee competities in, vaak ook omdat ik toch jaren bij dezelfde club blijf.
That's all folks!
pi_26694110
Ik laad altijd een stuk of 6 landen in wat ervoor zrogt dat er 11 competities ontstaan

Niet dat ik er wat aan heb maar toch
pi_26694462
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 13:17 schreef Knoekie het volgende:
Hoeveel competities kunnen jullie laden?

Als ik 6 competities aanmaak en dan met een large database, dan gaat het redelijk.
ik laad alleen de competitie's van het land waarin ik ga spelen

speel ik in nederland dus alleen de HCE en de GGD
speel ik in engeland alleen alle engelse league's
pi_26695500
meestal alleen alle leagues uit het land waar ik speel...

Heb met hartlepool de 1e competitie wedstirjd met 2-0 van Torquay gewonnen. wat volgde was een 0-0 tegen Wrexham en een 2-2 tegen Barnsley. Vervolgens verloori k van Blackpool, met 1-0. Sta nu dus 14e en de komende wedstrijd is tegen de nummer 16 van League One, Stockport. Dat duel is in de 1e ronde League Cup..
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:21:02 #262
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26696046
Numero Uno is goed bezig zeg!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 mei 2005 @ 14:21:43 #263
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26696066
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 08:23 schreef Steven184 het volgende:
@MM: Die drie zal ik zeker houden;)
Goed zo!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26699746
jeuj de 2e ronde league cup bereikt door met 1-0 van Stockport te winnen.. in de competitie speelde ik weer eens gelijk.. heb 1 winst, 4 gelijk en 1 verlies sta er 15e mee :s

In de 2e ronde League Cup mag ik uit naar West Bormwich Albion. Ik hoop het de Premier League club moeilijk te maken
  dinsdag 3 mei 2005 @ 19:38:30 #265
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26705802
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 14:21 schreef methodmich het volgende:
Numero Uno is goed bezig zeg!
Dank. Maar daar zijn wel een paar frustrerende seizoenen aan vooraf gegaan.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26706495
Hoe starten jullie altijd? Want jullie krijgen die kleine ploegjes helemaal naar de top, wat doen jullie met taktieken? Hoe kopen jullie spelers?

Ik start meestal met een kampioenskandidaat uit een lagere divisie ....
pi_26706661
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 20:03 schreef VoreG het volgende:

Ik start meestal met een kampioenskandidaat uit een lagere divisie ....
Doe ik ook meestal
pi_26706740
Na het eerste seizoen op de 14e plaats te zijn geëindigd en het tweede op de 3e plaats in het Championship met Queens Park Rangers, heb ik via de play-offs promotie afgedwongen. Ik heb enkele belangrijke spelers verkocht: Christoph Spycher, Marc Bircham en Dwight Pezzarossi (erg jammer, maar viel niet meer te behouden ) en ben even flink aan het shoppen gegaan.

Ik heb Djemba-Djemba, Geremi, Lorenzo Davids (?) en Silvio Proto gekocht. Voeg daarbij een aantal goede gratis transfers, zoals Vladimir Janocko, Arnold Bruggink, Aruna Dindane, Claudio Lopez, Kvame Quansah, Marco Reich, Stephen McPhail en Hatem Trabelsi. Met deze aankopen staat degradatiekandidaat nummer uno QPR op een nette 6e plaats na 16 wedstrijden.

Denk echter dat ik Aruna (valt zwaar tegen) verkoop voor een leuk sommetje en Hatem Trabelsi verpats ik ook voor enige miljoenen.

Mijn beste spelers zijn:

- Vladimir Janocko (goede aanvallende middenvelder 18 wedstrijden, 6 goals, 8 assists)
- Claudio Lopez (aanvaller op leeftijd, maar wel goed, 7 (6) wedstrijden, 8 goals, 2 assists)
- Massimo Margiotta (stevige, sterke aanvaller, die helaas zijn contract weigert te verlengen, 11 wedstrijden, 5 goals, 3 assists)
- Macbeth Ntuthuko Sibaya (Zuid-Afrikaanse verdedigende middenvelder die het verrassend goed doet)
- Danny Shittu (goede verdediger)
- Naldo (goede Braziliaanse verdediger, wordt al begeerd door de topclubs)
- John Curtis (Goede verdediger, zeker op rechts in een driemansverdediging)
- Silvio Proto (goede Belgische keeper met een beetje heimwee)

Ben straks nog op zoek naar een goede veelscorende spits, een aanvallende middenvelder als backup (Jan Simak, valt tegen dit seizoen) en een sterke verdediger. Hopelijk kan ik dan ook helemaal voor Europees voetbal gaan. Zou mooi zijn, aangezien het stadion ook uitgebouwd wordt
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_26710801
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_26712273
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Ik had ff een vraagje. Ik heb net de meest recente update van FM eroverheen gegooid, maar nu werkt et spel niet meer. Ik heb inmiddels op internet gezocht naar een crack maar die heb ik nergens kunnen vinden. Weet iemand van jullie misschien waar ik de crack kan downloaden? (Het gaat om patch 5.0.5)
Mag niet hé

kijk eens op gamecopyworld
pi_26712600
heb wel gemerkt dat er nog flink gesleuteld moet worden aan mijn elftal :S het draait niet zo goed momenteell...
pi_26713809
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 22:19 schreef MrMoon het volgende:
Dat probleem had ik nou ook, terwijl ik een officiele versie heb. Ik heb hem maar opnieuw geinstalleerd en begin niet meer aan patches. Ik heb de transfers maar zelf aangepast.
That's all folks!
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:39:24 #273
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26715566
Ik heb met Den bosch overal spelers vandaan gehaalt en heb nu twee oefen potjes gespeeld tegen hoger spelende clubs (Willem 2 & De graafschap) en alle twee met 2-1 gewonnen
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26715700
Welke spelers? Ik ben benieuwd.
That's all folks!
  woensdag 4 mei 2005 @ 00:49:10 #275
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26715795
quote: