abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26648438
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ook de UEFA cup gewonnen, de gehele wedstrijd onder druk gestaan, ik heb maar 2 kansen gehad en zij een stuk of 30.. Ik scoor er 2 en zij maar 1.

Ik heb nog nooit zo zitten schelden op de computer . MAAR IK HEB EM!
pi_26648496
sta inmiddels 8e omdat ik 2keer op rij verloor maar er zijn pas 6 duels ofzo gespeeld...

Heb voor het eerst de 3e ronde league cup behaald. Nadat met 3-0 van Rushden werd gewonnen wachtte Premiership club Derby, in de voorbereiding op 1-1 gehouden.
Adam Boyd, in 15e minuut ingevallen voor geblesseerde Birchall, scoort in minuut 25 de 1-0. Tien minuten later maakt Derby 1-1. In de rust speel ik mijn laatste 2 wissels uit, o.a. Stephen Hughes erin. Na een uur spelen maakt Derby 1-2. Ik voel de bui al hangen. Maar ronsd de 70e minuut scoort Hughes de 2-2. Als tien minuten voor tijd rechtsback Hunt geblesseerd raakt zie ik het helemaal somber in. Het wordt verlengen. In de 95e minuut krijgt Hartlepool een pingel. Hughes scoort. Derby weet niet meer terug te komen en vliegt er uit.
In ronde 3 wacht Torquay.

De 2e ronde Vans Trophy Noord is bereikt na een 2-0 overwinning op Boston Utd.

btw -Vaduz- gefeliciteerd!
pi_26648512

Mijn reputation is nu Worldclass

Erg gaaf dit! Van laag naar hoog

En de manager van Vonlanthen komt ook langs

It's good to be the best

[ Bericht 27% gewijzigd door VoreG op 01-05-2005 20:53:13 ]
pi_26648735
Wat een kutspel is het toch ook.

Ben ik in me eerste seizoen kampioen geworden met 1. FC Koln en finale Duitse beker gehaald. Krijg ik in het 2de seizoen maar een transferbudget van 800K. Ik sta in de 2de ronde van de UEFA cup. En na 16 wedstrijden op een 14de plaats. Maar dit was schijnbaar te weinig. Ze sturen me namelijk de laan uit.

Nu zijn de volgende clubs die geen manager hebben, dus ik ga daar maar solliciteren:

- Excelsior
- Tottenham
- Hannover 96
- Willem II
- Everton

Het is dus Excelsior geworden. Ik kan nog proberen om een nacompetitieplaats te halen, maar ik denk dat ook niet gaat lukken. Dan maar periodekampioen worden

[ Bericht 6% gewijzigd door Knoekie op 01-05-2005 20:56:43 ]
  zondag 1 mei 2005 @ 21:26:09 #205
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26649714
Ik mis trouwens wel een paar opties die me wel leuk lijken

e optie om een jongere speler zich te laten lijden door een meer ervaren speler
e optie wanneer je bij een nieuwe club binnenstapt dat je dan niet gelijk binnenstapt maar eerst het siezoen mag afmaken bij je vorige club.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26649776
Dat laatste had ik verwacht dat er wel in zou zitten. Soms komt er een mooie club die je als coach wilt. En dan ben jij nog bezig om kampioen te worden en nog bekerfinales te spelen.
  Moderator zondag 1 mei 2005 @ 21:30:11 #207
42184 crew  DaMart
pi_26649825
Die 2e optie is wel leuk ja

Op het officiële FM forum heb ik ook de volgende suggesties gedaan voor de volgende versie. Dingen die ik mis dus

1. De mogelijkheid om spelers die je koopt eerst nog enige tijd (een jaar?) aan hun oude club te verhuren.
2. Satellietclub (zoals Feyenoord-Excelsior)
3. Media interactie na een wedstrijd c.q. persconferentie, waarbij je jouw visie kunt geven op de wedstrijd. (bijvoorbeeld: verdiend verloren, wij waren de betere, etc.)
4. Teamtalk in de rust. Waarbij je je spelers extra kan motiveren.
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_26649996
Soms is het zo balen. Ik ben begonnen met Middlesbrough en dat draaide met de aankopen Veron (¤10M) en Bellamy (¤3,5M) op het begin echt té goed, ik won alles. Ook de Uefa Cup ging goed, ik verloor alleen met 1-0 van VFB Stuttgart, maar dat was met veel reserves. Parlour, Viduka en Ehiogu stonden veelal in de basis maar raakten alledrie voor langere tijd geblesseerd, dus er zat te weinig rek in m'n groep. Dat bleek ook wel, want ik begin nu elke pot met spelers die op 91% zitten. De trainingsintensiteit heb ik al lager gezet, maar ze moeten teveel spelen. Ik was zelfs blij dat ik in de leaguecup niet langs Everton kwam in de kwart finale. Nu heb ik zelfs 2x thuis verloren en sta ik 4e (na 18 wedstrijden). Misschien een beetje verwend op het begin, maar ik baal dus. In ieder geval heb ik Riquelme overgenomen van Barcelona voor volgend seizoen, en komen Ricksen, Kluivert en Van Bommel waarschijnlijk. Zenden wil zijn contract wel verlengen, maar ik kan hem niet zoveel bieden, dus die zal wel gaan, of er moeten toch grote succesen worden geboekt. Verder zijn Sorti (heel goede verdediger van net 17, weggeplukt bij Inter) en VandenBorre (dankzij jullie) zeer ontevreden, ze haten me intens. Sorti heeft gelukkig geen beschermede status meer, maar VandenBorre wel, dus die vertrekt waarschijnlijk. Laat maar gaan. Ik heb genoeg interessante transfervrije spelers op de korrel.
pi_26650027
Krijg een e-mail

Holland want Engelen

Maar natuurlijk .
pi_26650952
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:38 schreef MMUFC het volgende:

btw -Vaduz- gefeliciteerd!
Dank je wel! En geef het niet op he, ook jij kan dit flikken!
That's all folks!
pi_26651114
Leuke aankopen gedaan voor dit seizoen

Lisztes
Van Bommel
Sousa
Adu
Totti
Vieira
Robinho

pi_26653908
Ik denk dat ik st johnstone uit de tweede Schotse divisie ga managen. Het zal mn eerste serieuze carrierepoging worden en ik wil niet te hoog beginnen maar mogelijkheden houden naar boven. Te laag is misschien te tijdrovend... Ik heb als einddoel dat ik de Schotse premier league wil winnen.
pi_26653932
Ze geven me bij aanvang van het Premier League seizoen een schamele 1,1 miljoen euro om spelers te kopen. En dat terwijl er 20 miljoen binnen is gekomen aan TV inkomsten. Ze denken dat ik een wondertrainer ben volgens mij.

Dat wordt weer inventief mijn selectie proberen te versterken. Ik heb inmiddels Rosenberg, Torghelle en Strand transfervrij aangetrokken. De Skandinaviers komen pas in december over.
That's all folks!
  maandag 2 mei 2005 @ 00:02:43 #214
96356 cultheld
demagoog
pi_26654181
Ik heb nu echt een ziek goed PSV. Héél veel Bosman-spelers aangetrokken en nu heb ik o.a. Gomes, Petr Cech, Robinho, Mascherano, Dedé, Jankulovski, Kompany, vanden Borre, King, Carvalho, Diego, Louis Fabiano, Tuncay, Berbatov, Adu, Evra, Deco, Rosicky, Hofland, d'Allessandro, Hleb etc.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26662517
quote:
Op zondag 1 mei 2005 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dank je wel! En geef het niet op he, ook jij kan dit flikken!
heb de laatste 3 duels verloren :S 2x competitie en 1x Vans Trophy. In 2 duels daarvan(beide tegen Oldham) kreeg een speler van mij rood. In het 1e duel tegen Oldham was dat Skvereve mijn 3e keeper. Aangezien mijn 1e 2 keepers geblesseerd zijn en ik er op dat moment maar 3 had moest Gudjonsson in doel... Een zooi van mijn spelers zijn inmiddels al veel waard geworden.. zo probeer ik Andreas Castillo voor bijna 3 miljoen te verkopen..
pi_26665458
Denk je, nou ik heb geweldige aankopen gedaan. Geweldig team

Koopt chelsea Ronaldinho .

Het middenveld van Chelsea is ook belachelijk sterk . Maar daar kom ik wel overheen .
  maandag 2 mei 2005 @ 13:55:42 #217
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26666072
Ik ben er uit gestuurd bij Brondby en ja als dan zelfs Millwall je niet wil als trainer
Do it again now
pi_26666328
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ben er uit gestuurd bij Brondby en ja als dan zelfs Millwall je niet wil als trainer
Begin een spel met Sunderland . Via die club ben ik uiteindelijk bij Liverpool gekomen, het spel is ineens een stuk leuker
pi_26666432

Ik was het enige team (ja tegen Leicester dan) dat moest spelen deze week.

Team of the week bestond helemaal uit mijn team
pi_26666593
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom ben je ontslagen bij Brondby?
That's all folks!
pi_26667330
JAAHAAA

De super cup ook gewonnen tegen Milan
  maandag 2 mei 2005 @ 17:02:02 #222
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26669568
Mooi werk VoreG!!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26671764
Zoals ik een tijdje geleden al had gemeld was ik begonnen met Rennes in Frankrijk en inmiddels zit ik al begin maart.

Toen ik binnenkwam bij Rennes schrok ik me dood. 80% van de selectie was jonger dan 23 jaar en zogoed alles wat ouders was, was gewoonweg niet goed genoeg. Vooral in de verdediging maakte ik me zorgen: alleen Faty, 20 jaar, had daar niveau voor, maar moest nog groeien. De rest was niks. Uiteindelijk zijn de volgende spelers gekomen.

Zomer:
C. Andersson - De zweedse veelzijdige spelers. kan overal op de zijkanten spelen en is daarom voor elke ploeg een meerwaarde. Speelt bij mij vaak op links en rechtsbuiten en is veelal de 12e man.
L. Mokoena - Zuid-Afrikaans talent in de spits. Een natuurtalentje en kan denk ik in Frankrijk rustig groeien.
T. Gudjonsson - Deze 30jarige IJslander kwam voor 2 ton over van Bochum en moet de schakel worden die heel het elftal in evenwicht houdt. De bikkelaar die ervoor moet zorgen dat Kallstrom zal kunnen schitteren.
P. Luzi - Deze jonge doelman was uit de gratie bij Liverpool en mocht voor 70.000 naar Rennes komen. Een serieuze kandidaat als eerste doelman, nog voor Isaksson.
P. Braguti - Een 18-jarige Italiaanse middenvelder. Vooral fysiek zeer sterk en heeft het talent om een wereldtopper te worden.
S. Lamouchi - 32-jarige Franse verdedigende middenvelder die wat ervaring moet toevoegen aan het elftal. Zal zijn wedstrijden meepikken.
S. Perez - Transfervrije franse rechtsback die eigenlijk kwam als pure noodzaak omdat niemand anders wilde komen. Met zijn 31-jaar brengt hij ook ervaring mee.
Serafin Garcia - Uruguyaanse verdediger die op beide backposities uit de voeten kan. Zijn vliegtuigticket was duurder dan het transferbedrag en hij heeft alle essentiele punten in huis voor een back.
A. Vanden Borre - Deze jonge belg kent iedereen wel. Nuttige aankoop voor elke club en heeft ruimte om te groeien tot een zeer goede speler. Multifunctioneel ook.
S. Monsoreau - Vlak voor het sluiten van de deadline wist ik nog een goede verdediger aan de selectie toe te voegen. Monsoreau kwam van Sochaux en heeft alles van een keiharde mandekker. Is helaas alleen iets aan de langzame kant.
S. Squillaci - Nog korter voor de deadline kwam de beste aankoop van de zomer. Squillaci wilde weg bij Monaco na wat geruzie en met wat geld en wat toegevoegde opties had ik opeens een ontzettend goede verdediger binnen de gelederen.

Januari:
M. Ciurlizza - Deze peruaanse verdedigende middenvelder kwam transfervrij over. Daarom kon ik hem bijna niet laten liggen. Fysiek en mentaal zeeer sterk en heeft de mogelijkheden ook technisch nog iets te groeien. Een zekerdere factor dan de andere verdedigende middenvelders.
Naldo - Kwam over van RS Futebol. Fysiek zeer sterk, mentaal aardig en technisch moet er nog wat bijgeschaafd worden. Maar hij heeft alle mogelijkheden om een toppertje te worden.

Naast de aankopen had ik natuurlijk ook nog Kallstrom, Monterrubio, Maoulida, Frei en Mornar lopen. Frei begon als eerste spits, degradeerde naar de 2e plaats eerst toen het niet werkte met hem. Toen stond Mokoena in de spits en uiteindelijk toen dat ook niet bleek te werken werd Mornar de 1e spits die heel nuttig bleek te zijn en Frei de 3e.

Dit leverde de volgende opstelling op:

Ik sta nu in de kwartfinale van de beker en op de 2e plaats in de competite, waar het niet altijd even lekker loopt:

Kampioen worden lijkt onmogelijk, maar de CL lijkt eraan te kunnen komen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_26672585
Je bent weer goed bezig Steven! Je bent de ploeg grondig aan het ombouwen zo te zien.
That's all folks!
pi_26672816
Inderdaad, zoals altijd he;). Het loopt alleen verdedigend niet zo, omdat de backs niet genoeg opbouwende kwaliteiten hebben en als Mornar niet speelt hebben we een probleem, want dan is er in principe niemand die een bal echt vast kan houden. Mokoena is toch meer een man van de aktie.

Maar volgend jaar naar Europees voetbal. Demel en Prso zijn al vastgelegd. Ik twijfel daarnaast nog of ik Elber moet halen(Transfervrij)
  maandag 2 mei 2005 @ 18:59:53 #226
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26672830
Rennes staat juist bekend vanwege zijn talenten! Best zonde dat je zo aan het ombouwen bent, maar het is wel succesvol dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_26672983
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:59 schreef Steven184 het volgende:
Inderdaad, zoals altijd he;). Het loopt alleen verdedigend niet zo, omdat de backs niet genoeg opbouwende kwaliteiten hebben en als Mornar niet speelt hebben we een probleem, want dan is er in principe niemand die een bal echt vast kan houden. Mokoena is toch meer een man van de aktie.

Maar volgend jaar naar Europees voetbal. Demel en Prso zijn al vastgelegd. Ik twijfel daarnaast nog of ik Elber moet halen(Transfervrij)
Van Bommel is transfervrij na 1 jaar, probeer die te halen. Of Ihlan Mansiz. Vind ik ook altijd wel een goede in het begin
pi_26673497
Van Bommel wil vooralsnog niet komen vanwege zijn salariseisen, maar ik blijf proberen.

En MM, Rennes heeft inderdaad een bekendheid qua talenten en die houd ik zeker. Er zitten zeker 7/8 talententussen die kans hebben ver te komen. De rest zal echter wegmoeten, want dat salarisgedeelte heb ik gewoon nodig om spelers te kunnen halen die het niveau aankunnen.
  maandag 2 mei 2005 @ 20:00:00 #229
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26674823
Als je Grégory Bourillon, Yoann Gourcuff en Etienne Didot maar houdt.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 2 mei 2005 @ 20:04:17 #230
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26674981
quote:
Op maandag 2 mei 2005 14:11 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Waarom ben je ontslagen bij Brondby?
Ik stonde 7de in de competitie en onderaan in de poule van de scandinaviese league cup (beide competities had ik een jaar daar voor gewonnen)
Do it again now
  maandag 2 mei 2005 @ 20:05:55 #231
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26675036
duurt het trouwens lang voor ik een nieuwe club vind ?
Do it again now
pi_26678357
quote:
Op maandag 2 mei 2005 20:05 schreef _ELMaikel_ het volgende:
duurt het trouwens lang voor ik een nieuwe club vind ?
Toen ik onslagen werd, waren er een hoop clubs waar ik uit kon kiezen.
pi_26678380
Iemand nog een suggestie met welke club het leuk is om mee te spelen?
  maandag 2 mei 2005 @ 22:12:55 #234
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26679382
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:39 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Toen ik onslagen werd, waren er een hoop clubs waar ik uit kon kiezen.
Ik heb een nieuwe club Den Bosh
Do it again now
  maandag 2 mei 2005 @ 22:15:31 #235
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_26679466
quote:
Op maandag 2 mei 2005 21:40 schreef Knoekie het volgende:
Blackburn Rovers
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
  maandag 2 mei 2005 @ 22:20:50 #236
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26679611
quote:
Atalanta
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_26680330
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:12 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe club Den Bosh
Die heb ik toen ook genomen. Helaas op één punt nacompetitie misgelopen. Toen had ik er geen zin meer in.
pi_26680394
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:20 schreef numero_uno het volgende:

[..]

Atalanta
Mijn counter tactiek werkt daar niet in die competitie
  maandag 2 mei 2005 @ 22:46:16 #239
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26680535
Net met Atalanta DE kraker tegen Milan gewonnen met 3-2 90e minuut Pazzini nu sta ik met 4 wedstrijden tegaan 2 punten los van de nummer 2 Milan
  maandag 2 mei 2005 @ 22:54:38 #240
109230 _ELMaikel_
The Fallen
pi_26680816
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:40 schreef Knoekie het volgende:

[..]

Die heb ik toen ook genomen. Helaas op één punt nacompetitie misgelopen. Toen had ik er geen zin meer in.
Twee wedstrijden gespeelt alle 2 knullig met 1-0 verloren
Do it again now
pi_26680876
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Twee wedstrijden gespeelt alle 2 knullig met 1-0 verloren
Ik had na een paar wedstrijden nog maar 5 'echte spelers' over.

Echt vervelend als je niet weet met welke club je moet gaan spelen. Ik ga denk ik even naar Sunderland kijken.
pi_26680901
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:56 schreef Knoekie het volgende:

[..]
Echt vervelend als je niet weet met welke club je moet gaan spelen. Ik ga denk ik even naar Sunderland kijken.

Doen
  maandag 2 mei 2005 @ 23:02:56 #243
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26681128
JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk het seizoen 2008 - 2009 is gewonnen door de nerazurri uit Bergamo !!!oooooh wat zijn we blij
pi_26681203
quote:
Rushden en Diamonds, je krijgt ze makkelijk naar het hoogste niveau.

En numero_uno: screens willen we zien!
That's all folks!
pi_26681322
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:04 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Rushden en Diamonds, je krijgt ze makkelijk naar het hoogste niveau.
Zo goed ben ik ook weer niet in het spel.

Ik heb weleens met Hull gespeelt en de Premier League gehaalt.
  maandag 2 mei 2005 @ 23:12:11 #246
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26681448

Let ook op het aantal goals!!

en kennen jullie dit al?? dit is echt mn eerste keer dat een speler hierdoor ongelukkig is..
pi_26681514
Kampioen worden in de Serie A met een niet topclub is een van de moeilijkste dingen die er is.

Dat over dat rusten heb ik ook wel eens.
That's all folks!
  maandag 2 mei 2005 @ 23:19:18 #248
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_26681681
Eindejaarsawards:
Player of the year: Gianpaolo Pazzini 1st, Wayne Rooney 2nd
Young player of the year: Wayne Rooney 1st, Hatem Ben Arfa 2nd
Manager of the year: IK!!!
Team of the year: met Rooney, Ben Arfa en Pazzini
Top goalscorer: 1st Pazzini 32, 2nd Rooney 28
Foreign player of the year: 1st Rooney, 2nd Ben Arfa
Italian player of the year: 1st Pazzini, 3rd Miccoli
Top Goalkeeper of the year: De Sanctis
Defender of the year: 2nd Hanno Balitsch

Natuurlijk zijn dit alleen mn eigen spelers die ik noem

Oja Pazzini pakt ook nog de european golden boot en Rooney is 3e

[ Bericht 4% gewijzigd door numero_uno op 02-05-2005 23:24:35 ]
pi_26681897
quote:
Op maandag 2 mei 2005 23:02 schreef numero_uno het volgende:
JAAAAAAAAAAAAA Eindelijk het seizoen 2008 - 2009 is gewonnen door de nerazurri uit Bergamo !!!oooooh wat zijn we blij
Gefeliciteerd. Zelf heb ik nog nooit in Italie met een club gespeelt.
pi_26682073
Spelen sommige van jullie weleens met meerdere teams in een spel?

grr ik kan geen club kiezen

[ Bericht 48% gewijzigd door Knoekie op 02-05-2005 23:36:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')