quote:Op maandag 25 april 2005 17:40 schreef harrie1 het volgende:
Gaat Bridget BB5 presenteren?
[..]
ik hoop van niet
quote:
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.quote:
Dan is't goed.quote:Op maandag 25 april 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee echt Roache, ik vrees dat harrie1 bij de rebellenclub hoort.
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:57 schreef Htje het volgende:
Die stem van Dennis, die activeert het Fok!-BB gedeelte in je hersens.![]()
Ja, wat een kenau is dat wijf waar die Dennis mee uithangt zeg! Die stem! Brrrrrrr... ranzig!quote:Op woensdag 27 april 2005 09:17 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vond het tijdens BB al zo'n eingerd.. Nu blijkt 'ie tijdens TI nog op engerds te vallen ook.
. Al is z'n vriendin dan wel weer leuk, maja.
quote:Big Brother huis staat in de studio
De vijfde editie van Big Brother, die in het najaar door Tien wordt uitgezonden, komt vanuit een studio in Alsmeer. Deze wordt omgebouwd tot een BB-huis. De tekeningen voor de verbouwing liggen inmiddels klaar. Het Big-Brotherhuis krijgt ook een tuin op ons terrein, zegt Endemol-woordvoerder Van Waardenberg.
Inmiddels hebben honderden mensen zich aangemeld om één van de twaalf bewoners te worden. Talpa zoekt hiervoor deelnemers van achttien tot tachtig jaar oud. We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
Voor BB-V wordt teruggegaan naar de oorspronkelijke opzet. Experimenten als BB-The Battle worden achterwege gelaten. Twee bewonersteams troefden elkaar toen af tijdens allerlei opdrachten. Hierdoor ontstonden onderlinge irritaties.
De extra groepsdynamiek in de derde reeks voorkwam niet dat de kijkcijfers fors terugliepen. In 1999 keken er ruim drieëneenhalf miljoen mensen naar de finale van de realitysoap. In 2000 en 2001 volgden nog maar 1,6 miljoen en 1,2 miljoen kijkers de Big-Brotherfinale. Waardenberg: Het Nederlandse programma fungeerde de afgelopen jaren als proeftuin om met de Big-Brotherformule te experimenteren. Maar doordat de realitysoap steeds veranderde, haakten sommige Nederlandse kijkers af.
Ook de winnaar van de allereerste Big Brother, Bart Spring in ’t Veld, vindt de eerste reeks het beste. De oorspronkelijke opzet was het leukst. Gewoon twaalf bewoners in een huis en wie het langste volhoudt, wint. (Trouw/Medialog)
We krijgen dus minstens 1 bejaarde in Big Brother.quote:schatje:
We merken namelijk dat oudere Big-Brotherbewoners ook heel populair kunnen worden bij het publiek, aldus de woordvoerder.
quote:
lol Roache en homo?quote:
Haai wijfie, ik zeg je net gedag in dat andere topic.quote:Op woensdag 27 april 2005 18:57 schreef itsme het volgende:
[..]
lol Roache en homo?![]()
hey roache, sanne,priscella, arcee
(moet nog even verder lezen zoeken naar bekende namen )![]()
September 2002 begon de laatste, dus alweer bijna 3 jaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 19:37 schreef itsme het volgende:
is het al weer 2 jaar geleden dat er een BB was?
Inderdaad, ik heb jou volgens mij ook al sinds de laatste BB niet meer op Fok! gezien. Welkom terug.quote:Op woensdag 27 april 2005 20:21 schreef tong80 het volgende:
Leuk idd om de die hard BB-fokkers weer terug te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |