Een radio-face?quote:
Geen tijd voor.quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie heeft zich ook opgegeven?
Augustus.quote:Op dinsdag 19 april 2005 15:28 schreef MissBliss het volgende:
Wanneer begint het dan? Is het al tijd voor een TVP?
Oehquote:Op dinsdag 19 april 2005 15:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Augustus.
En met de tijd komt er een apartBB-subforum
.
Heb jij je weer opgegeven?quote:Op dinsdag 19 april 2005 10:40 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Wie heeft zich ook opgegeven?
We gaan weer duimen voor je.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ja, ik heb me WEER opgegeven
Waar kun je je opgeven dan? Een vriend van mij wil dat namelijk.quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
Ik vond het in BB3 eigenlijk niet zo'n succesquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Een FOK!ker in BB5 zou wel leuk zijn natuurlijk..
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:22 schreef BVO het volgende:
Priscilla zat ook op FOK! ja las ik??
Vond het een vreemd mens..
Priscilla wenste mij ooit dood n.a.v. van een site. Ik weet niet meer waar het over ging. Ik dacht over het a-sociale rijden van haar vriend. Het zal mij ook worst wezen!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.![]()
Wat was d'r username?quote:Op dinsdag 19 april 2005 23:38 schreef Sanne het volgende:
[..]
Er werd hier indertijd veel van Pris verwacht in het BB-huis. Ze was op het forum een felle tante. Maar uit het BB-huis was ze snel verdwenen.![]()
Hoe gaat zo'n selectieprocedure eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 april 2005 21:19 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dát zou echt leuk zijnquote:Op dinsdag 19 april 2005 22:02 schreef BVO het volgende:
Een FOK!ker in BB5 zou wel leuk zijn natuurlijk..
Door continue te vloeken zeker?quote:Op woensdag 20 april 2005 10:57 schreef keijz het volgende:
Ja met iemand die heel onopvallend reclame voor fok maakt
Priscellaquote:Op woensdag 20 april 2005 11:46 schreef Sanne het volgende:
Ze heette hier ook Priscella. Jammer dat de search uit staat, haar usernummer weet ik niet.
Was wel een redelijke oldbie. Arcee? Jij hebt vast ergens een lijstje.
Of tijdens de persconferentie?quote:Op dinsdag 19 april 2005 19:15 schreef Sanne het volgende:
Komt er weer een Fok! BB-meeting?
En kunnen we hem dan dit keer aan het begin doen?
Vorige keer zoveel leuke mensen ontmoet, en toen ging dat forum ineens weer dicht.
Dus ik stem voor een meeting vóór of tijdens de eerste periode van uitzending.
Ik kan me onze mini-meetiing nog goed herinneren!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |