abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 april 2005 @ 22:25:31 #151
862 Arcee
Look closer
pi_26443154
quote:
Op woensdag 20 april 2005 16:35 schreef Priscella het volgende:
Maar de 1e week -mijn mening- op tv was best wel vermakelijk! *Zou het zo weer opnieuw doen met alle wijsheid die ik nu heb.
Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 22 april 2005 @ 23:17:13 #152
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26444643
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef melonovy het volgende:
Leuke link BVO!
Ik ben erg benieuwd naar de 5e serie!
Mijn site. . Al is er op dit moment nog niet héél veel te melden over BB5 uiteraard. .

Ik ook. . Nu het zeker is dat het weer komt begint het toch wel weer te kriebelen hoor. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 00:12:14 #153
862 Arcee
Look closer
pi_26445909
Oh, Priscella, post gelijk hier ff, als je wilt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:25:57 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446115
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef Arcee het volgende:
Oh, Priscella, post gelijk hier ff, als je wilt.
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 00:27:43 #155
862 Arcee
Look closer
pi_26446152
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.
Jij kan er net niet in.
pi_26446312
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef Roache_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon Patty moeten vragen, al is het alleen maar om de te strakke bloesjes waarin ze 4 tieten lijkt te hebben....

Ik heb nog een bubs hele oude chatlogs gevonden, maar geen digitale foto's meer van de pizza-last waterhole-meet and greet, maar ik weet zeker dat die er nog moeten zijn. Als ik ze terugvind dan meld ik het meteen.

(Ik heb idd nog steeds een mooie)
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maar
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:42:47 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446475
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:27 schreef Arcee het volgende:
Jij kan er net niet in.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:44:41 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446515
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maar
Heb jij nooit eens zoiets van 'Goh, laat ik nog eens nalezen wat ik gepost heb? '
pi_26446534
En kappen maar weer
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:49:50 #160
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446610
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:45 schreef Duiveltja het volgende:
En kappen maar weer
Jij gaat het nog lastig krijgen.
pi_26446676
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:49 schreef APK het volgende:

[..]

Jij gaat het nog lastig krijgen.
Try me
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:55:48 #162
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26446705
Lief spelen jongens, BB begint weer!

Zouden ze qua lay-out weer het BB1-huis aanhouden? Dat is wel leuk, nostalgiegewijs. Dat hele battle-scheidingswand-ding hoeft van mij niet.
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:56:39 #163
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446719
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:53 schreef Duiveltja het volgende:
Try me
Vooralsnog geen behoefte aan, maar ik zag geen reden tot het vermanend toespreken der posters in dit topic.
Vandaar.

en naar het noorden
met
dit topic.
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:58:33 #164
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446752
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef Roache_ het volgende:
Zouden ze qua lay-out weer het BB1-huis aanhouden? Dat is wel leuk, nostalgiegewijs. Dat hele battle-scheidingswand-ding hoeft van mij niet.
Hmmz, denk je niet dat we inmiddels allemaal een beetje te 2005 zijn?

Ik vond BB3 de leukste serie en daar werden die battles geintroduceerd.
  zaterdag 23 april 2005 @ 01:00:44 #165
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26446789
Jamaar APK, het arm-rijk gedoe is zo ... zo niet-dramatisch genoeg! Doe het dan helemaal niet en laat ze allemaal hun eigen broodjes bakken (in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
  zaterdag 23 april 2005 @ 01:05:47 #166
6941 APK
Factual, I think.
pi_26446870
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
(in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
"Gebroken rijst, ach wat zielig..."

Tja... Ik vrees dat de rek definitief uit de formule is.
Maar wie weet komen ze met een leuke groep gezonde toffe bewoners, met voor elk wat wils, die televisie-historie gaan schrijven.

zaterdag 23 april 2005 @ 01:11:11 #167
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26446946
Hahahahaha, ja, wie weet. Wij lullen er wel weer over.

"Dit is niet mijn huisje, dit is een vies huisje!"
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 01:17:55 #168
862 Arcee
Look closer
pi_26447047
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Ik vond BB3 de leukste serie en daar werden die battles geintroduceerd.
Ik vind BB1 de leukste (uiteraard), maar daarna was ook BB3 mijn favoriet. Ik vond dat arm/rijk wel leuk. Had 'n interessant effect op te bewoners.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 01:18:51 #169
862 Arcee
Look closer
pi_26447059
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Tja... Ik vrees dat de rek definitief uit de formule is.
Er zit een eindeloze rek in mensen kijken, wat mij betreft.
  zaterdag 23 april 2005 @ 01:25:25 #170
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26447124
Hmm Arcee, morgen mooi weer, terrasje pikken?
pi_26447193
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
Jamaar APK, het arm-rijk gedoe is zo ... zo niet-dramatisch genoeg! Doe het dan helemaal niet en laat ze allemaal hun eigen broodjes bakken (in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
Ja belachelijk!! Laat ze dit keer ook drugs toestaan. De redactie gooit er wel een aantal flessen tegenaan. Dus wat "onschuldige dope" moet ook kunnen als je het ook irl op iedere hoek van de straat kan kopen. Heel wat bewoners zullen onverwacht uit de hoek komem met een paf op.
pi_26448401
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.
Hey, dat hele artikel is een uit de hand gelopen gein feedback op de reporter. Ze probeerde steeds mij te bellen voor een telefonisch interview en steeds was ik onbereikbaar. Hebben het toen maar via de mail afgehandeld. En volgens mij was ik ook nog hevig depri die dag en er was een deadline want ze stond op de voicemail. Dus als een Midas Dekkers aan de slag om antwoorden te geven op de vragen. Ik voelde me echt na het verzenden vd mail een stuk beter! Plots neuriende ik Summer in the city, Nouja de rest weet je

Maar mijn huidige mening blijft hoor, als je dat zo graag wilt horen
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  zaterdag 23 april 2005 @ 11:11:46 #173
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26449960
Ruud en Annette negatief

Volgens Ruud Benard, die zes jaar geleden tweede werd in BB1 en uitgroeide tot nationale knuffelbeer, kan een nieuwe serie onmogelijk een succes worden. "Al laten ze alle kandidaten in hun blote kont lopen, zo'n hype als de eerste keer wordt het nooit meer. Het format is aan alle kanten uitgemolken. Ik wens John de Mol veel succes, maar kijken doe ik niet." Ruuds partner Annette, die ooit deel uitmaakte van de cast in BB2, is al even negatief over de slagingskansen. "Wat ze er ook aan doen, het zal niet helpen. We zijn verzadigd met reality-televisie."

Mikken op een groot publiek

Fons van Westerloo, directeur van RTL Nederland, denkt dat zijn voormalige kijkcijferkanon is uitgewerkt."Elk jaar was het bij ons een afweging of we doorgingen." Jeroen van Waardenberg, woordvoerder van Endemol, het bedrijf dat Big Brother dit jaar behalve in Nederland in nog negen landen maakt, is optimistischer: "Wij mikken opnieuw op een groot publiek. De laatste Big Brother werd bij Yorin uitgezonden, dat is een kleine zender en dat scheelt kijkers. Ook werd die serie gebruikt om 'dingen' uit te proberen. Dat doen we dus niet meer. We gaan in Nederland toepassen wat het elders goed deed. Internationaal is het programma nog steeds een hit." Thomas Notermans, woordvoerder van tv-zender Tien: "Mits goed geproduceerd kunnen we een groot publiek bereiken. Natuurlijk heeft John de Mol als bedenker een speciale band met het programma. Maar het besluit is op zakelijke gronden genomen."

Andries: "Laat BB5 maar komen!"

Het is alweer bijna vier jaar geleden dat hij zelf in het huis zat, maar Andries heeft nog steeds geen genoeg van het concept. Op www.big-andries.nl zegt hij: "Ik schreeuw van de daken dat ze op moeten schieten met de eerste wervings-rondes!"
Andries is niet bang dat Nederland "Big Brother moe" is en voorziet wederom een succesvol programma. "Big Brother is een doorgaande successtory, een formule die inderdaad al in alle broekjes en jasjes is gehesen door programmamakers en -uitmelkers, maar nooit zo lekker zal zitten als in z'n eigen luie stoel. Niks geen gesleutel dus aan weer een nieuwe opzet, maar gewoon 16 mensen back to basic in een huis vol camera´s opsluiten. Er gaan tóch wel mensen kijken; het is namelijk een zeer prettig stukje televisie voor bij de koffie of tijdens het eten. Voyeurs als we zijn, gaan we toch wel weer BB kijken. Als je als zender vooraf je doelen een beetje aanpast en mikt op zo´n 750.000 - 800.000 kijkers per avond, dan loop je volgens mij nooit tegen een teleurstelling aan. Wie zich ergert aan Big Brother, gaat maar lekker "Herken de homo" kijken of een ander uit het buitenland gekocht pulpprogramma; ik kijk liever naar eigen gemaakt pulp en zal dus -samen met 749.999 anderen- elke avond lekker gemakkelijk BB gaan volgen."
  zaterdag 23 april 2005 @ 17:32:37 #174
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_26456688
Laten ze nu een beetje farm weven door BB5. Laat ze de bedden de banken en eten bijelkaar verdienen en dat dan met opdrachten als de battles.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 23 april 2005 @ 21:13:47 #175
862 Arcee
Look closer
pi_26460893
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 06:24 schreef Priscella het volgende:
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.
Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.
quote:
Hey, dat hele artikel is een uit de hand gelopen gein feedback op de reporter. Ze probeerde steeds mij te bellen voor een telefonisch interview en steeds was ik onbereikbaar. Hebben het toen maar via de mail afgehandeld. En volgens mij was ik ook nog hevig depri die dag en er was een deadline want ze stond op de voicemail. Dus als een Midas Dekkers aan de slag om antwoorden te geven op de vragen. Ik voelde me echt na het verzenden vd mail een stuk beter! Plots neuriende ik Summer in the city, Nouja de rest weet je

Maar mijn huidige mening blijft hoor, als je dat zo graag wilt horen
Ik vroeg me alleen maar af waarom je van mening veranderd bent.
pi_26464416
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.
[..]
Wat mooi!!! Keek ik echt zo? Tof ja!
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 00:03:44 #177
862 Arcee
Look closer
pi_26464496
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 23:59 schreef Priscella het volgende:
Wat mooi!!! Keek ik echt zo? Tof ja!

pi_26464816
Haha leuk, ja zoiets inderdaad.
pi_26464963
Tsss ik las het helemaal verkeerd, ik keek zo?!!

Kan me alleen heugen dat ik zsker wist dat ik eruitging en dat ik me begierde toen ik op het battlefield aankwam en al die fakkels zag, en dat trompetgeschal whoahahahah HEY zelfs NU begier ik het uit, oooh weet niet welk creative director dat bed8 had, maar toen Coos eruitging was dat decor dus vd baan
  † In Memoriam † zondag 24 april 2005 @ 00:34:10 #180
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_26465092
kan iemand mij vertellen welke dag de kwelling in het huis zal beginnen?
:')
  zondag 24 april 2005 @ 00:42:56 #181
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_26465274
Volens mij heb ik en heel goed topic geopend
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 00:49:43 #182
862 Arcee
Look closer
pi_26465416
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volens mij heb ik en heel goed topic geopend
Big Brother keert mogelijk terug op het scherm
Big Brother 5 zit er aan te komen Lul hier over het verleden
Big Brother 5 komt eraan! Blik hier terug en vooruit!

Alleen jammer dat je niet de eerste was.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 00:50:49 #183
862 Arcee
Look closer
pi_26465439
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Priscella het volgende:
Tsss ik las het helemaal verkeerd, ik keek zo?!!
Je schreef gelijk al "ik", hoor.
quote:
Kan me alleen heugen dat ik zsker wist dat ik eruitging en dat ik me begierde toen ik op het battlefield aankwam en al die fakkels zag, en dat trompetgeschal whoahahahah HEY zelfs NU begier ik het uit, oooh weet niet welk creative director dat bed8 had, maar toen Coos eruitging was dat decor dus vd baan
Kale Coos met z'n bril.
pi_26465534
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:

[..]

Je schreef gelijk al "ik", hoor.
[..]

Kale Coos met z'n bril.
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blij
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 01:00:36 #185
862 Arcee
Look closer
pi_26465656
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Priscella het volgende:
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blij
Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.
pi_26465740
quote:
Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef Arcee het volgende:

[..]

Big Brother 5 zit er aan te komen Lul hier over het verleden

Alleen jammer dat je niet de eerste was.
Oooh maaaaaaaaaaaai goooooooood.

SCHELVIS wat een stuk!!!!

..
Wat... genant!!!
pi_26465780
quote:
Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:

[..]

Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.

Lief zijn! Zaterdagnacht, so PARTY!!!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 01:09:26 #188
862 Arcee
Look closer
pi_26465802
quote:
Op zondag 24 april 2005 01:05 schreef Priscella het volgende:

[..]

Oooh maaaaaaaaaaaai goooooooood.
[afbeelding]

SCHELVIS wat een stuk!!!!

..
Wat... genant!!!
Dat komt dus hier uit:
quote:
De bef!! Dat vinnik dus echt toppie toppie aan je roze knoppie, dat nieuwe wijf in BB, die pritschella. Jullie, lijertjes van fok kenne haar toch, van dat ze zei dat iedereen in india lekker de tief kan krijge van hun eige. Dat vint ik ook goet, indiaase mensen de tief late krijge, ja, nee, dit en dat, want ik zeg, ze koke te heet. Als je, zoals bea en ik van je eigen fietsziek al heet als een ui bent dan kan je dat er niet bij hebbe dat je met een schuimblusser op je reet moet staan als je naar afhaalindiaan Koot I Noor bent geweest. Dus dat ziet ze goed, die pristella, godverdomme, wat een kutnaam, ik noem der schelvis, is dat goet? Ik zeg, bea , kom es kijke, kijk, kaal kan dus ook leuk van ze eige zijn. Ze zeg, dit en dat, galbak van babielon, ik sta net met dot weer te schere met me venuscshraper van de filelips . ik zeg, nee, gek, kijk dan, ik bedoel kwa hooft, dat je eerst kaal gaat en dan haar er op, dat is geil , kijk dan.

Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.

Nou ja, dit en dat, ik denk, got de nete, kaal van je eige dat is gewoon kikke, dus ik denk, die pikken van de bouw, die schrikke zich van uit de belevingswerelt zich de pleur als ik morge met kaal op mijn werk kom. Dus ik pak me megdrie en de kut als het niet waar is, binne een minuutje me hele kanus een sheetven kunt. Geil gevoel ook wel. Komt Bea binne. Dit en dat, ze zeg, je lijkt wel ziek. van dat je het niet meer kan genese van de bestraling. Ik zeg, nee, jij, met je tsjenorbieldoos, dat ziet er Dokter Bibber uit, nee, ja, zo is het toch, dus ik geef dur een teringklap op dur smoel. Hier, zeg ik, en nou me haar opvege, leipo.

Ik von schelvis wel goet gistere, dat se steeds lachte vont ik goed, want lache is te weinig van die kant vint ik. Alleen dat se vooraan in die pool en nesse ging, dat vonnik minder. Wel goet die homozanger vont ik. Zeg maar voor een keejboj harstikke goet gesonge, me complimente. ik vonnem bijna net zo goet as Koosie met ze bene der nog an.

Nou, gaan jullie die schelvis maar aflegge op de striems, dan ga ik effe striems trekke op de dot.

De balle, lijers
  zondag 24 april 2005 @ 01:10:11 #189
6941 APK
Factual, I think.
pi_26465808
Ben ik de enige die vindt dat bovenstaande ex-BB deelnemer enigszins verward overkomt
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 01:11:17 #190
862 Arcee
Look closer
pi_26465829
quote:
Op zondag 24 april 2005 01:08 schreef Priscella het volgende:
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.

Lief zijn! Zaterdagnacht, so PARTY!!! [afbeelding]
pi_26467698
quote:
Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat bovenstaande ex-BB deelnemer enigszins verward overkomt
Ja.
  zondag 24 april 2005 @ 05:43:07 #192
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26467805
Wees blij dat je met een ex-deelneemster kunt praten!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  zondag 24 april 2005 @ 11:11:18 #193
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26469387
quote:
Op zondag 24 april 2005 01:09 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat komt dus hier uit:
[..]
Wie heeft dat geschreven? .
  zondag 24 april 2005 @ 11:24:46 #194
15985 huiz
Man in Black
pi_26469633
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:11 schreef BVO het volgende:

[..]

Attelenooie volgens mij

Vrééééslijk, een nieuwe bb, weer drie maand tot diep in de nacht ouwehoeren
Scope Pure Colombia BV
  zondag 24 april 2005 @ 11:26:40 #195
16550 Scope
nietsnut
pi_26469669
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Sanne was ik daar toen ook bij?
Kan me nog wel zoiets herinneren,weet alleen niet of we dezelfde bedoelen
Volgens mij wel
En vast!
  zondag 24 april 2005 @ 11:27:39 #196
15985 huiz
Man in Black
pi_26469688
Ey Scope! Check mijn signature
Scope Pure Colombia BV
  zondag 24 april 2005 @ 11:33:47 #197
16550 Scope
nietsnut
pi_26469802
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:27 schreef huiz het volgende:
Ey Scope! Check mijn signature
En vast!
  zondag 24 april 2005 @ 11:34:31 #198
16550 Scope
nietsnut
pi_26469819
quote:
Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.
Och wat heb ik die gast gemist
En vast!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 april 2005 @ 11:50:49 #199
862 Arcee
Look closer
pi_26470157
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:11 schreef BVO het volgende:
attelenooje
pi_26501020
van media watchers

Gaat Bridget BB5 presenteren?

BNN-presentatrice Bridget Maasland is in gesprek met TIEN, waar ze mogelijk een dagelijks programma gaat presenteren. 'Ik ben benaderd ja. Zoals dat gaat, je gaat praten en dan kijk je orienterend of het leuk is of niet, en of het op dit moment in je leven past of niet. En of het gevoel en de energie goed is. En dan gaan we weer verder kijken'. Bridget ziet grote voordelen in een overstap naar TIEN. 'Een dagelijks programma waarin je jezelf kan profileren is nu bij BNN niet mogelijk.’ Binnenkort neemt Bridget een definitieve beslissing over de overstap. 'Het is echt alleen nog maar inhoudelijk besproken, dus verder zijn we ook nog niet.'

ik hoop van niet want die schele doos hoef ik echt niet door bb heen

verder zullen we waarschijnlijk een digitaal kanaal erbij krijgen om te streamen
digitale tv dus zoals bij de laatste bb
  maandag 25 april 2005 @ 17:53:41 #201
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26501325
Ik vind Bridget heel okay. . Mag het wat mij betreft wel worden. .
  maandag 25 april 2005 @ 18:15:51 #202
6941 APK
Factual, I think.
pi_26501808
Bridget.
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 20:54:50 #203
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_26504941
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef harrie1 het volgende:

Gaat Bridget BB5 presenteren?
[..]
ik hoop van niet
Ben je homo of zo?
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 25 april 2005 @ 21:11:52 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26505307
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:15 schreef APK het volgende:
Bridget.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 25 april 2005 @ 22:26:54 #205
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26506987
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ben je homo of zo?
OI!
  Moderator maandag 25 april 2005 @ 22:41:59 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_26507310
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:26 schreef Roache_ het volgende:

[..]

OI!
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 25 april 2005 @ 22:50:07 #207
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_26507494
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.
Dan is't goed.
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:40:47 #208
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26513630
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:50 schreef Arcee het volgende:

[..]

attelenooje
Een BB'er of wat?
pi_26532111
Die stem van Dennis, die activeert het Fok!-BB gedeelte in je hersens.
  woensdag 27 april 2005 @ 09:17:40 #210
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26537998
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef Htje het volgende:
Die stem van Dennis, die activeert het Fok!-BB gedeelte in je hersens.
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd. . Nu blijkt 'ie tijdens TI nog op engerds te vallen ook. . Al is z'n vriendin dan wel weer leuk, maja.
  woensdag 27 april 2005 @ 09:57:39 #211
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_26538789
quote:
Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef BVO het volgende:

[..]

Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd. . Nu blijkt 'ie tijdens TI nog op engerds te vallen ook. . Al is z'n vriendin dan wel weer leuk, maja.
Ja, wat een kenau is dat wijf waar die Dennis mee uithangt zeg! Die stem! Brrrrrrr... ranzig!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 27 april 2005 @ 12:10:53 #212
16715 Mylene
*schatje*
pi_26541517
quote:
Big Brother huis staat in de studio
De vijfde editie van Big Brother, die in het najaar door Tien wordt uitgezonden, komt vanuit een studio in Alsmeer. Deze wordt omgebouwd tot een BB-huis. De tekeningen voor de verbouwing liggen inmiddels klaar. Het Big-Brotherhuis krijgt ook een tuin op ons terrein, zegt Endemol-woordvoerder Van Waardenberg.
Inmiddels hebben honderden mensen zich aangemeld om één van de twaalf bewoners te worden. Talpa zoekt hiervoor deelnemers van achttien tot tachtig jaar oud. We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
Voor BB-V wordt teruggegaan naar de oorspronkelijke opzet. Experimenten als BB-The Battle worden achterwege gelaten. Twee bewonersteams troefden elkaar toen af tijdens allerlei opdrachten. Hierdoor ontstonden onderlinge irritaties.
De extra groepsdynamiek in de derde reeks voorkwam niet dat de kijkcijfers fors terugliepen. In 1999 keken er ruim drieëneenhalf miljoen mensen naar de finale van de realitysoap. In 2000 en 2001 volgden nog maar 1,6 miljoen en 1,2 miljoen kijkers de Big-Brotherfinale. Waardenberg: Het Nederlandse programma fungeerde de afgelopen jaren als proeftuin om met de Big-Brotherformule te experimenteren. Maar doordat de realitysoap steeds veranderde, haakten sommige Nederlandse kijkers af.
Ook de winnaar van de allereerste Big Brother, Bart Spring in ’t Veld, vindt de eerste reeks het beste. De oorspronkelijke opzet was het leukst. Gewoon twaalf bewoners in een huis en wie het langste volhoudt, wint. (Trouw/Medialog)
  woensdag 27 april 2005 @ 12:59:39 #213
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_26542627
quote:
schatje:

We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
We krijgen dus minstens 1 bejaarde in Big Brother.
  Moderator woensdag 27 april 2005 @ 13:33:13 #214
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_26543447
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:10 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat wordt dus niet
roepen en schreeuwen
en juichen in hekken
en bomen

woensdag 27 april 2005 @ 13:38:59 #215
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26543607
"Voor BB-V wordt teruggegaan naar de oorspronkelijke opzet."

Dat vind ik wel weer goed bericht.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 27 april 2005 @ 13:50:26 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26543927
Gewoon zoals het hoort: Back to basic!
  woensdag 27 april 2005 @ 14:46:22 #217
6941 APK
Factual, I think.
pi_26545436
Benieuwd of John er een extra kanaaltje tegenaan gooit op het Versatel netwerk voor streams met DVD kwaliteit.
Als het met voetbal kan moet het ook met BB kunnen en het levert ook weer nieuwe klanten op, toch
  woensdag 27 april 2005 @ 15:47:04 #218
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_26546031
Hij wil er een digitaal net voor opzetten las ik.
pi_26550266
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:26 schreef Roache_ het volgende:

[..]

OI!
lol Roache en homo?

hey roache, sanne,priscella, arcee

(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )
pi_26550309
logisch dat de eerste reeks het beste was. duh Omdat het de eerste was
  woensdag 27 april 2005 @ 18:59:26 #221
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_26550316
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:

[..]

lol Roache en homo?

hey roache, sanne,priscella, arcee

(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )
Haai wijfie, ik zeg je net gedag in dat andere topic.
Goed je te zien, gaat alles goed met je?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_26551240
zo leuk om jou en de anderen weer te zien. Ik zie zo veel bekende namen, te veel om op te noemen.

is het al weer 2 jaar geleden dat er een BB was?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 april 2005 @ 20:11:08 #223
862 Arcee
Look closer
pi_26552061
quote:
Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef itsme het volgende:
is het al weer 2 jaar geleden dat er een BB was?
September 2002 begon de laatste, dus alweer bijna 3 jaar.
  Trouwste user 2022 woensdag 27 april 2005 @ 20:21:55 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_26552309
Leuk idd om de die hard BB-fokkers weer terug te zien

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 27 april 2005 @ 20:31:47 #225
862 Arcee
Look closer
pi_26552560
quote:
Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Leuk idd om de die hard BB-fokkers weer terug te zien

Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')