Een radio-face?quote:
Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie heeft zich ook opgegeven?
Augustus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:28 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer begint het dan? Is het al tijd voor een TVP?
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Augustus.
En met de tijd komt er een apartBB-subforum
.
Heb jij je weer opgegeven?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
We gaan weer duimen voor je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, ik heb me WEER opgegeven
Waar kun je je opgeven dan? Een vriend van mij wil dat namelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik vond het in BB3 eigenlijk niet zo'n succesquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Een FOK!ker in BB5 zou wel leuk zijn natuurlijk..
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Priscilla zat ook op FOK! ja las ik??
Vond het een vreemd mens..
Priscilla wenste mij ooit dood n.a.v. van een site. Ik weet niet meer waar het over ging. Ik dacht over het a-sociale rijden van haar vriend. Het zal mij ook worst wezen!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.![]()
Wat was d'r username?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.![]()
Hoe gaat zo'n selectieprocedure eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dát zou echt leuk zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Een FOK!ker in BB5 zou wel leuk zijn natuurlijk..
Door continue te vloeken zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:57 schreef keijz het volgende:
Ja met iemand die heel onopvallend reclame voor fok maakt
Priscellaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef Sanne het volgende:
Ze heette hier ook Priscella. Jammer dat de search uit staat, haar usernummer weet ik niet.
Was wel een redelijke oldbie. Arcee? Jij hebt vast ergens een lijstje.
Of tijdens de persconferentie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Sanne het volgende:
Komt er weer een Fok! BB-meeting?
En kunnen we hem dan dit keer aan het begin doen?
Vorige keer zoveel leuke mensen ontmoet, en toen ging dat forum ineens weer dicht.
Dus ik stem voor een meeting vóór of tijdens de eerste periode van uitzending.
Ik kan me onze mini-meetiing nog goed herinneren!quote:
quote:Op woensdag 20 april 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Priscilla wenste mij ooit dood n.a.v. van een site. Ik weet niet meer waar het over ging. Ik dacht over het a-sociale rijden van haar vriend. Het zal mij ook worst wezen!!
Whoahahahahahaquote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
WAUW!!!!!! Deze ken ik helemaal niet!quote:
Ik moet er wel honderden van je hebben, maar dit is er een van de strams. Nooit uitgezonden.quote:Op woensdag 20 april 2005 15:44 schreef Priscella het volgende:
[..]
WAUW!!!!!! Deze ken ik helemaal niet!
Thnxxxxxxx![]()
School enzo.quote:Op woensdag 20 april 2005 10:48 schreef keijz het volgende:
[..]
dát zou echt leuk zijn
waarom geef jij je niet op?
Pas maar op, Theo van Gogh werd ook vermoord om zn meningquote:Op woensdag 20 april 2005 15:40 schreef harrie1 het volgende:
sorry Priscella maar je kwam over een een bimbo
dit was voor de meerderheid van het publiek zo hoorquote:Op woensdag 20 april 2005 15:47 schreef Priscella het volgende:
[..]
Pas maar op, Theo van Gogh werd ook vermoord om zn mening![]()
![]()
Zeg, gozer. Ik heb 6 weken heerlijk vakantie zitten te genieten in Spanje. Wat ik wou is uitgekomen. Toen na 1 week in het huis, had ik het al bekeken, ik werd uit mijn favo groep gezet, wat eigenlijk Ed moest worden. Toen kakte ik helemaal in. Had geen plezier meer, en deed ook geen moeiite meer. Deze groep was helemaal niet leuk!!! Ik wou naar huis!! Was al 8 weken van huis geweest en ik was 21 en eigenlijk nog maar een kleine meid die heimwee had naar huis en al haar vrienden, haar vrienden waarmee ze weer kon lachen...quote:Op woensdag 20 april 2005 15:57 schreef harrie1 het volgende:
[..]
dit was voor de meerderheid van het publiek zo hoor
als je zo leuk was had je wel een paar rondes verder gekomen
maar goed toch wel lef dat je evengoed op tv wilde
Nee, hij bedoelt die anderequote:
O ja, de hekken en de bomen!quote:Op woensdag 20 april 2005 15:01 schreef harrie1 het volgende:
ik heb weer zin in de hekken
boven in een boom enz enz
ik hoop dat die mogenlijkheid er blijft
leg je dan de fokstok in de tuin?quote:Op woensdag 20 april 2005 16:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik hoop echt dat ik dit jaar WEL uitgekozen wordt
Ik hoop dat ze het huis midden op de westeinderplas leggen.quote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, de hekken en de bomen!
Wat een toestand was dat altijd!
Het blijft vast een mogenlijkheid
Want het voegd zeker wat toe
Hopelijk zijn er ook hekken
ten Noorden van het huis
Ja Sanne.quote:Op woensdag 20 april 2005 03:04 schreef Sanne het volgende:
Bedoel je die meeting in Rotterdam? Die heb ik wel ergens
Dan bouwen wequote:Op woensdag 20 april 2005 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het huis midden op de westeinderplas leggen.
Een flot?quote:Op woensdag 20 april 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan bouwen we
gewoon een flot
van stokken
quote:
JooB!!!quote:
Dan blijf je drijfenquote:
tja dat zou betekenen dat er geen tuin isquote:Op woensdag 20 april 2005 21:56 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het huis midden op de westeinderplas leggen.
Overigens geeft Alsmeer wel een extra probleem bij opnames in de tuin want er komt geloof ik iedere twee minuten een vliegtuig over.
Ehm, okeequote:Op donderdag 21 april 2005 10:04 schreef Sanne het volgende:
[..]
JooB!!!![]()
Jij komt weer naar de meeting he?
Ben ik in de war? Sorry, er was iemand (ik dacht dat jij het was) bij de vorige meeting in Amsterdam (die keer dat we pizza gegeten hebben en in de Tara begonnen zijn). Jammer dat de search het niet doet, want nu wil ik weten hoe die dan heette!quote:Op donderdag 21 april 2005 12:33 schreef JooB het volgende:
[..]
Ehm, okeeals je wilt, maar ik ben vorige keer niet geweest Sanne.
Maar bedankt voor je enthousiastme
![]()
Ik denk dat die andere Bore was. Of iets in die richting. De helft van de letters had ik dus wel goed.quote:Op donderdag 21 april 2005 12:36 schreef JooB het volgende:
Geeft niet, voel me meteen weer welkom hier![]()
Ja de schreeuwers waren altijt wel lagwekkent!quote:Op woensdag 20 april 2005 19:24 schreef Gert het volgende:
[..]
O ja, de hekken en de bomen!
Wat een toestand was dat altijd!
Het blijft vast een mogenlijkheid
Want het voegd zeker wat toe
Hopelijk zijn er ook hekken
ten Noorden van het huis
Sanne was ik daar toen ook bij?quote:Op donderdag 21 april 2005 12:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ben ik in de war? Sorry, er was iemand (ik dacht dat jij het was) bij de vorige meeting in Amsterdam (die keer dat we pizza gegeten hebben en in de Tara begonnen zijn). Jammer dat de search het niet doet, want nu wil ik weten hoe die dan heette!
Hihi, wat erg.
Maar evengoed, leuk dat je naar de meeting komt!
Jaa daar was jij ook bij! Was de eerste keer dat ik je zagquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sanne was ik daar toen ook bij?
Kan me nog wel zoiets herinneren,weet alleen niet of we dezelfde bedoelen
Zeker de eerste keer, en volgens mij ook de laatste keer.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jaa daar was jij ook bij! Was de eerste keer dat ik je zag, en volgens mij ook de laatste keer?
![]()
VAst al zó lang geleden dat die foto's nog gewoon van een rolletje komen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef CarOnline het volgende:
Hoelang is dat geleden? Heb volgens mij nog wel ergens ouwe meeting fotos![]()
Heb jij daar foto's van? Die heb ik dus weer niet. Weet nog wel dat ik een gifgroene trui had die mij bepaald niet slanker maakte en mijn haar kut zat. Maar het was wel een hele leuke dag.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zeker de eerste keer, en volgens mij ook de laatste keer.
Hoelang is dat geleden? Heb volgens mij nog wel ergens ouwe meeting fotos![]()
Er waren wel al digitale camera's. Weet dat Roache een hele mooie had! En volgens mij Car zelf ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
VAst al zó lang geleden dat die foto's nog gewoon van een rolletje komen.
Nog steeds hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:01 schreef Sanne het volgende:
Weet dat Roache een hele mooie had!
Gelukkigquote:
Oh dat zou best es kunnen dat dat die wasquote:Op donderdag 21 april 2005 14:16 schreef Sanne het volgende:
Ethel! Die naam was ik helemaal vergeten, maar die was er ook.
Die duistere kroeg was trouwens The Last Waterhole denk ik. Bestaat niet meer, helaas...
Ben heel benieuwd naar de foto's. Vooral waar jullie op staan, mijn eigen oude spiegelbeeld hoef ik eigenlijk liever nooooit meer terug te zien.
Ik hoop het gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh dat zou best es kunnen dat dat die was
Ja ik zal eens gaan spitten maar beloof niets hoor. Ben inmiddels wat computers verder dus gene idee of ik ze nog heb.
quote:Mega-Big Brother in de maak in Londen:
In het oosten van London is een speciale woonwijk gebouwd voor een nieuwe reality soap, een soort mega-Big Brother. In de soap zullen maar liefst veertig deelnemers te zien zijn. Deze deelnemers zullen in de woonwijk 24 uur per dag door camera's worden gevolgd, berichtte dagblad The Times.
De producenten van het project zoeken tien gezinnen die het Britse volk moeten vertegenwoordigen. De bedoeling is dat de gezinnen gewoon doorgaan met hun dagelijkse leven en dus ook met hun werk en/of school. De gezinnen worden alleen thuis gefilmd.
Overigens is het project niet geheel nieuw. De Duitse versie 'Big Brother - Das Dorf' draait bij onze oosterburen al een tijdje. Daar is echter geen sprake van gezinnen, maar van individuele personen.
Des te meer tijd voor de voorpretquote:Op donderdag 21 april 2005 19:11 schreef BVO het volgende:
Duurt dus alleen nog een maand of 4,5 voordat het beginnen gaat..
Oei marky! Fewrdi staat er ook nog tussen!quote:Op donderdag 21 april 2005 18:27 schreef marky het volgende:
Effe wat website's op gezocht van oud bewoners
http://www.big-bart.nl/
http://members.lycos.nl/KarinFan/home.html
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=126600
http://www.big-andries.nl/ en http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=10134
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=107078
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=133436
http://www.bigmargriet.nl/
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=125573
http://surf.to/big-koos
http://ferdi.ontheweb.nl/
http://kiss.to/anouk
http://members.tripod.com/redaksie/mona.htm
En altijd nog leuk om eens te lezen
http://www.veronica.nl/modules.php?name=special&site=magazinenieuws&sid=143
Daar dacht marky wel anders over.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:27 schreef BVO het volgende:
Och ja die Ferdi. Vond het een kneus.
dat was wel de beste presentator die BB heeft gehadquote:Op donderdag 21 april 2005 17:52 schreef Sanne het volgende:
Misschien heeft Rolf Wouters wat tijd over
En hij had een puik nummer over tandenborstels.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was wel de beste presentator die BB heeft gehad
Hij was zo slecht, die was alleen maar met zichzelf en zijn volgende programma bezig. Deze quote is daarbij sprekend:quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:dat was wel de beste presentator die BB heeft gehad
Geweldig, dat zelfingenomen cokehoofd.quote:Op vrijdag 22 april 2005 02:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat was wel de beste presentator die BB heeft gehad
Ik ben het met je eens dat Rolf heel erg met zichzelf bezig was, maar ik vond hem toch wel de leukste presentator. Hoewel Beau erg dicht in de buurt komt vanwege zijn enthousiasme.quote:Op vrijdag 22 april 2005 06:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Hij was zo slecht, die was alleen maar met zichzelf en zijn volgende programma bezig. Deze quote is daarbij sprekend:
" Dit vertrek komt onverwacht, Bianca leek zo stabiel "
[sarcasme on](gelukkig was Duphne er nog voor de echte diepte-interviews)[sarcasme out]
Vertel eens, hoe ziet het nieuwe huis eruit?quote:Op vrijdag 22 april 2005 09:31 schreef mother-mother het volgende:
ik heb vannacht gedroomd dat ik in t bb huis zat
werd zwetend wakker![]()
t zag er eigelijk t zelfde uit als in de laatste bb en ik kon niet over de hekken kijken maar er stond wel n soort kooi in de tuin , daar moest je ingaan zitten als je in t arme gedeelte n appel had gejat en studio was nergens te zien , bomen trouwens ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 09:34 schreef Sanne het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe ziet het nieuwe huis eruit?
Waar staat het?
Is het hek eromheen erg hoog?
Zijn er bomen waar de schreeuwers in kunnen klimmen?
Hij werkt volgens mij achter de schermen. Of is 'ie daar ook mee gestopt?quote:Op vrijdag 22 april 2005 07:00 schreef elcastel het volgende:
Wat is er eigenlijk me Rolf gebeurt ? Ik hoor er niks meer van.
Hij heeft tot 2 jaar geleden toch nog een soort programma gehad op de publieke omroep?quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij werkt volgens mij achter de schermen. Of is 'ie daar ook mee gestopt?
Néé, asjeblieft niet die KidV, dat zou ik pas echt erg vinden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:26 schreef rubbereend het volgende:
idd hij houdt zich nu full time bezig met zn bedrijven.
Jeroen Kijk in de Vegte zou opzich wel een goede zijn voor BB
Angela was vanmorgen bij Stenders op de radio. En die is nog niet benaderd door Talpa.quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:06 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat het óf Linda de Mol wordt (maakt de kans op een succes groter) óf Angela Groothuizen. Zou naar Tien! gaan, waarbij ze om de tafel zouden gaan zitten voor een soort reallife-serie.
Och, ik mag d'r wel.. denk alleen niet dat ze bij BB op d'r plaats is.quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:54 schreef APK het volgende:
EURGH!
Niet Linda de Mol.
Het moet niet gezellig worden.
Joh, ik krijg de schijterij als dat familietrutje op tv komt, als mijn TV zich al niet spontaan uitswitched.quote:Op vrijdag 22 april 2005 17:26 schreef BVO het volgende:
Och, ik mag d'r wel.. denk alleen niet dat ze bij BB op d'r plaats is.
Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:35 schreef Priscella het volgende:
Maar de 1e week -mijn mening- op tv was best wel vermakelijk! *Zou het zo weer opnieuw doen met alle wijsheid die ik nu heb.![]()
Mijn site.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef melonovy het volgende:
Leuke link BVO!
Ik ben erg benieuwd naar de 5e serie!
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef Arcee het volgende:
Oh, Priscella, post gelijk hier ff, als je wilt.
Jij kan er net niet in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.![]()
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef Roache_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon Patty moeten vragen, al is het alleen maar om de te strakke bloesjes waarin ze 4 tieten lijkt te hebben....
Ik heb nog een bubs hele oude chatlogs gevonden, maar geen digitale foto's meer van de pizza-last waterhole-meet and greet, maar ik weet zeker dat die er nog moeten zijn. Als ik ze terugvind dan meld ik het meteen.
(Ik heb idd nog steeds een mooie)
Heb jij nooit eens zoiets van 'Goh, laat ik nog eens nalezen wat ik gepost heb? 'quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maar![]()
Jij gaat het nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:45 schreef Duiveltja het volgende:
En kappen maar weer
Vooralsnog geen behoefte aan, maar ik zag geen reden tot het vermanend toespreken der posters in dit topic.quote:
Hmmz, denk je niet dat we inmiddels allemaal een beetje te 2005 zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef Roache_ het volgende:
Zouden ze qua lay-out weer het BB1-huis aanhouden? Dat is wel leuk, nostalgiegewijs. Dat hele battle-scheidingswand-ding hoeft van mij niet.
"Gebroken rijst, ach wat zielig..."quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
(in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
Ik vind BB1 de leukste (uiteraard), maar daarna was ook BB3 mijn favoriet. Ik vond dat arm/rijk wel leuk. Had 'n interessant effect op te bewoners.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Ik vond BB3 de leukste serie en daar werden die battles geintroduceerd.
Er zit een eindeloze rek in mensen kijken, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Tja... Ik vrees dat de rek definitief uit de formule is.
Ja belachelijk!! Laat ze dit keer ook drugs toestaan. De redactie gooit er wel een aantal flessen tegenaan. Dus wat "onschuldige dope" moet ook kunnen als je het ook irl op iedere hoek van de straat kan kopen. Heel wat bewoners zullen onverwacht uit de hoek komem met een paf op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
Jamaar APK, het arm-rijk gedoe is zo ... zo niet-dramatisch genoeg! Doe het dan helemaal niet en laat ze allemaal hun eigen broodjes bakken (in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.
Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:24 schreef Priscella het volgende:
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.
Ik vroeg me alleen maar af waarom je van mening veranderd bent.quote:Hey, dat hele artikel is een uit de hand gelopen gein feedback op de reporter. Ze probeerde steeds mij te bellen voor een telefonisch interview en steeds was ik onbereikbaar. Hebben het toen maar via de mail afgehandeld. En volgens mij was ik ook nog hevig depri die dag en er was een deadline want ze stond op de voicemail. Dus als een Midas Dekkers aan de slag om antwoorden te geven op de vragen. Ik voelde me echt na het verzenden vd mail een stuk beter! Plots neuriende ik Summer in the city, Nouja de rest weet je![]()
Maar mijn huidige mening blijft hoor, als je dat zo graag wilt horen![]()
Wat mooi!!! Keek ik echt zo? Tof ja!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.
[..]
quote:
Big Brother keert mogelijk terug op het schermquote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volens mij heb ik en heel goed topic geopend
Je schreef gelijk al "ik", hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Priscella het volgende:
Tsssik las het helemaal verkeerd, ik keek zo?!!
Kale Coos met z'n bril.quote:Kan me alleen heugen dat ik zsker wist dat ik eruitging en dat ik me begierde toen ik op het battlefield aankwam en al die fakkels zag, en dat trompetgeschal whoahahahah HEY zelfs NU begier ik het uit, oooh weet niet welk creative director dat bed8 had, maar toen Coos eruitging was dat decor dus vd baan
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blijquote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je schreef gelijk al "ik", hoor.
[..]
Kale Coos met z'n bril.
Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.quote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Priscella het volgende:
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blij![]()
Oooh maaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Big Brother 5 zit er aan te komen Lul hier over het verleden
Alleen jammer dat je niet de eerste was.
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.
Dat komt dus hier uit:quote:Op zondag 24 april 2005 01:05 schreef Priscella het volgende:
[..]
Oooh maaaaaaaaaaaai![]()
![]()
goooooooood.
[afbeelding]
SCHELVIS wat een stuk!!!!
..
Wat... genant!!!![]()
quote:De bef!! Dat vinnik dus echt toppie toppie aan je roze knoppie, dat nieuwe wijf in BB, die pritschella. Jullie, lijertjes van fok kenne haar toch, van dat ze zei dat iedereen in india lekker de tief kan krijge van hun eige. Dat vint ik ook goet, indiaase mensen de tief late krijge, ja, nee, dit en dat, want ik zeg, ze koke te heet. Als je, zoals bea en ik van je eigen fietsziek al heet als een ui bent dan kan je dat er niet bij hebbe dat je met een schuimblusser op je reet moet staan als je naar afhaalindiaan Koot I Noor bent geweest. Dus dat ziet ze goed, die pristella, godverdomme, wat een kutnaam, ik noem der schelvis, is dat goet? Ik zeg, bea , kom es kijke, kijk, kaal kan dus ook leuk van ze eige zijn. Ze zeg, dit en dat, galbak van babielon, ik sta net met dot weer te schere met me venuscshraper van de filelips . ik zeg, nee, gek, kijk dan, ik bedoel kwa hooft, dat je eerst kaal gaat en dan haar er op, dat is geil , kijk dan.
Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.
Nou ja, dit en dat, ik denk, got de nete, kaal van je eige dat is gewoon kikke, dus ik denk, die pikken van de bouw, die schrikke zich van uit de belevingswerelt zich de pleur als ik morge met kaal op mijn werk kom. Dus ik pak me megdrie en de kut als het niet waar is, binne een minuutje me hele kanus een sheetven kunt. Geil gevoel ook wel. Komt Bea binne. Dit en dat, ze zeg, je lijkt wel ziek. van dat je het niet meer kan genese van de bestraling. Ik zeg, nee, jij, met je tsjenorbieldoos, dat ziet er Dokter Bibber uit, nee, ja, zo is het toch, dus ik geef dur een teringklap op dur smoel. Hier, zeg ik, en nou me haar opvege, leipo.
Ik von schelvis wel goet gistere, dat se steeds lachte vont ik goed, want lache is te weinig van die kant vint ik. Alleen dat se vooraan in die pool en nesse ging, dat vonnik minder. Wel goet die homozanger vont ik. Zeg maar voor een keejboj harstikke goet gesonge, me complimente. ik vonnem bijna net zo goet as Koosie met ze bene der nog an.
Nou, gaan jullie die schelvis maar aflegge op de striems, dan ga ik effe striems trekke op de dot.
De balle, lijers
quote:Op zondag 24 april 2005 01:08 schreef Priscella het volgende:
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.
Lief zijn!Zaterdagnacht, so PARTY!!! [afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat bovenstaande ex-BB deelnemer enigszins verward overkomt
Attelenooie volgens mijquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sanne was ik daar toen ook bij?
Kan me nog wel zoiets herinneren,weet alleen niet of we dezelfde bedoelen
Och wat heb ik die gast gemistquote:Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.
attelenoojequote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef harrie1 het volgende:
Gaat Bridget BB5 presenteren?
[..]
ik hoop van niet
quote:
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.quote:
Dan is't goed.quote:Op maandag 25 april 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef Htje het volgende:
Die stem van Dennis, die activeert het Fok!-BB gedeelte in je hersens.![]()
Ja, wat een kenau is dat wijf waar die Dennis mee uithangt zeg! Die stem! Brrrrrrr... ranzig!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.. Nu blijkt 'ie tijdens TI nog op engerds te vallen ook.
. Al is z'n vriendin dan wel weer leuk, maja.
quote:Big Brother huis staat in de studio
De vijfde editie van Big Brother, die in het najaar door Tien wordt uitgezonden, komt vanuit een studio in Alsmeer. Deze wordt omgebouwd tot een BB-huis. De tekeningen voor de verbouwing liggen inmiddels klaar. Het Big-Brotherhuis krijgt ook een tuin op ons terrein, zegt Endemol-woordvoerder Van Waardenberg.
Inmiddels hebben honderden mensen zich aangemeld om één van de twaalf bewoners te worden. Talpa zoekt hiervoor deelnemers van achttien tot tachtig jaar oud. We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
Voor BB-V wordt teruggegaan naar de oorspronkelijke opzet. Experimenten als BB-The Battle worden achterwege gelaten. Twee bewonersteams troefden elkaar toen af tijdens allerlei opdrachten. Hierdoor ontstonden onderlinge irritaties.
De extra groepsdynamiek in de derde reeks voorkwam niet dat de kijkcijfers fors terugliepen. In 1999 keken er ruim drieëneenhalf miljoen mensen naar de finale van de realitysoap. In 2000 en 2001 volgden nog maar 1,6 miljoen en 1,2 miljoen kijkers de Big-Brotherfinale. Waardenberg: Het Nederlandse programma fungeerde de afgelopen jaren als proeftuin om met de Big-Brotherformule te experimenteren. Maar doordat de realitysoap steeds veranderde, haakten sommige Nederlandse kijkers af.
Ook de winnaar van de allereerste Big Brother, Bart Spring in ’t Veld, vindt de eerste reeks het beste. De oorspronkelijke opzet was het leukst. Gewoon twaalf bewoners in een huis en wie het langste volhoudt, wint. (Trouw/Medialog)
We krijgen dus minstens 1 bejaarde in Big Brother.quote:schatje:
We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
quote:
lol Roache en homo?quote:
Haai wijfie, ik zeg je net gedag in dat andere topic.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Roache en homo?![]()
hey roache, sanne,priscella, arcee
(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )![]()
September 2002 begon de laatste, dus alweer bijna 3 jaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef itsme het volgende:
is het al weer 2 jaar geleden dat er een BB was?
Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Leuk idd om de die hard BB-fokkers weer terug te zien
Ja klikt via google op BB en kwam gelijk weer op fok. Leuk je weer eens te zien Arcee.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja klikt via google op BB en kwam gelijk weer op fok. Leuk je weer eens te zien Arcee.
quote:Op woensdag 27 april 2005 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]Fokking hell je hebt meer dan 100.000 posts!
![]()
![]()
En dat terwijl je pas deze eeuw bij Fok gekomen bent.
Nee inderdaad, niet "zomaar" Roache. Bijvoorbeeld: niet "zomaar" als we samen in de lift van Gerda's verzorgingsflat staan. Op weg omhoog nog wel.quote:Op woensdag 27 april 2005 21:39 schreef Roache_ het volgende:
(Nee! Nooit zomaar iets aan Gert laten zien...)
quote:Op donderdag 28 april 2005 16:25 schreef BVO het volgende:
"We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek", aldus woordvoerder Jeroen van Waardenberg. Het meest sprekende voorbeeld hiervan was natuurlijk 'opa Koos' Wentink die tijdens de omstreden finale van BB2 verloor van Bianca Hagenbeek.
Femmie!!!quote:Op donderdag 28 april 2005 13:43 schreef femfatale het volgende:
jeetje, ik zie weer een zooi bekende namen staan hier. Super![]()
Sanne, het is zeker een hele tijd geleden. Tja op fok ben ik begonnen, dus echt loslaten kan ik t niet he?quote:Op donderdag 28 april 2005 21:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Femmie!!!
Hoe is het? Lang geleden! Leuk je weer tegen te komen.
quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:
..
(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )![]()
Dat lijkt me echt niks.quote:Op vrijdag 29 april 2005 14:45 schreef BVO het volgende:
Ik zet m'n geld voorlopig op Linda de Mol..
Mwah, ik weet niet, vind d'r op zich wel okay altijd.quote:
Ik ook wel, maar niet voor BB.quote:Op zaterdag 30 april 2005 12:30 schreef BVO het volgende:
Mwah, ik weet niet, vind d'r op zich wel okay altijd..
Uiteraard.quote:Al zou Beau natuurlijk het beste zijn.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 18:50 schreef BVO het volgende:
Ik download net Leef en krijg weer helemaal het BB-gevoel terug..
same herequote:Op zaterdag 30 april 2005 12:05 schreef Yeahinho het volgende:
Hier een niet zo'n bekende naam (in de tijd van BB was ik nog niet op Fok), maar toch wil ik dit alles hier wel gaan volgen
.
*bij aansluit.quote:
Denk dat we de gratis streams nooit meer terug zullen krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:23 schreef tong80 het volgende:
Het leuke van BB-2 was dat we nog gratis streams hadden. Vooral 'snachts was het heerlijk om naar te kijken.
Idem.quote:Op zaterdag 30 april 2005 14:48 schreef tong80 het volgende:
Tijdens BB-2 geregistreerd. En daarom mijn favo BB.
Tja, da's dan weer minder, hè?quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef Tinkerbell het volgende:
Plus een echtgenoot aan overgehouden
Ik.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Die nacht heb ik gemistquote:Op zaterdag 30 april 2005 15:27 schreef tong80 het volgende:
Robin die dronken moest overgeven en een minuut later een tongzoen van Désire kreeg
Eens... al moet het ook geen bejaardensoos worden.quote:Op donderdag 28 april 2005 19:08 schreef mark_03 het volgende:
Opa KoosWat een figuur zeg
Maar is juist wel leuk,... niet allemaal van die jonge mensen
Opa Koos was volgens mij maar net 42 of zo.Was gewoon oud voor z'n leeftijdquote:Op zondag 1 mei 2005 20:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Eens... al moet het ook geen bejaardensoos worden.
1,3,4,2quote:Op zaterdag 30 april 2005 16:28 schreef Gert het volgende:
Volgens mij wordt het tijd voor de 34e poll over wat de de leukste BB was. [afbeelding]
3,1,2,4
Dan heb je nog heel wat in te halen.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:45 schreef BVO het volgende:
Ik heb werkelijk waar nog nooi't ook maar één stream gezien..
god, dat waren nog eens tijdens ja.quote:Op zaterdag 30 april 2005 15:25 schreef Sanne het volgende:
[..]
Denk dat we de gratis streams nooit meer terug zullen krijgen.
Die nachten waren geweldig!!! Annet in het kippenhok, Robin op zijn fietsje.
Kimmie was lief.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:18 schreef BVO het volgende:
Kim van Georgie? Die had toch een vrij hoog mutsgehalte?!
Ik zat er al op te wachten dat je het ging zeggen Arceequote:
Binnen die 2 minuten?quote:Op zondag 1 mei 2005 23:40 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik zat er al op te wachten dat je het ging zeggen Arcee
Kimmiebimmie.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, over Kim gesproken: ik heb toen nog even een Kimmiecoontje gehad:
[afbeelding]
Big Brother 5 komt eraan! Blik hier terug en vooruit!quote:Op maandag 2 mei 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
Kimmie![]()
.
Kan iemand nog even een overzichtje maken... wie acteerden in welke BB?
Ik was net zelf even bezig... veel verder dan dit kwam ik niet:quote:Op maandag 2 mei 2005 00:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Big Brother 5 komt eraan! Blik hier terug en vooruit!
Die andere is vol.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:26 schreef Yeahinho het volgende:
Zijn deze topics niet een beetje dubbel trouwens.
Juist.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:22 schreef Yeahinho het volgende:
BB 3 = Sandy
Omdat FormerlyKnownAs niet verder keek dan z'n neus lang is.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ah vandaar![]()
.
maar waarom is dit niet deel zoveel dan?
Oeh, dat ziet er toch minder mutserig uit.quote:Op zondag 1 mei 2005 23:44 schreef Arcee het volgende:
Trouwens, over Kim gesproken: ik heb toen nog even een Kimmiecoontje gehad:
[afbeelding]
Sandy was leuk.quote:Op maandag 2 mei 2005 00:37 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat schattige potje inderdaad.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |