Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.quote:Op woensdag 20 april 2005 16:35 schreef Priscella het volgende:
Maar de 1e week -mijn mening- op tv was best wel vermakelijk! *Zou het zo weer opnieuw doen met alle wijsheid die ik nu heb.![]()
Mijn site.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:24 schreef melonovy het volgende:
Leuke link BVO!
Ik ben erg benieuwd naar de 5e serie!
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:12 schreef Arcee het volgende:
Oh, Priscella, post gelijk hier ff, als je wilt.
Jij kan er net niet in.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:25 schreef APK het volgende:
Flikker eens op met die linkjes naar dat incest subforum.![]()
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maarquote:Op vrijdag 22 april 2005 19:09 schreef Roache_ het volgende:
Eigenlijk zouden ze gewoon Patty moeten vragen, al is het alleen maar om de te strakke bloesjes waarin ze 4 tieten lijkt te hebben....
Ik heb nog een bubs hele oude chatlogs gevonden, maar geen digitale foto's meer van de pizza-last waterhole-meet and greet, maar ik weet zeker dat die er nog moeten zijn. Als ik ze terugvind dan meld ik het meteen.
(Ik heb idd nog steeds een mooie)
Heb jij nooit eens zoiets van 'Goh, laat ik nog eens nalezen wat ik gepost heb? 'quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:34 schreef kissa het volgende:
Yes, ik wilde mw.PB al aanbevelen maar ik dacht: laat maar![]()
Jij gaat het nog lastig krijgen.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:45 schreef Duiveltja het volgende:
En kappen maar weer
Vooralsnog geen behoefte aan, maar ik zag geen reden tot het vermanend toespreken der posters in dit topic.quote:
Hmmz, denk je niet dat we inmiddels allemaal een beetje te 2005 zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:55 schreef Roache_ het volgende:
Zouden ze qua lay-out weer het BB1-huis aanhouden? Dat is wel leuk, nostalgiegewijs. Dat hele battle-scheidingswand-ding hoeft van mij niet.
"Gebroken rijst, ach wat zielig..."quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
(in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
Ik vind BB1 de leukste (uiteraard), maar daarna was ook BB3 mijn favoriet. Ik vond dat arm/rijk wel leuk. Had 'n interessant effect op te bewoners.quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:58 schreef APK het volgende:
Ik vond BB3 de leukste serie en daar werden die battles geintroduceerd.
Er zit een eindeloze rek in mensen kijken, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:05 schreef APK het volgende:
Tja... Ik vrees dat de rek definitief uit de formule is.
Ja belachelijk!! Laat ze dit keer ook drugs toestaan. De redactie gooit er wel een aantal flessen tegenaan. Dus wat "onschuldige dope" moet ook kunnen als je het ook irl op iedere hoek van de straat kan kopen. Heel wat bewoners zullen onverwacht uit de hoek komem met een paf op.quote:Op zaterdag 23 april 2005 01:00 schreef Roache_ het volgende:
Jamaar APK, het arm-rijk gedoe is zo ... zo niet-dramatisch genoeg! Doe het dan helemaal niet en laat ze allemaal hun eigen broodjes bakken (in plaats van een dag rijst vreten wetende dat je toch wel weer in 'rijk' komt).
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.quote:Op vrijdag 22 april 2005 22:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan heb je je mening wel drastisch gewijzigd, want hier zei je nog dat je, als je alles opnieuw zou mogen doen, je aanmeldingsformulier nooit zou opsturen.
Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.quote:Op zaterdag 23 april 2005 06:24 schreef Priscella het volgende:
Volgens mij als jij lacht vormen je oogjes kruisjes, en je mondje een nulletje.
Ik vroeg me alleen maar af waarom je van mening veranderd bent.quote:Hey, dat hele artikel is een uit de hand gelopen gein feedback op de reporter. Ze probeerde steeds mij te bellen voor een telefonisch interview en steeds was ik onbereikbaar. Hebben het toen maar via de mail afgehandeld. En volgens mij was ik ook nog hevig depri die dag en er was een deadline want ze stond op de voicemail. Dus als een Midas Dekkers aan de slag om antwoorden te geven op de vragen. Ik voelde me echt na het verzenden vd mail een stuk beter! Plots neuriende ik Summer in the city, Nouja de rest weet je![]()
Maar mijn huidige mening blijft hoor, als je dat zo graag wilt horen![]()
Wat mooi!!! Keek ik echt zo? Tof ja!quote:Op zaterdag 23 april 2005 21:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zoals jij keek toen je roemloos uit 't BB-huis werd weggestemd, zeg maar.
[..]
quote:
Big Brother keert mogelijk terug op het schermquote:Op zondag 24 april 2005 00:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Volens mij heb ik en heel goed topic geopend
Je schreef gelijk al "ik", hoor.quote:Op zondag 24 april 2005 00:27 schreef Priscella het volgende:
Tsssik las het helemaal verkeerd, ik keek zo?!!
Kale Coos met z'n bril.quote:Kan me alleen heugen dat ik zsker wist dat ik eruitging en dat ik me begierde toen ik op het battlefield aankwam en al die fakkels zag, en dat trompetgeschal whoahahahah HEY zelfs NU begier ik het uit, oooh weet niet welk creative director dat bed8 had, maar toen Coos eruitging was dat decor dus vd baan
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blijquote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je schreef gelijk al "ik", hoor.
[..]
Kale Coos met z'n bril.
Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.quote:Op zondag 24 april 2005 00:55 schreef Priscella het volgende:
Ik las het alsof ik roemloos keek met andere woorden ik keek blij![]()
Oooh maaaaaaaaaaaaiquote:Op zondag 24 april 2005 00:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Big Brother 5 zit er aan te komen Lul hier over het verleden
Alleen jammer dat je niet de eerste was.
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.quote:Op zondag 24 april 2005 01:00 schreef Arcee het volgende:
[..]
Roemloos = blij? Nou ja, in jouw wereld misschien.
Dat komt dus hier uit:quote:Op zondag 24 april 2005 01:05 schreef Priscella het volgende:
[..]
Oooh maaaaaaaaaaaai![]()
![]()
goooooooood.
[afbeelding]
SCHELVIS wat een stuk!!!!
..
Wat... genant!!!![]()
quote:De bef!! Dat vinnik dus echt toppie toppie aan je roze knoppie, dat nieuwe wijf in BB, die pritschella. Jullie, lijertjes van fok kenne haar toch, van dat ze zei dat iedereen in india lekker de tief kan krijge van hun eige. Dat vint ik ook goet, indiaase mensen de tief late krijge, ja, nee, dit en dat, want ik zeg, ze koke te heet. Als je, zoals bea en ik van je eigen fietsziek al heet als een ui bent dan kan je dat er niet bij hebbe dat je met een schuimblusser op je reet moet staan als je naar afhaalindiaan Koot I Noor bent geweest. Dus dat ziet ze goed, die pristella, godverdomme, wat een kutnaam, ik noem der schelvis, is dat goet? Ik zeg, bea , kom es kijke, kijk, kaal kan dus ook leuk van ze eige zijn. Ze zeg, dit en dat, galbak van babielon, ik sta net met dot weer te schere met me venuscshraper van de filelips . ik zeg, nee, gek, kijk dan, ik bedoel kwa hooft, dat je eerst kaal gaat en dan haar er op, dat is geil , kijk dan.
Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.
Nou ja, dit en dat, ik denk, got de nete, kaal van je eige dat is gewoon kikke, dus ik denk, die pikken van de bouw, die schrikke zich van uit de belevingswerelt zich de pleur als ik morge met kaal op mijn werk kom. Dus ik pak me megdrie en de kut als het niet waar is, binne een minuutje me hele kanus een sheetven kunt. Geil gevoel ook wel. Komt Bea binne. Dit en dat, ze zeg, je lijkt wel ziek. van dat je het niet meer kan genese van de bestraling. Ik zeg, nee, jij, met je tsjenorbieldoos, dat ziet er Dokter Bibber uit, nee, ja, zo is het toch, dus ik geef dur een teringklap op dur smoel. Hier, zeg ik, en nou me haar opvege, leipo.
Ik von schelvis wel goet gistere, dat se steeds lachte vont ik goed, want lache is te weinig van die kant vint ik. Alleen dat se vooraan in die pool en nesse ging, dat vonnik minder. Wel goet die homozanger vont ik. Zeg maar voor een keejboj harstikke goet gesonge, me complimente. ik vonnem bijna net zo goet as Koosie met ze bene der nog an.
Nou, gaan jullie die schelvis maar aflegge op de striems, dan ga ik effe striems trekke op de dot.
De balle, lijers
quote:Op zondag 24 april 2005 01:08 schreef Priscella het volgende:
He, nu ophouden hoor, heb er nu geen zin meer in. Ga hoofdrekenen ofzo.
Lief zijn!Zaterdagnacht, so PARTY!!! [afbeelding]
Ja.quote:Op zondag 24 april 2005 01:10 schreef APK het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat bovenstaande ex-BB deelnemer enigszins verward overkomt
Attelenooie volgens mijquote:
Volgens mij welquote:Op donderdag 21 april 2005 13:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Sanne was ik daar toen ook bij?
Kan me nog wel zoiets herinneren,weet alleen niet of we dezelfde bedoelen
Och wat heb ik die gast gemistquote:Zij kijke met die rare kop van der. Se heeft lange voortande dat mokkel., zegt ze. Ja, en jij geen voortande als je effe doorgaat, zeg ik. Ga maar weer weg, ga je muts maar maaien,wegweze nou zeg ik. En ik wil wat te vrete ook.
attelenoojequote:
quote:Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef harrie1 het volgende:
Gaat Bridget BB5 presenteren?
[..]
ik hoop van niet
quote:
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.quote:
Dan is't goed.quote:Op maandag 25 april 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef Htje het volgende:
Die stem van Dennis, die activeert het Fok!-BB gedeelte in je hersens.![]()
Ja, wat een kenau is dat wijf waar die Dennis mee uithangt zeg! Die stem! Brrrrrrr... ranzig!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.. Nu blijkt 'ie tijdens TI nog op engerds te vallen ook.
. Al is z'n vriendin dan wel weer leuk, maja.
quote:Big Brother huis staat in de studio
De vijfde editie van Big Brother, die in het najaar door Tien wordt uitgezonden, komt vanuit een studio in Alsmeer. Deze wordt omgebouwd tot een BB-huis. De tekeningen voor de verbouwing liggen inmiddels klaar. Het Big-Brotherhuis krijgt ook een tuin op ons terrein, zegt Endemol-woordvoerder Van Waardenberg.
Inmiddels hebben honderden mensen zich aangemeld om één van de twaalf bewoners te worden. Talpa zoekt hiervoor deelnemers van achttien tot tachtig jaar oud. We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
Voor BB-V wordt teruggegaan naar de oorspronkelijke opzet. Experimenten als BB-The Battle worden achterwege gelaten. Twee bewonersteams troefden elkaar toen af tijdens allerlei opdrachten. Hierdoor ontstonden onderlinge irritaties.
De extra groepsdynamiek in de derde reeks voorkwam niet dat de kijkcijfers fors terugliepen. In 1999 keken er ruim drieëneenhalf miljoen mensen naar de finale van de realitysoap. In 2000 en 2001 volgden nog maar 1,6 miljoen en 1,2 miljoen kijkers de Big-Brotherfinale. Waardenberg: Het Nederlandse programma fungeerde de afgelopen jaren als proeftuin om met de Big-Brotherformule te experimenteren. Maar doordat de realitysoap steeds veranderde, haakten sommige Nederlandse kijkers af.
Ook de winnaar van de allereerste Big Brother, Bart Spring in ’t Veld, vindt de eerste reeks het beste. De oorspronkelijke opzet was het leukst. Gewoon twaalf bewoners in een huis en wie het langste volhoudt, wint. (Trouw/Medialog)
We krijgen dus minstens 1 bejaarde in Big Brother.quote:schatje:
We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
quote:
lol Roache en homo?quote:
Haai wijfie, ik zeg je net gedag in dat andere topic.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Roache en homo?![]()
hey roache, sanne,priscella, arcee
(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )![]()
September 2002 begon de laatste, dus alweer bijna 3 jaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef itsme het volgende:
is het al weer 2 jaar geleden dat er een BB was?
Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Leuk idd om de die hard BB-fokkers weer terug te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |