Na het eerste seizoen op de 14e plaats te zijn geëindigd en het tweede op de 3e plaats in het Championship met Queens Park Rangers, heb ik via de play-offs promotie afgedwongen. Ik heb enkele belangrijke spelers verkocht: Christoph Spycher, Marc Bircham en Dwight Pezzarossi (erg jammer, maar viel niet meer te behouden
![]()
) en ben even flink aan het shoppen gegaan.
Ik heb Djemba-Djemba, Geremi, Lorenzo Davids (?) en Silvio Proto gekocht. Voeg daarbij een aantal goede gratis transfers, zoals Vladimir Janocko, Arnold Bruggink, Aruna Dindane, Claudio Lopez, Kvame Quansah, Marco Reich, Stephen McPhail en Hatem Trabelsi. Met deze aankopen staat degradatiekandidaat nummer uno QPR op een nette 6e plaats na 16 wedstrijden.
![]()
Denk echter dat ik Aruna (valt zwaar tegen) verkoop voor een leuk sommetje en Hatem Trabelsi verpats ik ook voor enige miljoenen.
Mijn beste spelers zijn:
- Vladimir Janocko (goede aanvallende middenvelder 18 wedstrijden, 6 goals, 8 assists)
![]()
- Claudio Lopez (aanvaller op leeftijd, maar wel goed, 7 (6) wedstrijden, 8 goals, 2 assists)
- Massimo Margiotta (stevige, sterke aanvaller, die helaas zijn contract weigert te verlengen, 11 wedstrijden, 5 goals, 3 assists)
- Macbeth Ntuthuko Sibaya (Zuid-Afrikaanse verdedigende middenvelder die het verrassend goed doet)
![]()
- Danny Shittu (goede verdediger)
- Naldo (goede Braziliaanse verdediger, wordt al begeerd door de topclubs)
![]()
- John Curtis (Goede verdediger, zeker op rechts in een driemansverdediging)
- Silvio Proto (goede Belgische keeper met een beetje heimwee)
Ben straks nog op zoek naar een goede veelscorende spits, een aanvallende middenvelder als backup (Jan Simak, valt tegen dit seizoen) en een sterke verdediger. Hopelijk kan ik dan ook helemaal voor Europees voetbal gaan. Zou mooi zijn, aangezien het stadion ook uitgebouwd wordt